Пазаруване от Aliexpress.com 52

  • 108 696
  • 737
  •   1
Отговори
# 300
  • В един копнеж!
  • Мнения: 2 414
https://www.aliexpress.com/item/New-50Sheets-XF1372-1421-Nail-Ar … 010608.0.0.tD60nj

https://www.aliexpress.com/item/50pcs-Mixed-Colorful-Fashion-Wat … 010608.0.0.tD60nj

https://www.aliexpress.com/item/12-Designs-Nail-Sticker-Windmill … 010608.0.0.tD60nj

Получих стикери за нокти. Много красота. Заявката я направих на 24.05, изпратени са на 31.05, днес си ги взех. Сега трябва да се науча как да ги поставям на ноктите. Много бързо ми се видя доставката при това без номер за проследяване.Laughing

# 301
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
Ai_Vi Имала си къмет,хванала си експресния влак Simple Smile
Много са лесни за употреба, изрязваш парченце, махаш целофана,потапяш в чашка вода за 10-15 сек,изваждаш и с леко приплъзване м/у пръсти поставяш върху нокъта.

# 302
  • Мнения: 6 787
https://www.aliexpress.com/item/HC1133-Waterproof-Temporary-Tatt … 010608.0.0.3MSCPw
Поръчах временните татуировки с формата на 🐈. Вече съм с една от 1 седмица, не е мръднала въпреки всекидневните душове.
Ai_Vi, как се слагат? Накисват се във вода и после се лепят или? Rolling Eyes После махането как става?

За стикерите - да, много бързо са ти стигнали. Слагат се точно както Никид ти е казала. Само да добавя, че трябва да ти "застопориш" с минаване с топ лак отгоре. Виж тук: https://www.youtube.com/watch?v=cIXOMKefDFs
На мен тези с правоъгълните форми за някои нокти ми идват малки  Laughing И обикновено ползвам само за 2 пръста на ръка. Grinning
От известно време не ми работи бутона add to wish list  #Cussing out Не знам защо така...с хром съм.

# 303
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
..::V.I.P::.. при мен работи wish lit бутона.

# 304
  • Мнения: 6 787
Пробвах сега от мозилата и там няма проблем. Явно проблемът е в браузъра. ooooh!

# 305
  • Пловдив
  • Мнения: 461
Момичета имам проблем Sad  Поръчах едни салфетки, но пристигнаха съвсем други. Отворих диспут, приложих снимки на това, което получих (съвсем различно от това, което е в обявата), но днес получих това съобщение от Алито
As selling wrong goods instead of the real is a serious problem, and we will seriously punish the seller if the dispute is valid. Please kindly know that we need logistics document with the tracking number and all receiving goods picture as valid evidence to support you. So please kindly provide evidence as instruction, and then we will do our best to help you.
Какво искат още от мен не мога да разбера, какви доказателства да им прилагам още  newsm78
В поръчката е даден този тракинг 04949445384, ама не знам дали въобще е верен и него ли искат.

# 306
  • Мнения: 9 486
Момичета имам проблем Sad  
Скрит текст:
Поръчах едни салфетки, но пристигнаха съвсем други. Отворих диспут, приложих снимки на това, което получих (съвсем различно от това, което е в обявата), но днес получих това съобщение от Алито
As selling wrong goods instead of the real is a serious problem, and we will seriously punish the seller if the dispute is valid. Please kindly know that we need logistics document with the tracking number and all receiving goods picture as valid evidence to support you. So please kindly provide evidence as instruction, and then we will do our best to help you.
Какво искат още от мен не мога да разбера, какви доказателства да им прилагам още  newsm78 В поръчката е даден този тракинг 04949445384, ама не знам дали въобще е верен и него ли искат.
Първо приложи скрийн шот на поръчката, така, че да се вижда тракинг номера и малката снимчица. После в описанието на стоката, която си поръчала снимка с която се вижда и евентуално номер на десен/модел или нещо такова. Ако пазиш пощенската опаковка снимай с адрес и т.н. да се види същия номер на пратка, който го има в поръчката (с това доказваш, че не е друга поръчка/доставка...). Ако стоката има етикет на който да има номер модел, снимай и него (с това доказваш противоречие с поръчаното).

# 307
  • Пловдив
  • Мнения: 461
Момичета имам проблем Sad  
Скрит текст:
Поръчах едни салфетки, но пристигнаха съвсем други. Отворих диспут, приложих снимки на това, което получих (съвсем различно от това, което е в обявата), но днес получих това съобщение от Алито
As selling wrong goods instead of the real is a serious problem, and we will seriously punish the seller if the dispute is valid. Please kindly know that we need logistics document with the tracking number and all receiving goods picture as valid evidence to support you. So please kindly provide evidence as instruction, and then we will do our best to help you.
Какво искат още от мен не мога да разбера, какви доказателства да им прилагам още  newsm78 В поръчката е даден този тракинг 04949445384, ама не знам дали въобще е верен и него ли искат.
Първо приложи скрийн шот на поръчката, така, че да се вижда тракинг номера и малката снимчица. После в описанието на стоката, която си поръчала снимка с която се вижда и евентуално номер на десен/модел или нещо такова. Ако пазиш пощенската опаковка снимай с адрес и т.н. да се види същия номер на пратка, който го има в поръчката (с това доказваш, че не е друга поръчка/доставка...). Ако стоката има етикет на който да има номер модел, снимай и него (с това доказваш противоречие с поръчаното).

Много благодаря  Hug bouquet

# 308
  • Мнения: 1 051
А знаете ли какво значи нивото на профила, аз съм А1, но гледам други потребители са А3 А4? Ако си А3 как влиае и печелиш ли нещо от това?

# 309
  • Русе
  • Мнения: 691
Здравейте, дами
Имам проблем с поръчка, която направих на 5 април. Трябваше да пристигне за 14-20 дни. Беше пълна с коментари колко бързо пристига доставка (от България също имаше такива коментари).
Изглежда обаче изтеглих късата клечка, защото до ден днешен нищо не съм получила. Всеки път продавача удължаваше с един месец срока на доставката и после нищо. Стоката е за шеметната сума от 1 евро, така че няма проследим номер и нищо не се знае за нея.
Та с 2 думи повдигнах диспут преди 2 дни. И тази сутрин получих отговор от продавача, че няма да върне парите, да затворя диспута и да продължа да чакам.
Какво е вашето мнение? Да подмина ли това писмо и нищо да не правя?
Защото ако затворя сега диспута и стоката пак не дойде не мога да отворя отново диспут, нали?

# 310
  • Мнения: 4 506
Не затваряй диспута  Naughty Много нахално от страна на продавача хем няма да върне парите, хем да затвориш диспута.

# 311
  • Мнения: 409
Ако ти удължи срока може да затвориш диспута така ще тече новия срок и като посвърши може пак да повдигнеш диспут. Обикновенно след това се съгласяват да върнат парите ако не доъде поръчката но нека първо да ти го удължи срока. Също така и моите поръчки се бавят много и от али и от ибей.
И аз съм А3 на профила не бях обръщала внимание какво наистина значи това. Последно от диспута ми бяха писали от али. Виждаме че вие сте много добър купуваш изряден бля бля и затова веднага ви върщаме парите. Това е защото все ги чакам и удължавам сроковете. Ма ми стана готина да ми го кажат и на секундата да ми въстановят сумата беше повредено по време на транспорта едни сенки.

# 312
  • Русе
  • Мнения: 691
Той тъкмо беше отложил за трети път крайния срок за доставка и сега беше чак в август месец!
На всичкото отгоре не ми отговори на 2 писма, в предишните седмици, в които го питах какво става с доставката.
Не разбрах - при положение, че току-що пак е отложен срока за доставка и затворя диспута - ще мога ли пак да го отворя?
Не искам 1 евро - искам си черната маска!

# 313
  • Мнения: 2 945
Не знам защо си поръчала от алито, като в България са ти под 2 лева даже.

# 314
  • Мнения: 1 781
Здравейте спешно! имам поръчка на която ми изтича срока за защита след 6 дни при опит да направя диспут да ми върнат парите ми изписва че стоката било наскоро изпратена- да бе от април още и била транзитна и не ми позволява да повдигна диспута. Може ли помощ или съвет. Sad

Общи условия

Активация на акаунт