Ebay 97

  • 88 964
  • 878
  •   1
Отговори
# 795
  • Мнения: 36
Здравейте!Ако можете да помогнете с моя казус. Поръчах си нещо(от Германия) след десетина дни пристигна с DHL.След като отворих кутията, разбрах че пратката е объркана. Писах на продавача,извини се и обеща да прати нова пратката. Помоли ме да съдействам с връщането на обърканата (тук изобщо незнам как става номерът ). На 24 бе комуникация между нас.От тогава нищо. Сега, мен не ми пречи да задържа обърканата стока (ще съм с едни 300 лв. отгоре когато я продам), но колко време трябва да чакам продавача да реагира ( изпрати правилната стока) и как ще върна обърканата?

Трябва да отвориш Return като посочиш, че причината е сбъркан артикул. Продавачът би трябвало да потвърди, че приема Return-а. Когато получиш потвърждението, изпрати пратката, най-добре да бъде препоръчана с предимство, за да имаш доказателство, че реално е изпратена. Вкарваш номера. И чакаш продавачът да я получи. Междувременно може да я следиш и на сайта на Дойче Пост. Като влезе в Германия те отразяват движението. Като я получи продавачът ще ти изпрати правилната пратка. За всяко действие си има срокове. Следи ги. Ако напр. ти видиш, че пратката е пристигнала, а продавачът не отговаря може да придвижиш случая напред като го ескалейтнеш и тогава съпортът започва да взема решение по отношение на казуса. Ако се следват процедурите и двете страни са коректни, няма нужда от намеса на съпорта. Ако имаш нужда от помощ със сайта на Дойче пост или немския ибей, може да ми пишеш. Ще ти помогна с превода.
Ето развитието по моя случай и няколко въпроса.
Because the limit time, l accept the return request, please help to keep the wrong item, and help to send back when you get the correct valve. The correct part still in transit, please don't worry. Thanks!

Sorry we can't buy shipping label in your country, but we will pay for the return shipping cost.

Any problems, please feel free to contact me, I am always here to assist you.
След като не може да ми "направи" buy shipping label  ,а аз трябва да върна пратката по мой метод, каква е процедурата. Снимам касов бон от Спиди (чрез тях мисля да го пратя) или??
И още един въпрос.В съобщението адреса за връщане е различен и без телефон.Това проблем ли ще е?
Мерси!

# 796
  • Sofia
  • Мнения: 16 419
Да се надявам, че все пак ще пристигне на време, но ако не дойде до обявените 14 дена от доставчика кога трябва да отворя кейс на самия 14 ден или на 15 ден.

Можеш да отвориш кейс до 30 дни, броено от последния ден на срока за доставка. Например, ако се предполага, че пратката ти трябва да пристигне до 15 ноември, имаш цели 30 дни след тази дата, в които можеш да отвориш кейс.

# 797
  • Мнения: 449
Да се надявам, че все пак ще пристигне на време, но ако не дойде до обявените 14 дена от доставчика кога трябва да отворя кейс на самия 14 ден или на 15 ден.

Можеш да отвориш кейс до 30 дни, броено от последния ден на срока за доставка. Например, ако се предполага, че пратката ти трябва да пристигне до 15 ноември, имаш цели 30 дни след тази дата, в които можеш да отвориш кейс.
Много благодаря за ценната информацията, за мое щастие продавачът преди малко се отказа, тъй като има проблеми с DHL  и в крайна сметка ми върна парите.

# 798
  • София
  • Мнения: 6 256
 genttogsg, не би трябвало да е проблем, че ти дава друг адрес за получаване. Ако искаш може да го попиташ допълнително за телефон и също така да му кажеш предварително колко ще струва обратното изпращане. Снимай касовият бон заедно с товарителницата от Спиди, така че да се вижда адресът на получателя.
Би трябвало в самият кейс трябва да има място където да качиш информацията за изпращането - дата, номер на пратката и куриер.
За всяка стъпка информирай продавача, защото после при нужда съпорта чете цялата кореспонденция по случая.

# 799
  • Мнения: 36
Благодаря ти много! За първи път ми се случва т'ва. Ще пиша как ще се развият нещата.
Лека вечер!

# 800
  • Габрово (троянка омъжена за габровец)
  • Мнения: 508
Здравейте, бърз въпрос.
Исках да отворя case,за една поръчка, която ми изписва, че последната дата е 9 октомври (от Америка), но ми изписа, че ми е изтекло времето за защита. Явно като е в последният момент и с разлика във времената съм прехвърла датата. Въпросът ми е, като не съм платила през pay pal акаун (имам го от скоро), мога ли там да поискам възстановяване на парите.

# 801
  • Sofia
  • Мнения: 16 419
А как плати? Защото знам, че дори да направиш плащането директно с карта, то някак си автоматично все едно минава през PayPal. Crazy Уф, малко странно го обясних, но май така беше.

Имаш ли в пощата си мейл от PP от деня на поръчката? Или само от eBay си получила?

# 802
  • Габрово (троянка омъжена за габровец)
  • Мнения: 508
Black cat, два emaila един за плащане на клиент в него описано за кои клиент е: номер, данни за покупката, пари много подробен. Другият email за осъщеществена поръчка и май този е от ebay.
Аз досега винаги май съм получавала по два емаила.

# 803
  • Sofia
  • Мнения: 16 419
Да, а в първия пише ли нещо такова, за каквото споменах? Че транзакцията е под протекцията на PayPal? Може и със ситен шрифт да е.

Дано някой, който е плащал директно с карта, се включи. Знам, че имаше такива хора тук, в темата, и точно този въпрос сме го коментирали неведнъж. Peace

# 804
  • Габрово (троянка омъжена за габровец)
  • Мнения: 508
Ще прочета от компютър, сега съм през телефон и ми е трудно. Мисля, че имаше такъв текст. Ако се включи някой да каже точно става в paypal акаунтът.

# 805
  • Мнения: 36
Здравейте!Ако можете да помогнете с моя казус. Поръчах си нещо(от Германия) след десетина дни пристигна с DHL.След като отворих кутията, разбрах че пратката е объркана. Писах на продавача,извини се и обеща да прати нова пратката. Помоли ме да съдействам с връщането на обърканата (тук изобщо незнам как става номерът ). На 24 бе комуникация между нас.От тогава нищо. Сега, мен не ми пречи да задържа обърканата стока (ще съм с едни 300 лв. отгоре когато я продам), но колко време трябва да чакам продавача да реагира ( изпрати правилната стока) и как ще върна обърканата?

Трябва да отвориш Return като посочиш, че причината е сбъркан артикул. Продавачът би трябвало да потвърди, че приема Return-а. Когато получиш потвърждението, изпрати пратката, най-добре да бъде препоръчана с предимство, за да имаш доказателство, че реално е изпратена. Вкарваш номера. И чакаш продавачът да я получи. Междувременно може да я следиш и на сайта на Дойче Пост. Като влезе в Германия те отразяват движението. Като я получи продавачът ще ти изпрати правилната пратка. За всяко действие си има срокове. Следи ги. Ако напр. ти видиш, че пратката е пристигнала, а продавачът не отговаря може да придвижиш случая напред като го ескалейтнеш и тогава съпортът започва да взема решение по отношение на казуса. Ако се следват процедурите и двете страни са коректни, няма нужда от намеса на съпорта. Ако имаш нужда от помощ със сайта на Дойче пост или немския ибей, може да ми пишеш. Ще ти помогна с превода.
Ето развитието по моя случай и няколко въпроса.
Because the limit time, l accept the return request, please help to keep the wrong item, and help to send back when you get the correct valve. The correct part still in transit, please don't worry. Thanks!

Sorry we can't buy shipping label in your country, but we will pay for the return shipping cost.

Any problems, please feel free to contact me, I am always here to assist you.
След като не може да ми "направи" buy shipping label  ,а аз трябва да върна пратката по мой метод, каква е процедурата. Снимам касов бон от Спиди (чрез тях мисля да го пратя) или??
И още един въпрос.В съобщението адреса за връщане е различен и без телефон.Това проблем ли ще е?
Мерси!
Още малко помощ (надявам се за последно).
Продавача ми достави правилната стока и е готов да ми плати шипинг-а за сгрешената(която я е получил).Сега как да затворя return shiping-а  ,защото той ако отбележи че е пристигнала ,ще трябва да ми плати full refund?

# 806
  • Мнения: 1 552
Получих стока от немският ебей, но е нещо съвсем различно от това за което платих. Как да подам сигнал че артикула ми е грешен????

# 807
  • Sofia
  • Мнения: 16 419
Първо пиши на продавача, за да видиш той какво ще ти отговори. По принцип, може да отвориш кейс, но първо му дай шанс да реагира, според мен. Peace

# 808
  • Мнения: 1 552
Първо пиши на продавача, за да видиш той какво ще ти отговори. По принцип, може да отвориш кейс, но първо му дай шанс да реагира, според мен. Peace
Кака да му пиша...с този немски не мога да се оправя

# 809
  • Sofia
  • Мнения: 16 419
Е, на този въпрос няма как да ти отговоря. Simple Smile Трябва да намериш начин да се оправиш. Все пак, Интернет пазаруването крие подобни рискове.
Аз просто уточнявам какъв е каналният ред за реакция в случаи, като твоя.

Общи условия

Активация на акаунт