Банята - 26-та тема

  • 122 191
  • 732
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 2 992
Ако може да се включа с мнение за Румен Янков ( rumen_iankov ), две години след като ми е правил баня и страстите са вече уталожени.
1. По отношение на качеството на работа в общи линии съм доволна (не съм претенциозна от към фуги и подобни).
2. По отношение на сроковете на работа от 15 дни се приготвяте за месец и половина минимум, особено през лятото. Работи сам на по няколко обекта. Ако решите да не сте си в къщи, за да избегнете мръсотията и стоенето без вода, не можете да го контролирате кога идва и се пригответе за по-дълъг срок. Това кое колко време стяга или отнема време, му казах, че той е специалиста и трябва да ми го каже предварително, както и да го съобрази със срока, който дава ( а познавайки майсторите си бях оставила две седмици толеранс от договореното, в които да не си хабя нервите). Каквито и да са обясненията, то е ясно,че сам човек, работещ на няколко места- няма как, но за съжаление това не го знаех предварително. Когато се върнете след няколко почивки (с които сте се опитвали да избегнете ремонта), ще ви закачи тоалетната и даже ще се е договорил със съседите да се къпете при тях.

За всякакви дребни ремонти , както и ремонти, които не са през лятото, а и не бързате - си заслужава. Той е добряк, помага със съвети, разбира от много неща. Разбирам защо толкова много съфорумки го хвалят. Но разбирам и недоволните и съм наясно  защо са докарани почти до истерия.

Последна редакция: сб, 24 сеп 2016, 10:00 от rosss

# 436
  • Мнения: 110
Здравейте! Има ли тук някой,който да има вентилатор със сензор за влага? Моля,дайте съвет струва ли си ?Доволни ли сте? Въпросът с шума как стои?

# 437
  • Мнения: 435
Не познавам никого от участниците, но погледнах мнението на rosss отпреди 2 години и ми се струва, че след някакви проблеми (според мен и тук става дума за комуникация) след ремонта си забравила положителните неща, което е нормално, но все пак.

Румен сигурно има кусури, но и някои клиенти ги имат/имаме Simple Smile а и доколкото разбирам човека не взима скъпо - предполагам знаете приказката за бързо, евтино и качествено

Та, добавям част от мнението от белия списък
Скрит текст:

Цялото мнение е тук

Цитат
...И понеже и двамата с мъжа ми сме перфекционисти и все нещо ни дразни, ако не е читаво, останах учудена, как не мога да намеря кусур. Плочки по конец, фуги по конец - равни, без шупли и грапавини, стени и ъгли прави, таван перфектен. Около всяко кранче плочките изрязани, все едно фабрично. Там където ми е душчето /такова като за биде/, наистина все едно така са си дошли плочките. Снощи се бъзикахме с мъжа ми, че нишата, в която се затварят бойлера и пералнята е като за изложба направена. И доста полезни съвети ни  даде, не помня да има такъв, с който да не сме се съобразили, а имахме направен проект и някой неща добре, че ми обърна внимание за тях, нито ние, нито архитектката сме се сетили. То като не ти е това работата и не можеш всичко да предвидиш, като разчиташ, че архитекта ще го е предвидил /вратите например щеше да се удря тази на банята с тази на спалнята/ и добре, че Румен ни обърна внимание!...

За да е пълна картината, за който е решил да чете след един месец има развитие и неразбиране помежду ви - тук



Извинявам се, че се намесвам  Peace, прецених, че е необходимо.

# 438
  • Боса по асфалта вървя си ...
  • Мнения: 20 845
Не съдете за качеството на работата по цената. И 1000лв, и 2000лв са пари. Освен това високата цена не винаги е гаранция за добро качество и обратно. И не упреквайте хората, че искат качество срещу парите си, а не нещо което горе долу става и нали видиш е по-добре от преди това. Просто ние, българите, сме свикнали да се задоволяваме с посредствено качество на услугите във всички сфери и да не смеем да си отворим устата да проявим претенции или да се оплачем. За това ще продължим да получаваме кофти качество и отношение. А пишман майсторите ще се роят. И стига с тези приказки за комуникация между майстор и клиент. Не случайно народът е измислил лафа-проклятие - "Майстор да ти влезе в къщата." С някои хора просто не се получава комуникацията, просто толкова си могат или гледат да минат леко. В последните години по една или друга причина съм си имала взимане даване с много майстори и се потрисвам като чуя приказки от типа "Не се притеснявай", "Ооо, ама това е лесна работа", "Какво толкова се вглеждаш", "Това за какво ти е?", "Не го гледай отблизо - виж го отдалече", "Ми то по-добре не може да стане" и прочие Mr. Green

И винаги ще се намери някой, който да ти каже - "А, бе, ти що си надигнал глава и на к'ъв се правиш. Марш в стадото и не се прави на интересен (и претенциозен)".

# 439
  • Мнения: 5 022
Джулая, по принцип си права. Но за мен поне е нереалистично да се очаква еднакво качество на услугата, когато за нея се плаща 1000, 2000 и 3000 лв - за мен това е проста пазарна логика. Казвам го като човек, който си прави баните много бюджетно и с взимащ евтино майстор, който надмина очаквания ми, но ако нещо беше не толкова перфектно, щях да разбера.

Иначе отношение към която и да било от страните нямам, но ми се искаше да кажа, че всичко си има цена, включително прецизната и педантична работа.

# 440
  • Мнения: 6 297
Добрите майстори държат високи цени. Ако не го правят е от немотия и не са имали късмет да излязат навън. За пример плочки лепят за труд между 38 и 45 лв/кв.м. в зависимост от квадратурите и колко ще се реже. Мазилка турбозолна 25 лв/кв.м. с материала (по фирмите взимат 15-ина)
Работят нон стоп със записване няколко месеца напред.
Проблемът е, че всички станаха „майстори” и са с такива претенции..., че много читави майстори няма да Ви влязат вкъщи, защото взимали скъпо. Само че, за да си добър майстор и математиката трябва да ти върви и пространственото мислене да ти работи (не говоря за велики математически умения, но предполагам ще ме разберете...) Масово не им се отдава на хората в тази сфера. Не могат замазка като хората да направят. Да си сметнат нива на под и от там кое как да се монтира още на сухо, наклони в банята и т.н.
Огромен проблем е обаче и че много малко хора се доверяват на майстора си (пак заради пишман майсторите), четат куп глупости в интернет и неща, които не са приложими в конкретния случай без да разказват подробности и да са наясно.... После пилят на майстора и говорят такива глупости и естествено на майстора му писва и започват скандали.
Некадърниците тук не ги включвам разбира се.
А направо ми идва да падна от смях като някой каже, че майстора му е откраднал клещите или хубавата ролетка, или че му откраднали или надписали материалите. Че те ако от 5 чувала пясък ще забогатеят... тогава са истински майстори и да пази Господ от такива.

Последна редакция: нд, 25 сеп 2016, 08:55 от drago_2008

# 441
  • In the shadows of my mind
  • Мнения: 962
На мен пък ми направи ужасно лошо и грозно впечатление, как след като са писани суперлативи по негов адрес от страна на rosss, и след това изразеното й недоволство по друго нещо, той веднага настръхва и започва с обвинителен тон да нарежда какво бил направил, как бил го направил, колко те като клиенти са направили зле, забравили са, забавили са и т.н.
Г-н Янков, не се познаваме и не сме работили заедно, но не се говори така за клиенти! И не се говори така за клиенти пред други бивши или бъдещи такива. Къде са ходили хората и какво са правили си е тяхна работа. Вие какво точно сте очаквали - те да стоят мирно до вас, докато нямат нито баня, нито тоалетна? Естествено, че ще съчетаят тези неудобства с пътувания/отпуски или каквото намерят за добре. И естествено, че ще искат като се върнат да е готово. Най-ключовото е, че явно не спазвате срокове, поради ангажираност или други причини. Тогава не ги давайте тези срокове, защото хората си планират времето и искат, когато има уговорка, тя да се спази. Не виждам нищо невероятно в това. Не ви прави чест да се обяснявате като махленска леля кой какъв бил, къде бил, кога и какво ви накарал да правите, при положение, че много голяма част от проблема сте самите вие.
При първите мнения на Spate не разбирах какво точно толкова много я е ядосало, но сега разбирам. Ако и на живо така работите с клиентите си, не знам как ги имате  Stop

И не упреквайте хората, че искат качество срещу парите си, а не нещо което горе долу става и нали видиш е по-добре от преди това. Просто ние, българите, сме свикнали да се задоволяваме с посредствено качество на услугите във всички сфери и да не смеем да си отворим устата да проявим претенции или да се оплачем. За това ще продължим да получаваме кофти качество и отношение.
И винаги ще се намери някой, който да ти каже - "А, бе, ти що си надигнал глава и на к'ъв се правиш. Марш в стадото и не се прави на интересен (и претенциозен)".

Абсолютно съм съгласна! За това и винаги си търся правата, пиша жалби, разправям се. Защото ми е омръзнало от овчедушието и фрази от рода "За какво ти е да се разправяш, ти не знаеш ли, че в България е така" - не, не знам, и когато плащам за дадено нещо искам да получа точно това дадено нещо.

Извинете за лирическите отклонения, не се сдържах.  Peace

# 442
  • Мнения: 2 992
Не познавам никого от участниците, но погледнах мнението на rosss отпреди 2 години и ми се струва, че след някакви проблеми (според мен и тук става дума за комуникация) след ремонта си забравила положителните неща, което е нормално, но все пак.

Румен сигурно има кусури, но и някои клиенти ги имат/имаме Simple Smile а и доколкото разбирам човека не взима скъпо - предполагам знаете приказката за бързо, евтино и качествено


Ако прочетете отново поста ми, ще разберете, че не съм се отрекла от нещата, написани от мен.
Но не съм се пазарила за пари и никой не ме беше уведомил, че щом плащам евтино, не мога да очаквам спазване на уговорките. Дори не съм знаела какви са пазарните цени и дали плащам евтино. Избрах Румен, четейки мнения от форума за работата му, НО за мен беше от изключително важно значение срокът да бъде спазен!!! Това предупредих и него, а и си оставих две седмици толеранс за негово забавяне плюс седмица за чистене. Изрично предупредих, че ако срокът не може да бъде спазен, ремонтът не е належащ и може да се отложи. Децата ми се прибират веднъж в годината в България и трябваше да има къде да живеят. А и при прахова алергия, не бих желала това да е в къща с ремонт. Е, детето влезе, прескачайки машини по коридора и съответно в три пръста прах.

# 443
  • Мнения: 2 992
Здравейте! Има ли тук някой,който да има вентилатор със сензор за влага? Моля,дайте съвет струва ли си ?Доволни ли сте? Въпросът с шума как стои?

Имам вентилатор със сензор за влага и съм доволна. Дори да е изключен ключа, вентилаторът се самовключва при някакво ниво на влажност ( мисля, че даже можеш да коригираш нивото).
Веднъж не спря цял ден и помислих, че се е повредил, но мъжът ми ми обърна внимание, че цял ден вали порой навън. Банята е в държава с влажен климат. Вентилаторът е една идея по-шумен от нормалните.Вентилаторът не е купуван от България, струваше около 50 евро. Ако знаех, че съществуват такива вентилатори, щях да си сложа такъв и в БГ. Но там сложихме един с часовник, който да се включва периодично

Тази баня я ремонтирахме преди половин година. Намерихме български майстори, работещи на 2000 км от България, НО и отношението им, и спазването на уговорки, че ако щете почистването след тях, е на 2000 км от България.
Да не говорим, че дресирана от България, постоянно ги преследвах с репликата " Да ти дам още пари. ". а все имаше "като сме готови"

Последна редакция: нд, 25 сеп 2016, 10:21 от rosss

# 444
  • Мнения: 1 744
Защо не преместите спора с майсторите в темата за майсторите там бял/черен списък?
 newsm78

# 445
  • Мнения: 6 297
Здравейте! Има ли тук някой,който да има вентилатор със сензор за влага? Моля,дайте съвет струва ли си ?Доволни ли сте? Въпросът с шума как стои?
Ами няколко страници назад бяха писали  за такива и че са доволни.
Някой от тези модели беше май
http://moby-bg.com/product/1003/bitov-ventilator-blauberg-seria- … za-vlazhnost.html
http://www.mmotors.bg/bg/products/ВЕНТИЛАТОРИ/27/MM-T-HCS-с-датчик-за-влага-и-таймер.html
http://mmotors.eu/produkti/ventilatori-za-bania/ventilatori-mm-s … 00kv-klapa-detail
Нашите пък са тези, но доооста скъпи и още не са монтирани, но са ми го пускали и не беше много шумен, нитопо-шумен от обикновения ни Ката без сензор...

http://ivestplovdiv.com/вентилатор-за-баня-E100GTH

# 446
  • Мнения: 1 744
Ние имаме прозорец на банята и не сложихме вентилатор , та се чудя дали не сгрешихме?  newsm78
За сега няма проблеми, пък зимата лирите в баните ще ги изсъхват добре, та ще видим ... но ще следя и аз за вентилаторите.
Скрит текст:
как да качвам снимки тук от компа?

# 447
  • София
  • Мнения: 12 006
Продават ли се в БГ такива вентилатори със сензор за влажност и как да ги открия, ако има?

Chuby
Скрит текст:
от компа не може, трябва да са в сайт.

# 448
  • Мнения: 6 297
₪₪₪ Afrodita ₪₪₪, разбира се че има. Просто напиши в търсачката. На предната страница сложих 3 модела, а има и други.

Chuby, качваш в Прикачи, примерно, и после слагаш тук линка.

# 449
  • София
  • Мнения: 12 006
₪₪₪ Afrodita ₪₪₪, разбира се че има. Просто напиши в търсачката. На предната страница сложих 3 модела, а има и други.

Скрит текст:
Chuby, качваш в Прикачи, примерно, и после слагаш тук линка.
drago_2008 благодаря, явно не чета много внимателно Embarassed.

Общи условия

Активация на акаунт