eMAG

  • 95 821
  • 763
  •   1
Отговори
# 420
  • Варна
  • Мнения: 10 790
Обадихте ли се за поръчката от 24.11.?

Сто съобщения и имейли им писахме. Не смятам да звъня на импулсния им телефон, да се набутвам допълнително. Заплашихме ги и с жалба до КЗП, май не се стряскат.

# 421
  • Мнения: 5 178
Коса с наложен платеж ли ти е стоката или вече си я платила.

# 422
  • Варна
  • Мнения: 10 790
Предплатена е с карта, за съжаление...

# 423
  • Мнения: 5 336
Знаете ли, колко време след издадено кредитно известие връщат пари по сметката. Отказали са ми пералнята от черния петък, не са ми писали да ме уведомят. Влязох в сайта, видях кредитно,но нямам пари по сметката. А са го направили преди Новата година;).
Загубиха ме като клиент, няма да се научат как се прави бизнес, да бяха написали едно писмо с обяснения поне.

# 424
  • София
  • Мнения: 9 850
Обадихте ли се за поръчката от 24.11.?

Сто съобщения и имейли им писахме. Не смятам да звъня на импулсния им телефон, да се набутвам допълнително. Заплашихме ги и с жалба до КЗП, май не се стряскат.
Телефонът не е импулсен, дори важат безплатните минути (ако се обадите от телефон на Теленор или Виваком, има информация в сайта им). А не се "стряскат", защото КЗП нищо не могат да направят. Фирмата се води със седалище Румъния...

# 425
  • Мнения: 5 178
И моята прахосмукачка беше отказана - някой да знае основанието в ОУ, на което отказват.
Това за външната фирма не е точно така обаче,  защото са на територията на ЕС и като се насъберат жалби КЗП подава сигнал към Европейския орган за защита на потребителите.
Не си мълчете, а се жалвайте. Поне сега до КЗП жалби се подават и електронно:  https://kzp.bg/elektronna-forma-za-podavane-na-zhalba-signal Разглеждат ги в централното управление, защото се касае за онлайн търговия

# 426
  • Мнения: 3 908
Аз съм доволна Simple Smile Миксера пристигна днес (частична доставка), а статуса на кафемашината е променен и я очаквам утре.

# 427
  • Мнения: 5 178
А с мен се пробват да се бъзикат - анулирали поръчката , защото нямали наличност видиш ли.. можело на същата цена да ми предложат два модела, но те о чудо са доста по-маломощни и дам с 2 год гаранция

За съжаление не мога да сезирам защита на конкуренцията, въпреки, че реално има увреда и за конкурентите им. Ако емаг не предлагаха прахосмукачката със 140 лв намаление, щяхме да си я купим от друго място ... Едно е да пуснеш 5 бройки на промоция за привличане на внимание, съвсем друго е да обещаваш на всички стока с намаление и да им анулирали поръчките след 10 дни

# 428
  • Варна
  • Мнения: 10 790
И на нас днес най-накрая ни се обадиха от емаг да кажат, че ще ни върнат парите, стоката, която чакаме не била налична... трябваше им цели 40 дни, за да го установят!!!
Поисках им компенсация... да видим дали ще ни огрее или ще пием една студена вода.
Занапред дори и ако поръчваме нещо от там, никога няма да предплащаме, както досега - само с наложен платеж!

# 429
  • Мнения: 77
И аз да се похваля, след дългогодишно безаварийно ползване ми се наложи гаранционно да ползвам сервиз. Изпратих един конвектор със стъклен панел и ми го върнаха ремонтиран. Уви, панелът е съсипан от драскотини. След няколко телефонни разговора и чакане за свободен оператор, общо 53 минути се оказа, че нищо не мога да докажа, не искат да ми го заменят с нов и можело да си попълня рекламация, ако не ми харесвало. Никакъв отговор на рекламацията и си пуснах жалба в КЗП. Сравнително лесно става, единствено когато попълвате Булстат/ДДС номера по някаква причина сайтът на КЗП отказва да го приеме, така че оставете полето празно и напишете номера в изложението на жалбата, обяснявайки причината. Мога да преживея, че панелът прилича на кола на бивш любовник, но просташкото отношение на операторите ми дойде в повече. Жалко, защото като автоматизация и предлагани услуги са на светлинни години пред конкуренцията за продуктите които следя.

# 430
  • Мнения: 70
Здравейте, потребители да ви попитам отказвали  ли  сте поръчка от емаг..по погрешка бях поръчала два еднакви продукта и..отказах поръчката..това дали важи, смисъл дали пак  няма да ми го пратят там каквото съм поръчала..защото там където е отменена поръчката пише ” когато се  обработи  от нашите служители ще ви пратим отг.по  имейл„а стана вече три дни чакам и все проверявам а няма нищо...

# 431
  • София
  • Мнения: 9 850
Да, отказвала съм поръчка, малко след като я направих. Прецених, че нещото няма да ми свърши работа. Бях забравила за това даже, и един ден си проверявах профила и видях, че е отбелязана като анулирана. Не са ми пращали нито мейл, нито нищо.

# 432
  • Мнения: 70
Аха значи ще ми я анулират.да не се притеснявам значи.. писаха ми на имейла:„ Консултант на eMAG ще ти отговори след проучване на ситуацията„ това значи ли , че ще я анулират?

Последна редакция: ср, 10 яну 2018, 14:22 от Alecxka

# 433
  • Мнения: 21
Спокойно ако не анулират ,ще е за тяхна сметка.

# 434
  • Мнения: 1 849
Харесах гсм от ЕМАГ, на който доставчика е българска фирма.Звъннах на телефона на бг фирма и се оказа грешен номер.Освен това няма и гаранция.

Общи условия

Активация на акаунт