Бъдете внимателни с booking.com

  • 40 488
  • 344
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: X
Е във вашият случай съвсем коректно са се опитали да си изтеглят предплатата от 30%. Много внимателно четете текстовете пред, след, по време на... защото често са ми много двусмислени. Ако е пишело 30% до 21 преди пристигане, това значи, че от момента на резервиране могат да вземат капарото и до 21 -вия ден ако анулирате ви дължат връщането му. След 21-вия ден не дължат връщане.


Както казах, направиха един огромен бъркоч от условията, което в никакъв случай не е в полза на нас клиентите.

# 121
  • Мнения: 3 714
Не - надписът гласи Ще бъдете таксувани предплащане в размер на 30% от общата сума в рамките на 21 дни преди пристигането.
Точно това пише и аз така го разбирам, че нямат право да ме таксуват до въпросната дата.

# 122
  • София
  • Мнения: 2 405
Важен е изводът за този сайт - никакво доверие вече какво пише...  Безплатната анулация може да означава изтегляне на цялата сума на мига. И после никой не поема отговорност, а парите ти ги няма.

# 123
  • Мнения: X
Grinning

Последна редакция: чт, 05 яну 2017, 15:37 от Анонимен

# 124
  • Мнения: 15 276
И аз съм недоволна от Букинг. Резервирах в Гърция повече от половин година по-рано и ми поискаха данни на карта през сайта. Условията - безплатно анулиране 21 дни преди пристигане и предплата 30%, която се таксува също 21 дни преди пристигане. Вместо това няколко месеца преди датата на пристигане получавам имейл да предоставя друга карта или ще ми отменят резервацията. Те се опитали да теглят пари, ама за мой късмет ме хванали два-три дни преди заплата с почти празна карта. Ядосах се, написах им един имейл директно на хотела, изпратих им и условията и от там ни вопъл ни стон, просто след няколко дни ми анулираха резервацията и сега съм благодарна, че въобще не е имало пари в картата ми. Изтрих я и резервирах на място, което не изисква банкова карта и втори път в този сайт не бих си предоставила данните на банковата карта, като чета предишните мнения - явно съм извадила късмет.

Не можеш да си сигурна, че са искали да теглят пари. Аз съм имала такъв случай, по принцип резервирам с виртуална кредитна карта, по която на практика няма пари. Но имах случай с хотел във Флоренция, който ми писа, че не може да приеме картата ми, дадох им данните за друга карта, виза, по която също нямаше пари. Отново ми писаха, че не я приемат, като прехвърлих пари по нея колкото беше стойността на няколко нощувки ми потвърдиха резервацията.
Пари не са теглили.

Имала съм случай за резервация на апартамент, с капаро, отмених резервацията и няколко дни по-късно ми върнаха капарото.

# 125
  • Milano
  • Мнения: 4 434


Просто си направете карта Виза, която е празна и ползвайте нея, когато не сте сигурни Simple Smile но внимавайте и да не получите писмо докато вече сте на път да я подмените, тогава трябва да я заредите или смените Simple Smile.
И един трик с празната карта и анулациите(въпреки всичко не залагайте на това, мислете преди да резервирате):
Скрит текст:
Ако картата е празна,дори и да дължите пари при анулация, може да пишете на хотела дали може да направят нещо и че имате сериозна причина да не отидете, те съответно веднага ще опитат да изтеглят парите и ще ви подканят да смените картата Simple Smile на следващия ден ще анулират резервацията.



Задръжте си съветите в стил Бай Ганьо за себе си...

# 126
  • Sofia
  • Мнения: 16 458
   Аз не разбирам къде е драмата. newsm78 На когото не му допадат условията и функционалностите на сайта, просто преустановява употребата му; който пък е доволен – продължава да си го ползва с кеф. Вижте колко е просто.

# 127
  • Мнения: X
Sunflowerss ама разбира се, че сайта за нищо не е виновен  Stop Mr. Green Той само така му е отпуснал края, че напрактика всеки хотел си прави каквото си иска на платформата абсолютно безконтролно. А имаше времена когато нещата не стояха така.

The Black Cat не си права. Сайта през годините претърпя доста трансформации в далеч не положителна насока по отношение качеството на обслужване. И в момента се възползва именно от славата си на качествен и надежден сайт, какъвто вече изобщо не е. Да, има за Европа най-голямата база данни, но това не означава, че не следва да се говори за дефектите му и да се предупреждават по-неопитните потребители.

# 128
  • Milano
  • Мнения: 4 434
След като говорите, пишете мейл на Букинг пращат ли ви линк да си дадете мнението, оценка и съвети - дали сте доволни, успели ли са да ви разрешат пролема и т.н.?


# 129
  • Мнения: X
След като говорите, пишете мейл на Букинг пращат ли ви линк да си дадете мнението, оценка и съвети - дали сте доволни, успели ли са да ви разрешат пролема и т.н.?




При моят случай да. И си написах абсолютно всичко. Ефект - нулев.

# 130
  • Milano
  • Мнения: 4 434
Благодаря.

Интересно ми беше дали е практика навсякъде.

Мисля, че е за оценка на служителите.


Нямам проблем да не ги ползвам, ако ми създадат такива.
За щастие за момента не съм имала.

Винаги са ми разрешавали малките ''неудобства'' веднага.

Веднъж погрешка съм им изпратила потвърждението на една резервация и ми се обадиха да питат дали имам някакъв въпрос или проблем.

Не ползвам международни номера, обаждам се на местният ни офис в града.

От прочетеното дотук главно в Бг и Гърция имате проблеми с хотелите.

# 131
  • Мнения: 3 290
За мен Booking е най-удобен като информация, снимки, отзиви на реални клиенти и крайни цени / с малки изключения, при които искат допълнителни градски такси от порядъка на 17-18% и трябва допълнително да ги прибавям/. Другите сайтове като  Trivago и  НotelsCombined.com те препращат към други сайтове, които рекламират по-ниски цени, но накрая се оказва че като си включат и комисионна, цените стават по високи. В Booking ползвам статут Genius  - 10% отстъпка за избрани стаи и също така имам опции за тайни оферти за абонати. Сравнявала съм цените с  TUI и пак са в полза на booking. А и не виждам и как други платформи и сайтове да са по-надеждни newsm78 по-принцип. Някой ако знае такива  - да каже Grinning Винаги проверявам и цените на сайта на самия хотел, но и там няма гаранция, че няма да ти дадат кофти стая и тогава пък хич няма на кого да се оплачеш.

# 132
  • София
  • Мнения: 2 405
Аз съм със статус Genius и не ползвам никакви отстъпки. Моята проблемна и последна резервация е за Скандинавия, не за Бг или Гърция. Проблемът е, че Букинг представят лъжлива информация - относно безплатната анулация, тегленето на цялата сума и гаранция най-ниска цена, която не е не е най-ниска. И, да, попълвала съм им всякакви анкети - нулев резултат и дебилно отношение.

Допълвам с молба да кажете някой по-коректен сайт за хотели, за да се преориентирам към него.

# 133
  • Мнения: 6 475
hotels.com
expedia
agoda
trivago.com
venere
galahotels
MakeMyTrip (по-скоро мобилното приложение)

# 134
  • Пловдив
  • Мнения: 27 631
airbnb , трипадвайзора също преглеждам

Общи условия

Активация на акаунт