Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Черен списък на професионалните домоуправители

  • 27 865
  • 119
  •   1
Отговори
# 105
  • София
  • Мнения: 4 393
Ние лятото един ден се събудихме и целият блок/вход в 9 без ток. Вътре имаме, във входа - не. Докато издирим... Не бяха платили 3 сметки. Разправяхме се. Човекът, който дойде да го пусне следобяд каза, че за ден е спрял тока на над 30 входа, които са с тези
 " меринджеи". Т.е. всички те да били с поне 3 неплатени сметки... Уж щяха един месец да ни компенсират с тяхната такса, ама само уж....

# 106
  • София
  • Мнения: 301
С "Образцов вход" работим. Ще ви разкажа една ситуация за да знаете от какво да се пазите в подобни :
Решихме на общо събрание да сменим изцяло вертикалните щрангове и ОВ поеха организацията и изпълнението. Изпратиха по мейл оферти от три фирми, които първо бяха на крайно завишени цени и второ изглеждаха подозрително еднакви. Проверих набързо трите фирми в Търговския регистър - оказаха се свързани - двете на съпруг и съпруга съответно, с третата не намерих такава връзка, но също е свързана - счетоводните им отчети се оказаха извършени и заверени от едно и също лице ( и на трите фирми ).
Когато трябваше да избираме вече играят следния театър : Идват уж трите фирми и едната се представя отлично ( подготвени оратори, професионален изказ и т.н ). Другите две се представят вяло и умишлено не искат да бъдат избрани - тук идеята е хората да ахнат от представянето на първата и бързо да се насочат към нея, виждайки колко "по-добра" е от останалите, а цените им еднакви. Под еднакви разбирайте поне двойни спрямо средните на пазара. Хора възразиха, но имат готов отговор и тук - носят си канализационни тръби, които са технологично различни от водопроводните и обясняват как всички други фирми щели да ни сложат канализационни тръби вместо водопроводни и затова цените им били ниски. Пълна лъжа е, разбира се!
В крайна сметка успях да убедя съседите и да не приемаме офертите им, заех се сам ( нищо че им плащаме такси всеки месец ) и намерих фирма, която свърши същата работа със същите тръби за два пъти по-малко пари.
Не им се предоверявайте и винаги проверявайте независимо.

# 107
  • Мнения: 4
Здравейте, ние сме с REM - Риал Естейт Мениджмънт. Абсолютно нодоволни сме. Идват само да събират такси. Откакто са ни "домоуправител" сградата се разпада. Майстори и фирми започнахме да си търсим ние, иначе нищо не се случва. Май сме им последна грижа.

# 108
  • Мнения: X
Вход мениджър са колекторска фирма и нищо повече. Осъдени за отмяна на таксите и да заплатят съдебните разноски, продължават да си "цъкат" невярна информация в портала си, да тормозят с ЕсЕмЕс-и да се плащат суми, които не се дължат. Създават интриги между съседи. Харчат фонд "ремонти" за почистване, за дезинфектанти ,въобще за каквото и както им харесва, по тяхно усмотрение. Персоналът не е годен да изпълнява адекватно задълженията си. Не приемат никаква критика. Имат отработени готови отговори за отбиване на всичко. За цяла година не изготвиха поне домова книга, нито регистрираха в общината Етажната Собственост. Водят задължени лица починали хора, за други обекти дори не знаят на кого са. Общите събрания няма да коментирам - всичко е типово - дневен ред, протоколи и т.н. Няма нищо общо с конкретната Етажна Собственост. Вход мениджър няма да Ви решат проблемите и няма да Ви управляват Етажната Собственост. Интересува ги само да си приберат таксичката и да осигурят неоправдано високо заплащане на мързеливи малцинства. И да унижават и тормозят собствениците.

# 109
  • Мнения: 82
Здравейте, ние също сме с фирма и последно направиха събрание на което казаха, че им дължим 800 лева. Въпреки че плащаме таксите, които те ни определят , парите не стигали и трябвало да вдигнат таксата. Сега ни добавиха такса за фонд ремонтни дейности. Тези пари къде отиват въобще? Още нямало да си търсят тези 800 лв, не бързали. Що за глупости са това? Има ли сте този проблем?

Последна редакция: чт, 18 фев 2021, 07:59 от Serene__

# 110
  • Мнения: 4 973
Парите за фонд ремонти стоят на сметка и те не могат да ви ги пипат.
А като сте абонирани за тях, те нещо направиха ли за вас?

# 111
  • Мнения: 82
Ами събират пари и както казах след година и нещо казаха, че дължим още. Направиха няколко ремонта, които излезнаха солено. Ние изрично им казахме, че не искаме да правят ремонти. Друго много интересно е че не били длъжни  да съгласуват ремонти до 200 лева с всички собственици. Доста е трудно да разбереш за какво дължиш пари.

# 112
  • София
  • Мнения: 2 056
Ремонти до 200 лв могат да се правят само след одобрение на УС на Етажната собственост

# 113
  • Мнения: 10
Здравейте,

Макар да се въздържам от постване в темата бих желал за пореден път уточня някои важни пунктове в дейността ни.

@peisley Макар че е видно, че всичките Ви постове от този акаунт касаят нас, то приемаме, че сте реален клиент (макар че има тенденциозни акаунти на недоброжелатели с различни мотиви). СМС-и и вайбър съобщения изпращаме само на хората, които не са коректни в плащанията към Етажната Собственост. Ако плащате навреме задълженията си - няма да получавате такива. Повечето ни клиенти ни търсят точно поради проблеми с длъжници в сградите, така че определено е сред главните ни приоритети да сме добри колектори. Услугата съдържа доста повече от това, но все пак благодарим, че сред критиката Ви реално се намира потвърждение за предоставянето на адекватна услуга по събиране на задължения от наша страна. Относно другите Ви критики - насреща съм лично да отговоря на всичко, което имате да ни кажете с аргументация, обяснения и естествено да разгледаме обратната връзка с цел подобряване там, където обективно проблемите са при нас. Ако желаете - пишете съобщение в този форум или на management@vhodmanager.com.

@Serene_ Няма никаква схема за изнудване. Всъщност е лесно обяснимо. Когато приходите на сградата са по-малко от разходите, причините може да са следните:

1. В сградата има недобросъвестни собственици, които не заплащат вноските си. В такъв случай не се налага преизчисление на бюджета, защото при събиране на сумите от неплатците, касовата наличност би била положителна. Там е наша работа да предприемем нужните действия - извънсъдебни и съдебни, за да съберем дължимите суми. Това понякога отнема повече време, отколкото ни се иска, но се случва.

2. Бюджетът, който е гласуван, вече да не е достатъчен за покриване на разходите на сградата. Това може да се дължи на покачването на стойността на някои от ежемесечните разходи (почистване, ел.енергия, ас.поддръжка или други), необходимост от аварийни ремонти  или защото не сте предвидили вноска за ФРО (тоест вноска за ремонтни дейности и подобрения, която е задължителна по закон). И в двата случая решението е повишаване на дължимите суми с цел при 100% събираемост те да покриват разходите на сградата. В такива случаи наистина се налага актуализиране на бюджета и повишаване на вноските - но това не касае повишаване на цената на нашата услуга по управление, а другите компоненти, включени в месечната Ви вноска.

3. Микс от 1 и 2. Тогава е нужно хем по-активно събиране на задължения, хем актуализация на бюджета на сградата.

В случаите, в които приходите на сградата са по-малко от разходите и, то за да функционира тя правилно (да има ток, асансьор и т.н.) е необходимо някой да заплати тези сметки със собствени средства. Този някои в много случай сме ние като компания за управление (както в случаите при физическо лице домоуправител - това се налага да прави самия той). Накратко казано - когато в отчета на сградата стойността е отрицателна - това означава, че сме заплатили с фирмени средства някои от разходите на сградата и вбъдеще ще е необходимо да си ги възстановим (чрез по-добра събираемост или коригиране на бюджета). Нищо, което да е във Ваш ущърб, а напротив. Няма лихви или нещо подобно за периода, в които сме заплащали сметките Ви. По договор сме длъжни да заплащаме разходите само, ако сумите са налични в касата предварително, но в някои ситуации собствениците се бавят с плащанията и ние проявяваме разбиране, за да не се прекъсват услугите в сградата.

Насреща съм тук или на management@vhodmanager.com да внеса нужната яснота по всичко, което намирате за неясно в отчетите или справките ни. Порталът ни позволява пълна прозрачност и показваме на всеки клиент какво постъпва в касата Ви и какво излиза от нея. Софтуерът е автоматизиран и възможността за грешки е почти нулева.

@Yellow_Girl Ремонти до колкото и да е лева могат да се правят само с решение на ОС на ЕС според ЗУЕС. ОС обаче може да упълномощи УС да взема решения до определени суми. В нашите договори е записано, че можем да правим разходи до 200 лв. (тъй като ние сме УС на сградата) без решение на ОС с цел по-голяма оперативност. В случай че е необходимо да се плати ГТП (Годишен технически преглед на ас.уредба) на стойност 72 лв. например, би било загуба на време за собствениците да се организира ОС, поради което е въведена тази практика.

@petiaivanov От няколко години коментираме по различни теми Вашето негодувание относно услугите ни. Помня, че сте били клиент преди доста време или сте имали познати, недоволни от нас. Така или иначе до днешен ден не мога да изясня има ли по-сериозна причина за тази ненавист. Дори да не сме се справяли на нужното ниво според Вас, все пак, години минаха от първия Ви негативен пост (и откогато предполагаемо сте ни били клиент). Имате ли някакъв личен мотив за постоянното сеене на критики към нас в интернет? Има ли как да изясним проблема с нормална, конструктивна и човешка комуникация или приемате като лична мисия хейта по наш адрес?

Оставам на разположение, като ще продължа да се включвам само в крайни случаи (а именно безпочвени конспиративни обвинения, граничещи с клевети, които пряко оронват престижа на това, което градим вече 7-ма година).

За всички, които четат тази тема - написал съм няколко пъти къде можете да се обърнете лично към мен. Когато се колебаете или имате притеснения относно нещо, което правим като компания - пишете ми. Най-вероятно ще успея да помогна за разрешаването на проблема Ви по-бързо и ще Ви насоча защо и как можете да разберете това, което Ви интересува. За пореден път - не сме безгрешни в работата си, работим с над 40 000 домакинства с различни виждания за света и управлението на сгради, но определено сме добросъвестни и ще опитам да помогна. Ако не успея - нашата услуга не е задължителна и договорите ни се прекратяват (противно на митовете) изключително лесно, в случай че мнозинството в сградата е на Вашето мнение.

# 114
  • Мнения: 1 411
Здравейте, какво ви е мнението за Про Дом-Илияна Динчева. Чувам доста противоречиви мнения за фирмата. Доколкото знам въпросната  фирма е семейна и се поддържа само от 3 души.  Thinking

# 115
  • Мнения: 22
Здравейте,
От два месеца сме с фирма ОМЕКА. Подписан (не коментирам хората подписали договора от страна на етажната собственост ЕС) е договор в който:
- не се споменава сумата която трябва да се събира месечно (било говорено на събранията);
- няма разписани санкции които да е възможно да се прилагат към нередовни платци от ЕС или при неизпълнение на задължения от ОМЕКА;
- записано е че трябва да се почистват и стените и вратите на асансьорите (не се почистват)
- записано е че се почистват общи части и прилежащи към блока площи но не се почиства дори под колоните пред входната врата;
На събранието Управителката Владислава Маринова каза да не гледам какво е записано в Договора (изпратен от нея по имейл, сканирано копие с подписи и печат) т.к. никакви пари не можели да покрият този труд.
На събранието и по имейли казва "Софтуера има меню отчети от което може да се информирате или да извадите справка за цялата сграда кой е платил към момента и също така справка с длъжниците към момента" но реално може да видиш само своя апартамент.

# 116
  • Sofia
  • Мнения: 2 602
Някой знае ли Кемалова от Сити Сървис къде се е преместила да работи (предполагам работи пак във фирма за домоуправители)?

# 117
  • Мнения: 1
В ЧЕРНИЯ СПИСЪК на професионални домоуправители искам да добавя за София “НАШИЯ ВХОД”, сайтът им е https://www.nashiatvhod.bg/uslugi
Ние сме малка кооперацийка с 13 апартамента и им плащаме по 80 лева на месец. От няколко месеца ги наехме и за сега са ни били необходими 2 допълнителни услуги:
1)   Първото беше да се почистят общите части на гаражите. Казаха ни, че ще ги почистят с професионална машина и ни обявиха 180 лева. Помещенията не са големи и свързват скромните ни 7 гаража. За час дойдоха и почистиха по-централните части. По-ъглите целия прах си стоеше заедно с останалите боклуци. Платихме 180 лв, което е поне двойно на услугата, ако си намерим ние фирма и срещу тях не получихме никакво качество. Пари на вятъра!
2)   Второто нещо беше да ни сложат пощенска кутия. За целта ни таксуваха 150 лв, при положение, че отидох в скъп магазин като Бриколаж и намерих много по-добре изглеждащи и качествени кутии за 64 лева. На всичкото отгоре кутията беше несъразмерна, монтираха я на една колона и стърчи изключително грозно. Писахме им имейл и ни отговориха, че “ние сме си я избрали и е безпредметно да се обсъжда връщане”. Просто нямам думи, българските фирми кръв повръщат, пари не връщат. Но това не трябва да е оправдание, особено за нови фирми, които претендират, че предлагат качествени услуги, а е точно обратното. Изобщо изключително сме разочаровани. Това е като да си поръчаш черна входна врата от майстор и да ти монтират СТЪРЧАЩА черна врата и да ти кажат, че ти си я избрал и че е черна.
Просто нямам думи колко ниско е нивото на обслужване с професионален домоуправител НАШИЯ ВХОД. Нищо не получаваш срещу парите си. Просто ти събират парите и изобщо не ги интересуваш, а за всяка допълнителна услуга те таксуват поне двойно, но за съжаление срещу това не получаваш никакво качество.

# 118
  • Мнения: 4 973
Единственият  начин е да се организирате и оправяте сами. Всички тези фирми са законни рекетьори. Надявам се скоро да изчезнат. На тях им е достаъчно да получват по 5лв. абонамент от жилище -чиста печалба срещу нищото, което вършат, а останалите пари за симулиране на дейности, са им добре дошли.

# 119
  • София
  • Мнения: 297
...
 Вход мениджър няма да Ви решат проблемите и няма да Ви управляват Етажната Собственост. Интересува ги само да си приберат таксичката и да осигурят неоправдано високо заплащане на мързеливи малцинства...
На Вход-Мениджър може да се разчита само за редовно посещение на касиера и подмяна на крушки във входа.
НЕ успяват да съберат дължимото от некоректни собственици. /Влязохме в договор с тях именно поради некоректни платци. Не само не успяха да вземат сумата от тях, а тя се увеличи. На всяко събрание са обещания, че се работи по въпроса и така над 5 години./
НЕ комуникират излишно по повод лични сигнали. /Бях нагло ограбена от техен служител-касиер поради мое недоглеждане - сигналите ми останаха без разглеждане, въпросният служител не смее вече да припари във входа, за да събира такси./
НЕ успяват да накарат мургавелките си да чистят качествено стълбището. /Пристигат с едно комби, в което има туби с вода - замита се набързо и се намокрят подовете. Стелки не се изтупват, прозорци не се мият дори веднъж годишно, входната врата е черна от мръсотия./
НЕ са длъжни и НЯМА да направят нищо, което да е тяхна инициатива. /Всички ремонти са инициирани от собствениците, като даряват труд и средства, а Вход-Мениджър само документира дейността./
НЕ плащат коректно таксите за асансьор и ток. Отговор: Плащали накуп 2 или 3 сметки. Другият отговор е - не всички собственици са си платили таксите. /От платените такси си прибират тяхното, ако остане за тока може и да го платят./
Наблюдавайки НИЩОНЕПРАВЕНЕТО им в продължение на години давам непоискан съвет:
НЕ СКЛЮЧВАЙТЕ ДОГОВОР С НИТО ЕДНА ФИРМА ПРОФЕСИОНАЛЕН ДОМОУПРАВИТЕЛ!
Единственият  начин е да се организирате и оправяте сами. Всички тези фирми са законни рекетьори. Надявам се скоро да изчезнат. На тях им е достаъчно да получват по 5лв. абонамент от жилище -чиста печалба срещу нищото, което вършат, а останалите пари за симулиране на дейности, са им добре дошли.
Създаденият по европейски директиви закон е недостатъчен за съвестта на българина и несъобразен с вродената ленивост на хора, намерили начин да живеят от такси.
Сигурна съм, че на базата на закона всяка етажна собственост може да намери решение на проблемите си.
Спасението на давещият се е в ръцете на самият давещ се.

Общи условия

Активация на акаунт