Пазаруване от Amazon - тема №52

  • 134 245
  • 736
  •   1
Отговори
# 480
  • София
  • Мнения: 9 850
В мейла ти не пише ли до колко време ще ги видиш?
Свържи се с банката и ги попитай до колко време ще видиш подобна транзакция.

# 481
  • Мнения: 3 865
В мейла не дават срок. В банката си виждам веднага транзакциите, дори да са неосчетоводени.

# 482
  • Мнения: 1 839
Здравейте!
Да попитам -в чуденка съм дали да поръчам бяла техника от Амазон и по точно пералня на АЕГнв момента има намаление в немския  Tired
Има ли доставка до България? На мен на повечето по-големи уреди ми отказва доставка до тук. С превозвач не си заслужава.

# 483
  • София
  • Мнения: 9 850
В мейла не дават срок. В банката си виждам веднага транзакциите, дори да са неосчетоводени.
Няма как да не ти дадат срок - винаги казват "Обърнете внимание, че след 3-5 (примерно) дни ще видите парите по сметката, в зависимост от банката" или нещо такова.
Нищо не ти пречи да им пишеш отново и да ги попиташ. На мен ми се наложи да подсетя немците и италианците, докато с англичаните нямах такива проблеми.

# 484
  • Варна
  • Мнения: 7 079
Аз вече се страхувам да пиша на английския амазон за каквото и да е. Получих си парфюма със счупена капачка. Може да се ползва, проверих го, ок си е, разкошен. Обаче се подразних, че капачката е счупена и им писах. Изрично написах, че не искам да го връщам, че може да се ползва, но че е неприятно защото е купен 'нов' а не с дефекти или от склада. За половин час ми върнаха цялата сума с извинения. Пак им писах, че не съм очаквала това и че е твърде щедро за обезщетение но ... пак извинения от тяхна страна и това е. Парфюм за 60лири. Сега като го погледна и ми става кофти.
Скрит текст:


Днес е 9ти ден от както поръчах 2 чифта кецове за дъщеря ми и още са Not yet dispatched . От вътре ми иде да им се скарам ама няма, че току виж ми върнали парите. Tired

# 485
  • Мнения: 393
През ноември купих микро SD карта от английския Амазон, и преди около три месеца се повреди картата, знаете ли какво може да се направи в такива случаи? Като вляза в RETURN центъра, ми дава че вече не мога да я върна, а не мога да създам и WARRANTY REPAIR label, както описват тук: https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=hp_ab … ?nodeId=201531450 , понеже бутона вече не е ми е активен за тази поръчка.
Как мога да се свържа с тях, не видях контактна форма?

# 486
  • Варна
  • Мнения: 7 079
Пиши им през контактната форма, в първия пост има линк.

# 487
  • Мнения: 1 548
Върнах стока в гаранция на френския Амазон и те потвърдиха, че са я получили и ще ми възстановят парите и куриерските разноски. В какъв срок ще ми преведат парите? Минаха повече от 10 дни, а нямам нищо по сметката - това нормално ли е или да им пиша пак?
Виждаш ли парите в поръчката обозначени като рефънд???На мен от френски амазон, като кажат че ми ги връщат и до 2-3 дни са ми в сметката. Говори с тях.

# 488
  • Мнения: 393
Да, успях да я открия тази контактна форма на сайта им, много е "завоалирана"  Flutter
Иначе *WOW* какво обслужване само! Поисках да разговарям с тях по чата, обясних че картата е спряла да работи преди около 3 месеца докато снимах с телефона си видео клип. Казаха ми, че щели да ми предложат замяна, но понеже сега я нямали в наличност, могат да ми предложат пълно възстановяване на цената на картата, след като върна дефектната карта и че ще ми направят лебъл за връщането. Аз обясних, че не съм в Англия(картата беше пратена до Гъбко) и помолих да направят лебъл за връщане от България, тогава те ми казаха, че в такъв случай директно ще ми върнат цената на картата, без да е нужно да я връщам и вместо това - просто да я изхвърля.  Heart Eyes Heart Eyes Heart Eyes Страхотно обслужване!

# 489
  • Русе
  • Мнения: 3 710
Никога не съм писала на Амазон, не съм имала проблеми, но сега се чудя дали има смисъл. Получих раницата за училище на едното дете и ципа на големия моливник малко трудно се отваря най-вече. Като влезе навътре и едвам аз го изваждам и дърпам, детето пък съвсем. Още повече, че сравнявам с моливника на другата раница (на същата марка, но от друг сайт е поръчана). Не знам има ли смисъл да се занимавам, а още по-малко, че едва ли ще успея да обясня какво точно имам предвид.
https://www.amazon.de/gp/product/B00H84PVF0/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1 - това е раницата

# 490
  • Мнения: 1 419
Направо им пиши, че има проблем с ципа, без подробности. Има смисъл, защото не е евтина раница, независимо от цената на която си успяла да я вземеш. Може да ти предложат частично възстановяване, ако това те устройва, а ти да си я ремонтираш. Другото, което могат да предложат според мен, е да я заменят.

# 491
  • Русе
  • Мнения: 3 710
На същата цена съм я взела, пак е по-евтина от навсякъде другаде, а другата шарка пък беше по-евтина в друг сайт.
ОК, ще им пиша. Не искам замяна определено. Благодаря ти много.

# 492
  • Мнения: 2
Здравейте мили Мами Simple Smile

Нова съм тук и се опитах да открия отговор на въпросите си за Амазон, но нещо не се справих.
Предварително се извинявам, че вероятно ще задам въпроси, дискутирани вече в други теми.
Днес направих проъчка от испанския амазон. Как пристигат вашите пратки (с коя куриерска фирма и до врата ли ги донасят)? Ако не успеят да ви открият, обаждат ли ви се по телефон?

Предварително благодаря!!!

# 493
  • Мнения: 2 196
Да рискувам ли с едни сандали от склада - "Леки до средно износване / признаци на употреба ( стоки вече са износени за кратък период от време ) . Стоките са незначителни оптични дефекти по повърхността" и т.н.?
Преводът е с Гугъл.

# 494
  • In transit
  • Мнения: 14 186
Днес е 9ти ден от както поръчах 2 чифта кецове за дъщеря ми и още са Not yet dispatched . От вътре ми иде да им се скарам ама няма, че току виж ми върнали парите. Tired

според мен им пиши и ги питай защо я бавят, може нещо да се е бъгнало и да не са разбрали, какво е станало...преди месец така се закучи една поръчка на ММ а ми трябваха спешно нещата. Писах им да ги питам защо не тръгват, пратиха ги на следващия ден с UPS и за 3 дни бяха при мен.  Peace

Общи условия

Активация на акаунт