eMAG

  • 95 743
  • 763
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 5 249
...но такова чудо липса на комуникация,некоректност и накрая не изпълняват поръчката ....не ми се беше случвало.

Това не е така. Те са изпълнили поръчката, но ти си я отказала.

Аз съм поръчала посочвайки конкретен куриер ,както и преди съм поръчвала от тях.Това,че решават да пратят с друг за мен е необяснимо и е тяхна грешка,не съм я отказала.
До днес когато ми позвъниха от Емаг и ми казаха,че щом съм отказала поръчката като ми я пратят с евро път няма да я получа #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Пълни измамници,за последен път поръчвам от тях  #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Не взета поръчка = отказана поръчка
Попита ли куриерската служба дали могат да я оставят в техен офис? Продукта продаван от Emag ли беше или от друг?
Само, защото са сменили куриерската служба, не ги прави измамници.

# 136
  • София
  • Мнения: 9 850
Когато даден сайт ти предлага опцията да вземеш поръчката си от УДОБЕН ЗА ТЕБ офис на куриерска фирма, а ти я пращат със съвсем друг куриер, за мен не е нормално. Има хора, които са на повикване - няма как да знаят в кой ден и час ще ги повикат. Затова се предлага тази услуга.
Аз съм поръчвала винаги до вкъщи или до офиса, проблеми не съм имала. Идват със Спийди или Еконт, веднъж една поръчка от лакомства за куче + кучешка храна дойдоха по следния начин - лакомствата със Спийди, храната - с Еконт.

# 137
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 852
Когато даден сайт ти предлага опцията да вземеш поръчката си от УДОБЕН ЗА ТЕБ офис на куриерска фирма, а ти я пращат със съвсем друг куриер, за мен не е нормално. Има хора, които са на повикване - няма как да знаят в кой ден и час ще ги повикат. Затова се предлага тази услуга.
Аз съм поръчвала винаги до вкъщи или до офиса, проблеми не съм имала. Идват със Спийди или Еконт, веднъж една поръчка от лакомства за куче + кучешка храна дойдоха по следния начин - лакомствата със Спийди, храната - с Еконт.

Безспорно не е приятно. Но не мисля, че има куриер , който ще откаже да я достави в собствения си офис, вместо на адрес. Така направихме с Рапидо - вместо на адрес я оставиха в техния офис и отидохме като ни беше удобно.  Peace

# 138
  • София
  • Мнения: 9 850
Да де, ама на Евро път офисите им са на м@%§€*§ си...

# 139
  • Мнения: 1 318
Ако офисът на Еконт е избран от падащото меню, е странно, че са я изпратили с друга куриерска фирма.

# 140
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
MsCat опищяхте Орталъка с тия офиси и пратки ! Нали беше супер всичко с Емаг.  Grinning

Голям праз че сбъркали офиса, както беше голям прас че пробутват скапани кафемашини без гаранция и с възможност от токов удар на Клиента вече веднъж върнати.
Трима пропищяхме от това но не беше много важно........

Та и това - всеки ден стават грешки с какви ли не пратки по цял свят. Е вярно че като поръчак от Немско хоби влакчета ги доставиха в срок с DHL и то два пъти и веднъж ги разкарах да ми пратят и липсващ детайл от Локомотив колкото Игла + Харибото което е като подарък всеки път. Ама това са Немци.......

Та две страници за на Емаг малката грешка, при положение че скоро ще ги наградят за най коректната фирма в Държавата ни и на Балканите мисля че е излишно !  Grinning
Ако пукне някой от техен "качествен" продукт, тогава ще говориме. За сега няма жертви. Жертви са необходими, но и те не помагат особено тук, както виждаме.....


----------
Ако трябва да обобщя тия като Колцентър и за това не стават както е видно, камоли да правят търговия......

# 141
  • sofiq
  • Мнения: 1 580
Когато даден сайт ти предлага опцията да вземеш поръчката си от УДОБЕН ЗА ТЕБ офис на куриерска фирма, а ти я пращат със съвсем друг куриер, за мен не е нормално. Има хора, които са на повикване - няма как да знаят в кой ден и час ще ги повикат. Затова се предлага тази услуга.


Точно това имам предвид Peace
На мен работата както писах ми е в движение и работния ден не ми стига да си свърша задачите от които пряко ми зависи заплатата,просто абсурд през работно време да търся офиси на неизвестна за мен куриерска фирма.

Грешки разбира се стават,но е редно поне да се направи опит да се поправят.

Скрит текст:
Продукта продаван от Emag ли беше или от друг?
Само, защото са сменили куриерската служба, не ги прави измамници

Продукта се предлагаше от Емаг.
Прави ги и още как,след като не изпълняват поръчката коректно според заявката на клиента.

Скрит текст:
Та две страници за на Емаг малката грешка, при положение че скоро ще ги наградят за най коректната фирма в Държавата ни и на Балканите мисля че е излишно !  Very Happy
Ако пукне някой от техен "качествен" продукт, тогава ще говориме. За сега няма жертви. Жертви са необходими, но и те не помагат особено тук, както виждаме.....

Ами да ни е честито ,щом те ще печелят да не си и помислям какви ще са конкурентите им  Rolling Eyes
И жертви да има ....какво от това,ще продължат да наливат пари в реклами и да продават "качествените" си продукти без да им мигне окото.

# 142
  • Мнения: 5 249
На мен работата както писах ми е в движение и работния ден не ми стига да си свърша задачите от които пряко ми зависи заплатата,просто абсурд през работно време да търся офиси на неизвестна за мен куриерска фирма.
Кога тогава щеше да си потърсиш пратката от Еконт, щом не можеш в работно време? Евентуално, ако беше дошла до офис на Еконт.

# 143
  • Мнения: 1 318
Скрит текст:
Когато даден сайт ти предлага опцията да вземеш поръчката си от УДОБЕН ЗА ТЕБ офис на куриерска фирма, а ти я пращат със съвсем друг куриер, за мен не е нормално. Има хора, които са на повикване - няма как да знаят в кой ден и час ще ги повикат. Затова се предлага тази услуга.


Точно това имам предвид Peace
На мен работата както писах ми е в движение и работния ден не ми стига да си свърша задачите от които пряко ми зависи заплатата,просто абсурд през работно време да търся офиси на неизвестна за мен куриерска фирма.

Грешки разбира се стават,но е редно поне да се направи опит да се поправят.

Скрит текст:
Продукта продаван от Emag ли беше или от друг?
Само, защото са сменили куриерската служба, не ги прави измамници

Продукта се предлагаше от Емаг.
Прави ги и още как,след като не изпълняват поръчката коректно според заявката на клиента.

Скрит текст:
Скрит текст:
Та две страници за на Емаг малката грешка, при положение че скоро ще ги наградят за най коректната фирма в Държавата ни и на Балканите мисля че е излишно !  Very Happy
Ако пукне някой от техен "качествен" продукт, тогава ще говориме. За сега няма жертви. Жертви са необходими, но и те не помагат особено тук, както виждаме.....

Ами да ни е честито ,щом те ще печелят да не си и помислям какви ще са конкурентите им  Rolling Eyes
И жертви да има ....какво от това,ще продължат да наливат пари в реклами и да продават "качествените" си продукти без да им мигне окото.

Ставам досадна, но пак ще те попитам - от падащото меню ли избра офис на Еконт за доставка?

# 144
  • sofiq
  • Мнения: 1 580
На мен работата както писах ми е в движение и работния ден не ми стига да си свърша задачите от които пряко ми зависи заплатата,просто абсурд през работно време да търся офиси на неизвестна за мен куриерска фирма.
Кога тогава щеше да си потърсиш пратката от Еконт, щом не можеш в работно време? Евентуално, ако беше дошла до офис на Еконт.

не че е нужно да се обяснявам,но ето работното време,работи и в събота!
Адрес: София, жк Люлин-5 блок.519 вх.В до аптека Медея
Телефон: 359 879922544
Уеб-сайт: http://www.econt.com

Работно време на куриерска фирма Еконт експрес - офис София Люлин 5:
От Понеделник до Петък: 09:00:00-19:30:00
Събота: 09:00:00-13:00:00

 Зимна Утрин - да както казах и преди съм поръчвала от там

# 145
  • Мнения: 1 318
Скрит текст:
На мен работата както писах ми е в движение и работния ден не ми стига да си свърша задачите от които пряко ми зависи заплатата,просто абсурд през работно време да търся офиси на неизвестна за мен куриерска фирма.
Кога тогава щеше да си потърсиш пратката от Еконт, щом не можеш в работно време? Евентуално, ако беше дошла до офис на Еконт.

не че е нужно да се обяснявам,но ето работното време,работи и в събота!
Адрес: София, жк Люлин-5 блок.519 вх.В до аптека Медея
Телефон: 359 879922544
Уеб-сайт: http://www.econt.com

Работно време на куриерска фирма Еконт експрес - офис София Люлин 5:
От Понеделник до Петък: 09:00:00-19:30:00
Събота: 09:00:00-13:00:00

 Зимна Утрин - да както казах и преди съм поръчвала от там

Питам те, защото ако си го написала като адрес за получаване на пратката, а не си го избрала от падащото меню, е възможно да се е случило това, за което казваш. Имала съм подобна ситуация с друг сайт.

# 146
  • Мнения: 1
Здравейте, някой има ли промо код за някакво намаление, което няма да ползва? Ще съм благодарен ако ми пише на лично и ми го изпрати.  Разглеждам някои продукти и се надявам ако имам промокод или някаква отстъпка да си ги поръчам изгодно Simple Smile

Последна редакция: вт, 27 дек 2016, 15:00 от Dimitar30

# 147
  • Мнения: 43
Относно оплакването от коректността на ЕМАГ искам да разкажа следния случай:
На Черен петък си купих столче за кола 9-36 кг., дойде след 4 дена, като видимо беше  объркан цвета. Обадих се в ЕМАГ и от там ми казаха че другите цветове били изчерпани. Тъй като цената беше добра, а столчето ми харесваше реших да го взема и да прежаля различния цвят. При монтажа в колата се оказа обаче, че не само цвета е объркан, а и размера. Вместо 9-36 кг са ми пратили 9-18 кг. При което вече побеснях, все пак в най-добрия случай щяха да ми върнат парите, а на мен ми трябваше столчето! И се започна с едно обаждане до централата, едни дълги разговори в който ми обясниха, че столчето било съвсем изчерпано и щели да ми върнат парите, като до два дни след подаване от моя страна на писмена жалба /попълнена бланка за връщане на продукт/ щял да се свърже с мен куриер, за да вземе столчето. Пуснах бланката още на същия ден, след 4 дни ни вест ни кост от куриера и като видях, че столчето отново се предлага в магазина им се реших да напиша писмо в което да се жалвам от некоректно отношение на служителите и компанията като цяло. След няма и час с мен се свърза едно момиче от магазина, което направи проверка на случая и се оказа, че след предния разговор и пускането на бланката колегата й не бил задействал бланката и тя не била разгледана, но тя сега щяла направо да я пусне и ако съм искала съм щяла да си получа столчето, което съм поръчала. И пак отново чакане.. този път куриера дойде още на следващия ден, след седмица парите бяха в банковата ми сметка, а след още два дни столчето беше вкъщи. Да, наистина получих столчето с три седмици закъснение и трябваше да провеждам един куп разговори, къде гневни, къде любезни, но от ЕМАГ си свършиха работата. Моята версия е, че служител е объркал пратките и е пратил моя стол на друг човек, като аз съм получила най-вероятно неговия стол, но все пак никой не е застраховал от грешки или некомпетентни мързеливи служители! Важното е в случая, че имаше положителен край! В крайна сметка пак бих пазарувала от тях, тъй като съвсем спокойно можеше да ме отрежат, пратката вече беше приета без никакви забележки, а артикула който трябваше да върна не отговаряше на този, който уж бяха пратили. Wink

# 148
  • София
  • Мнения: 22 944
Аз също си получих ваучера за върнатия дефектен телефон, вероятно пак бих пазарувала от тях, но не техника. Peace

# 149
  • Мнения: 22
Здравейте,

тъй като до сега не съм поръчвала техника от Emag, ако се наложи да изпратя уреда на сервиз изисква ли се нещо друго, освен гаранционната карта? (нямам касова бележка, нито товарителница от куриера)

Общи условия

Активация на акаунт