Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Черен списък на професионалните домоуправители

  • 23 030
  • 101
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 70
Чета и не вярвам , докъде може да стигне наглостта на определени индивиди. Темата е за негативни мнения, който има позитивни такива, има друга тема. Тука има явно фейк профили от Вход мениджър.Смятайте докъде са стигнали в идеята си да лъжат и да събират абонати.Освен да събират пари нищо друго не правят.Рекетьори от новото време. Не се лъжете, защото после освен парите си ще потрошите и много нерви.

госпожо или господине прекалено сте черноглед! И какво значи че темата е само за негативни коментари ? Ами представете си, че има и някой който не иска да ги критикува без значение тях или която и да е друга фирма ? Що за глупаво мислене имате... после защо държавата ни била на такова дередже...явно защото за вас е по-добре да се сее критика наляво и надясно и ако някой каже нещо по-различно и нормално да му се прави забележка... Сигурно всеки, който е доволен от някоя фирма някъде е фейк профил според вас ? Аз дори не съм казала, че съм невероятно доволна от Вход Мениджър, просто казвам че се опитват да си вършат работа... вие  като имате лош опит с тях означава ли че трябва да го налагате на всички хора..

# 61
  • Мнения: 58
Извинете, вашия не е фейк, просто изведнъж се появиха защитници на въпросните...и имайки предвид опита си те дори нямат служители , постоянно различни субекти се появяват и прийомите им са едни мутренски, чак да не повярва човек , че вършат нещо.

# 62
  • София
  • Мнения: 70
Вижте, аз съм последната която ще защитава някоя фирма, но много държа на коректността и справедливостта. Затова и изказвам положителнотото си мнение от тяхната работа конкретно в нашия вход. Както съм написала по-горе момичето което ни води 3 поредни събрания (за жалост не запомних името й) беше невероятен професионалист и много добър човек. Иначе уверявам ви, нямаше как да се справи с по възрастните хора във входа. За приомите им не мога да кажа нищо повече от това което съм видяла с очите си , но мутренско или грубо отношение обективно не съм получила. Доколкото знам това е най-голямата фирма в България, сега отворих сайта им да разгледам повече информация за тях и виждам че работят и в Пловдив и в Бургас и в Стара Загора и дргуи по-малки градове, което ако е така не мисля че биха успяли, ако са с мутренски приоми. Но това няма значение, мойто мнение е че по скоро трябва да гледаме положително на нещата, а не само да се концентрираме в негативното и лошото. Сигурно и те са правили грешки и са губили клиенти като всяка фирма, но щом продължават да работят и даже ги има извън София бих им пожелала успех. Аз  мисля че такива фирми могат само да помогнат на входовете из България. В края на краищата в чужбина в нормалните държави никъде няма човек домоуправител да се занимава с входа, а навсякъде е с такива фирми мениджъри на входове. Виждам, че във форума има техен представител който отговаря, което със сигурност прави добро впечатление. Искрено се надявам да си взимат обратна връзка от критиките, за да стават по-добри в това което правят!

# 63
  • Мнения: 2 390
Оф, как да не ги заобичаш! Ни един човек на живо не познавам, който да е доволен от Вход мениджър, всички се оплакват, ама във форум внезапно се появяват доволни, които отделят значително време с описания какви са професионалисти. Ама моля ви се!

# 64
  • Мнения: 37
Здравейте, Ами последно време по-често, защото тъкмо сме в конструктивен период, в който чепатите съседи, най-накрая са организирани от вход мениджърите и нещата започват да стават. Заради офертите и ремонтите които предстоят за 2 месеца сме направили около 3 събрания, като на последното всичко вече се гласува и протоколира. Иначе преди този период преди сигурно около половин година имахме отчетно събрание, на което фирмата се отчете за месечните такси и поддръжката на входа.
Хм, странно. При нас не е имало събрание от 1.5 - 2г., при положение, че имаме много проблеми във входа, като не става въпрос само за необходимите ремонтни дейности, ами и за много на брой задлъжнели живущи.

# 65
  • София
  • Мнения: 70
Здравейте, Ами последно време по-често, защото тъкмо сме в конструктивен период, в който чепатите съседи, най-накрая са организирани от вход мениджърите и нещата започват да стават. Заради офертите и ремонтите които предстоят за 2 месеца сме направили около 3 събрания, като на последното всичко вече се гласува и протоколира. Иначе преди този период преди сигурно около половин година имахме отчетно събрание, на което фирмата се отчете за месечните такси и поддръжката на входа.
Хм, странно. При нас не е имало събрание от 1.5 - 2г., при положение, че имаме много проблеми във входа, като не става въпрос само за необходимите ремонтни дейности, ами и за много на брой задлъжнели живущи.

Обадете им се най-добре по телефона, разговаряйте с тях за проблемите и ако не ви организират събрание ще е странно.

# 66
  • Мнения: 9
Оф, как да не ги заобичаш! Ни един човек на живо не познавам, който да е доволен от Вход мениджър, всички се оплакват, ама във форум внезапно се появяват доволни, които отделят значително време с описания какви са професионалисти. Ама моля ви се!

Здравейте, пишем в темата с официален акаунт с позволение на администрацията (посочено нееднократно).

Ако сте наш клиент - насреща сме за съдействие. Виждам, че сте писали на няколко места относно недоволство по повод услугите ни?

# 67
  • Мнения: 4 000
Оф, как да не ги заобичаш! Ни един човек на живо не познавам, който да е доволен от Вход мениджър, всички се оплакват, ама във форум внезапно се появяват доволни, които отделят значително време с описания какви са професионалисти. Ама моля ви се!
Ами много ясно...трябват кинти, а балъците взеха да намаляват  Sweat Smile
Сега, като нищо, ще вземат да си сменят името на фирмата ....

# 68
  • София
  • Мнения: 70
Оф, как да не ги заобичаш! Ни един човек на живо не познавам, който да е доволен от Вход мениджър, всички се оплакват, ама във форум внезапно се появяват доволни, които отделят значително време с описания какви са професионалисти. Ама моля ви се!

Всеки има право на мнение. Аз лично имам приятели (семейство), които са много доволни от домоуправител фирма Триумф консулт, а в тази тема същата фирма е поставена в черния списък. Истината е, че всяка фирма има много доволни клиенти и недоволни такива, това са нормални неща. Аз самата работя в сферата на услугите и знам много добре колко лесно е някой клиент може да намрази някоя фирма, защото се е случило нещо по услугата. Затова винаги се стремя да разговарям и да обяснявам с клиентите ни, вероятно това правят и фирмите домоуправители. Аз самата съм много недоволна от много фирми, последната беше Виваком заради интернета, но не виждам смисъл да се натоварвам, и там работят хора и на тях не им е лесно по цял ден да се занимават с недоволни клиенти. Най-важното е да гледаме положително на нещата !

# 69
  • Мнения: 4 000
Оф, как да не ги заобичаш! Ни един човек на живо не познавам, който да е доволен от Вход мениджър, всички се оплакват, ама във форум внезапно се появяват доволни, които отделят значително време с описания какви са професионалисти. Ама моля ви се!

Всеки има право на мнение. Аз лично имам приятели (семейство), които са много доволни от домоуправител фирма Триумф консулт, а в тази тема същата фирма е поставена в черния списък. Истината е, че всяка фирма има много доволни клиенти и недоволни такива, това са нормални неща. Аз самата работя в сферата на услугите и знам много добре колко лесно е някой клиент може да намрази някоя фирма, защото се е случило нещо по услугата. Затова винаги се стремя да разговарям и да обяснявам с клиентите ни, вероятно това правят и фирмите домоуправители. Аз самата съм много недоволна от много фирми, последната беше Виваком заради интернета, но не виждам смисъл да се натоварвам, и там работят хора и на тях не им е лесно по цял ден да се занимават с недоволни клиенти. Най-важното е да гледаме положително на нещата !
Точно това Не правят ! Ако го правеха, нещата щяха да стоят по друг начин.
Като не им е лесно, да направят така, че недволните да намаляват.
Вие ще гледате ли положително на нещата, когато някой  паразитира на Ваш гръб?

# 70
  • Мнения: 37
Здравейте, Ами последно време по-често, защото тъкмо сме в конструктивен период, в който чепатите съседи, най-накрая са организирани от вход мениджърите и нещата започват да стават. Заради офертите и ремонтите които предстоят за 2 месеца сме направили около 3 събрания, като на последното всичко вече се гласува и протоколира. Иначе преди този период преди сигурно около половин година имахме отчетно събрание, на което фирмата се отчете за месечните такси и поддръжката на входа.
Хм, странно. При нас не е имало събрание от 1.5 - 2г., при положение, че имаме много проблеми във входа, като не става въпрос само за необходимите ремонтни дейности, ами и за много на брой задлъжнели живущи.

Обадете им се най-добре по телефона, разговаряйте с тях за проблемите и ако не ви организират събрание ще е странно.
Да, имаше събрание преди почти 2г и са абсолютно наясно с проблемите във входа, които датират от момента на сключването на договор с тях, т.е 5г. И до ден днешен - нищо! Явно имате голям късмет, щом при вас се случват толкова бързо нещата и то само с телефонно обаждане.

# 71
  • София
  • Мнения: 70
Скрит текст:
Здравейте, Ами последно време по-често, защото тъкмо сме в конструктивен период, в който чепатите съседи, най-накрая са организирани от вход мениджърите и нещата започват да стават. Заради офертите и ремонтите които предстоят за 2 месеца сме направили около 3 събрания, като на последното всичко вече се гласува и протоколира. Иначе преди този период преди сигурно около половин година имахме отчетно събрание, на което фирмата се отчете за месечните такси и поддръжката на входа.
Хм, странно. При нас не е имало събрание от 1.5 - 2г., при положение, че имаме много проблеми във входа, като не става въпрос само за необходимите ремонтни дейности, ами и за много на брой задлъжнели живущи.

Обадете им се най-добре по телефона, разговаряйте с тях за проблемите и ако не ви организират събрание ще е странно.
Да, имаше събрание преди почти 2г и са абсолютно наясно с проблемите във входа, които датират от момента на сключването на договор с тях, т.е 5г. И до ден днешен - нищо! Явно имате голям късмет, щом при вас се случват толкова бързо нещата и то само с телефонно обаждане.
Имайте предвид, че имаме активни съседи, които непрекъснато комуникират с тях по телефона за срещи, графици, особено сега покрай ремонтните дейности и офертите. Моят съвет е бъдете активни и им звънете на колцентъра и би трябвало да се случат нещата.

Скрит текст:
Оф, как да не ги заобичаш! Ни един човек на живо не познавам, който да е доволен от Вход мениджър, всички се оплакват, ама във форум внезапно се появяват доволни, които отделят значително време с описания какви са професионалисти. Ама моля ви се!

Всеки има право на мнение. Аз лично имам приятели (семейство), които са много доволни от домоуправител фирма Триумф консулт, а в тази тема същата фирма е поставена в черния списък. Истината е, че всяка фирма има много доволни клиенти и недоволни такива, това са нормални неща. Аз самата работя в сферата на услугите и знам много добре колко лесно е някой клиент може да намрази някоя фирма, защото се е случило нещо по услугата. Затова винаги се стремя да разговарям и да обяснявам с клиентите ни, вероятно това правят и фирмите домоуправители. Аз самата съм много недоволна от много фирми, последната беше Виваком заради интернета, но не виждам смисъл да се натоварвам, и там работят хора и на тях не им е лесно по цял ден да се занимават с недоволни клиенти. Най-важното е да гледаме положително на нещата !
Точно това Не правят ! Ако го правеха, нещата щяха да стоят по друг начин.
Като не им е лесно, да направят така, че недволните да намаляват.
Вие ще гледате ли положително на нещата, когато някой  паразитира на Ваш гръб?
Да, вероятно ако някой злоупотребява на чужд гръб със сигурност няма да го приема позитивно! Дори самата мисъл ме изкарва от равновесие! Simple Smile
Въпроса обаче е, дали фирмите домоуправители умишлено и нарочно се опитват да увредят своите клиенти, както вие казвате "паразитирайки" на чужд гръб, или просто самата им дейност е много сложна и абстрактна. Вероятно има фирми, както навсякъде, които злоупотребяват и правят "схеми", но те бързо изчезват, защото няма как с такова намерение да се задържат много време без да бъдат разобличени. Това е така навсякъде, не само при домоуправителските фирми, според ако имаш желание да живееш "паразитски" или да "рекетираш" клиентите си, то определено няма как да просъществуваш дълго. От любопитство по темата си направих труда да разгледам повечето фирми в черния списък, най-вече сайтовете им, и честно да ви кажа изглеждат като фирми които искат да имат клиенти и да се развиват, включително и вход мениджър, които както вече писах явно предоставят услуги и още градове извън София.
Според мен просто дейността е много специфична и трудна. В края на крайщата, съдейки по моя вход, в който живея вече от 6 близо 7 години, нищо не е нормално и цивилизовано. Все някой има мнение, все някой иска едно, другия задължително друго само и само да не е на мнението на първия и т.н. В тая връзка шапка свалям на всички, които въобще се занимават с това и влагат толкова много енергия и ресурс да комуникират с живущите, които са свикнали да си правят каквото искат и все другия да им е крив и виновен. Като видях нашите субекти от входа какво направиха със служителката на Вход Мениджър на събранието жал ми стана и честно казано не можах да разбера каква кауза и работа трябва да е това, че да ги търпи такива каквито бяха в продължение на 2 часа и половина. Точно това ме кара да защитавам фирмите професионални домоуправители, които имат такива служители и въобще осъществяват такава дейност. Убедена съм, че въобще не им е лесно да работят с такива клиенти като нас и че вероятно и на тях им кипва често цялата негативност на входа да се излива непрекъснато върху тях, знаейки че това им е работата.  Затова си мисля, че такива черни списъци и съзнателно хулене срещу някой който се опитва да направи нещо не са в полза за никой. Затова и по-горе изказвам мнение, че когато нещо не върви с домоуправителските фирми, най-добре е клиентите да бъдат активни и да изискват от тях нещата да се случат, да им съдействат дори с каквото могат, защото всички ние живеем във входа, а фирмата само работи там, отколкото да си изкарваме всичко на тях с гръмки определения.
Поне аз така мисля, но аз винаги съм била и непоправим оптимист за добро или за лошо! Simple Smile

Последна редакция: пт, 11 окт 2019, 19:40 от AnMary

# 72
  • Мнения: 37
Мина точно седмица от деня, в който служител на "Вход мениджър" уж записа сигнал за неработещо осветление. И уж толкова е срокът, в който трябва да се реагира на сигнала. Е, реакция няма! Значи или служителят не е регистрирал сигнала, или фирмата не спазва определените срокове! Друго не съм и очаквала де, пък техния представител да си ги разтяга колко иска тук във форума.

# 73
  • Мнения: 4 000
Мюриета, махайте ги тези. Гледам, че и анализаторката, писала преди теб, май е на заплата при тях...

# 74
  • Мнения: 9
Мина точно седмица от деня, в който служител на "Вход мениджър" уж записа сигнал за неработещо осветление. И уж толкова е срокът, в който трябва да се реагира на сигнала. Е, реакция няма! Значи или служителят не е регистрирал сигнала, или фирмата не спазва определените срокове! Друго не съм и очаквала де, пък техния представител да си ги разтяга колко иска тук във форума.

Здравейте отново. Още когато коментирахме казуса с Вас ви предложих лично да реагирам по него, за да извършим необходимата проверка. Вие не пожелахте (явно с цел да ни тествате, а не да се реши проблема?). Подаването на сигнали към касиери не е официален канал за кореспонденция с нас, но ние въпреки това държим да се реагира дори при тях, тъй като сме наясно, че така е по-лесно за клиентите. В същото време сме наясно и че по този начин рискуваме подадения сигнал да не бъде коректно и навременно входиран, тъй като главното задължение на касиерите е да събират таксите от сградите. Създали сме множество начини за връзка с нас (безплатни, онлайн и офлайн), така че всеки клиент да може да подаде сигнал във всеки един момент (без да е отговорник/конкретно лице от входа).Споделих и проблема с човешкия фактор - естествено, че грешки се случват и нееднократно в темата вече съм посочил, че сме далеч от безгрешни. Ако служителят не е входирал сигнала, то лесно може това да се види в системата ни. Ако го е входирал и не е реагирано в срок - също. Така или иначе имаме вътрешна система за глоби, която цели точно това - такъв тип ситуации да са рядкост. Да, служителите ни правят грешки, както всички. Компенсираме грешките, също както всички. Невъзможно е такива да няма. Продължавам да съм насреща, за да проверя конкретния казус, в противен случай считам, че кореспонденцията цели единствено едно - деструктивност, а не конструктивност.

В същото време не разбирам само едно. В опит да подобряваме обратната връзка към клиентите си срещам изключителен негативизъм у няколко члена на форума (реално са 4 в тази тема). Недоволни сте от услугите ни, това е право на всеки клиент(ако въобще сте били такива). Прекратили сте ги преди някакъв период (ако въобще сте ги ползвали). Но каква точно е целта? Ако целта е да убивате в зародиш всяка добра инициатива - то аз искрено не го разбирам. Ако целта е да се постигне конструктивност - това не е начина. Ако целта е просто да изливате негативизъм някъде - е, в това определено успявате, но наистина недоумявам. Каква е целта?

Апелирах многократно към разрешаване на Вашите казуси с компанията, която представлявам - срещам единствено подигравателно отношение и коментари, които смятам, че е по-добре да бъдат игнорирани на този етап. А аз съм тук точно с цел да съдействам на такива като Вас, които са останали недоволни от услугите ни - било то поради липса на правилна информация или поради реални наши грешки. Постоянно работим върху подобряване на всяка една част от предоставяната услуга и особено в последните години качеството е на различно ниво. Надявам се, че хората които четат тук разберат и целта на този акаунт и тази кореспонденция.

Като допълнение - не планираме да сменяме бранда си, дори напротив, от 2019 сме национална структура и покриваме повечето областни центрове в страната. Разрастването ни показва нещо доста различно от това, което се случва в тази тема - всъщност повечето ни клиенти са доволни от начина ни на работа, въпреки че не сме безгрешни. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт