Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon - Warehouse Deals?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да върна артикул, който не ми харесва или не ми става?
За да върнете артикул, който не ви харесва или не ви става, можете да го направите в рамките на 365 дни. Влезте в профила си и отидете до менюто за връщане. Изберете артикула и разпечатайте баркода със снимката. Поставете артикула в кутията и изпратете с Български пощи, препоръчано, без приоритет. Пощенските разходи не се възстановяват в тези случаи. При връщане на дефектен артикул VIP членовете поемат пощенските разходи.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
Можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Amazon, като използвате техните онлайн формуляри за контакт. Просто изберете тема и начин на контакт (имейл, телефон или чат). За Amazon.co.uk посетете https://www.amazon.co.uk/contact-us, а за Amazon.de отидете на https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us за достъп до тези ресурси и да разрешите всички проблеми, които може да имате с техните услуги или продукти .
-
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon - Warehouse Deals?
Складовите стоки на Amazon (Warhouse Deals) са нови продукти с транспортна бележка, върнати от клиенти (пробвани само, не носени), с фабричен дефект или върнати поради промяна в желанието на клиента в рамките на 30-дневния гратисен период на Amazon. Те имат описание за състоянието, в което се предлагат и имат 1 година гаранция. За дрехи, обувки и бижута от секцията Warhouse Deals, 20%-ият код за отстъпка не важи, както и другите кодове, които Amazon пуска от време на време за дрехи и обувки.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
-
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?