Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
Какви са основните предизвикателства, пред които са изправени родителите във форума?
Какви са разликите между програмата на предучилищна група в училище и в детска градина?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
-
Какви са основните предизвикателства, пред които са изправени родителите във форума?
-
Какви са разликите между програмата на предучилищна група в училище и в детска градина?
-
Какви са препоръките за избор на учител или училище?
-
Какви са изискванията за прием в първи клас в училища 125, 118, Шилер и Луис Каръл; както и 81, 144, 39, 40 СОУ и 56 СОУ в София?
Препоръчвам, стига да я намерите. "Мили бате" вече не знам колко пъти сме я препрочитали,
а последният път сам си я чете. Справи се чудесно, но той чете вече от доста време и съвсем гладко. Сега ще започваме Приказки на А. Каралийчев, понеже му я подариха за рожд. ден. Вътре са включени "Златното момиче", "Неволята", "Мечката и дърварят", "Иванка и Марийка" и още много други. "Пипи" е чудесна идея за препрочитане.
Това, че на запад има вариант да се учи на различни академични нива, в завимост от възможностите на всяко дете, е голям плюс. В България такава опция продължава да отсъства, въпреки че на всички е ясно, че при сегашната система пропуските в началния етап водят до пълно затъване в гимназиалния и такива деца нямат възможност да научат поне някакъв минимум от информация, представена им на по-опростено ниво. Неразбирането на сложната материя ги води точно до отвращение от ученето. А може и да не е така.

