WIZZ AIR - 23

  • 102 436
  • 736
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 6 031
Здравейте,
да се включа и аз по темата с един въпрос. Имам намерение да се разходим с мъжа ми до Барселона. Когато избера  билети ми дава цена на билета плюс административна такса (която влиза в цената на билета), има ли други такси които се плащат на летището които не са включени в цената ?
Може ли да се направи застраховка за отмяна на полет ?
Няма други такси.
Не съм ползвала застраховката.

# 286
  • Мнения: 1 764
Здравейте, за първи път правя резервация с Чекин на летище. Направих резервацията, платих я и потвърждение и ,като дам детайли ми пише ,чек ин на летище и отдолу чекиране. Когато отворя чекирането мога да въвеждам данни.Трябва ли да ги попълвам тези данни , нещо трябва ли да правя друго или да си ходят хората направо на летището?

# 287
  • Варна
  • Мнения: 282
Моля за помощ!
За полет за утре с направено чекиране искам да променя багаж от 23 на 32 кг и да чекирам наново. Дава ми сума 26 лева, стигам до плащане, но 4 пъти не ми минава плащането с две различни  действащи карти.
Какъв може да е проблемът?
Опитах да се свържа по тел, но не успях.

# 288
  • София
  • Мнения: 853
Аз имах същия проблем вчера с Виза карта заради допълнителния код за сигурност, който повечето банки въведоха отскоро. Браузърът ми - Мозила - поради някакви негови си настройки не искаше да отвори страницата за въвеждане на този код. Проблемът се реши, като използвах друг браузър - Гугъл Хром.

# 289
  • Мнения: 164
Здравейте! Ще пътуваме 2 пътници, когато правя резервация за полет вписвам само името и фамилията на другия човек. Можете ли да ми кажете къде да запиша номера на документа с който ще пътува?
При чекирането се вписват дата на раждане и №на документ.
Благодаря!  bouquet

Моля за помощ!
За полет за утре с направено чекиране искам да променя багаж от 23 на 32 кг и да чекирам наново. Дава ми сума 26 лева, стигам до плащане, но 4 пъти не ми минава плащането с две различни  действащи карти.
Какъв може да е проблемът?
Опитах да се свържа по тел, но не успях.

И аз не успявам да платя втори ден с две различни карти. Дава ми съобщение, че плащането е неуспешно. Вероятно е нещо с новия сайт. Мисля да пробвам със старата версия.

# 290
  • Мнения: 1 764
Здравейте, за първи път правя резервация с Чекин на летище. Направих резервацията, платих я и потвърждение и ,като дам детайли ми пише ,чек ин на летище и отдолу чекиране. Когато отворя чекирането мога да въвеждам данни.Трябва ли да ги попълвам тези данни , нещо трябва ли да правя друго или да си ходят хората направо на летището?

Моля, някой да се включи полетът е днес . Трябва ли да попълвам нещо допълнително освен имената на пътниците при резервацията?

# 291
  • Мнения: 6 031
Здравейте, за първи път правя резервация с Чекин на летище. Направих резервацията, платих я и потвърждение и ,като дам детайли ми пише ,чек ин на летище и отдолу чекиране. Когато отворя чекирането мога да въвеждам данни.Трябва ли да ги попълвам тези данни , нещо трябва ли да правя друго или да си ходят хората направо на летището?

Моля, някой да се включи полетът е днес . Трябва ли да попълвам нещо допълнително освен имената на пътниците при резервацията?
Предполагам, че просто няма редовно пишещ в темата, който да е ползвал чекиране на летище.
Когато съм ползвала чекиране на летище(с други компании), не съм попълвала никакви данни.
Нищо не пречи да си попълните данните, но не мисля, че е необходимо.

Хубаво ще е, когато мине полета ви да напишете вашето мнение за чекиране на летище с Уиз.

# 292
  • Мнения: 4 210
Аз съм се чекирала на летището и нищо не съм правила предварително.

# 293
  • Мнения: 12
До колко годишни деца имат право да пътуват с безплатна количка? Предварително благодаря на всеки отговорил!

# 294
  • Мнения: 118
Здравейте, имам въпрос към по–опитните. Вчера се регистрирах в сайта на Уиз еър, днес започнах с първата си резервация. Приключих я, като дадох плащане с карта и въведох данните от нея. после просто ми дава, че резервацията е направена, картата е приета, но в Уиз акаунта ми няма транзакции. Може ли някой ми обясни трябва ли още нещо да правя или теглят парите по–късно.  

Последна редакция: нд, 11 сеп 2016, 23:17 от blossom

# 295
  • София
  • Мнения: 2 005
Здравейте, имам въпрос към по–опитните. Вчера се регистрирах в сайта на Уиз еър, днес започнах с първата си резервация. Приключих я, като дадох плащане с карта и въведох данните от нея. после просто ми дава, че резервацията е направена, картата е приета, но в Уиз акаунта ми няма транзакции. Може ли някой ми обясни трябва ли още нещо да правя или теглят парите по–късно.  
Получи ли на имейла си код за потвърждение на резервацията?

# 296
  • Мнения: 22
Здравейте,
пътуваме много често с Уиз и никога до сега не ми се е случвало да имам проблем с резервациите.... до днес. Правих резервации за полети на сестра ми и приятелят ѝ и съм изпуснала една буква от фамилното ѝ име - по средата на името е  Rolling Eyes. От 30 мин се опитвам да се свържа с всички посочени от вас телефони, но никой не ми вдига. А ако искам да прибавя тази буква ми излиза смяна на името и трябва да платя тройна цена от самата цена на билета. А доколкото знам до три сгрешени 3 букви в името е допустимо и се поправят без плащане.  Сестра ми ходи в местна агенция и те и казаха, че не се случва за първи път и няма да има проблем, защото не се променя коренно името ѝ от тази липса.  Sad  Някой от вас да има идея за решаване на случая. Благодаря ви предварително  Hug

# 297
  • Мнения: 6 268
Може и така да лети

# 298
  • Германия
  • Мнения: 8 192
Здравейте,
пътуваме много често с Уиз и никога до сега не ми се е случвало да имам проблем с резервациите.... до днес. Правих резервации за полети на сестра ми и приятелят ѝ и съм изпуснала една буква от фамилното ѝ име - по средата на името е  Rolling Eyes. От 30 мин се опитвам да се свържа с всички посочени от вас телефони, но никой не ми вдига. А ако искам да прибавя тази буква ми излиза смяна на името и трябва да платя тройна цена от самата цена на билета. А доколкото знам до три сгрешени 3 букви в името е допустимо и се поправят без плащане.  Сестра ми ходи в местна агенция и те и казаха, че не се случва за първи път и няма да има проблем, защото не се променя коренно името ѝ от тази липса.  Sad  Някой от вас да има идея за решаване на случая. Благодаря ви предварително  Hug
Заради една буква не правят проблем, така или иначе после при чек-ин попълваш и проверяваш отново всички данни и с данните на бординг картата минаваш през всичките гишета и проверки.

# 299
  • Мнения: 22
Благодаря ви момичета Simple Smile. Сега ще е по-спокойна  Hug

Общи условия

Активация на акаунт