eMAG

  • 95 739
  • 763
  •   1
Отговори
# 375
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Ако е към Пан сервиз, аз направо бих го закарал на тях. Обаче е добре да си възстановите кабела както ви написах. Майсторите ще се зачудят защо кабела е рязан. И ще трябва да им обяснявате че така сте го получили. Или направо да завиете една устер-клема на края на кабела за да стой като заводски направено.
Най добре е да го възстановите с термо-шлаух или ПВЦ. За да не стане проблем заради това.

Последна редакция: вт, 19 дек 2017, 16:33 от kossis

# 376
  • Пловдив
  • Мнения: 40 751
Звъннаха ми да го карам направо там...мерси за съвета! Peace

# 377
  • Мнения: 2 909
Селски номера с лъжите.

# 378
  • Пловдив
  • Мнения: 40 751
Да го хвърля предлагаш...м?Ква вина имаме ние?То надали всеки вади от кашона и директно включва да провери...Close

# 379
  • Мнения: 21
Някой поръчвал ли си е телефон от емаг? Аз поръчвам втори, с първия нямах никакъв проблем и пристигна с инсталирана ОС. Този последния обаче уж в описанието пише, че има инсталиран Andorid 7.0 , но в събота го получавам опитвам се да го включа.. не зацепва, викам си сигурно батерия няма никаква от толкова път я да го заредя и ще се включи. Цяла нощ се зарежда и на сутринта отново няма включване, чудих се умувах какво ли му е дали има ОС ( все си мисля, че ги пращат с инсталирана такава) . Не посмях да се наема да инсталирам каквито и да било ( не защото не мога) ,а защото в описанието си пише че има Android 7.0, вчера подадох заявка за сервиз, днес от Еконт дойдоха да го вземат, дано наистина го видя до 30дни и дано не се окаже най нелепото, че не е инсталирана ОС.

# 380
  • София
  • Мнения: 22 944
Според мен е трябвало да го върнеш направо.

# 381
  • Мнения: 21
Според мен е трябвало да го върнеш направо.
Ами това исках първоначално, но не си искам парите а да го заменят за същия модел. Обаче консултантката им или там каквато е ми каза по телефона, че без да мине през сервиз нямало как да го върна и да ми дадат същия модел на същата цена, а можело само да си получа парите, които съм дал за въпросния телефон. Другата ми опция била ( според нея) да го пратя в сервиза там да видели какво що, ако не можели да го оправят евентуално тогава да го заменят със същия модел за същите пари които съм дал, понеже сега е с едно 100-150лв. отгоре сравнено с тогава,когато го взех. И на въпросната обясних по телефона какъв е проблем и отново си държеше на това, което написах по горе.

# 382
  • София
  • Мнения: 22 944
Да, разбирам. Аз връщах миналата година, въобще не държах да ми пращат същия. Проблемът беше, че изобщо не се зареждаше.

# 383
  • София
  • Мнения: 758
Да го хвърля предлагаш...м?Ква вина имаме ние?То надали всеки вади от кашона и директно включва да провери...Close

Еми лично аз да. Особено ако е закупено онлайн и не ни е демонстриран на място в магазина. Приятелят ми няма да тръгне да реже кабел на нов продук, за да го монтира, ако не го е проверил работи ли въпросния уред. И не нямате вина, че е имало дефект. Но да от сервиза с пълно право могат да откажат гаранционно обслужване заради срязания кабел.

Последна редакция: вт, 19 дек 2017, 20:28 от gery1

# 384
  • Пловдив
  • Мнения: 40 751
Брееей,че сте разбирачи!И кво...от кашона в контакта.а? Simple Smile браво,че сте толкоз умни!

# 385
  • Мнения: 2 909
screwtherules щом няма ОС това значи, че производителя е пропуснал да сложи (нямам си на представа как може да се забрави) иначе няма друго обяснение. Какво ти изписа като го включи за първи път?

# 386
  • Ако ви трябвам, да знаете, че съм на същото място, където бях и когато не ви трябвах.....
  • Мнения: 12 673
Брееей,че сте разбирачи!И кво...от кашона в контакта.а? Simple Smile браво,че сте толкоз умни!

Ами аз лично като си купя уред първо го изпробвам дали работи  Peace

# 387
  • София
  • Мнения: 758
Брееей,че сте разбирачи!И кво...от кашона в контакта.а? Simple Smile браво,че сте толкоз умни!

Изобщо не се смятам за голям разбирач. Аз не казвам да не пробваш, естествено, че трябва. Казвам ти какво могат да изтъкнат като причина за отказ от гаранционно обслужване. Все пак изчакай да видиш какво ще ти кажат от сервиза.

# 388
  • Мнения: 21
screwtherules щом няма ОС това значи, че производителя е пропуснал да сложи (нямам си на представа как може да се забрави) иначе няма друго обяснение. Какво ти изписа като го включи за първи път?
Там е целия проблем, че си нямам на идея какво не му е наред. Нямаше включване за пръв път, първо го оставих да се зареди няколко часа и отидох на работа, като се прибрах обаче дори не беше започнал да се зарежда, реших да пробвам на пс/лаптоп/друг контакт и т.н и същото. През нощта го оставих да се зарежда в другата стая, но и там същата работа. Не дава индикация дори , че се зарежда, при опит за включване сякаш дори не съм опитал да го включа пак си стои все така изключен. Цяла нощ стоя да се "зарежда" не дочаках да видя дали ще излезе иконката за зареждане, но и тя дори не се е показала. Имам чуството , че сериозно тия са пропуснали да сложат ОС.

# 389
  • Мнения: 5 248
screwtherules, батерията може ли да се сменя?

Общи условия

Активация на акаунт