LA REDOUTE.FR - 231

  • 77 194
  • 563
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 219
Кога започваха намаленията за лято 2017

миналата година бяха от 22.06. до 02.08. - 6 седмици  Peace

# 121
  • Мнения: 788
Здравейте, може ли някой да помогне с инфо. Пазарувам от френския сайт до български адрес. В информацията от профила ми , виждам, че поръчките са изпратени. Досега винаги са ми изпращали съобщение с номер за проследяване на DHL. Едната поръчка трябваше да бъде доставена около 20 май, а още нищо не съм получила. Дали това е нова политика на Ла редут да не изпращат съобщение със проследим номер?
Нещо много се бавят. Разделят поръчките. За втората част на поръчката, независомо, че има.прпсшед.номер - не го изпращат изобщо. Нова методика.

# 122
  • Русе
  • Мнения: 117
Има 60% намаление! Това ли е голямото намаление?

# 123
  • Плевен
  • Мнения: 1 100
Има 60% намаление! Това ли е голямото намаление?
Намалението започна, традиционно започва с 60%, дели се на седмици и всяка седмица се увеличава намалението  Peace Опасността е ако харесаш нещо, след това да няма размер, примерно....

# 124
  • Мнения: 1 093
Кодовете хващат ли нещата от намалението? (да знам да се мъча ли с нов акаунт)  newsm78

# 125
  • Русе
  • Мнения: 117
Кодовете хващат ли нещата от намалението? (да знам да се мъча ли с нов акаунт)  newsm78
На моя акаунт действа smile на намалени неща.

# 126
  • Мнения: 218
Здравейте,а сега до превозвач ли поръчвате или директно до Бг?

# 127
  • Мнения: 1 093
Аз, превозвача

# 128
  • София
  • Мнения: 5 921
Аз се прежалих пак и пуснах една поръчка до превозвача. Разделена е на две части по два артикула.
Юхуу, има надежда,  можеше и да е по-зле!  Joy

# 129
  • София
  • Мнения: 1 225
Кодовете хващат ли нещата от намалението? (да знам да се мъча ли с нов акаунт)  newsm78
На моя акаунт действа smile на намалени неща.


И код HAPPY работи . Peace

# 130
  • Стара Загора
  • Мнения: 341
Реших да пусна поръчка с код merci-действа на намалени дрехи и поръчката ми е разделена на две части ( на 17 и на 18 доставка)като ползвам моя домашен френски адрес.Не е приятно така да разделят нещата.

# 131
  • Мнения: 219
Оххххх, аз още нямам колисимо номер на поръчката ми от 16.07.2017 г.

Какво да правя според вас? Дали да пускам диспут в Пейпал? Има ли някой който е получил пратка дори и без колисимо номер?

ПП: да, бяха налични. За пръв път ми се случва такова нещо.

Може ли някой ако пази контактната форма на сайта на линк да ми я пусне, че с този линк от първа страница нещо немога да се оправя. Има само връзка с телефон.

Последна редакция: ср, 26 юли 2017, 14:08 от RNR

# 132
  • София
  • Мнения: 708
Бяха ли налични като пусна поръчката, понякога нещата са налични след 3-4 седмици?
Аз пуснах поръчка с код smile... и сега влизам да видя какво става... от 7 артикула са ми пратили само 1....другите изчерпани уж... само където си изгърмях кода...повече поръчки май няма да пускам.
Опитай се да пишеш като отговор на мейла от ЛР за потвърждението на поръчката..може да стане.

# 133
  • Враца
  • Мнения: 876
Здравейте, отдавна не бях пазарувала от Ларедут. Пуснах една пратка от намалението, но в бързината съм отбелязала пункт, вместо адреса на превозвача. Каква е процедурата - връщане на парите или пренасочване на пратката и кой е мейлът за контакти. От първа страничка ми излизат телефони предимно. Писах им през месинджъра във ФБ, но не съм сигурна дали това е правилният начин.
Ще съм благодарна, ако някой запознат ми разясни. Благодаря предварително

# 134
  • Мнения: 353
Здравейте, отдавна не бях пазарувала от Ларедут. Пуснах една пратка от намалението, но в бързината съм отбелязала пункт, вместо адреса на превозвача. Каква е процедурата - връщане на парите или пренасочване на пратката и кой е мейлът за контакти. От първа страничка ми излизат телефони предимно. Писах им през месинджъра във ФБ, но не съм сигурна дали това е правилният начин.
Ще съм благодарна, ако някой запознат ми разясни. Благодаря предварително

И аз днес допуснах същата грешка. Ще следя!

Общи условия

Активация на акаунт