eMAG

  • 95 741
  • 763
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 46 510
Пристигна ми кухненския робот, великолепен е Simple Smile
Сешоарчето също.
Много съм доволна, и дано не се стига да разбирам добре ли са с гаранциите  Mr. Green

За Делонгито - не разбрах от дългите постинги - отказана ви е гаранцията или?

# 61
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 852
Имаше 3-4 много добри сделки, но същите бяха свършили в момента на започването на кампанията /странно но факт/.

Не е странно - просто трябва да си бърз  Mr. Green Ако приложението е изпратило уведомление и веднага сте го отворили, има шанс. Аз поръчах LG 49'' в 7:02, в 7:04 беше изчерпан вече.  Peace

НСЧ кой е кухненския робот?  Simple Smile

# 62
  • Мнения: 46 510
Този, взех го за 95 лв.  Simple Smile

# 63
  • Мнения: 149
Имаше 3-4 много добри сделки, но същите бяха свършили в момента на започването на кампанията /странно но факт/.

Не е странно - просто трябва да си бърз  Mr. Green Ако приложението е изпратило уведомление и веднага сте го отворили, има шанс. Аз поръчах LG 49'' в 7:02, в 7:04 беше изчерпан вече.  Peace

НСЧ кой е кухненския робот?  Simple Smile
Страшно намаление - продаваме само две бройки ТВ. Но иначе телевизора беше на доста/много/ добра цена.

# 64
  • Мнения: 46 510
Нищо странно няма, тези, които си купиха казаха как - поръчали са през мобилното приложение, при което намалението е било пуснато много преди другото.

# 65
  • Мнения: 8
Здравейте на всички,

с радост искам да ви споделя че вече пия втора чаша кафе за деня Peace

Кафе машината работи и за сега вода тече само от правилните места. Кафето става много добре, като се има предвид че умишлено използвах много ситно смляно кафе.  smile3530 food010

Колега kossis, доверявам се на твоята експертиза че въпросното нещо е нипел. От приложената схема изглежда е номер 30.

Ето как излгежда вече сглобено:



Между другото искам да благодаря на момчетата и момичета от сервиза на CoffeeLand в Пловдив че имаха въпросният нипел и познаха модела на машината по счупените парчета, които им занесох. Намериха ми и медна шайба за да стане монтажа още по-близо до оригинала. Професионалисти са и ако имате някакви проблеми с кафе машини и не ви се занимава да си ги ремонтирате сами, това е място което трябва да имате предвид.

http://www.coffeeland-bg.com/en-us

За тези, които казвате че "еМАг" не са виновни че продават дефектни стоки ... ами да, съгласен съм с вас. Разбира се че виновните сме ние, наивните клиенти. Никой не ни е карал да си купуваме стоки с намаление, нали? Не стига че намалени, ами искаме и да работят, не е ли това самата наглост  Naughty

Ето колегата Lubimec-13 как е търпелив, таблета му се разваля редовно обаче той е доволен и си го праща на ремонт като нормален човек. Тази история ми напомня как веднъж един колега ме убеждаваше че Seat са най-здравата марка автомобили. Аз не твърдях нищо, но той държеше да повярвам и аз че това е най-великата марка и след като беше разказал всичко, което му беше дошло на ум, ми разказа и една история как веднъж както си карали с брат'чед му със Seat-a и на средата на пътя им паднал двигателя, обаче успели да го закачат обратно и да продължат. Историята завършва със убедителното "много здрави коли са тия Seat". На мен ми беше доста смешно че да ти падне двигателя докато си караш е признак на висш инжинерен гений в автомобилостроенето, но кой съм аз да казвам на хората какво да харесват и какво не  hahaha М/у другото никога не съм имал Seat, нито имам някакви реални наблюдения над тях, да не се засегне някой.

Не са ми отказали гаранция, просто нямам време и желание да се разправям със сервизи. Машината за сега работи супер, след като сам си я ремонтирах и ще си я ползвам, каквато такава. Споделям с вас моята случка, за да се знае.

Както каза колегата kossis, когато пазарувате техника от "емаг" не е зле да разполагате с дремели, бормашини, поялници, дълги отверки за нестандартни глави, гаечни ключове, добра фина моторика на ръцете, добро аналитично мислене и да обичате да ремонтирате. Абе ако сте си сервиз направо, най-добре. Ние сме техническа нация все пак, кой може да го оспори  bowuu и да паднем, и да бием ....

Аз в крайна сметка съм доволен. Успях да си ремонтирам и двата продукта и всичко работи ок за сега. Извинявайте за дългите постове. Пожелавам на всички безпроблемна работа на всички закупени уреди и весели и щастливи предстоящи празници.

# 66
  • Мнения: 46 510
Не са ми отказали гаранция...
В такъв случай това, което правите е изключително некоректно!
Ако ви чете човек ще си помисли, че е станало точно така.
Емаг не са производител, те са просто посредник при продажбите. Ако Делонги са решили, че въпреки дефект, за който са наясно, че съществува, ще пуснат стоката си в магазините, то вината е тяхна.
И в крайна сметка всяко нещо може да даде дефект, затова и има гаранции. На мен може да не ми се разправя и да чакам куриер или да ходя до магазин/офис да си взема пратката, но това е положението.

# 67
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Евала колега the_surgeon само така !

Таман щях да те питам от къде намери ти частта..........


Кое е некоректно бе - че не се е хванал на свирката да се занимава с фалшивата гаранция на тия ли бе ???!

Защо не са я отремонтирали първият път като е била върната аааааааааааааа ?????????????????

Що ни мислите за Баламурници и се опитвате да ни манипулирате тука аааааааааа ?????????

Некоректно е да препродаваш скапана техника която може да те Утрепеееееееее !!! Като те шибне 220 волта и няма да може да му го върнеш, а в комбинация с вода е направо екстра !!!!!!!!!!!!


Да сме пишели на сайта им ??? Стига бе -тия мнения се трият директно и не е тайна това !!!
Пишете вие че сте много доволни !!!

Каква гаранция да ползваме- от България до Румъния и обратно да се разкарва продукта безмислено и без реален ремонт.
А е явно че изобщо и не пътуват никъде стоките с рекламации -те просто отлежават и се препродават развалени и опасни !!!

Това ли е гаранцията им ???!!!!!

Дали го осъзнавате вече това ? Едно е да купиш грим или лак за нокти, а съвсем друго уред които може да те убие ! Уред които е бил вече върнат и не е бракуван или оправен а е засилен към нас Баламурниците ........

Ето ТОВА Е НЕКОРЕКТНО  и КРАЙНО !  #2gunfire

Човека ви казва че два от два уреда които е купил са били дефектни и сам ги е поправил, а вие ми говорите за некоректно.........

Делонги били виновни за дефектните машини които Емаг е изкупил с намаление и дефекти и ни пробутва ? Верно ли бе ????????

Защо в нормален магазин продават качествени машини на нормални цени а тука са такива -щото Търговеца е поръчал такива с дефекти ! А търговеца е Румънец и ходи се оплаквай........на Арменският поп.

 Делонги изобщо не са наясно какви Свинщини правят Ефак с тези дефектни партиди от въпросната кафе машина гарантирам ви.


Последна редакция: пт, 02 дек 2016, 14:26 от kossis

# 68
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 852
Евала колега the_surgeon само така !

Таман щях да те питам от къде намери ти частта..........


Кое е некоректно бе - че не се е хванал на свирката да се занимава с фалшивата гаранция на тия ли бе ???!

Защо не са я отремонтирали първият път като е била върната аааааааааааааа ?????????????????

Що ни мислите за Баламурници и се опитвате да ни манипулирате тука аааааааааа ?????????

Некоректно е да препродаваш скапана техника която може да те Утрепеееееееее !!! Каято те шибне 220 волта и няма да може да му го върнеш, а в комбинация с вода е направо екстра !!!!!!!!!!!!


Да сме пишели на сайта им ??? Стига бе -тия мнения се трият директно и не е тайна това !!! Пишете вие че сте много доволни !!!

Каква гаранция да ползваме- от България до Румъни и обратно да се разкарва продукта безмислено и без реален ремонт. а явно че изобщо и не пътуват никъде стоките с рекламации -те просто отлежават и се препродават развалени и опасни !!!

Това ли е гаранцията им ???!!!!!

Дали го осъзнавате вече това ? Едно е да купиш грим или лак за нокти, а съвсем друго уред които може да те убие ! Уред които е бил вече върнат и не е бракуван или оправен а е засилен към нас Баламурниците ........

Ето ТОВА Е НЕКОРЕКТНО  и КРАЙНО !

Човека ви казва че два от два уреда които е купил са били дефектни и сам ги е поправил, а вие ми говорите за некоректно.........

Делонги били виновни за дефектните машини които Емаг е изкупил с намаление и дефекти и ни пробутва ? Верно ли бе ????????

Защо в нормален магазин продават качествени машини на нормални цени а тука са такива -щото Търговеца е поръчал такива с дефекти ! А търговеца е Румънец и ходи се оплаквай........на Арменският поп.

 Делонги изобщо не са наясно какви Свинщини правят Ефак с тези дефектни партиди от въпросната кафе машина гарантирам ви.






Не съм поглеждала гаранцията на абсорбатора още, но до сега на уредите, които сме купували гаранцията винаги е към самата марка, има оторизирани сервизи с адреси и телефони, в случай на повреда - какво общо имат емаг, техномаркет, технополис и т.н. магазини, които продават стоката ?  newsm78

П.С. с увеличаване броя на "а"-тата заприличва малко на тийн форум.  Peace

# 69
  • Мнения: 46 510
Защо не са я отремонтирали първият път като е била върната аааааааааааааа ?????????????????
Откъде да знам аз? В сервиза на Делонги не си вършат работата, но били виновни не те, а някой друг. Още малко аз ще изляза виновна.
Ако бяхте написали такъв пост с/у сервиза щях да ви разбера  Peace

# 70
  • Мнения: 149


Не съм поглеждала гаранцията на абсорбатора още, но до сега на уредите, които сме купували гаранцията винаги е към самата марка, има оторизирани сервизи с адреси и телефони, в случай на повреда - какво общо имат емаг, техномаркет, технополис и т.н. магазини, които продават стоката ?  newsm78

П.С. с увеличаване броя на "а"-тата заприличва малко на тийн форум.  Peace

По закон не е така. Стоката трябва да се върне на продавача и той да му мисли. Как мислиш ако си вземеш хладилник с ледогенератор и същият не работи. Какво става, за чия сметка ще бъде доставката до сервиз и обратно или да дойде техник. За това се връща в магазина и те си трошат главата. По същата логика купи си от Китай леново или халалей и давидим дали ще ти ги оправят без пари нашите ОТОРИЗИРАНИ сервизи.

# 71
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Бе дано не ти се налага да ползваш гаранцията им, понеже фирмата е Румънска и сервизите са там .......

И пробвайте тогава в Български сервиз да си дадете стоката която сте купили от Ефак !
Примерно телефони HTC Laughing, че и Делонги даже ! Ма пробвайте бе. Няма какво да се разправяте с Ефак- направо носите в сервиза на HTC България примерно и това е  Laughing Grinning !


Даже познатия ми Управител от Видеолукс- Технополис и Практикер ми каза че ако стока се закупи на фирма и е описано в Гаранционната карта, ремонта се замотава повече !!! И много други хватки, но за реалните магазини и сервизи !

========

И другото което мога да ви гарантирам че ние с колегата the_surgeon сме най добрите клиенти на тая Скапана фирмичка Ефак, купуваме им скапаната техника и си я оправяме без много разправии. Питайте ги тия от Ефак да видите че ще искат и да ни почерпят ако разберат кои сме !!!! Гарантирам !!! Grinning


----------

Ако до сега си мислех че за нашият пазар се пробутва само 2 качество, Ефак промени напълно представите  ми за това. С тия Бракувани машини и стоки. Кой знае от коя гробница за кафемашнини и уреди са ги купили на килограм желязо тия от Ефак - Престъплениеееее !!!

Сигурно реално са платили по 2 лева за бройка на килограм бракувана стока !!!

# 72
  • Мнения: 46 510
Какво става, за чия сметка ще бъде доставката до сервиз и обратно или да дойде техник...
Не от емаг, и не за хладилник, а за матрак съм опирала до гаранцията и си се оправяха тези от гаранционния сервиз на производителя. Дойдоха, качиха новия и свалиха дефектния 6 етажа пеша. Това 2 пъти, защото и 2-рият не се оказа читав.
Нито един лев не са ми взели, нито за транспорт, нито за носене, нито за замяната.
Магазинът, от който беше купен нямаше никаква роля или вина в случая.
Когато купувахме се запознахме с условията по гаранцията и затова взехме смело.

Тук е същото - питаш как стоят нещата с гаранцията като купуваш техника - кой го носи, за чия сметка, за какъв срок и т.н. И ако не те устройва чакането - не купуваш.

# 73
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Защо не са я отремонтирали първият път като е била върната аааааааааааааа ?????????????????
Откъде да знам аз? В сервиза на Делонги не си вършат работата, но били виновни не те, а някой друг. Още малко аз ще изляза виновна.
Ако бяхте написали такъв пост с/у сервиза щях да ви разбера  Peace

Ами да ви кажа тогава аз, първо сервиза за тия машини е в Румъния, понеже са купени реално от Румънски търговец !
Същото е ако си купиш техника от Руънски Лидл примерно !!! Гаранция в нашият Лидл нямаш !!!

Второ тия бракувани машини вероятно не са регистрирани изобщо в Делонги на отчет- изхвърлени са били като брак. Няма гаранция за тях дори в Румъния !

И трето - знаейки това нашите телефонистки в Ефак изобщо не си правят труда да отварят Кашона на дефектната машина и я препродават до като някой не я оправи или хвърли ! Така са инструктирани и лъжат че пътували до Румъния ..... Ама не пристигат............

Ясно !

И между другото Сервиз в България на HTC йок !!!  Laughing Grinning

А Делонги ще ви пратят .........

# 74
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 852


Не съм поглеждала гаранцията на абсорбатора още, но до сега на уредите, които сме купували гаранцията винаги е към самата марка, има оторизирани сервизи с адреси и телефони, в случай на повреда - какво общо имат емаг, техномаркет, технополис и т.н. магазини, които продават стоката ?  newsm78

П.С. с увеличаване броя на "а"-тата заприличва малко на тийн форум.  Peace

По закон не е така. Стоката трябва да се върне на продавача и той да му мисли. Как мислиш ако си вземеш хладилник с ледогенератор и същият не работи. Какво става, за чия сметка ще бъде доставката до сервиз и обратно или да дойде техник. За това се връща в магазина и те си трошат главата. По същата логика купи си от Китай леново или халалей и давидим дали ще ти ги оправят без пари нашите ОТОРИЗИРАНИ сервизи.

Законът третира два вида гаранция - търговска и законова. Реално сте прав, тъй като законовата се отнася до продавача и се явява рекламация към обекта на договора, де факто не виждам особено голям смисъл да звъння на техномаркет ,за да им кажа, че нещото не работи , при условие, че мога да звънна на телефона, посочен в гаранцията за рекламации и да дойдат и ремонтират  Peace
По вашата логика какво правим  ако съм купила от произволен квартален магазин,който след 6 месеца не съществува ?  Peace

Общи условия

Активация на акаунт