Бъдете внимателни с booking.com

  • 40 512
  • 344
  •   1
Отговори
# 135
  • Берлин
  • Мнения: 5 447
Резервирах преди малко и си направих труда да видя какви съм ги вършила из сайта. Имам 96 резервации в Б. 87 от тях осъществени. Ползвам основно този сайт. Имала съм няколко проблемчета, но решими. За предното лято имах резервация за Турция. Правото на безплатно анулиране изтече няколко дни преди преврата там, а взехме решение да не пътуваме. Писах на хотела, отговориха,че ще анулират безплатно - беше си решение на добра воля. Месец по-рано бяха изтеглили 30 % от сумата. Ден след отговора от хотела получих мейл от Б.за безплатно анулиране. Да,обаче 2 месеца по-късно парите не ми бяха върнати.Писах на хотела-Б са виновни, писах на Б и в крайна сметка си получих 30тте % обратно.Интересно обаче,че подателят на превода беше Б,а не хотелът.
Истина е,че качеството на сайта падна рязко,но все пак е почти единственият сайт с опция за безплатно анулиране. При мен е важна опция, защото често резервирам емоционално или пък координирам резервациите с близки и приятели, което малко рискова прави реализацията.
Когато правя обмислена резервация, следвам тези стъпки и в този ред - дестинация, филтри /с безплатно анулиране и другите ми претенции/, преглеждам хотелите и избраните в списък. В списъка ми са само тези, които отговарят на 95-100 % от претенциите ми + прочетените отзиви. После избирам само от списъка и така...

# 136
  • Пловдив
  • Мнения: 2 807
След като говорите, пишете мейл на Букинг пращат ли ви линк да си дадете мнението, оценка и съвети - дали сте доволни, успели ли са да ви разрешат пролема и т.н.?

Пращат замазващ мейл, обикновено, че проблем въобще не е имало.
Аз за пръв път имах проблеми с платформата миналото лято, писала съм в темите. Накратко - в 2 от 4 резервации хотелите не знаеха, че имаме резервация. Луд късмет беше, че хората бяха коректни и имаха къде да ни сложат да спим, пристигайки след 10 часа път с 2 деца. На едното място с очите си видях, че действително резервация за резервираната от мен стая нямаше видна за хотела. Твърдо в зелено беше оцветена. Резервациите бяха поне месец преди пристигането и цял ден ме уведомяваха къде ми е следващата нощувка. Писах им, че имат бъг. Проверяваха 7 дни и ми отговориха, че хотелът си бил намерил в крайна сметка резервацията ..... още малко и се вързах. А аз не съм била претърпяла вреди, защото са ме настанили при условията на резервацията. Просто се изпънах как можеше на улицата да останем, защото в единия случай наблизо и други хотели нямаше никакви, не свободни.

Преди това сме имали проблеми с хотелите, не с платформата. Букинг са реагирали винаги бързо и адекватно. До миналото лято.

Определено смятам, че има бъгове в системата, вероятно свързани с разрастването им.

Venere вече няма, стана hotels.com, в този формат още не съм го пробвала.

# 137
  • Мнения: 13 496
Хотелс.ком са част от Експедия, заедно с Венере (които вече не съществуват самостоятелно). Триваго също.
А Агода и Букинг са една компания.
Голяма част от базите данни също са общи и така е очевидно, че всъщност компаниите на пазара не са чак толкова много.

# 138
  • Белгия
  • Мнения: 366
Като чета и косата ми се изправя! Аз често резервирам в букинг по няколко хотела за една дестинация, докато решим кой да изберем и после отказвам останалите. Досега безплатната анулация винаги е била такава. Вече няма да съм толкова смела.
Това лято имах проблем с Бг хотел и българският букинг ми съдействаха да получа компенсация след приключване на почивката. Останах с добри впечатления от тях.

# 139
  • Мнения: 91
Здравейте,

някой, който има опит с отказаната резервация би ли споделил как точно са му я отказали, защото аз знам, че са длъжни да ти намерят от мястото за настаняване алтернативен вариант, ако не могат да те настанят или има дублиране на резервацията - та как точно ви казват, че резервацията ви е отменена и не ви предлагат алтернатива

# 140
  • Мнения: 13 496
Букинг ти пишат писмо, в което ти предлагат алтернатива, и те питат дали ще я приемеш. (Имаш право да не я приемеш.)

Вече ако хотелът ти пише, че са овърбукнали (примерно) и ти отказва резервация, ти трябва да се свържеш с букинг и да палиш свещи да реагират адекватно. Щото има примери и за единия, и за другия развой на събитията.

Последна редакция: чт, 12 яну 2017, 16:04 от Параход

# 141
  • Мнения: 91
Ако не приема алтернативата, тогава какво, чакам да ми предложат друго решение, ако съм по-упорита или се спасявам сама?

# 142
  • Мнения: 13 496
Ако не приемеш алтернативата, предлолагам, са длъжни да ти анулират резервацията без последици за теб и по-нататък се спасяваш сама.
Аз съм имала само 1 такъв случай и я приех, така че който има опит с другия вариант, да каже.

# 143
  • Мнения: 3 148
При нас при отказана резервация от хотела,букинг изобщо не ни уведомиха.Аз се свръзах с тях,след което ни предложиха много по-нисък клас срещу същата цена.В ,,предложението'' пишеше,че само ако потвърдим в предложеното от тях,ще ни бъде анулирана безплатно първата резервация(нищо че не е анулирана от нас,а от хотела).

# 144
  • Мнения: 39
Здравейте ,
искам да резервирам стая в хотел , в който цената е намалена днес на 68 лв.Когато избера стаята и дам резервация цената става 98 лв , което е цената без отстъпка. Като чукна на цената виждам следния надпис  "Какво означава зачеркнатата цена на стаята?
Зачеркнатата цена, посочена за стая, е базирана на третата най-висока текуща цена на Доставчика за избрания от Вас продукт или услуга с едни и същи условия за резервация в 30-дневния прозорец в периода на Вашата резервация (което означава 15 дни преди и 15 дни след датата на настаняване. Ако между днешната дата и датата на настаняване има по-малко от 15 дни, ние ще вземем под внимание съответния брой дни, последващи датата на напускане). За да гарантираме обективността на сравнението, ние винаги сравняваме едни и същи условия за резервация (план на хранене, правила за анулиране и тип стая). Това означава, че можете да получите същата стая на по-ниска цена, ако става въпрос за настаняване на друга дата през годината."

Как да го разбирам?  newsm78

# 145
  • София
  • Мнения: 2 406
L0LLy, ако прочетеш малко постовете по-горе, ще разбереш, че няма значение ти как го разбираш, а Букинг. Сами се увъртат в собствената си лъжа за най-ниска цена.

# 146
  • Мнения: 4 292
Много съм разочарована от Букинг, откакто по-детайлно ги следя. Това с най-добра цена е за лапнишарани. Ползвала съм предимно тях преди, но вече за където и да е ще си търся алтернативни начини, Букинг за мен остава само база за снимки и коментари. Поне в Гърция мои познати, които отдават с тях са доста разочаровани. Скоро един приятел беше бесен, че са му направили отстъпка, без да разбере, а той изобщо няма намерение да дава такава, защото е в пик сезон. Отделно, че много собственици са спряли активното си предлагане с опция безплатно анулиране, защото имат много кухи резервации. Турците много го правят този номер, да запазят за по-голям период колкото да вземат виза и после анулират. Та така моят, гръцки опит, с уточнение, че това е покрай мен, в цяла Гърция не мога да коментирам.

# 147
  • София
  • Мнения: 635
Букинг прави ли някакви конкретни отстъпки/бонуси  на клиенти, които имат над определен брой резервации чрез тях ? И ако има - при колко резервации са  бонусите и какви са ?

# 148
  • Мнения: 13 496
Да, статус genius - активира се след 5 резервации, мисля, че бяха в рамките на година, но не съм сигурна (постоянно имам такъв статус и изобщо не помня кога са ми го дали).
Ползваш 10% отстъпка от цената на стаята, но само в хотелите, които са се записали в genius програмата. Те са доста, ма далеч не са всички Simple Smile
Има и разни други уж бонуси като ранно настаняване/късно напускане, безплатна напитка и т.н., но честно казано никога не съм проверявала дали работят - за ранно настаняване не сколасваме никога, а късни напускания и безплатни почерпки сме получавали много пъти като бонус от хотелиера и без пряка връзка с условия на букинг.

На хотелс.ком примерно бонусът е по-готин - безплатна нощувка при 10, резервирани с тях (могат да са ползвани на няколко пъти, а също и бонус нощувката да е на съвсем друго място).

# 149
  • Мнения: 78
Аз съм гениус и досега съм ползвал само късното напускане- последният път беше в 7 вечерта. И хотелът се съгласи.

Общи условия

Активация на акаунт