Отговори
# 15
  • Sofia
  • Мнения: 16 395
   Винаги съм се възмущавала от некоректното отношение на редица търговци, ама като гледам какви изперкали клиенти има, ги оправдавам до известна степен. ooooh!

# 16
  • Мнения: 4 773
Може би има проблем в добрия тон на комуникация от страна на служителката в кол центъра, но не знам дали/доколко това може да се каже и за другата страна. Thinking

Подозирам, че момичето не е казвало - "Ами чакайте си още" и  "Нямам идея", "просто си чакайте". Всички разговори в кол-центрове се записват, точно заради такива случки. И отново подозирам, че клиент, който се е обадил  на четвъртия ден от седемдневен срок да пита къде му е матракът, на който цялото семейство трябва да спи още на секундата, няма да е пръскал позитивност и добър тон по телефона...

# 17
  • В големите очи на малчо, а географски - София.
  • Мнения: 8 593
   Винаги съм се възмущавала от некоректното отношение на редица търговци, ама като гледам какви изперкали клиенти има, ги оправдавам до известна степен. ooooh!

Това беше добро  Wink !

# 18
  • Sofia
  • Мнения: 4 887
А звъняхте ли на този Център за поръчки Бургас? Може там да знаят.

# 19
  • Мнения: 1 676
Г-нът влиза, но не пише. Да не би да доставиха матрака?  Whistling

# 20
  • Варна
  • Мнения: 2 027
Аз пък съм съгласна с burgas8000. Когато има упоменати условия е редно да се спазват и при обективни причини за забавяне, следва от магазина да те потърсят с извинение и обяснение.
Примерите с онлайн магазини намирам за неудачни, защото там в повечето случаи плащаш при доставка, т.е ако има анулация или забавяне разполагаш с парите си да търсиш друга стока.
Мисля, че обиждате неоснователно. Явно не сте се сблъсквали със ситуация, в която си освободил място за новата мебел, а тя не пристига. В апартаментите няма място за склад обикновено, а изнасяне на стари неща е свързано с време, организация, транспорт итн.
В заключение - имам 2 близки приятелки, които бяха забавени с най-обикновени рафтове и други аксесоари, после идваше грешен цвят итн. това е продължило 2-3 месеца.Във Варна. Сега, те палят колите и ходят до Икеа в Букурещ.
Аз съм се наканила да купувам спалня оттам и сега ще имам предвид кога да си взема матрак, за да не спим на пода.

# 21
  • Мнения: 47 352
Аз пък съм съгласна с burgas8000. Когато има упоменати условия е редно да се спазват и при обективни причини за забавяне, следва от магазина да те потърсят с извинение и обяснение...
Там е работата, забавяне няма. И явно не е имало, щом спря да пише Simple Smile

# 22
  • Варна
  • Мнения: 2 027
Дано да е така и всички да сме  Laughing Laughing

# 23
  • Мнения: 6
Коректни са към рекламациите не се притеснявайте и аз съм страдала  Grinning

# 24
  • Мнения: 21 676
Като гледам повечето постове, разбирам защо отношението на служителите на Икеа към нас е като към аборигени. Моят случай е следният - поръчах артикул от онлайн магазина, пише че е наличен, платих си и продукта и доставката и монтажа и изненада - сега пък не бил наличен и в близките шест месеца поне нямало да бъде.....а парите ми ще се възстановят в двуседмичен срок, изчислен в работни дни. Яко, нали? Да не говорим, че нямам никаква следа на мейла, обади се една госпожица по телефона да ме уведоми какво е станало. На въпросът ми как така, като хем видях стоката в магазина, хем като поръчвах ми позволи да сложа артикула в кошницата и ми взеха парите - получих удобен отговор за някакъв технически проблем. Понеже това ми е втория фал с този магазин започвам да мисля, че проблемът с обслужването е генерален, но и ме е яд, че ако някой се оплаче от лошо обслужване, ние тук го нападаме, че не бил ориентиран. Ами заслужаваме си отношението. Става въпрос за няколко стотин лева, не е за два лева въпросът. И как не ми предложиха поне един ключодържател за компенсация, така като голям и уважаван търговец. Благодариха ми за търпението, сякаш имам друга опция и до там.

# 25
  • Мнения: 24
Още един глас против обслужването в ИКЕА. Аз чакам вече 26 дни изпълнението на една онлайн поръчка и вече мисля, че  няма да дочакам. Пиша имейли, на които никой не отговаря. Три поредни дни звъня на центъра за обслужване на клиенти, а оттам нищо конкретно. Щели да предадат на логистичния отдел, за да свържат с мен. И оттам нищо. Дано все някога изпълнят поръчката или поне да ми върнат парите (над 1000 лв.). Но се съмнявам.

# 26
  • Мнения: 24
Един месец и три след поръчката положението е все същото.

Общи условия

Активация на акаунт