Черен списък на професионалните домоуправители

  • 73 141
  • 333
  •   2
Отговори
# 180
  • Мнения: 594
Много е писано за безхаберието, некомпетентността и липсата на каквото и да е професионално отношение от страна на Вход Мениджър. Въпросът е - имали ли такива, които са ги осъдили? Ако да, ще се радвам да споделите опит и насоки.

# 181
  • Мнения: 6 529
Много е писано за безхаберието, некомпетентността и липсата на каквото и да е професионално отношение от страна на Вход Мениджър. Въпросът е - имали ли такива, които са ги осъдили? Ако да, ще се радвам да споделите опит и насоки.


Ще следя ...

От този месец "домоуправителят" ни събира пари за каса по идеални части на апартамент, като големите плащат по 25 лв, а малките по 15 лв, имайки предвид, че всеки апартамент според етажа е с различни идеални части, той ги е редуцирал по вид. В същото време от касата се вземат пари за чипове, колчета, за дела, за вещо лице, за абонамент домофонна система. Това нормално ли е? Все едно големите апартаменти трябва да плащат в пъти повече за чипове, за балатум, регулиране на врата, за съдебни разноски, което не е разход за ремонт. На всички разходи пише насреща - неотложен ремонт. Моля запознатите със ЗУЕС да вземат отношение, защото според мен това не е законно.

# 182
  • Мнения: 6 919
Dream Team, не, не е законно. В ЗУЕС е определено за кои разходи как се плаща - едни са съобразно общите части, други -на брой живущи.

Stella80, не мисля, че е проблем да бъдат осъдени, особено ако ползват правната мисъл на правния им отдел.  Наскоро е забавлявах с тях по имейла. Определено се чудих дали комуникирам с дипломиран юрист или със секретарка без юридическо образование. Laughing

ПС Ако много държат, мога да пусна комуникацията тук.

# 183
  • Мнения: 6 529
Може ли да се осъди фирмата професионален домоуправител, без да се намесва ЕС? От кметството казаха, че може да се подаде жалба в административен съд

# 184
  • Мнения: 1
Може ли да се осъди фирмата професионален домоуправител, без да се намесва ЕС? От кметството казаха, че може да се подаде жалба в административен съд

Здравейте. И мен "живо" ме интересува този въпрос. Изпратихме искане-предизвестие за прекратяване на договора с Вход Мениджър  и от месец ни разиграват (меко казано). Всеки ден ме лъжат или чрез чат, или чрез обаждане, или по мейл, накрая и на място с "Наш колега ще се свърже с Вас за дата за ОС"... Наех адвокат, който първо изчаква да мине едномесечното предизвестие, след което ще подаде жалба до прокуратурата за неправомерно задържане на документи с лични данни и т.н., включително жалба и в административния съд. Относно медиите - прочетох че и други плануват. Имам лични познати и ще разговарям и с тях.
        Може би се занимават с редица входове, в които възрастните хора не се справят с управлението на входа и успяват да симулират дейност пред тях, но смятам себе си за изключително интелигентен и разбран човек, който не е щастлив от факта, че го правят на маймуна. От скоро входът ни се "зареди" с млади хора и сме амбицирани да оправим нещата. Бяхме отговорни към задълженията си към фирмата, сега когато те трябва да са отговорни към пропуските си и искането ни съгласно договора и собствените им общи условия, се покриват като мизерници.
        Едва сега започваме драмите с тази фирма и предполагам мизерното им съществуване на гърба на изфабрикувани смеки и посещения ще продължи и няма да има скоро откъсване от тях, но все пак ще опитаме.

Последна редакция: сб, 20 авг 2022, 18:32 от s.mirra

# 185
  • Мнения: 1 196
Такса ДАЗЛФД...някой да знае какво е?
И виждали ли сте Контрол на почистването - 2 пъти по 100лв. + Основно почистване на ЕС - 100лв. БЕЗ ДАТИ КОГА!
Като същевременно всеки месец също се отдържат по 100лв.за чистачка,въпреки че месеци наред не идваха да чистят и входа тънеше в мръсотия!

Да не говорим за всички разходи,които са безотчетни кога са правени,кой ги е правил!Никъде няма написани дати,а само цифри в левове,че сме на минус!
Следващите сме,които искат да се освободят от тези!

Последна редакция: чт, 15 сеп 2022, 23:31 от Не се сърди, човече

# 186
  • Мнения: 24
Скрит текст:
Такса ДАЗЛФД...някой да знае какво е?
И виждали ли сте Контрол на почистването - 2 пъти по 100лв. + Основно почистване на ЕС - 100лв. БЕЗ ДАТИ КОГА!
Като същевременно всеки месец също се отдържат по 100лв.за чистачка,въпреки че месеци наред не идваха да чистят и входа тънеше в мръсотия!

Да не говорим за всички разходи,които са безотчетни кога са правени,кой ги е правил!Никъде няма написани дати,а само цифри в левове,че сме на минус!
Следващите сме,които искат да се освободят от тези!
Здравейте,
Всички разходни документи се пазят в архива ни и се предават при финално приемопредаване. Няма нищо скрито/без дати, просто в отчета е дадена най-важната информация, за да е възможно най-съкратен, но изчерпателен като формат. Всеки документ и транзакция си има дата, като може да се осигури справка с дати от автоматизираната ни система. Между другото, съвсем скоро би следвало да имаме нова визия на отчетите си, която да е още по-опростена и разбираема. Почистването се извършва от подизпълнители и разход се прави, когато го извършим (след изтекъл месец). Ако има злоупотреба или липса на посещения от почистващо лице(доказани по някакъв начин), можем да изискаме възстановяване от подизпълнителите (почистващите лица, впрочем, се избират от ОС на ЕС, не от нас и нямат нищо общо със структурата ни - те не са наши служители). Такса ДАЗФЛД е описана в ОУ на компанията. Насреща съм да помогна, в случай че тона Ви го позволява и спестим епитетите и обидите.

В тази тема някак лесно убягва факта, че 8 години управляваме хиляди сгради. Естествено, че има недоволни или неразбиращи клиенти и както неведнъж съм посочвал, със сигурност допускаме грешки. Не разбирам обаче защо комуникацията винаги съдържа недоказани твърдения, епитети и подобни при все че една лесна справка с колегите би обяснила всичко по-горе. Всеки ден получаваме подобни запитвания и комуникацията протича цивилизовано и нормално с хората, които използват стандартните канали за връзка - на месец обслужваме близо 10000 обаждания и отговаряме средно на 5000 имейла.

Така или иначе, все пак това е смисъла на темата - да се сипят необосновани обиди. Апропо - повечето хора, които откликнаха след моя опит за диалог, получиха съдействие и могат да го потвърдят, макар че надали ще влезнат отново в тази тема. Насреща сме да помогнем - за тези, които четат темата - management@vhodmanager.com. Ще се изненадате, но е съвсем възможно да не сме мошеници и просто да работим в конфликтна среда, където винаги има разнопосочни виждания и мнения. Давам малко храна за размисъл - как така хем сме направили прозрачна онлайн система, в която всеки да може да проследи приходите и разходите на сградата, хем там нарочно слагаме тайни и необосновани транзакции с цел да ощетим клиентите си - по-лесно щеше да ни е просто да нямаме подобна система, както правят доста компании на пазара.

Последна редакция: чт, 15 сеп 2022, 23:31 от Не се сърди, човече

# 187
  • Мнения: 1 196
Задавам конкретен въпрос,на който отговор не намирам никъде в сайта ви,нито другаде,нито сега отговаряте...какво е ДАЗЛФД!?
Подавам нееднократно сигнали към фирмата ви,отговорите ви в повечето случаи са уклончиви и неясни,точно какъвто е и сегашния...много думи без особен смисъл.
В отчетите ви ТРЯБВА да има ДАТИ за разходите!Как така при финално приемопредавание!?
Както има дати за приходите,за сметките за асансьор и ток (отново не за всички),за вашите такси и за
Допълнителните 11лв. услуги ВМ всеки месец от началото на тази година (при все че си имате определена такса за целия вход).
Цялата информация на Финансовия отчет е така объркано написана в страницата ви,има разбъркани дати,има много неясни неща.
Каквото и да си говорим тук е безсмислено.Факт е,че имаме много проблеми във входа ни,които вече трета година не съумявате да решите и само  нещата се задълбочават още и още.Говорим едно нещо на събранията,а става съвсем друго.Разбирам,че има неизрядни платци и всякакви проблеми.И на вас не ви е лесно,но ако има повече яснота в отчетите ви и навреме взети адекватни мерки по проблемите на хората,може и да ви се получат нещата!
Не може преди една година да ни събирате допълнително пари за ремонт на асансьор 1000лв.,ремонта не е направен,а парите са събрани.
Сега една година по-късно Асансьорната фирма иска два пъти повече пари,и отново се събират пари за ремонт,който да видим дали ще бъде направен.И това е само един от многото ни проблеми.Има и още по-сериозен с канализация в мазетата,която периодично ни превръща във фекален басейн.Трупат се безумни сметки за постоянно отводняване и дезинфекция, а
дефакто проблема остава и вече 3г.само слушаме как действате по въпроса.

# 188
  • Мнения: 7
Здравейте, моля, ако някой има опит с дело срещу Вход Мениджър за безстопанственост и тотално неглижиране на проблемите на входа със сериозни финансови последствия, да ми пише на лични.  Нямам думи за кашата, която са забъркали заради некомпетентността и непрофесионализма им. Също така моля за препоръка за адвокат с опит с казуси с Етажна собственост. Благодаря на отзовалите се.

# 189
  • Мнения: 1
Важно е да знаем че професионалния домоуправител може да изпълнява само и единствено разпорежданията на ЗУЕС и Общото събрание!

Няма право и задължение да извършва дейности и мероприятия по негово желание и усмотрение, без писмено изразено решение на собствениците – за това е важно да знаем за какво точно наемаме професионалния домоуправител, какво точно очакваме от него!

# 190
  • Мнения: 11 648
Важно е да знаем че професионалния домоуправител може да изпълнява само и единствено разпорежданията на ЗУЕС и Общото събрание!

Няма право и задължение да извършва дейности и мероприятия по негово желание и усмотрение, без писмено изразено решение на собствениците – за това е важно да знаем за какво точно наемаме професионалния домоуправител, какво точно очакваме от него!

Е да, ама ако е коректен и не се размотава и шикалкави със свикването на ОС, нали  Wink  особено, когато има точка от дневния ред, която касае задълженията му или отказ от "услугата" му.
Хората наемат професионален домоуправител, защото се заблуждават, че той ще събере задълженията на некоректните платци, ще съдейства за ремонти и т.н., а се оказва, че нищо от това не върши. Просто си паразитира от месечните такси, а когато някак си хората се оттърват от него, той си удържа и сумите за некоректните платци от сумата, събрана от коректните. И какво излиза- коректните  пак са с пръст във....
Вече има ужасно много жалби и се надявам тази държава да се активира и да ги зачисти тези паразити-рекетьори. Сигурно повече от 90% от тези фирми не вършат работата, за която са наети.

Скрит текст:
Регистрацията Ви буди подозрение!

# 191
  • София
  • Мнения: 6
Потвърждавам всичко написано по-горе за Вход Мениджър, няма смисъл някой от мениджмънта им да обяснява колко са велики и т.н.! Почти 2 години и нито дума за нередовните платци от тяхна страна, а не е като да няма такива. Почистването било от подизпълнители т.е. Чистота Мениджър в случая при нас (интересно име на "подизпълнителя") Ту идват ту не идват да чистят, а пък като дойдат замазване с парцала. В задълженията им пише, че трябва да се мете и да се почиства огледалото в асансьора например. За огледалото да не издребняваме, но метла не съм виждал никога да носят. Комуникацията с тях отврат, даже нямам желанието нито да звънна, нито да пиша имейл. Идват едни чичовци да правят т.нар. ТП (технически преглед), явно са кьорави. На моята площадка светеше лампа 24/7, ами не, не я видяха за половин година. За общото събрание същата работа - чудят се как да те разкарат. В момента се опитваме да се оттървем от тях, но нещата не изглеждат никак добре.

П.С. Отчетът ни изглежда по същия начин като този по-горе без дати за някои дейности. Още не са ни сложили контрол на почистването, но може и да се появи. Дезинфектант - 10 лв.! на месец.

# 192
  • Мнения: 124
Да се хванеш с Вход Мениджър е най-голямата грешка... за съжаление съседите ми бяха заблудени и не ме послушаха.

Входа ни не беше почистван в продължение на 2 месеца, а като се почисти е абсолютно колкото да мине номера. Асансьора не се пипа, мокър парцал не сме виждали от месеци... пред входа не се мете никога, технически проблеми си седят с месеци, само празни приказки. За нередовните платци да не говорим... никой не ги закача.

# 193
  • Мнения: 68 772
Скрит текст:
Такса ДАЗЛФД...някой да знае какво е?
И виждали ли сте Контрол на почистването - 2 пъти по 100лв. + Основно почистване на ЕС - 100лв. БЕЗ ДАТИ КОГА!
Като същевременно всеки месец също се отдържат по 100лв.за чистачка,въпреки че месеци наред не идваха да чистят и входа тънеше в мръсотия!

Да не говорим за всички разходи,които са безотчетни кога са правени,кой ги е правил!Никъде няма написани дати,а само цифри в левове,че сме на минус!
Следващите сме,които искат да се освободят от тези!
Здравейте,
Всички разходни документи се пазят в архива ни и се предават при финално приемопредаване. Няма нищо скрито/без дати, просто в отчета е дадена най-важната информация, за да е възможно най-съкратен, но изчерпателен като формат. Всеки документ и транзакция си има дата, като може да се осигури справка с дати от автоматизираната ни система. Между другото, съвсем скоро би следвало да имаме нова визия на отчетите си, която да е още по-опростена и разбираема. Почистването се извършва от подизпълнители и разход се прави, когато го извършим (след изтекъл месец). Ако има злоупотреба или липса на посещения от почистващо лице(доказани по някакъв начин), можем да изискаме възстановяване от подизпълнителите (почистващите лица, впрочем, се избират от ОС на ЕС, не от нас и нямат нищо общо със структурата ни - те не са наши служители). Такса ДАЗФЛД е описана в ОУ на компанията. Насреща съм да помогна, в случай че тона Ви го позволява и спестим епитетите и обидите.

В тази тема някак лесно убягва факта, че 8 години управляваме хиляди сгради. Естествено, че има недоволни или неразбиращи клиенти и както неведнъж съм посочвал, със сигурност допускаме грешки. Не разбирам обаче защо комуникацията винаги съдържа недоказани твърдения, епитети и подобни при все че една лесна справка с колегите би обяснила всичко по-горе. Всеки ден получаваме подобни запитвания и комуникацията протича цивилизовано и нормално с хората, които използват стандартните канали за връзка - на месец обслужваме близо 10000 обаждания и отговаряме средно на 5000 имейла.

Така или иначе, все пак това е смисъла на темата - да се сипят необосновани обиди. Апропо - повечето хора, които откликнаха след моя опит за диалог, получиха съдействие и могат да го потвърдят, макар че надали ще влезнат отново в тази тема. Насреща сме да помогнем - за тези, които четат темата - management@vhodmanager.com. Ще се изненадате, но е съвсем възможно да не сме мошеници и просто да работим в конфликтна среда, където винаги има разнопосочни виждания и мнения. Давам малко храна за размисъл - как така хем сме направили прозрачна онлайн система, в която всеки да може да проследи приходите и разходите на сградата, хем там нарочно слагаме тайни и необосновани транзакции с цел да ощетим клиентите си - по-лесно щеше да ни е просто да нямаме подобна система, както правят доста компании на пазара.

Как така хем ви била автоматизирана системата, хем предоставяте съкратен  и орязан отчет?
Наясно сте, че това е отбий номер. Вие сте длъжни да се отчитате на собствениците, и то не с трохи, а с пълен и цялостен отчет.
Не разбрах - ако е автоматизирана системата, няма по-лесно да цъкнете и да принтните цялата информация, ако тя е налична както твърдите, в което аз лично се съмнявам.

Вие сте ПРОСТО изпълнител на решенията и волята на собствениците и на решенията на Общото събрание. Нищо по-горе от тях не сте, и за вас също важи ЗУЕС, апропо. Отчитане на касата е ваше задължение по закон!, а не е пожелание, както и не може по ваша прищявка да криете информация и орязвате този отчет на касата.

# 194
  • Мнения: 6 919
Скрит текст:
Такса ДАЗЛФД...някой да знае какво е?
И виждали ли сте Контрол на почистването - 2 пъти по 100лв. + Основно почистване на ЕС - 100лв. БЕЗ ДАТИ КОГА!
Като същевременно всеки месец също се отдържат по 100лв.за чистачка,въпреки че месеци наред не идваха да чистят и входа тънеше в мръсотия!

Да не говорим за всички разходи,които са безотчетни кога са правени,кой ги е правил!Никъде няма написани дати,а само цифри в левове,че сме на минус!
Следващите сме,които искат да се освободят от тези!
Здравейте,
Всички разходни документи се пазят в архива ни и се предават при финално приемопредаване. Няма нищо скрито/без дати, просто в отчета е дадена най-важната информация, за да е възможно най-съкратен, но изчерпателен като формат. Всеки документ и транзакция си има дата, като може да се осигури справка с дати от автоматизираната ни система. Между другото, съвсем скоро би следвало да имаме нова визия на отчетите си, която да е още по-опростена и разбираема.
Скрит текст:
Почистването се извършва от подизпълнители и разход се прави, когато го извършим (след изтекъл месец). Ако има злоупотреба или липса на посещения от почистващо лице(доказани по някакъв начин), можем да изискаме възстановяване от подизпълнителите (почистващите лица, впрочем, се избират от ОС на ЕС, не от нас и нямат нищо общо със структурата ни - те не са наши служители). Такса ДАЗФЛД е описана в ОУ на компанията. Насреща съм да помогна, в случай че тона Ви го позволява и спестим епитетите и обидите.

В тази тема някак лесно убягва факта, че 8 години управляваме хиляди сгради. Естествено, че има недоволни или неразбиращи клиенти и както неведнъж съм посочвал, със сигурност допускаме грешки. Не разбирам обаче защо комуникацията винаги съдържа недоказани твърдения, епитети и подобни при все че една лесна справка с колегите би обяснила всичко по-горе. Всеки ден получаваме подобни запитвания и комуникацията протича цивилизовано и нормално с хората, които използват стандартните канали за връзка - на месец обслужваме близо 10000 обаждания и отговаряме средно на 5000 имейла.

Така или иначе, все пак това е смисъла на темата - да се сипят необосновани обиди. Апропо - повечето хора, които откликнаха след моя опит за диалог, получиха съдействие и могат да го потвърдят, макар че надали ще влезнат отново в тази тема. Насреща сме да помогнем - за тези, които четат темата - management@vhodmanager.com. Ще се изненадате, но е съвсем възможно да не сме мошеници и просто да работим в конфликтна среда, където винаги има разнопосочни виждания и мнения. Давам малко храна за размисъл - как така хем сме направили прозрачна онлайн система, в която всеки да може да проследи приходите и разходите на сградата, хем там нарочно слагаме тайни и необосновани транзакции с цел да ощетим клиентите си - по-лесно щеше да ни е просто да нямаме подобна система, както правят доста компании на пазара.

Да попитам, как в отчетите хем е дадена само най-важната информация, хем са изчерпателни? Това е нонсенс.
Защо разходните документи не се представят периодично, например при всяко отчетно ОС, а едва при финално приемопредаване???  Тогава как се отчитате пред възложителя си, каквато е ЕС? Не отразявате всичко в отчетите, фактурите не са сканирани, не са качени в сайта и не могат да се проверят от ЕС, не ги представяте  при искане от ЕС. Документи могат да се оспорват в определени срокове, ако не ги представите навреме на ОС, то лишавате ЕС от възможността за оспорване, ако има аргументи за такова.  Знаете как се нарича това и до какви съмнения води, нали?
Как да приемем годишния финансов отчет, като липсва съществена информация? Зимата имахме ОС, на което не приехме отчета и искахме това да бъде протоколирано. Да, ама не. Не можело да запишат такова нещо  в протокола. И нямаше следващо ОС, нямаше никакъв опит да ни бъде представен по-детайлен отчет, да се изясни къде са потънали едни суми, за които съседите искаха да знаят. Просто формално си отчетохте свършена работа по провеждане на ОС и приемане на отчета и не си мръднахте пръста повече. Според Вас как следва да се решават такива проблеми, след като служителите ви не спазват закона?  
Няколко пъти съм присъствала лично на ОС, на които съседи искат да ни се представи за запознаване една конкретна фактура за разходи, още я чакаме - повече от година. Повдига се и въпрос, че е платена смяна на ключалката на входните врати, но не е извършена.
Аз лично съм коментирала в тази тема, че финансовият отчет в сайта е неразбираем, непълен и под всякаква критика. И тогава отговорът беше, че ще се сменя системата. Колко време е нужно за тази цел? Да ви потърсим добри програмисти?

Дори и за протокол от ОС на ЕС трябва да се молим да ни изпратите по мейла, макар, че сте длъжни по закон да го обявявате на видно място. По този начин се изпускат сроковете за обжалването му. Може би това е целта да не се обявява?

Ще потвърдя че едва след като се оплаках в тази тема, се случи нещо с тогавашните ни проблеми.   Да не говорим, че въпросите бяха повдигани и на ОС на ЕС, без резултат. Визирам рекламация за повреда на бравите н новопоставени входни врати и нераздадени ключове за входната врата на мазето. Оказа се, че рекламация не е направена с месеци пред фирмата, монтирала вратите. Къде се къса информацията по веригата от представител на фирмата на ОС, запознат с даден проблем и съответния служител, който трябва да реши проблема, не зная и не ме интересува. Комуникацията тук, в темата, съдържа достоверни твърдения,   както беше в моя случай и мисля, че добре знаете това, след като намерихте начин веднага да разберете коя съм и управителят да се свърже с мен по телефона, за да решим проблемите. Но за съжаление, преди  Вашата намеса, нищо не се случваше, чрез комуникация с екипа по стандартните начини. Аз съм с впечатление, че проблемите се решават отгоре надолу, а не обратното. Трябва да се стигне до ръководни кадри. Опитайте някой път лично Вие да пробвате  начините за комуникация с Вход мениджър,  за да се убедите лично  какви отговори се получават, времето за реакция и най-вече дали има резултат от такава комуникация, или е само отчитане на дейност.

Наясно съм и с отговорите по имейл.
Преди време си комуникирах по мейла по повод едно решение на ОС. Отговорите са бавни, наложи се за нещо дребно да разменим няколко мейла, тъй като текста в решението не се четеше. Оказа се и, че са записани две противоречащи си решения по един и същи въпрос, което е правен абсурд.  Кореспондирах си и с  правния отдел на Вход мениджър. Предполагам, че е била чистачката на отдела, защото не мога да си представя дипломиран юрист да пише такива юридически глупости, при това със самочувствие. Добре, че нямах никакво намерение да обжалвам т.нар. 'решение на ОС", равносилно на липса на волеизявление. Предпочетох да се случат нещата, вместо да уча някого на право. Ако желаете, мога да пусна тук снимки от комуникацията ни, за да докажа твърденията си и, че не са голословни.
Моля, назначавайте юристи, които разбират поне малко от нормативни актове, тълкуване и как се ползват. Да почетат малко и що е то валидно волеизявление, да си отворят учебниците и лекциите, да преговорят.  Да четат и съдебна практика.  Ако трябва, да ги научим и как се събират вземания от неплащащи длъжници, просто е? В тази професия цял живот се учи.

Много трески за дялане има при Вход мениджър. Ако искате нещата действително да вървят и клиентите да са доволни, приемете темата като конструктивна критика и спрете да ги обвинявате, а да изкарвате фирмата коректна и чиста като сълзица.

ПС За информация, следя темата и потвърждавам, че комуникацията лично с Вас е полезна за разрешаването поне на някои проблеми. И гарантирам достоверността на всички факти, написани от мен в тази тема.

Последна редакция: чт, 20 окт 2022, 01:46 от Diorela

Общи условия

Активация на акаунт