Пазаруване от Amazon - тема №59

  • 90 161
  • 746
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 526
Получих това, размер 38 https://www.amazon.de/Benetton-Damen-2BA2532W5-Jacke-Schwarz/dp/ … mp;th=1&psc=1
Много съм доволна, точно ми е, взех го за 56 евро. В момента в английския амазон има размери на много добри цени- от 36 лири

# 61
  • Мнения: 1 693
В испански вип три сини куфара за 48€, три куфара в цвят champan пак за 48€. Сините ги има и в италианския почти на същата цена.
Шарени мъжки боти САТ, №43, 16€.

От италианците маратонки New Balance, № 36,5 и 37,5 за 16€.

# 62
  • Мнения: 360
Точно там пиша ... Не греша.Проблема е,че поръчката я няма.
Попълваш ли всички полета в контактната форма? Странно, че не отговарят - аз им писах снощи късничко, а рано сутринта вече имах имейл с отговор.  Провери си папката за спам, кошчето...

P.S. Сега погледнах, техният имейл за връщане на парите е от 1,20 ч. тази нощ Simple Smile Имейлите им всъщност са два, първия открих в папката за спам на пощата си.

Последна редакция: ср, 21 дек 2016, 10:00 от Покипси

# 63
  • София
  • Мнения: 9 850
Точно там пиша ... Не греша.Проблема е,че поръчката я няма.
Попълваш ли всички полета в контактната форма? Странно, че не отговарят - аз им писах снощи късничко, а рано сутринта вече имах имейл с отговор. Провери си папката за спам, кошчето...
На мен не ми отговориха изобщо на две съобщения, така че не се учудвам...

# 64
  • Popovo
  • Мнения: 1 734
Получих чаршафи, на които личи, че са отваряни и разглеждани, а бяха предвидени за подарък. Не мога да разбера какво става напоследък - почти във всяка поръчка има по някакъв проблем, поне при мен...
Вече наистина си мисля, че описанието на стоките в склада си го слагат както им падне.Аз получих страхотни пердета,с описание-good.А само опаковката беше скъсана и залепена допълнително с тиксо.А едни боти преди време с описание-много добро, пристигнаха скъсани и подметките в кал.

# 65
  • Мнения: 1 548
Как се проследяваха поръчките от испанският DHL???? newsm78

# 66
  • Мнения: 5 824
dhl.de
Как се проследяваха поръчките от испанският DHL???? newsm78

# 67
  • Пловдив
  • Мнения: 44 186
Точно там пиша ... Не греша.Проблема е,че поръчката я няма.
Попълваш ли всички полета в контактната форма? Странно, че не отговарят - аз им писах снощи късничко, а рано сутринта вече имах имейл с отговор.  Провери си папката за спам, кошчето...

P.S. Сега погледнах, техният имейл за връщане на парите е от 1,20 ч. тази нощ Simple Smile Имейлите им всъщност са два, първия открих в папката за спам на пощата си.
Писах на чата,веднага се включиха.
Отговориха,че имало забавяне и пратката пътувала през UK и трябва да дойде до 27.Ако не пак да пиша. Peace

п.п.Дали някъде се запазва запис на чата newsm78

# 68
  • София
  • Мнения: 9 850
Получих чаршафи, на които личи, че са отваряни и разглеждани, а бяха предвидени за подарък. Не мога да разбера какво става напоследък - почти във всяка поръчка има по някакъв проблем, поне при мен...
Вече наистина си мисля, че описанието на стоките в склада си го слагат както им падне.Аз получих страхотни пердета,с описание-good.А само опаковката беше скъсана и залепена допълнително с тиксо.А едни боти преди време с описание-много добро, пристигнаха скъсани и подметките в кал.
Аз не съм купувала от склада скоро, всичко е от "редовния" асортимент... Затова и се учудвам и оплаквам...
Иначе от склада съм получавала с описание very good - неотваряно, а с описание like new - кутия в ужасяващо състояние, лепена с тиксо, или пъзел с липсващи части ...

# 69
  • Бургас
  • Мнения: 424
Здравейте,

пуснах едно обувки обаче парите в картата не стигнаха да ги платя. Пратили са писмо че има проблем. Днес ще захраня картата , после трябва ли някъде да отбележа че съм захранила, или те сами ще си дръпнат парите?

# 70
  • София
  • Мнения: 9 850
Здравейте,

пуснах едно обувки обаче парите в картата не стигнаха да ги платя. Пратили са писмо че има проблем. Днес ще захраня картата , после трябва ли някъде да отбележа че съм захранила, или те сами ще си дръпнат парите?
Влизаш в поръчката, и цъкваш на "revise payment method" (май така беше, нямам неплатени поръчки сега), потвърждаваш картата и така. Иначе може и сами да дръпнат парите, може и да не ги дръпнат и да канселират поръчката.

# 71
  • Бургас
  • Мнения: 424
Малко Сладко Коте много благодаря bouquet

# 72
  • София
  • Мнения: 5 589
https://www.amazon.de/gp/product/B017A6BHIK/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1 Записвам се с тези красоти, днес ги взех от превозвача, отговарят си на номера , за слаб до нормален крак .

# 73
  • Бургас
  • Мнения: 10 661
СПЕШНО:
Амазон ми възстановяват сума по изтекла вече карта. Сметката е същата с която плащам и сега, но картата изтече и си взех новата. Трябва ли да им пиша? Сега получих имейл, че ми връщат парите по Виза.... и не знам дали не е вече късно. ooooh!

# 74
  • Мнения: 2 943
Според мен не би трябвало да е проблем. Те ти превеждат по iban, а не по номер на карта. Да не говорим,че дали не ти е същият номерът,но с друга валидност...

Общи условия

Активация на акаунт