MAC & Sephora - 38 тема

  • 101 590
  • 729
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 1 095
Гримирам се сега и си мисля - всичко, което съм си купила от нашия Мак ползвам, нещата, които съм купила от чужбина - само някои. Много съм доволна от младежите тук, нямам продукт, който да не ми е продаден след правилна консултация.  Hug
Реших да споделя, съжалявам ако е офф.

# 106
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 680
Аз наскоро се присетих, че на МАС не съм пробвала никакъв ФДТ Simple Smile А предполагам, че има доста и все някой ще ми пасне Simple Smile Сега съм се запасила и горе-долу за около година имам, но след това ще започна да пробвам и търся своя Simple Smile Както не съм пробвала и Double Wear  Flutter И тази грешка трябва да поправя Simple Smile

# 107
  • Мнения: X
Някой ще ходи ли в Дъ мол, когато пуснат колекцията на Марая? Много бих искала едно червило и един молив и ще помоля, ако някоя от вас има възможност да ми ги купи и прати. А по телефона може ли да се поръча?  Blush

# 108
  • Down south
  • Мнения: 9 265
Някой ще ходи ли в Дъ мол, когато пуснат колекцията на Марая? Много бих искала едно червило и един молив и ще помоля, ако някоя от вас има възможност да ми ги купи и прати. А по телефона може ли да се поръча?  Blush
Ще купиш нещо, без да си го видяла и това при положение, че не можеш да го върнеш в случай, че не ти допадне?
О, може би е за подарък  Peace

# 109
  • София
  • Мнения: 1 629
Има снимки, ревюта, клипчета, коментари и милион други начини, по които човек може да прецени дали дадено нещо ще му хареса или не. Повечето пишещи тук го правим постоянно, при това съвсем успешно.

# 110
  • Down south
  • Мнения: 9 265
Възможно.
За мен ревютата са важни, но ако не видя/пробвам даден продукт трудно купувам. Ако пък купя такъв, то трябва да съм сигурна, че мога да го върна, в случай, че не ми хареса.
За нещастие не съм толкова богата, за да си позволя да хвърлям стотици $ на вятъра, за продукти, за които само съм чела.

Какво правите с продуктите, които купувате без да пробвате и после се окажат неудачни? В случай, че не могат да бъдат върнати.

# 111
  • София
  • Мнения: 4 994
Разменяме ги, подаряваме ги...
Не е трудно да се прецени, слепите покупки са ми по-успешни като цяло, защото са по-обмислени и чета и гледам много снимки. На живо е по-вероятно да направя импулсивна покупка или да послушам консултантка, която ми препоръчва грешен цвят фдт, неподходящ крем или нещо друго, което не е за мен.

# 112
  • Down south
  • Мнения: 9 265
Разменяме ги, подаряваме ги...
Чудено щом има такава практика.
 Спопред мен това са много деликатни неща , но явно и моето мислене е различно Simple Smile Мисълта да се подари нещо на някого, без подаръчна бележка, тоест бележка, с която той може да върне подаръка е неприемлива. Както и някой да ми подари козметика, която не мога да върна.

Тук всичко е насочено към това клиентите да бъдат доволни и да продължават да се връщат Simple Smile

# 113
  • Sofia
  • Мнения: 16 390
   Ох, много порочна практика е това с връщането, аз съм много против. Simple Smile Но може би съм пристрастна, защото съм работила в магазин в САЩ и...

   Иначе, и на мен не ми се налага да връщам. Никога. Каквото си купя – е окончателно, а често пазарувам "на сляпо". Peace

# 114
  • Down south
  • Мнения: 9 265
Клиените са на първо място, щом си била в системата, си наясно.
Как си купуваш козметичен продукт за $100 и се оказваш алергичен към него или впоследствив не ти допада?
 Какво го правиш?
Ако българските мами, пишещи тук, имат практика да купуват скъпи продукти насляпо и ако не им харесват, след това да ги подаряват - браво!
 Аз определено не съм от тях, практичност и прегматичност би било моето мото, ако се наложи са имам такова.

# 115
  • София
  • Мнения: 4 994
За мен е липса на култура точно тази практика. Алергиите са 5% сигурно на фона на останалите причини заради които се връщат продукти. А такива понятия като български мами, американски мами дори не бих коментирала.

# 116
  • Down south
  • Мнения: 9 265
Липса на култура, когато скъп продукт не оправдавава очакванията ти, да нямаш избор и да си остане вечно твой?
 Съвсем добронамерена съм.
Явно моето мислене просто е различно, за това и някои неща ме изненадват.
 


# 117
  • Мнения: 37 263
Подаръкът не е ли ... подарък?
не нещо, на което да му взема парите, щото така ми е кефнало и съм решила, че не ми е нужно?
жестът, че някой го избрал и харесвал за мен, къде е в случая?
чак толкова материален момент при козметиката като подарък ... хм
особено ако го купвам за себе си, ще го подбера внимателно - няма да си купя крем срещу акне, ако бих желала антибръчков крем, а ако не ми харесва действието не бих го върнала - не разбирам защо производителят или продавачът трябва да са виновни за моя лош избор  Rolling Eyes

# 118
  • Мнения: 33 652
И аз съм против връщането на пробвана/употребявана козметика. Peace

# 119
  • Мнения: 2 434
Денси, това в никакъв случай не ощетява другите потребители. Производителят обикновено има специални протоколи, които се попълват за продукта, ако към него има алергична реакция. Тези протоколи се разглеждат много внимателно с цел да не се допускат такива случаи в бъдеще. Има и нещо като "квота" за върнати продукти по други причини. Всеки производител знае, че има процент на дефектни продукти, върнати продукти, продукти за подаръци и т. н. Това е заложено планово.
Много производители, а и магазини, които приемат връщане при всякакви условия, без задаване на въпроси.

Общи условия

Активация на акаунт