Супермаркети Европа...................

  • 37 865
  • 248
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 1 288
чакаш на касите ли блабла а в поликниниката плащаш ЧАКАШ и не мранкаш. на всякъде се чака покасите  и в била и фф и хит Flutter
newsm44 newsm44 smile3521 smile3501Цените в европа на младос едно са много по ефтини отколкото в калфланд а казват че там цените били най ниски!Не мога да ги разбера тези в калфланд

не се излагайте вече с тези постинги. само доказвате колко неграмотни сте в европата, освен всичко друго.

# 226
  • Мнения: 7 803
чакаш на касите ли блабла а в поликниниката плащаш ЧАКАШ и не мранкаш. на всякъде се чака покасите  и в била и фф и хит Flutter
newsm44 newsm44 smile3521 smile3501Цените в европа на младос едно са много по ефтини отколкото в калфланд а казват че там цените били най ниски!Не мога да ги разбера тези в калфланд

не се излагайте вече с тези постинги. само доказвате колко неграмотни сте в европата, освен всичко друго.
абсолютно  Peace

# 227
  • Мнения: 46 535
чакаш на касите ли блабла а в поликниниката плащаш ЧАКАШ и не мранкаш. на всякъде се чака покасите  и в била и фф и хит Flutter

Чакаш в държавните учреждения, защото нямаш избор, а частни хипармаркети - бол, ще чакам друг път  Laughing

В Била като видя, че няма свободна каса си звънкам на звънчето и отварят, в ХИТ пък винаги е имало достатъчно каси и никога не ми се е налагало да чакам. В Европа Люлин в най-пиковия час работят 2 каси  Crazy мнооооого рядко има трета.

МладоС и КаЛфланд - това нов квартал и нова верига магазини ли е  Thinking  Joy


 

# 228
  • Мнения: 197
това че са неграмотни е най малкия проблем колко други работи не са им в ред не мога да ви опиша казвам го защото го знам от собствен опит лъжат Outta Jointкрадът   Twisted Evilголеми дяволи са освен това стоките им са вмирисани и мухлясали Sick

# 229
  • Мнения: 386
ИЗКЛЮЧИТЕЛНО, ЛОШО ОБСЛУЖВАНЕ  ! Особено  внимателни трябва да бъдете на касата, защато често срещано явление е да ви маркират и нещо отгоре от това, което сте взели  при мен се случва за пореден път и не само при мен.  Редовно нямат да ти  развалят пари.  Да не говорим, че като има продукт в промоция на касата се оказва друго. Не на последно място наглото и безочливо отношение към клиентите. Затова  вече не съм клиент на Супермаркети ЕВРОПА. Персонала е некомпетентен да не кажа, че не са в час като се започне от продавачките и се свърши до охраната. Много съм разочарована от обслужването!

# 230
  • София
  • Мнения: 619
Хайде да кажа и аз!Бях пуснала и теме преди време.Страшно съм недоволна.Мъжа ми не стъпва там.Недоволна съм от обслужването,цените на стоките много често не отговарят по етикет на стоката с тази на касата.Лъжат и в рестото!Мъжа преди време го излъгаха в рестото-13лв. назад!Иначе,че цените са им добри-така е!

# 231
  • Мнения: 54
здравейте,прочетох доста противаречиви неща.Работих в Европа Младост 1 една година.По това време шеф беше господин Н.Порчев.При неговото управление магазина беше в добро състояние и искам да ви кажа ,че текучеството се дължи на мързеливите хора.Работи се 2 на 2 дни по 16 часа.Декември месец 2005 година заплатата ми беше 500 лв.Относно това което прочетох,че при надписване на 2 хляба единият си го взема касиерката-боже,по-голяма глупост няма.Надписването се получава по вина на машината, която маркира,понякога са доста чувствителни и маркират 2 пъти едно и също.

# 232
  • Linz
  • Мнения: 11 619
16 часа са два работни дни! Това ще рече, че се работи все едно без почивка Crazy

# 233
  • Мнения: 2 502
Adi-Petar

izvinjavai ,no tova si e ziva ulovkana prouchvane na mnenieto na horata ,ot personala na veriga Evropa Peace
i posle kazi ,che  ne rabotish tam  #Crazy

# 234
  • София
  • Мнения: 16 068
Касиерките в маг. Европа на бул. Черни връх са некомпетентни. Не могат да разпознаят различните  видове  дебитни и кредитни карти. Пазарувам с Транскарт, в никой магазин нямам проблеми. А там за 2 пазарувания и двата пъти ми блокираха картата. Първия път вместо сметка 4,07 лв  въведоха сума 407 лв.  и после 2 часа докато се свържат с центъра на Транскарт и анулират операцията.  Следващото влизане в магазина -  прекарва картата през терминала на Евролайн, блокира я и ми заявява - ми то от сутринта само със зелени идват. Де да знае лелята, че има и други терминали. Редовно не знаят как се работи с терминалите, докато се научат и бягат от работа. Мързеливи, мръсни продавачки, сърдити на клиентите от сутринта. Само се оплакват, че много работят, че нямат осигуровки, - теу не ги заслужават.

# 235
  • Мнения: 386
Споделям мнението но Aishd231

# 236
 spodelqm mnenieto vi za kasierkite v magazinite Evropa, az ot okolo 6 meseca sym im klient.Nemoga da razbera tezi hora, v kraina smetka sa otishli tam, za da rabotqt i syvestno da si vyrshat rabotata, no ...Da ne govorim , 4e im lipsva vyzpitanieto da obslujvat klientite si, spored men kum tqh vse pak trqbva da ima nqkkavi  iziskvaniq pone za elementarno vyzpitanie, spored men ne e normalno da narichat klientite si 'prostaci', za6toto parite na klienta sa bili edri i tq nqmalo kak da mu vyrne, az ne go priemam za normalno tova dyrjanie, nai-malkoto trqbva da se zamislqt v/u tezi ne6ta, da ne govorim za myrsotiqta i nevejestvoto.... Sunglasses

# 237
  • Linz
  • Мнения: 11 619
Ами те нещата са навързани- лошо заплащане- немърлив персонал- мръсен магазин- слаб оборот... Просто нивото там е ниско. След откриването на големите хипермаркети, тази верига залязва.

# 238
  • Мнения: 177
Не съм доволна и не стъпвам там;да не говорим за обслужването;има къде по-добри супермаркети.

# 239
  • София
  • Мнения: 1 163
Цитат
има къде по-добри супермаркети.
е кои са де. За мене всяка верига супермаркети си има и плюсове и минуси. Разлика може да намерите даже в два магазина на една и съща марка.

Общи условия

Активация на акаунт