2. Далечно ехо- Вал Макдърмид 5/5 Перфектен трилър! Действието започва с изнасилване и убийство прди 25 години, за да настигне свидетелите в настоящето и да ги помете с разкрития, сътресения и отмъщение. Тъкмо си мислиш, че нещата започват да се разплитат, появява се нов участник, с нова участ, неотменно свързана със случая. Четиримата приятели са принудени сами да разкрият случая, за да спасят живота си.
3. Сливовиц- Катерина Хапсали 3/5 Клише до клишето. Хубава история, но явно останала под напъните за оригиналничене. Хареса ми образа на героинята. Прозира някаква надежда, въпреки черните краски на живота й досега. Улавя се едно чувство за топлота и принадлежност.
4. Писмо в бутилка от П- Юси Адлер- Улсен 5/5 Отново Отдел Q са в стихията си!
Интересен трилър, напрегнати моменти, симпатични образи. Като трета книга от поредица, все още главните герои остават леко загадъчни и щрихирани. Но в случая това не ме дразни, напротив, предизвиква ме.
5. Тяло под роклята- Галин Никифоров 5/5 Трудно е да се напише мнение за тази книга. Рядко срещано явление. Темата е колкото "модерна", толкова и леко поизтъркана вече. Но поднесена по този начин, не може да мине незабелязана. Ексцентрична, шокираща, на моменти брутална и откачена, в други- тъжна и мрачна, имам чувството, че всички възможни определения биха били релевантни към точно тази книга. Добре затегнат възел от събития, чувства, емоции, действия, психологически наблюдения, който не може да те устави безучастен. Сигурна съм, че прочелите книгата са на двата полюса- от силно впечатлени и харесали я до отвратени и отрекли я.