Прахосмукачка робот - Прочети, преди да питаш! - 12-та тема

  • 123 927
  • 751
  •   1
Отговори
# 195
  • Пловдив
  • Мнения: 3 853
Rose red, ако наистина търговецът ти предлага замяна или поправка на робота, възползвай се. Наистина ще поемеш разхода за транспорт, но няма такова нещо като нови такси за износ, внос, мита и ДДС, след като става дума за връщане и рекламация на стока, за която имаш документи, че вече са й платени тези такси. Плащат се само веднъж.

От друга страна, ако наистина си негативно настроена от загубените време и нерви да оправяте робота, и като се отчете, че е работил все пак година и половина, май по-добре ще е да купиш нов.

Имай предвид постовете на Renident относно т.н. международна гаранция. Не е сигурно, че ще ти спести разходите за транспорт в чужбина, ако се наложи да я ползваш.
Аз ли нещо не съм обяснила добре?Не ми се иска да се повтарям ,но международната гаранция е едно ,гаранцията на сайта е друго нещо.За да не давам пример с марка роботи пак ще дам пример с миксера си.Марка Филипс,закупен от Амазон.Филипс има международна гаранция.Развали ми се ножа-подмениха ми го в бг сервиз веднага-само срещу фактурата от амазон.Ако го бях пратила на амазон те поемат пощенските разходи,ремонта/подмяната/ и новото изпращане.Това в случай че сте поръчали продукта до България.Ако обаче сте поръчали до адрес на превозвач,нещата не стоят така.Гаранцията ви важи естествено,но амазон няма да ви поеме пощенските,защото продукта е бил доставен в Англия или Германия или съответната страна от която сте го купили.
Относно последните коментари,напълно подкрепям мнението на Меggysan.Мисля че базите за сравнение са различни.Например преди 3 години ,когато купувах моите роботи ги предпочетох пред Румба само ,защото не вървяха хаотично.Сега Румба извадиха нов робот който е систематичен.
Като правило за мен при избор на робот е важно -да има средна четка и две странични,да е с голям контейнер,да се движи систематично и да има програмите за чистена на определено място,да има отложен старт и програмиране .
Всички тези екстри за включване през телефона и видеонаблюдение на къщата са добре дошли ,но аз не бих платила за тях тази цена.Не виждам промяна в самите роботи като чистене,просто са вкарани екстри и всеки сам си преценява дали му трябват.И въпреки ,че харесвам ЛГ няма да купя за 1000 евро видеокамера.Напротив, в момента даже заглеждам Румба за дъщеря ми ,защото ми излиза по-евтино.Не бързам и не ми е спешно.
Пазарувам над 10 години основно онлайн.Видяла съм достатъчно на брой пропищяли купувачи от некоректни китайци.За мен гаранцията и бързото обслужване е важна.В никакъв случай не бих стояла 2 месеца без робот за да пътува той до Китай и обратно .
И още един пример за гаранциите.Кафене в Ница.Малката пие мляко с какао със сламка..Капна капка върху  на телефона ми,точно от там откъдето излиза звука/не знам дали добре го обясних/.Изтрих веднага но при разговор се чуваше слабо.Влезнах в първия магазин на apрle.Накараха ме да влезна в акаунта си-провериха ми телефона ,и след 30 мин имах нов айфон. Та гаранциите за мен са повече от важни.

Последна редакция: ср, 19 апр 2017, 14:06 от renydent

# 196
  • Варна
  • Мнения: 7 079


Преди малко имах първото си Error съобщение - каза ми го на английски, съвсем прецизно - кой сензор да почистя. Оказва се, че сензорът е много чувствителен, пред него имаше само едно пухче.


Това като плюс ли трябва да се брои?

# 197
  • София
  • Мнения: 462
Ами моята маман освен това и английски не знае и се шашка дори и само като се обади робота, че тръгва да чисти примерно. Има и друго - това марки като Xiaomi, Irobot, Botvac са й непознати и ще си мисли , че съм й взела нещо долнопробно 😃. Тя признава за техника само Сони и Филипс и ходи я убеждавай, че светът се променя и има и друго под слънцето. Даже и LG ще й се види компромисно, но поне го е чувала. Та това е положението. Ще се оглеждам за промоция на LG. Имам време да го мисля, защото рождения й ден е чак през октомври.

# 198
  • София
  • Мнения: 462
Това като плюс ли трябва да се брои?
Е че кой би приел за минус роботът му да си каже какво му пречи да си върши работата вместо да трябва да го носиш на сервиз за да разбереш?

# 199
  • Мнения: 146
Ами моята маман освен това и английски не знае и се шашка дори и само като се обади робота, че тръгва да чисти примерно. Има и друго - това марки като Xiaomi, Irobot, Botvac са й непознати и ще си мисли , че съм й взела нещо долнопробно 😃. Тя признава за техника само Сони и Филипс и ходи я убеждавай, че светът се променя и има и друго под слънцето. Даже и LG ще й се види компромисно, но поне го е чувала. Та това е положението. Ще се оглеждам за промоция на LG. Имам време да го мисля, защото рождения й ден е чак през октомври.

Тогава надеждата ти е до октомври поне някоя марка да проговори на руски  Laughing . Непознатият език си е пречка и ако не се окаже преодолима, може да помислиш дали роботът - дори от позната марка - е най-добрия подарък, или по-добре да й купиш нещо low tech. Аз го виждам по майка ми - прави си сама всичко в интернет, но само ако браузъра е изцяло локализиран на езиците, които е учила. P.S. и с робота също не се занимава.

Последна редакция: ср, 19 апр 2017, 14:24 от Alipazar

# 200
  • Варна
  • Мнения: 7 079
Е, тази висша технология остава и да не съобщава за проблем с датчиците.
Остава въпроса дали е ок машина която работи в замърсена среда да дава грешка и спира от едно пухче.

# 201
  • София
  • Мнения: 462
Това е интересен въпрос. Да, наистина, съвсем нормално е в процеса на работа прахосмукачките често да се запрашават (каква дума само) и замърсяват, така че да не се допуска това да спира работата.

Още едно потвърждение, че колкото по-сложно е едно нещо, толкова по-сложна е и поддръжката. Абе по-добре е да грабваме метлата. А най-добре е да си вземем по една домашна помощница.

Последна редакция: ср, 19 апр 2017, 14:39 от Medy

# 202
  • Пловдив
  • Мнения: 3 853
Ще трябва да снимам моята,преди да я почистя.Понякога съм се чудила как е виждала горката... Joy Joy Joy Joy

# 203
  • Русе
  • Мнения: 3 710
Ще трябва да снимам моята,преди да я почистя.Понякога съм се чудила как е виждала горката... Joy Joy Joy Joy

Моята е същата даже в момента, не се вижда Simple Smile Simple Smile

# 204
  • Мнения: 146
Е, тази висша технология остава и да не съобщава за проблем с датчиците.
Остава въпроса дали е ок машина която работи в замърсена среда да дава грешка и спира от едно пухче.

Ами според мен е по-добре от нечуствителен сензор и блъскане в мебелите. При същото чистене без проблем погълна листо от хоя като това . P.S. За пръв път иска нещо и не бих го нарекла точно капризен - след чистене също си е сериозно омазан.

Абе по-добре е да грабваме метлата. А най-добре е да си вземем по една домашна помощница.

 Joy

Последна редакция: ср, 19 апр 2017, 14:55 от Alipazar

# 205
  • Мнения: 20 365
Абе по-добре е да грабваме метлата. А най-добре е да си вземем по една домашна помощница.
Значи, откакто имаме нашия Роби ММ с абсолютно удоволствие пуска прахосмукачка веднъж на няколко седмици. Направо му липсва като му гледам ентусиазма. Laughing

# 206
  • Пловдив
  • Мнения: 3 853
Да върна темата на роботите.Имам питане към момичетата с Румба.От кой модел нататък са без виртуални стени ,и вървят систематично.Аз ли нещо се омотах-ама странно ниски ми се виждат цените им ,а и никога не съм ги следила де.Явно и тях ще трябва да разуча.

# 207
  • Мнения: 1 417
Леко досадно стана с това Xiaomi, съвсем обективно. Разбирам, че има доволни, но по 2 чаршафа на страница със суперлативи, че и с критика ако някой не иска китайски робот, ми идва в повече.

Съвсем обективно - около мен няма човек с техника от китайски сайт, която с времето да не дава супер досадни бъгове. Да, за цената се преглъщат, спор няма. Не казвам, че с робота е така, но за подобна покупка е съвсем нормално хората да са подозрителни към нов продукт, чиято гаранция дори не могат да ползват.

Имам робот Неато Ботвак Conected. Въпреки това не са ми досадни постовете за Xaomi. Мисля, че постовете са дълги, защото са основани на опит - а не са прехласвания и хвалби и емоции. Чета с интерес, въпреки, че си имам роботче.

# 208
  • София
  • Мнения: 462
Sevgito, ако имаш въпрос, съм насреща. Може и на лични, защото най-вероятно след като премине първоначалната еуфория от новата джаджа, ще мина в режим на лишено от емоции ползване на робота и ще влизам по-рядко в тази тема.

Само да допълня, че откакто пускам прахосмукачката, не остава много работа за другото ми роботче Braava Jet 240. Направо си й е чиста подложката след миене и вече я пускам само в банята и антрето. Идва ми малко излишно да се търкаля често и по паркета в хола и спалнята. Там ще я пускам по-нарядко.

# 209
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 758
Отивам да я пусна моята  брава в банята, не е работила там. За коридора съм доволна, пускам я вечер, като се приберем с включена виртуална стена за участъка  в който влизаме с обувки.

Общи условия

Активация на акаунт