Бъдете внимателни с booking.com

  • 40 169
  • 344
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 6 253
Не съм сигурна дали имам права да променям датите  newsm78 Обаче мислех, че ще искат да ни запазят като клиенти.

След тази неадекватна комуникация от тяхна страна предпочитам да не отсядам при тях. Пък и не е скъп хотел.

Aко тарифата не позволява промяна на датите е логично да не ти излизат бутоните в букинг. А хотела вероятно хабер си няма от това, аз бих пробвал по-настоятелно (или се свържи с букинг). Но трябва да разчиташ на тяхната добра воля в този случай, защото искаш да направиш нещо, на което нямаш право.

# 181
  • Мнения: 24
Aко тарифата не позволява промяна на датите е логично да не ти излизат бутоните в букинг. А хотела вероятно хабер си няма от това, аз бих пробвал по-настоятелно (или се свържи с букинг). Но трябва да разчиташ на тяхната добра воля в този случай, защото искаш да направиш нещо, на което нямаш право.

Първо от хотела ми писаха да сменя датите от букинг и като им обясних, че не може, пак ги помолих да променят резервацията. Отговорът им беше:
Цитат
здравейте
на мен също букинг не ми позволява да променям датите на резервацията
После им писах с предложение за анулиране в букинг и да ми направят резервация с новите дати. Също ги помолих да си кажат името. Ни вест, ни кост.

И на букинг писах, че от хотела са ми писали да сменя датите. И оттам не ми отговориха.

Колко да съм по-настоятелна? На този етап по-добре да анулирам и да отидем другаде.

# 182
  • Мнения: 1 022
След като сте избрали стая без право на безплатно анулиране/промяна, какви претенциите имате към букинг и хотела?

# 183
  • Мнения: 3 149
В случая не става дума за ПРЕТЕНЦИИ,жената е помолила за съдействие,разчитайки на доброто им име-все пак един благодарен клиент се чуства спокоен да резервира пак и пак като е получил някакво човешко отношение и помощ.Само че с тия идиоти в българския отдел на букинг просто няма късмет-те дори не си правят труда да отговорят на писмата

# 184
  • Мнения: 1 022
И въпросното съдействие в какво конкретно трябва да се изрази за да се почувства дамата удоволетворена?

# 185
  • Мнения: X
И въпросното съдействие в какво конкретно трябва да се изрази за да се почувства дамата удоволетворена?

Ясно е в какво следва да се изрази това съдействие. И освен това преди такова съдействие са оказвали. Wink
Поне могат да отговорят на мейл, ако не друго.
Споделям мнението на Шоколадче за българския офис.
Онзи ден ми се наложи да пиша мейл. Има промоция, ако си букнеш хотела през сайта на Уиз да получиш 10 % Уиз кредит. На сайта на Уиз всичко е точно. Но на сайта на Букинг кредита, който се изчислява при резервация е 1%, а не 10% Познайте от първия път дали изобщо получих някакъв отговор на мейла до момента?
Добре, че имам вече опит с тяхната некадърност, та след половин ден реших да си се свържа по телефон с централен офис. До час сайта беше оправен.

И друг път съм казвала. С разрастването на бизнеса, неколкократно си променяха общите условия и отговорности в посока пълно отпадане на техни ангажименти към клиентите на сайта им. Преди ясно си спомням, че имаха ангажимент по ОУ при проблем с резервация да намерят и да настанят клиент в същата или по-горна категория хотел. В момента такъв текст в ОУ няма.

# 186
  • Мнения: 9 052
букинг са удобни, защото имат база с хотели с описание по всякакви места плюс система за резервации, щорниране и комуникация ...
Ами може цените да са по-високи и въпреки това на който му е удобно да ползва тази система си плащ за нея.

На непознато място няма как да спокойно да пристигаме с деца и да търсим тепърва хотел от рецепция на рецепция , пък и 4есто ползваме апартаменти или къщи за гости, които няма как да достъпиш с оглед с колата из града ... 

# 187
  • Мнения: 9 052
Ако не ви харесва обслужването в бг офиса то задействате познанията си по английски или немски или друг някакъв език и си приказвате с някой друг офис. Една фирма са да си се оправят с обектите или да се разбират помежду си!

# 188
  • Мнения: 24
След като сте избрали стая без право на безплатно анулиране/промяна, какви претенциите имате към букинг и хотела?

Писах им, за да се разберем за промяна на датите и за цена. Очаквах да платя за една нощувка като компенсация, но не и за двете, в които няма да сме там. Имах претенции да се разберем по този въпрос, но не се получи.

# 189
  • Мнения: 943
Уж не харесвате букинг,а всички там резервирате.и аз също.

# 190
  • Мнения: 9 052
Ами както всяко нещо си има приложението. За спешни и кратки резервации в последния момент (например ако пътуваме и не се знае къде ще се окажем да спим ... та търсенето започнва когато се усетим къде ... ) . Също при пътешествие при което се пътува от място на място с макс. 1 или 2 нощувки , но непознати места . Когато става въпрос основно за едно спане ...
Са ОК.

# 191
  • Пловдив
  • Мнения: 27 085
Уж не харесвате букинг,а всички там резервирате.и аз също.
Аз вече спрях. Две правила при пътуване - никога букинг и никога българия еър. С малки букви.

# 192
  • Мнения: 3 149
И аз така-букиг го ползвам само за да чета отзиви и да сравнявам цени:)

# 193
  • Мнения: 9 052
кое ползвате за спонтанни и краткосрочни резервации?

# 194
  • Мнения: 6 253
То всеки случай си е елитен. Аз нямам аз например нямам нищо против букинг, но съм принуден да ползвам телефон в повечето случаи. Иначе ми е много по-лесно през букинг. Има много други резервационна портали, дори по-евтини, но при мен не вършат работа. При 102 хотела в букинг другия портал има 2. А много въобще ги няма в букинг.

Общи условия

Активация на акаунт