Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Черен списък на професионалните домоуправители

  • 52 835
  • 266
  •   2
Отговори
# 45
  • Мнения: 62
Здравейте, искам да попитам, тези от вас, които използвате "услугите" на Вход мениджър - практика ли е да искат такса и за настоящия месец, когато идват да събират пари за изминалия? Т.е. на 10 октомври да си търсят парите за октомври? Това се случва вече няколко пъти. Толкова са нагли, че нямам думи! А за изпълнението и качеството на услугите им, да не говорим. Под всякаква критика! Никаква заинтересованост, никакви предложения, никаква инициатива за нищо! Входът е под всякаква критика. Събрания, също няма. Просто събирачи на пари, нищо повече. Даже днес на чичката, не му направи впечатление, че събира пари на тъмно, защото няма осветление.

# 46
  • Мнения: 24
Здравейте, искам да попитам, тези от вас, които използвате "услугите" на Вход мениджър - практика ли е да искат такса и за настоящия месец, когато идват да събират пари за изминалия? Т.е. на 10 октомври да си търсят парите за октомври? Това се случва вече няколко пъти. Толкова са нагли, че нямам думи! А за изпълнението и качеството на услугите им, да не говорим. Под всякаква критика! Никаква заинтересованост, никакви предложения, никаква инициатива за нищо! Входът е под всякаква критика. Събрания, също няма. Просто събирачи на пари, нищо повече. Даже днес на чичката, не му направи впечатление, че събира пари на тъмно, защото няма осветление.

Здравейте,
Както съм написал по-горе - насреща сме за съдействие, ако искате пишете тук или на лично съобщение и ще проверя случая Ви лично, като се ангажирам да бъде разрешен конкретният Ви проблем в най-кратък срок.
Относно таксите - средствата се събират във месеца, като падежа им е до последно число на текущия. Ако не желаете да ги заплатите на 10 октомври - няма никакъв проблем да ги заплатите на 31 октомври. Задълженията не се олихвяват. Плащанията на каси на Easypay/epay.bg са по-лесни и удобни за Вас, тъй като можете да ги направите по всяко време, таксата за плащането е за наша сметка и се отразяват в реално време в системата ни.

Последна редакция: пт, 11 окт 2019, 11:53 от vmofficial

# 47
  • Мнения: 1
ЗАКОН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ЕТАЖНАТА СОБСТВЕНОСТ
Глава пета.
АДМИНИСТРАТИВНОНАКАЗАТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
(5) (Нова- ДВ, бр. 26 от 2016 г.) Когато физическо лице или юридическо лице, на което
са възложени правомощия на управителен съвет (управител) по реда на чл. 19, ал. 8 и чл. 34, ал.
10, наруши или не изпълни задълженията, които то има по този закон като управителен съвет
(управител), ако извършеното не съставлява престъпление, се наказва с глоба от 800 до 1500 лв. -
за физическо лице, или с имуществена санкция от 1000 до 2000 лв. - за юридическо лице.


Някой има ли подписан договор с Домконсулт6 ?

С бившия управител на входа не го предоставят.

Имам съмнение, че договор не съществува.

Последна редакция: пт, 11 окт 2019, 14:12 от bubanka

# 48
  • Мнения: 6
Черна точка за Лекси ФМ - никаква отчетност, без добра връзка с тях и т.н. и ги сменихме.
Аз съм по-скоро доволна от Вход Мениджър, които сега ни управляват. Осъдиха неплатец. Не ми харесва, че нещата стават през колцентър.

# 49
  • Мнения: 62
vmofficial, това не е заплащене, а предплащане! Нормално ли е да се плаща за месеца, който е в самото си начало. И ако е така, защо не събират таксите всеки месец на 1во или 2ро число за текущия, ами идват на 10.10 за таксата за 9ти месец и ми казват, че им дължа 20лв за две такси. Да не говорим, че звъни в 20ч, както вече писах, в абсолютна тъмница, без да поздрави и без да се представи, никакви отличителни знаци, че е представител на фирмата. Много зле - и все някакви странни чичаци, дето си мърморят под носа. Даже единият беше толкова прост, че на въпроса, защо иска пари и за текущия месец, той отговори - "ами нали и ние трябва да вземем заплати". Човека си иска заплатата, нали бая работа е свършил! А пък на вчерашния, два пъти му казахме да запише, че няма осветление. Каза - добре, но не го направи, поне не пред нас. Никакъв интерес от негова страна. Ще видим колко време ще отнеме това. Но това са малките проблемчета, има къде къде по-сериозни, които датират от около 4-5г без мм развитие!

# 50
  • Мнения: 24
vmofficial, това не е заплащене, а предплащане! Нормално ли е да се плаща за месеца, който е в самото си начало. И ако е така, защо не събират таксите всеки месец на 1во или 2ро число за текущия, ами идват на 10.10 за таксата за 9ти месец и ми казват, че им дължа 20лв за две такси. Да не говорим, че звъни в 20ч, както вече писах, в абсолютна тъмница, без да поздрави и без да се представи, никакви отличителни знаци, че е представител на фирмата. Много зле - и все някакви странни чичаци, дето си мърморят под носа. Даже единият беше толкова прост, че на въпроса, защо иска пари и за текущия месец, той отговори - "ами нали и ние трябва да вземем заплати". Човека си иска заплатата, нали бая работа е свършил! А пък на вчерашния, два пъти му казахме да запише, че няма осветление. Каза - добре, но не го направи, поне не пред нас. Никакъв интерес от негова страна. Ще видим колко време ще отнеме това. Но това са малките проблемчета, има къде къде по-сериозни, които датират от около 4-5г без мм развитие!

Здравейте отново, благодаря за конкретиката.
Относно дължимите суми - падежът им е в рамките на месеца (1-30/31 число), като някои обекти се посещават в началото на месеца, други в края и поради това някои живущи избират да заплатят само за предходния, а не за текущия месец. Ако не искате да платите за текущия месец, можете да заплатите само за миналия месец. Касиерите нямат право да отказват плащане, освен частично за месеца (напр. плащане на 10 от 20 дължими за месец август).
Относно часа на звънене - събирането на средства правим между 17 и 21 часа, тъй като в противен случаи получаваме оплаквания, че живущите не са вкъщи. За жалост няма как да се посещават сградите в различен диапазон на деня.
Относно липсата на фирмен бадж и адекватно отношение - тук най-вероятно ще бъде направена допълнителна проверка и служителят ще бъде глобен, ако уточните адрес/апартамент (можете да го направите на лично съобщение и във форума). Стриктната ни политика е всеки служител да е с бадж винаги. Не целим да наемаме "странни чичаци" като политика Simple Smile
Относно сигнала за осветление - някои служители входират сигналите след същинското събиране. Можем да проверим дали сигнала е входиран лесно, тъй като всеки сигнал има уникален номер и дата на входиране. По принцип при подобни проблеми е добре да ни информирате възможно най-бързо, когато ги установите - можете да го направите и по имейл или чрез чат платформата на сайта ни, както и телефонните ни линии. Така ще успеем да реагираме възможно най-бързо. Ако липсва осветление във входа ви - това се третира като висок приоритет и се стремим да се реагира в рамките на един/два работни дена. Ако липсва осветление само на етажа - то такива проблеми се отработват в рамките на 3-7 работни дни.

Насреща съм за допълнителна информация и доуточняване на целия проблем, както и други такива.

# 51
  • Мнения: 24
Черна точка за Лекси ФМ - никаква отчетност, без добра връзка с тях и т.н. и ги сменихме.
Аз съм по-скоро доволна от Вход Мениджър, които сега ни управляват. Осъдиха неплатец. Не ми харесва, че нещата стават през колцентър.
и аз така, до преди 2 години бяхме с Входът, мисля, че фалираха и не си видяхме парите после от касата, сменихме ги с вход мениджмънт и си работят нормално .. преди 2-3 месеца имаше инициатива от страна на няколко съседа да ги сменят и се оказа че инициаторите не са плащали от една-две години и са получили призовки.. другите съседи не им се вързаха на акъла иначе направихме ремонт на покрив скоро с тяхна фирма

в никакъв случай ВХОДЪТ ако някой ги ползва все още!!!

# 52
  • София
  • Мнения: 70
Чета тази тема от любопитство понеже и в нашият вход работи "Вход Мениджър" и честно казано нямам забележки. Наблюденията ми се свеждат до това, че съм им звъняла два три пъти на колцентъра да сменят крушка на етажа и да си взема изипей номер, за да си плащам като пазарувам и това което ми направи впечатление е, че много бързо и стегнато получих информация и записаха сигнала. Предвид че си плащам редовно никога не съм имала проблеми, веднъж мина касиер да ми събира вноска, но аз му казах, че съм си платила по изипей и че не дължа нищо. Човека се извини и ми пожела лека вечер. На последните няколко събрания присъства едно момиче от фирмата, което не знам как се оправя с лудите баби, които каквото и да им обясняваш едно и също си знаят. Последният път гласувахме най-накрая освежаване на входа, благодарание на това момиче което не знам как излезе на глава с всички, защото на единия му било скъпо на другия не му харесвало, на трети друго... абе въобще ние сме вход с откачалки.  Откакто фирмата дойде да работи не че се разбираме кой знае колко по-добре, ама поне нещата се случват, защото има кой да ги организира, иначе преди само се карахме. За  мен е задължително входовете да се управляват от фирми, защото така има на кой да се обадиш без да се притесняваш и да изискваш, защото преди колкото и пъти да кажеш нещо на домоуправителя, нищо не се случва. Затова по-скоро бих казала, че съм доволна от Вход Мениджър и въобще нищо лошо не мога да кажа за тях, стараят се, мъчат се с входа, пожелавам успех.

# 53
  • Мнения: 62
vmofficial, няма осветление само на етажа, и в такъв случай, ще изчакам търпеливо точно 7дни, броени от днес. За баджа, не мога да съм сигурна, поради обяснените по-горе причини, и заради това няма да подавам сигнал, нито за служителя, нито дали е входиран сигналът. Ще чакам развитието и ще пиша отново. А относно адекватното отношение - то е далеч от такова. Незаинтересовани и неучтиви са били всички на които съм попадала. С една досада събират парите, горките...

Скрит текст:
Чета тази тема от любопитство понеже и в нашият вход работи "Вход Мениджър" и честно казано нямам забележки. Наблюденията ми се свеждат до това, че съм им звъняла два три пъти на колцентъра да сменят крушка на етажа и да си взема изипей номер, за да си плащам като пазарувам и това което ми направи впечатление е, че много бързо и стегнато получих информация и записаха сигнала. Предвид че си плащам редовно никога не съм имала проблеми, веднъж мина касиер да ми събира вноска, но аз му казах, че съм си платила по изипей и че не дължа нищо. Човека се извини и ми пожела лека вечер. На последните няколко събрания присъства едно момиче от фирмата, което не знам как се оправя с лудите баби, които каквото и да им обясняваш едно и също си знаят. Последният път гласувахме най-накрая освежаване на входа, благодарание на това момиче което не знам как излезе на глава с всички, защото на единия му било скъпо на другия не му харесвало, на трети друго... абе въобще ние сме вход с откачалки.  Откакто фирмата дойде да работи не че се разбираме кой знае колко по-добре, ама поне нещата се случват, защото има кой да ги организира, иначе преди само се карахме. За  мен е задължително входовете да се управляват от фирми, защото така има на кой да се обадиш без да се притесняваш и да изискваш, защото преди колкото и пъти да кажеш нещо на домоуправителя, нищо не се случва. Затова по-скоро бих казала, че съм доволна от Вход Мениджър и въобще нищо лошо не мога да кажа за тях, стараят се, мъчат се с входа, пожелавам успех.
Здравейте, колко често се организират събрания на входа, на които присъства служител на фирмата?

Последна редакция: пт, 11 окт 2019, 19:38 от AnMary

# 54
  • София
  • Мнения: 70
Здравейте, Ами последно време по-често, защото тъкмо сме в конструктивен период, в който чепатите съседи, най-накрая са организирани от вход мениджърите и нещата започват да стават. Заради офертите и ремонтите които предстоят за 2 месеца сме направили около 3 събрания, като на последното всичко вече се гласува и протоколира. Иначе преди този период преди сигурно около половин година имахме отчетно събрание, на което фирмата се отчете за месечните такси и поддръжката на входа.

# 55
  • Мнения: 70
Чета и не вярвам , докъде може да стигне наглостта на определени индивиди. Темата е за негативни мнения, който има позитивни такива, има друга тема. Тука има явно фейк профили от Вход мениджър.Смятайте докъде са стигнали в идеята си да лъжат и да събират абонати.Освен да събират пари нищо друго не правят.Рекетьори от новото време. Не се лъжете, защото после освен парите си ще потрошите и много нерви.

# 56
  • Мнения: 24
Чета и не вярвам , докъде може да стигне наглостта на определени индивиди. Темата е за негативни мнения, който има позитивни такива, има друга тема. Тука има явно фейк профили от Вход мениджър.Смятайте докъде са стигнали в идеята си да лъжат и да събират абонати.Освен да събират пари нищо друго не правят.Рекетьори от новото време. Не се лъжете, защото после освен парите си ще потрошите и много нерви.

Здравейте, пишем в темата с официален акаунт с позволението на администрацията.
Разбираме, че явно имате негатив и свое основание за него, но чрез клевети и обиди надали се постига конструктивност. В този ред на мисли сме склонни да съдействаме по всякакъв начин дори на хора като Вас, които сеят силни и необосновани твърдения публично относно услугите ни - в повечето случаи стигаме до липса на конкретика при установяване на проблемите. Според досегашния ни опит, обвинения в рекет обикновено получаваме от неизрядни длъжници в сградите или дезинформирани собственици.  Искрено се надяваме, че това не е случая при Вас. Нека проверим кое Ви е накарало да смятате, че рекетираме някого, след като всички процедури по събиране на задължения са свързани със решения на Общите Събрания на обслужваните сгради - собствениците решават кога и колко пари се събират.
Насреща сме за съдействие.

vmofficial, няма осветление само на етажа, и в такъв случай, ще изчакам търпеливо точно 7дни, броени от днес. За баджа, не мога да съм сигурна, поради обяснените по-горе причини, и заради това няма да подавам сигнал, нито за служителя, нито дали е входиран сигналът. Ще чакам развитието и ще пиша отново. А относно адекватното отношение - то е далеч от такова. Незаинтересовани и неучтиви са били всички на които съм попадала. С една досада събират парите, горките...

Ще сме благодарни, ако ни уведомите в случай че има липса на реакция в посочения срок, за да можем да наложим необходимите глоби и да открием кой и защо не върши работата си на предполаганото ниво. Относно неадекватното отношение, с което сте се сблъсквали - целта ни никога не е била подобна, но за жалост не можем да избягаме от човешкия фактор  - работим с хора.

# 57
  • София
  • Мнения: 70
Чета и не вярвам , докъде може да стигне наглостта на определени индивиди. Темата е за негативни мнения, който има позитивни такива, има друга тема. Тука има явно фейк профили от Вход мениджър.Смятайте докъде са стигнали в идеята си да лъжат и да събират абонати.Освен да събират пари нищо друго не правят.Рекетьори от новото време. Не се лъжете, защото после освен парите си ще потрошите и много нерви.

госпожо или господине прекалено сте черноглед! И какво значи че темата е само за негативни коментари ? Ами представете си, че има и някой който не иска да ги критикува без значение тях или която и да е друга фирма ? Що за глупаво мислене имате... после защо държавата ни била на такова дередже...явно защото за вас е по-добре да се сее критика наляво и надясно и ако някой каже нещо по-различно и нормално да му се прави забележка... Сигурно всеки, който е доволен от някоя фирма някъде е фейк профил според вас ? Аз дори не съм казала, че съм невероятно доволна от Вход Мениджър, просто казвам че се опитват да си вършат работа... вие  като имате лош опит с тях означава ли че трябва да го налагате на всички хора..

# 58
  • Мнения: 70
Извинете, вашия не е фейк, просто изведнъж се появиха защитници на въпросните...и имайки предвид опита си те дори нямат служители , постоянно различни субекти се появяват и прийомите им са едни мутренски, чак да не повярва човек , че вършат нещо.

# 59
  • София
  • Мнения: 70
Вижте, аз съм последната която ще защитава някоя фирма, но много държа на коректността и справедливостта. Затова и изказвам положителнотото си мнение от тяхната работа конкретно в нашия вход. Както съм написала по-горе момичето което ни води 3 поредни събрания (за жалост не запомних името й) беше невероятен професионалист и много добър човек. Иначе уверявам ви, нямаше как да се справи с по възрастните хора във входа. За приомите им не мога да кажа нищо повече от това което съм видяла с очите си , но мутренско или грубо отношение обективно не съм получила. Доколкото знам това е най-голямата фирма в България, сега отворих сайта им да разгледам повече информация за тях и виждам че работят и в Пловдив и в Бургас и в Стара Загора и дргуи по-малки градове, което ако е така не мисля че биха успяли, ако са с мутренски приоми. Но това няма значение, мойто мнение е че по скоро трябва да гледаме положително на нещата, а не само да се концентрираме в негативното и лошото. Сигурно и те са правили грешки и са губили клиенти като всяка фирма, но щом продължават да работят и даже ги има извън София бих им пожелала успех. Аз  мисля че такива фирми могат само да помогнат на входовете из България. В края на краищата в чужбина в нормалните държави никъде няма човек домоуправител да се занимава с входа, а навсякъде е с такива фирми мениджъри на входове. Виждам, че във форума има техен представител който отговаря, което със сигурност прави добро впечатление. Искрено се надявам да си взимат обратна връзка от критиките, за да стават по-добри в това което правят!

Общи условия

Активация на акаунт