Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка?
Как да деактивирам преобразуването на валута за плащания, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка?
Можете да откажете поръчка, като посетите https://www.amazon.co.uk/gp/css/homepage, влезете в профила си, изберете 'View recent and open orders', и ако има бутон 'Edit Order', можете да промените или анулирате поръчката. Ако няма такъв бутон, това означава, че парите вече са блокирани и се обработват. Всички поръчки могат да бъдат променени или анулирани само преди парите да бъдат блокирани на вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете чрез чат и да поискате отмяна на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат отблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Как да деактивирам преобразуването на валута за плащания, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
-
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
За да върнете артикул, който не ви харесва или не ви става, първо влезте в профила си и отидете на страницата за връщане. Изберете желания артикул и отпечатайте етикета за доставка със снимка. Поставете артикула в кутията с етикета и го изпратете с препоръчана поща без приоритет. Обикновено отнема 7-8 дни, за да пристигне. Имайте предвид, че разходите за доставка не се възстановяват в този случай.
-
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon - Warhouse Deals?
-
Защо капсулите за кафемашината не са съвместими с определен модел?