СЕДМИ клас - 8 - Успех!/06.06. - 12.06.2016 г./

  • 157 486
  • 1 082
  •   1
Отговори
# 135
  • Чукарландия
  • Мнения: 4 782
Благодаря за новата тема!  bouquet

Успешна нова седмица и отлично приключване на 7 клас! Hug Hug Hug

# 136
  • Пловдив
  • Мнения: 10 466
Някой има ли представа за децата от провинцията които кандидатстват в София. Преди две години, когато голямата ми дъщеря кандидатстваше, имаше едно училище-гнездо, в което подаваха документи деца от провинцията за софийските училища. Та там бяха подали документи повече от 1000 деца с доста високи балове и "изядоха" някои места в гимназиите. Не знам дали ги класират на общ принцип или децата от София са с някакво предимство.
Вълнува ме, защото догодина пак имам седмокласничка и се подготвям отрано.

Децата от другите области участват наравно в класирането с децата от София. Няма предимства.  Peace

G..D.. като предните години, но минимумът за 3,00 е 16 т.
На първа страница има линк към един екселски файл.

# 137
  • Мнения: 95
Изчетох справочници, следя и в тази тема разясненията, доста неща ми се изясниха по отношение на подреждането на желанията. След като излязоха резултати и статистика, има едно нещо, за което се двоумя. Става въпрос за ЕГ в София - избрали сме първи език за кандидатстване, другите два профилиращи предмета /вторият език и МАТ, БЕЛ и т.н/ не са от голямо значение за нас. Първо желание тази паралелка с по-ниския бал ли трябва да се пише ? Не знам дали го обяснявам както трябва и дали се разбира въпросът ми.     

# 138
  • Мнения: 6 281

G..D.. като предните години, но минимумът за 3,00 е 16 т.
На първа страница има линк към един екселски файл.


Благодаря!

# 139
  • Мнения: 81
Няколко мами попитаха за определен бал за къде може да се борят. Разбира се, че е  съвсем ориентировъчно и повърхностно, но ще ориентира до известна степен за къде приблизително стига бала. Ако има някаква, макар и груба представа за това къде колко ще стигне в софийските гимназии, това ще улесни доста родителите при подреждане на желанията.

# 140
  • Пловдив
  • Мнения: 10 466
 ToniD70, пишеш на първа позиция паралелката с по-висок бал. Ако балът не стига, така или иначе няма да попадне в нея. Но в случай, че балът стига, а сте писали на първа позиция паралелката с по-нисък бал, детето ще бъде класирано в нея и губи всички шансове за паралелката с по-висок бал.

NautilusPompilius, статистиката не улеснява подреждането. Паралелките се редят от най-желана към по-малко желана. Статистиката може да те ориентира само за това колко най-малко паралелки да изредиш в заявлението си, за да не изпаднеш от класирането.

# 141
  • Мнения: 82
Здравейте, Честито на всички дечица и на всички мами! Пожелавам на всички успех и да бъдат приети, където искат!

Моля, дайте ми мнение - момиче София, бал 32,75, математика - 4,929, БЕЛ - 5,446, по статистиката на РИО общо е точно 10,375, много иска в Испанската...чудя се дали ще имаме шанс?

Нейния пореден номер го пресметнах - 687

за Испанската последното прието момиче е било миналата година с пореден номер -429, без да слагам паралелката с втори език португалски

# 142
  • Мнения: 661
Честно казано и ние се колебаем къде.
Никак не е лесно да се вземе такова решение.


Да,  минахме през това 2015г. Но ако иска да научи немски, вече знаете, че няма как да стане като втори език . Така че, въпроса опира до това - два или един език ще говори детето след 12 клас Simple Smile.
Моят не беше "помирисвал " немски до септември 2015 .Втория срок на 8 клас има 5ци и 6 ци и не мога да кажа , че учи на 100%, по - скоро учи системно. За нас мнението на госпожите от уроците,/седми клас при подготовка за НВО/
беше важно . Те имаха поглед върху нещата години преди това, техни деца завършили въпросните гимназии, а и зная детето ми как се справя /по-добре от мен/.

Последна редакция: пн, 06 юни 2016, 12:15 от ROKI_MAKI

# 143
  • гр.София
  • Мнения: 30
2015г. 1-во кл. – 1-ва АЕГ /АЕ;НЕ;БЕЛ/ - мин.бал МОМЧЕ 33,402. Бел + Мат /НВО/ - 10,701.

Статистика 2015г. – 10,700 – 10,799 – графи момче – 63, с натрупване 322.

Прибавям около 60 към 322 и получавам 382, т.е последното момче прието в тази паралелка е било приблизително 382 – ро.

2016г. обща оценка МОМЧЕ /синът ми/ - Бел + Мат /НВО/ - 10,652.

Статистика 2016г. – 10,650 – 10,659 – графи момче – 1, с натрупване - 355.
Извод: синът ми е 356-ти

Според Вас правилно ли смятам ?
Благодаря Ви предварително!

# 144
  • Мнения: 2
Здравейте, Честито на всички дечица и на всички мами! Пожелавам на всички успех и да бъдат приети, където искат!

Моля, дайте ми мнение - момиче София, бал 32,75, математика - 4,929, БЕЛ - 5,446, по статистиката на РИО общо е точно 10,375, много иска в Испанската...чудя се дали ще имаме шанс?

Нейния пореден номер го пресметнах - 687

за Испанската последното прието момиче е било миналата година с пореден номер -429, без да слагам паралелката с втори език португалски


Много благодаря, Блага. Нейното желание е точно за тази паралелка с испански и португалски, хе , ако не стане , разбира се има и други опции. За 22-ро СОУ чух, че много добра била подготовката по испански. В първа АЕГ преподавателката по испански в момента била бившата директорка на Испанската, децата са очаровани от нея. Все хубави новини и богат избор, както се казва. Важното е да знаят какво искат да учат! Simple Smile

# 145
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Задачите по математика не са трудни - не са нещо извънземно.
Но тези задачи не са учени. Напълно възможно е немалко деца за пръв път да са виждали толкова задачи накуп и задачи като тези във втория модул. Ако са учили математика по схемата "вземаме урок, проверяваме домашното, пак урок" и в учебника няма задачи от типа даван на матурата, как да са подготвени?

Обаче самите деца и родители с паралелната подготовка вдигат летвата непрекъснато, и ако задачите са като за учебника и ученото, няма как да са приемливи за приемни изпити. И това не обяснява двойките. Кога /на кой номер задача/ да вдигната летвата ли не знаят съставителите на темите? Или децата наистина не могат нищо да решат?

Какъв е смисъла да пада границата на двойката? Вместо да се вдига нивото на преподаване? Освен за да се спеси нулев приемв в гимназия?

Скрит текст:
Гледах резултатите на Варна - масово двойки извън града /обикновено явяване само на първи модул/, добри и много добри оценки в големите училища със ЗИП и СИП с няколко отлични и няколко близки до максималните оценки в тях, и пакетно почти на горна граница за МГ. Ясно се вижда разликата в бройката часове. Не е ясно каква част от всички резултати са резултат на системата и каква на паралелната - уроци. Средния резултат на училищата обаче зависи от бройката часове - видно, почти крещящо.

# 146
  • Бургас
  • Мнения: 4 550
просто от любопитство -  колко деца от София имат оценки над 5.50

# 147
  • Мнения: 38
Някой има ли представа за децата от провинцията които кандидатстват в София. Преди две години, когато голямата ми дъщеря кандидатстваше, имаше едно училище-гнездо, в което подаваха документи деца от провинцията за софийските училища. Та там бяха подали документи повече от 1000 деца с доста високи балове и "изядоха" някои места в гимназиите. Не знам дали ги класират на общ принцип или децата от София са с някакво предимство.
Вълнува ме, защото догодина пак имам седмокласничка и се подготвям отрано.
Децата, които не са от София кандидатстват в точно определено училищно гнездо. Тази година е 1- во СОУ П. Славейков. Класират се заедно с всички от София, няма предимство.

# 148
  • София
  • Мнения: 2 111
Дано балът падне малко и 10.356 ни стигне за ФГ София, момиче! newsm17 newsm17

# 149
  • София
  • Мнения: 571
ROKI_MAKI, благодаря за отговора!
Той по принцип иска да учи нов език, обича да чете и на английски и така. Сега (нали му се освободи време след НВО-тата, а и в училище вече почти не учат Simple Smile) си учи италиански от един самоучител.
Аз се чудя дали немският е неговият език. Ще се видя тази седмица и с учителката по немски му в училище.

Общи условия

Активация на акаунт