Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Черен списък на професионалните домоуправители

  • 30 077
  • 123
  •   2
Отговори
# 90
  • Мнения: 10
Здравейте. Случайно попаднах на темата и чак ми стана интересно и я прочетох до край. В общи линии е станала тема образно казано "Мразим Вход Мениджър" 🙂 Бих искала да споделя опит с въпросната оплювана фирма. Ще е дълго, ако не ви се чете, подминете коментара 🙂 Когато си купихме апартамент, жилищната сграда се управляваше вече от 1 година от тях. За още една година постепенно стана ясно, че всички са недоволни, като обясненията бяха подобни на тези, които четох в тази тема. Аз бях страничен наблюдател за известно време, понеже все пак бях доста нова. В последствие ги махнахме и аз станах домоуправител, за което ще пиша по-долу малко по-подробно. Смятам себе си за сравнително обективна и човек с доста търпение, затова ето какви са моите наблюдения върху дейността на фирмата. Моля да се смята като конструктивна критика.
1. Ние сме първи собственици на апаратмента, купен от банка (инвеститора е зарязал сградата в един момент, обявил фалит и в крайна сметка не успял да си изплати дълговете към банката). Беше на шпакловка и замазка. Получихме нотариалния акт края на август. Писах на фирмата, че съм нов собственик и получих изипей код. Но се започна с неприятна изненада още в началото. Имахме начислени такси от март. И се почна едно звънене, писане, обясняване, уточняване на дата на нотариален акт, от кой да искат парите за предходните месеци и тн. Така или иначе с активна комуникация от двете страни се изчистиха таксите за месеците преди август. Въпреки всичко не ми хареса тази практика да се начисляват такси на празни апартаменти на очевидно шпакловка и замазка. И да, интересувах се дали е взето решение на ОС (общо събрание) да се практикува така. Ми не.
2. Ако не поискате свикване на ОС, те няма да го направят. Ако имате ОС шанса да се задействат е най-голям. В общи линии както една дама беше писала по-напред - за да се случват нещата при тази фирма, трябва някой да е активен и да им дава зор, да им звъни, да настоява за ОС и тн. Колко обаждания съм навъртяла да знаете. И да не са вдигали пак съм звъняла, докато се свържа. Мейл още по-добре - имате черно на бяло нещата. Тогава се активизират наистина. Но се получи така, че и аз станах активен участник в домоуправителските дела. Но само така имаше развитие. Например имаше недоволство от почистването и уволниха чистачите. Обаче не назначиха нов чистач и 3 месеца беше тотална мизерия. Трябваше да се обаждаме да ги подсетим, че ни трябва чистач. Така стана, че накрая свикахме ОС и се разбрахме на мен да ми пращат кандидати и аз да ги одобрявам и ако не стават да им звъня да ги уволняват.
3. Ремонтите се случват много бавно и пак с даване на зор. Ето пак пример. Общата гаражна врата се развали в рамките на 3 месеца 3 пъти. Стоя отворена със седмици. Аз и още 2-3 съседи звъняхме да информираме почти всяка седмица. Оферти трябваше да пращат, но не пратиха. Видяхме офертите чак като ги накарахме да свикат ОС. И аз бях намерила по-добра оферта. Хубавото беше, че те имаха 3-4 различни, но така или иначе се спряхме на моята. Представителят им каза, че нямат информация за собствениците на гаражи, от които трябваше да се събират пари. Така се разбрахме пак някой от нас (в случая аз) да им съберем контактите на всички. Съгласихме се с ясната мисъл, че това е тяхна работа, но по този начин ще се случат нещата. Имайте предвид, че възложите ли им задача, която включва събиране на средства, ако не успеят да съберат сумата (както и се случва често, заради някои съседи) задачата няма да се изпълни.
4. За събирането на таксите се разчита на а добрата съвест на живущите. Винаги има такива, които не плащат с месеци, но реално само им лепят подсещащи бележки на вратата или по телефона им звънят. Просто в това отношение имат един голям минус.
5. Връзката между отделните звена куца яко. Пак давам пример. След въпросното ОС, при което се взе решение да се събират пари за ремонт на гаражната врата след като събера контактите на собствениците на гаражи (за което имах срок от 2 седмици), се оказа, че в крайна сметка при тях има контактите на 15 собственика на гаражи от общо 37. И както вече се досещате, сумата за ремонта беше разпределена на тяхните сметки. Доста нечестно! Някои от тях платиха, без да осъзнават, че плащат в пъти повече заради грешка на Вход Мениджър. Какво е заключението: представителите им нямат представа какво имат и нямат като информация за дадена ЕС. Ми много лесно хора, информирайте се малко преди да дойдете на ОС. Все пак дневният ред се обявява предварително. Второ, взетите решения се изпълняват половинчато - част от информацията се възприема, другата се губи някъде из другите нива. Това е според мен един от най-големите пропуски на фирмата. Та горките хора с начислени 180 лв по сметките съвсем ги намразиха. Но с малко упоритост, 10-тина мейла и една подписка, се разбрахме, че аз ще събирам парите за ремонта. И все пак платените суми ми беше преведена и парите не се загубиха.
Така или иначе това беше повратната точка, при която вече съседите не искаха и да чуят за тях и ме помолиха да стана домоуправител. Честно казано не ми се искаше, но реших, че по-добре някой от входа. Още в началото ми беше ясно, че и ние хората си имаме вина, не само домоуправителя. Като домоуправител от една година искам да ви споделя, че само да събирам пари и да организирам сметки е достатъчно трудно, камо ли да мога да отделя достатъчно време и усилия за други неща. Става бавно, особено като трябва да си отдели човек от личното време. Затова не съдете прибързано. Не е лесна работа. Негодуванието на хората идва основно от недобра информираност, което си идва от липса на ОС и липса на търпение и изслушване. Аз когато започнах да контактувам активно с Вход Мениджър, нещата ми ставаха по-ясни, малко или много съм влизала в положение и заедно сме решавали проблемите. Просто при нас вече бяха натрупани много грешки + лошата събираемост на такси доведе до развода. Но още при срещата ни в офиса им казах, че просто искаме да пробваме сами да се оправим и със сигурност не изключвам възможността пак да работим заедно.
Ако трябва да обобщя, проблемите са им главно в лошата организацията и информираност, лоша събираемост от несъвестни съседи, както и загубата на информация от ОС по различните звена. Иначе си вършат работата, стига да се обадите и свикате ОС. Ако видите нередност при изпълнението на нещо, недейте само мрънка и недоволства пред съседите, ами се обадете и им обърнете внимание на грешката. С добър тон и обяснения си оправят нещата. Хубавото при тях също беше, че сайта и портала бяха много удобни за получаване на информация. Имах големи притеснения дали ще ни прецакат с касата, но прегледах предварително финансовото състояние на входа в портала, натиснах хората да си платят и накрая даже от фирмата ми дадоха пари 🙂
Ето и малко полезна информация:
• Може да "уволните" всеки домоуправител, като първо съберете подписите на собствениците на 20% от идеалните части и отправите искане за свикване на ОС, като изрично уточните в искането желания дневен ред. Ако домоуправителя не свика ОС в рамките на 14 дни (мисля че толкова беше), имате право да си го свикате без тях. Но задължително се поставя покана минимум 7 дни преди датата на ОС. Така е по ЗУЕС. След ОС, в случая на Вход Мениджър, те имат 1 месец да изпратят отчет и състояние на каса и още 1 месец да се разплати, който дължи пари (ако касата е на минус вие, ако е на плюс - те). Така че си отнема поне 2-3 месеца "уволняването". При нас нямаше проблеми, напълно съдействаха, отговориха на въпросите ми, изпратиха ми каквото съм поискала и ми дадоха цялата документация. Само трябваше да ги подсетя за срока за свикване на ОС, на което малко се заядоха, но това са детайли
• Свикването на ОС според мен трябва да е основно ваша инициатива. Не разчитайте да се свърши нещо само по това, че сте се обадили по телефона или сте казали на човека, събиращ таксите. Свикайте ОС, уверете се, че това което искате е вписано е протокола и нещата има не малък шанс да се случат. Имайте в предвид, че по закон домоуправителя е длъжен поне веднъж годишно да свика ОС, най малко за да даде отчет за годината. Ако Вход Мениджър не го правят, значи са в нарушение.
И последно, няма идеален домоуправител. Все ще се намери някой, на който нещо не му харесва и иска да има промяна, за която пък другите са против. Често домоуправителя го отнася, всички на него се сърдят. Затова бъдете малко по-толерантни към различията помежду си. Компромисите са ключът към щастливото съществуване в етажната собственост.

На фона на другите критични мнения към организацията, която представлявам, Вашето, макар и негативно, е очевидно премислено и с опит за обективност, за което благодаря. Съжалявам, че не сме оправдали очакванията Ви. Уверявам Ви, че с времето, грешките, които сте видяли, стават все по-малко и работата ни - все по-успешна. Сигурен съм, че за да се разделим е имало причина и предполагам неинформираността на много хора за системите ни на работа не е помогнала. Работим и по това.

Все пак е важно да отбележа няколко неща :
1. Начисляването на таксите е свързано със закона за управление на етажна собственост, който не разделя самостоятелните обекти на база нещо различно освен статут на обитаемост. Самото съществуване на самостоятелния обект и наличието на акт 16 води до нужда от таксуване на различните разходи. Естествено, ОС има крайна дума и може да освободи отделни собственици от различни задължения, но ако няма такова решение, то по презумпция всички самостоятелни обекти (по-точно собствениците им) дължат суми към ЕС. За нас е неутрално по какъв начин е структурирано събирането на суми, ние нямаме различен интерес от това, тъй като сумата ни по управление се смята на база общ брой обекти (независимо дали те плащат или не плащат такса към ЕС).

2. Пробвали сме различни системи на работа през годините - или само реактивни събрания, или само проактивни от наша страна. В момента сме със смесен подход. Оказа се, че ако сами планираме 2 събрания в годината, то те рядко се реализират по плана ни заради множество искания за смяна на датата от отделни собственици. Ако пък не планираме такива, в някои сгради липсва нужната активност и остават без необходимия брой събрания. В последните години просто планираме вътрешно минимум 1 събрание в годината на всеки обект, като естествено ако живущите поискат различна дата или допълнителни такива - винаги ги организираме. Отделните сгради имат различни нужди от ОС - на практика повече от 2 ОС в годината водят до повече неконструктивност, отколкото обратното.

3. За повечето оферти изчакваме решение на ОС, защото такъв е закона. Да, това е тромаво и понякога определено неподходящо, като например в ситуации при аварирали гаражни врати и асансьори. Там опитваме да сме по-гъвкави в последно време, като организираме допитвания чрез анкети и разговори, а постфактум вземаме решението. Идеята обаче е, че ако не обезпечим документално взетото решение, събирането на суми след това е доста сложно (особено при недобросъвестност от страна на някои).

4. Това не е така. Може би сте останали с погрешно впечатление, защото сме допуснали някакви грешки (говоря наизуст), но общата ни процедура е свързана със задължително предоставяне на протокол за започване на производство срещу неплатци с дължими суми над 250 лв. на всяко ОС на ЕС. В момента водим буквално 4 цифрена сума дела срещу неплатци. Успеваемостта е доста добра. Но и това е тромав, бавен и сложен процес.

5. Това, което сте описали, най-вероятно отговаря на истината и е било плод на наши грешки при организацията. Събирането на контакти е сложна част от дейността ни, както и установяването на собственост. Държавата не разполага с лесен начин или механизъм за домоуправителите да набавят такава информация. Работим за промени в ЗУЕС активно в тази част.

Да потвърдя - отказването от услугите ни, противно на написаното на някои места в интернет, е лесно. Няма скрити клаузи или малки букви, нито неустойки. Взема се решение на ОС и започва да тече едномесечно предизвестие. След него се предават всички материали, документи и средства, както сама сте видяла. Противно на очакванията - за нас няма смисъл, нито от морална, нито от икономическа гледна точка, да работим някъде, където мнозинството не желае.

Като заключение - доста от споменатите пунктове вече са малко по-различни, но определено грешки има. Дейността е многопластова и цели да осигури базово управление и поддръжка на ниска цена чрез този масов пакет. Реалността, както сте видяли и вие, е че винаги има недоволство от всеки вид действие, независимо какво е то. Прекалено много събрания, прекалено малко събрания, бавни и съгласувани ремонти, бързи и несъгласувани ремонти - всичко това са пунктове, по които обикновено има различни мнения и искания. Затова и често не успяваме да спечелим всички собственици (както личи от тази тема). Но все пак - вече управляваме над 1500 сгради в страната и услугата се подобрява, популяризира и естествено нивото в сферата се покачва, което е и крайна цел, така че има и такива, които одобряват това, което правим и как го правим.

Ако вбъдеще решите да ни тествате отново - насреща сме. Може и да се изненадате приятно.

Възхищавам се на толерантността Ви, DuDu89,
но това не оправя отношенията между Вход мениджър и Етажната собственост.

При нас някои неща са точно обратното на описаните от Вас :

1. Свикване на ОС всеки месец,но по типов дневен ред,който не касае проблемите на ЕС.
И никога няма точка за отчет на дейността на Вход мениджър и не може да се коментира.

2.Начисляване на стари задължения,като на ОС е взето решение да не се изискват.
Плюс това определените месечни такси са отменени от СРС.
Вход мениджър се държат, като че ли това не се отнася за тях.

3.Извънредно положение за корона вирус за тях не съществува.
Когато искаме да се освободят портиер и хигиенист,за да се спазва дистанция
и поради недоволство от работата им,изискват входиране на подписка,или решение на ОС.
При положение,че са забранени събирания на хора.
Не са достатъчно гъвкави,съобразно създалата се ситуация.

Нямат информация за конкретния обект,нямат и намерение да се запознаят с нея.
"Управляват",като някои от собствениците да тичат и да им вършат работата,
а те да си получават таксата.
Защото са останали само четирима от Етажната собственост да си плащат всеки месец и се набира необходимата за тях сума...

Благодаря и на Вас за мнението. Ако сте текущ клиент - пишете ми на лично, мога да съдействам извънсистемно. Вече коментирахме с друг собственик на обект в управлявана Етажна собственост, който бе писал в темата, създаден при тях казус и го разрешихме, доколкото бе възможно.

Относно споменатото:
1. Не свикваме ОС всеки месец, просто явно при Вас има такива желания от определени собственици и затова се налага. По система е минимум 1 път в годината, на повечето места 2.

2. Нямаме интерес да събираме стари задължения, ако собствениците не го искат. Ние не получаваме нищо от тях, те са за касата на сградата. Предполагам има дезинформация у Вас за това какви са решенията от съседите Ви. Може да проверим.

3. Изцяло съществува извъредно положение, разпратихме няколко масови имейли и поставихме уведомления в сградите с информация относно взетите от нас мерки по време на кризата, като продължихме да изпълняваме всички услуги освен провеждане на ОС. Няма как да преустановим дадена услуга заради желание само на един собственик, защото другите може да са на друго мнение. Пак казвам - за нас е по-лесно да няма такива услуги, така че не мислете, че нарочно правим нещо против Вас - опитваме да угодим на мнозинството. Повечето сгради искаха допълнителни почиствания, а не спиране на почистването в този период. Заповедите на властите също бяха такива.

4. Информация за конкретния обект имаме и то доста обемна в онлайн системите ни. Ако споделите проблемите си и адреса си, мога да проверя всичко, което е направено, което не е направено, кога са подадени сигнали към нас и за какво.

Надявам се да мога да съм от полза, макар да сте настроени негативно.

Последна редакция: чт, 21 май 2020, 13:02 от vmofficial

# 91
  • София
  • Мнения: 182
Здравейте,

търсейки повече информация за фирма Вход мениджър ООД, която ни е натрапена в една ЕС, където имам малко необитаемо жилище, попаднах на форума тук. Но се чудя защо се намесва служител на самата фирма Rolling Eyes.......
И аз ще изразя своето недоволство от Вход мениджър ООД и не бих искала изобщо да ме репликират. Правя го, защото искам да се знае как си вършат работата и защо не трябва хората да се обвързват с тях.
Имам, както писах, малко необитаемо жилище в нова сграда в малък град в провинцията. От съседите имаше предложение да се наеме професионален домоуправител. Тъй като аз не живея в града не присъствах и на въпросното събрание. Помолих една роднина да ме представлява, която изобщо не е разбрала какво са предложили и какви са решенията.
На самото събрание вместо да дойдат няколко фирми да се представят са извикали единствено Вход мениджър. Събранието е било с присъствие около 40% от идеални части от общите части. На него са гласували първо да избират Вход мениджър да поеме представителството на ЕС, както и таксата за управление към фирмата, която е 6 лева и то за всеки отделен обект независимо дали се обитава постоянно или не се обитава, второ - предложили са в разрез с чл.51 от ЗУЕС да приемат такса за поддръжка на общите части не на обитатели, а на самостоятелен обект/което е безумие, тъй като моя роднина живее на втория етаж и е сама, а има хора живеещи например на етаж пети и са четирима възрастни, а ще плащат една и съща такса Angry/, както са  и приели необитаемите апартаменти да плащат 50% от таксата, а в чл.51 ал.2 пише, че необитаемите апартаменти НЕ плащат такси по чл.51 ал.1, трето-приели са собствениците на животни да НЕ плащат нищо, както и децата до 7 годишна възраст. Нищо не са споменали за фонд Ремонт, както и за нуждата от такса за почистване.
За всичко по-горе разбирам чак след два месеца като посетих жилището и видях списък с дължими такси.
Първо, не мога да разбера защо има ЗУЕС, когато той не се спазва. За да се избере фирма, на която да се предоставят правата на Управител на ЕС трябва да има мнозинство според чл.19 ал.8. Такова мнозинство е нямало и фирмата го е знаела. От това разбирам, че тя изобщо не се интересува дали спазва закона, а интереса й е да "хване" колкото се може повече нечетящи хора в ЕС. 
Второ в чл.51 ал.1 пише, че разходите за поддръжка и управление на общите части се разпределят на брой обитатели. Как може да си правят своеволия и да подвеждат собствениците, че разходите са на самостоятелен обект?
Трето в чл.51 ал.2 ясно пише, че когато жилището не се обитава такси не се дължат за месечните разходи. Но същевременно в закона ясно се вижда, че такса Ремонт и обновяване се дължи, за което съм съгласна и подкрепям. Приели са деца до 7-годишна възраст да не плащат, което е ок, но защо в закона пише, че трябва да са до 6-годишна възраст? За какво е този закон като не се спазва най-вече от фирми, които се рекламират, че работят професионално по този закон???
След като видях начислените такси към моето жилище веднага се свързах с фирмата и вече месец водя кореспонденция с тях. Поисках протокола от това събрание и там видях взетите решения без да е спазен закона. Видях, че са приели необитаемите апартаменти да плащат 50%, но след няколко писма и прозвънявания разбирам, че моето не се води необитаемо Thinking  Та затова и таксите, които са му начислени са в пълен размер..... Питах ги как така започват да начисляват такси като няма попълнена Книга на собствениците и те ми отговориха, че не било тяхно задължение. А на кого е задължение да събере информацията за собствениците. Нали ЕС се регистрира в общината с протокол и списък на собствениците? Да, ама те не били задължени. Аз трябвало да си подам декларация, която те са съставили и да съм си я свалила от техния сайт, да я попълня и да им я изпратя и не само това ами и двама други собственици да са я били подписали, с което потвърждавали истинността на декларацията ми. Кой трябва да ме уведоми за тази декларация и каква е тази измишльотина "декларация". В закона пише, че има образец на Книгата на собствениците, която се води и администрира от Управителя. Преди да се регистрира ЕС се попълва тази Книга. От там става напълно ясно кой живее и кой не... И така се поставя началото на ЕС. Аз си мислех, че съседите ми ще бъдат лоялни като знаят, че не живея там...
Същевременно им писах, че на събранието, на което е сключен договора с тях, го считам за нелегитимно, тъй като не е спазен чл.19 ал.8. Но те явно се опитват да ме "плъзнат" като ми връщат отговор, че моя казус щял да бъде разгледан на следващото събрание. Може ли да се сключат договор за обслужване на ЕС без да е спазен чл.19 ал.8? За какво е този закон, кагото си правят каквото си искат.....
Също така от протокола на това събрание виждам,че няма приета такса за почистване и такса за фонд Ремонт. Ами да, защо да има, като ако прибавят и тези две такси съседите ще им се изцъклят очите от сумата, която би се получила накрая. Разбирам, че действата на принципа "на час по лъжичка" - първо обявяват своята такса и евентуално част от разходите за поддръжка, после - ще прибавим и почистването, а накрая - фонд Ремонт, който в закона пише, че трябва да е минимум 1% от мин.РЗ, което и поне 6 лв.  И накрая какво ще излезе, че в един малък град месечната такса за управление и поддръжка на един обект ще стигне близо 20лв. Сега от всеки апартамент взимат по 6 лева за тях/а обектите са около 30, което означава, че 180лева са директно за Вход мениджър/ и начисляват отделно разходите за различните пера по-малко на всяко събрание, та да се преглъща по-лесно.
Изумена съм най-вече от това, че в сайта им пише, че се грижат за интереса на ЕС и улесняват комуникацията между собствениците, а всъщност какво се случва, че те работят единствено да си правят абонати, които да им пълнят касичката..........
Вчера поисках от хората, които живеят в сградата да ми изпратят копие на сключения договор с тази фирма и се оказа, че все още нямат копие ... Направо съм смаяна ..подписват нещо без да им се даде копие...
Решила съм категорично да си търся правата дори  и по съдебен път...
На всеки, който е решил, че с фирма професионален домоуправител е по-лесно - Да не си го мисли! Напротив: вместо комуникация да е по-лесна, те скарват съседите още повече.... Дори четох в lex.bg, че предлагали на този, който им помогне да сключат договор с ЕС  или почистване на жилището му или нещо друго.. Възмутена съм....
Накрая отново пиша, че аз нямам против да плащам за фонд Ремонт, но имам против да плащам разходите на другите, които постоянно живеят там...

Последна редакция: пт, 12 юни 2020, 20:49 от Estirka

# 92
  • София
  • Мнения: 2 146
Здравейте,
виждам, че тук се коментира много Вход мениджър, но аз искам да се оплача от КОС-България. Честно казано не знам дали има по-нагла, некомпетентна, крадяща фирма за домоуправителството.
Живея в нов блок и миналата година лятото решихме (около 200 апартамента), че трябва да наемем професионална фирма. След много мили очи и сравнително добра оферта се спряхме на КОС-България. Първите може би 2 месеца нещата бяха сравнително прилични, но и ние не очаквахме чудеса от храброст все пак е нов блок. Обаче... За тази 1 година

Нямаме НИКАКЪВ отчет къде отиват парите ни. Прави се една Word страничка, в която пише - прибрани Х пари, изразходвани У пари и толкоз. Но за какво, колко, кой, какви сметки - нищо. Отказват от половин година да дадат каквито и да било фактури. Събират ни пари за вода, при положение, че няма водомер за поливна система и във входовете за почистване. Тези пари просто потъват. Всеки месец събират пари за такса включване на електричеството, защото не плащат сметките на време и токът спира. Събират пари за асансьори, от които 4 не работят. След невероятни скандали ни дадоха таблица за разходите за 3 месеца, но без фактури - просто написано. Там месец 1 - "смяна на крушка - 45 лева", месец 2 - "смяна на крушка - 30 лева", месец 3 - "смяна на крушка 55 лева". Има начислени неща, които изобщо не са правени и т.н., и т.н. Събират пари за подобряване на блока и тези пари изчезват, подобряване - нищо. Като питаш и звъниш ти казват - ами ще трябват още пари.
Отношението е кошмарно. Нагло, нагло, нагло. Операторите се карат, че си се обадил. Човекът, който се "грижи" за блока категорично отказва да говори и идва само на ОС, за да се държи още по-нагло от изобщо възможното. Лъже безочливо и в очите.
Последното ОС се проведе в началото на юни. До момента няма протоколи. "нашият" човек е в отпуска цяло лято и все едно нищо. Но парите си ги прибират. Оказва се, че хората, които нямат гаражи плащат и за гаражите. Изобщо не търсят сумите от хората, които не плащат. Не са помогнали на йота за някои сериозни проблеми в блока като Софийска вода и т.н.

Сега сме в процес на търсене на нова фирма. Прекалено много сме, за да се оправим сами. Отчайвам се като чета какво е при другите.
Но ако някой друг се е запътил към КОС-България, НЕ ГИ НАЕМАЙТЕ. Не знам възможно ли е да има такава фирма.

# 93
  • Мнения: 477
Здравейте, аз сущо съм потресена от отношението на професионални домоуправители и касиер.. Знаете ли дали имам право да откажа да плащам такса и да си почиства сама етажа? И изобщо как да се отървем от тях? И без друго нищо не вършат, нямат сайт, не е ясно на какъв принцип изчисляват месечната такса..

# 94
  • Мнения: 5 337
Вижте си договора, но обикновено става с един месец предизвестие и решение на общото събрание +  техен представител на събранието. Протокол от събранието с подписите. Връщат ви парите, ако има такива от фонда за ремонти. И да знаете, че ще си удържат сумите за неплащалите такси от съседи, ако има такива.

# 95
  • Мнения: 477
Вижте си договора, но обикновено става с един месец предизвестие и решение на общото събрание +  техен представител на събранието. Протокол от събранието с подписите. Връщат ви парите, ако има такива от фонда за ремонти. И да знаете, че ще си удържат сумите за неплащалите такси от съседи, ако има такива.
  Има бол, за жалост! Повечето са възрастни хора и явно нямат възможности:/

# 96
  • Мнения: X
При възникване на спешен ремонт - Вход мениджър няма готовност да реагира.Откачи се входната врата на блока от пантите и увисна на автомата за затваряне.Пет дни минаха и още ги няма да дойдат.Междувременно още в края на първия ден съсед закачи вратата на пантите,но автомата още стои разкачен.Коментарът на Вход мениджър е ,че не е наша работа да се пипа по вратата.Значи,трябва да си седим така 10 дни,докато се натуткат да планират ремонта и после,евентуално,да го извършат,може би.

# 97
  • Мнения: 6 002
Има ли някой осъдил фирмата Акорд Плюс или Акорд билд /че се подвизава и  с двете имена/? Отказват да предоставят протокол от общо събрание, което е проведено без кворум и с подправени подписи

# 98
  • Мнения: X
Съчувствам Ви.В подобна ситуация нарушенията са трудно доказуеми.
Или просто на институциите не им се занимава с измамници.
Не им обръщайте внимание.Нека те да се обърнат към съда първи.
Ако изобщо се стигне до там.

Ние осъдихме Вход Мениджър.
След 10 месечен период отпадат решенията на събрание,
на което изначално са определени таксите.
Продължават да се държат сякаш няма нищо.
Качват задължения в портала.
Плащат им двама-трима съседи,
които не са в сградата и не са в час.
Не свикват събрание.
Каквото "капне" - тяхно си е.

# 99
  • Мнения: 1
"Вход мениджър" и други фирми като тях все някак идват или биват доведени в дадена Етажна собственост...
Затова се замислих - дали самите Вход Мениджър не дават комисионна на онзи палав съсед, който се навие да ги инфлитрира и предложи на другите си съседи?

Запитах се това, защото в нашия блок си бяхме патили от тях - едва успяхе да ги изгоним. Убедихме се, че няма по точен и по-евтин начин от Домоуправител избран измежду нас си - така правим и сега сме си добре.
Аз помня кой съсед някога радетелстваше за даването на доверие на Вход Мениджър и ангажирането ни с тях, та се питам - дали той е взел някаква комисионна от тях, щом така адвокатстваше някога за тях?

# 100
  • София
  • Мнения: 2 146
Ние този месец приключихме с КОС. Най-страшното е, че не са ни дали нищо - нито сметките, нито парите, нито отчетите, абсолютно нищо. Няма ключове, чипове и т.н Откакто пуснахме предизвестието никой не е идвал, нито са чистили, а сме си платили за този месец на предизвестие. Не са ни платени сметките за ток на входа, нито озеленяването, нито топлинната счетоводителка, нито камерите. Реално те просто са ни окрали.
Не знам какво ще правят от Управителния съвет, но мисля, че трябва да ходим в съда

# 101
  • София
  • Мнения: 4 418
Кой ви беше домоуправител?

# 102
  • София
  • Мнения: 2 146
Кой ви беше домоуправител?

КОС България е фирмата
Не знам юридически как седи въпросът със сметките и събираните пари до момента, но мисля, че няма да ги видим. Изкарахме с тях 1 година и може би само първият месец беше наред.

# 103
  • София
  • Мнения: 4 418
Благодаря! Не са нашите, но приказката е вярна : " всички са маскари"..
Че нашите са до март и мислим да ги разкараме. Ама аз от сега съм спряла да им плащам. Никой не е идвал от 07.07....

# 104
  • София
  • Мнения: 2 146
Благодаря! Не са нашите, но приказката е вярна : " всички са маскари"..
Че нашите са до март и мислим да ги разкараме. Ама аз от сега съм спряла да им плащам. Никой не е идвал от 07.07....
Аз също престанах да им плащам последните месеци. Сега сключихме договор с Техем. Не знам какви са, нямам отзиви за тях. Но ще има спешно да събираме пари, че да не ни спре тока на асансьорите или паркинга

Общи условия

Активация на акаунт