Била, Метро, Фантастико, Триумф, Хит, Т-маркет и др. - 10

  • 128 094
  • 760
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 2 774
От къде е тази снимка?  Не мога да се ориентирам кой е магазина....
П.п А, фантастико, не мога да помогна,  съжалявам... Имах съмнение за Метро, защото в новата брошура имат цяла книжка с тигани.

# 211
  • София
  • Мнения: 4 713
А в нета дали я има ?

# 212
  • Мнения: 7 710
Да се оплача отново от Била. Преди час , когато пазарувах нямаше налични от промоционалните гъби. На касата попитах дали да се обърна към управител (защото от досегашния ми опит знам, че касиерките не знаят какво е Била гаранция). Повикаха управител, обясних му за какво става въпрос , а той ми отговори, че знае, че стоката не е дошла (това им е редовно оправдание за всичко) , казах му , че този отговор не ме удовлетворява и искам да се възползвам от гаранцията , която дават, а той ми заяви : " И аз какво да направя, има гъби от 250 грама, които може да закупите" , казах му , че не е това гаранцията, с която парадират и ще отида до защита на потребителите, и той започна да се смее. Това беше супер пренебрежително. Защита на потребителите е на няма и 50 метра от Била и наистина отидох и подадох жалба.

# 213
  • Мнения: 1 338
Много интересни спорове са се заформили тук, не знаех за "Била Гаранция", обаче честно казано бих се възползвала в някои моменти, защото и аз като потребител искам каквото го има в брошурата да го има налично през целия период от акцията - никой не ги е карал да пишат подобна глупост, че винаги имат всичко.
Особено през зимният период, когато много фирми страдат от забавяния на доставки, те с нещо са по-специални или им доставят нещата по въздушен път? По-скоро бих се възполвала от тази "гаранция", заради арогантността им да претендират с нещо, което не е възможно да се спази.

Иначе за похвалените им фъстъци и от мен положителен глас  Mr. Green

# 214
  • Варна
  • Мнения: 1 155
Както е тръгнало на оплаквания да се оплача и аз от Била. Закупих скумрия на промоция, която миришеше буквално на мърша и не ставаше за нищо. Подадох оплакване в сайта им, на следващия ден ми звънна управител да отида до магазина в удобен за мен ден и час, за да ми върнат сумата. Отидох след обяд в 17:30ч. и казаха, че управителят отдавна си е тръгнал. На въпроса кога ще бъде в магазина, всеки вдигаше рамене. Не ми е за 3-те лева, но всичко е до отношение Peace Повече не пазарувам от топлата им витрина.

# 215
  • Мнения: 3 157
На моята жалба за храна с изтекъл срок,от Била не ми обърнаха никакво внимание,от КЗП ми отговориха,че са извършили проверка и че ще ми възстановят парите срещу изтеклата храна и касовия бон,но беше минало много време,докато реагират и аз изхвърлих касовия бон.Междувременно пуснах жалба и до БАБХ,но от там проверките са чисто символични-проверили само документално какво ареждат и според документите им всичко е наред,това че реално не е така,много важно.

# 216
  • Мнения: 7 710
tedi133, от топлата витрина ли е била тази риба? И аз не съм за парите, отношението е важно, а те постоянно ни лъжат.  Ние сме си виновни, защото много биха казали "  майната му" и няма да се занимават, вместо да си потърсят правата. А търговците много добре го знаят това и си правят каквото искат.

# 217
  • Мнения: 5 741
Преди около десетина дни писах на сайта на Била, за 1 техен магазин в който редовно има стоки без етикети или с разменени такива. В конкретния случай 2 от маслата и 1 сметана бяха без цени.Търсих управител или друг служител, за да ми кажат колко струват, за да не се разкарвам до касата, не открих такъв. Помолих за писмен отговор за предприетите мерки, все още чакам такъв.

# 218
  • Варна
  • Мнения: 1 155
tedi133, от топлата витрина ли е била тази риба? И аз не съм за парите, отношението е важно, а те постоянно ни лъжат.  Ние сме си виновни, защото много биха казали "  майната му" и няма да се занимават, вместо да си потърсят правата. А търговците много добре го знаят това и си правят каквото искат.
Да, от топлата витрина закупих въпросната риба. Щях на момента да я върна, ако разбира се подозирах, че не става за ядене, но вече си взех забележка Peace Аз няма да обеднея с тези 3лв, те губят клиенти така.

# 219
  • Боса по асфалта вървя си ...
  • Мнения: 20 837
Храните от топлите витрини навсякъде са под всякаква критика. Няколко пъти съм писала на Фантастико със забележки и нищо. Продължават да готвят неподходящи храни като панирано рибно филе с кости, панирани броколи, които не можеш да отхапеш като изстинат, някакви кюфтета, на които заливката им е изсъхнала и нацепена...

# 220
  • Мнения: 2 774
А кои са прехвалените фъстъци?

# 221
  • София
  • Мнения: 9 850
Бивш колега осъди Билла, защото си счупи зъб със салата, закупена от техен магазин. Имало камъче. Отишъл да се разправя веднага след случката (и след среща със зъболекар), изсмяли му се, и той ги осъди. 1000лв. компенсация за преживяните болки (от счупен зъб) + зъболечението + разходите по делото. Малко са, но ако всеки е като този човек - ще се стреснат и ще започнат да си изпълняват задълженията съвестно. Мисля да последвам примера му и при следващ проблем, при който ми се изсмеят - да ги съдя.

# 222
  • Мнения: 1 338
Имат едни фъстъци с тяхната марка Била, не знам дали са същите, за които друга съфорумка писа - но в случай, че и аз като ги ядох си мислех, че ще стане хубаво фъстъчено масло от тях, а тя точно това е направила, сигурно са същите.

Ето за тези говоря, само че вариантът им без мед, тези на снимката са с мед, имат и чисти печени.

# 223
  • Мнения: X
ДА,тези,печени и без сол Simple Smile Редовно си правя домашно фъстъчено масло Simple Smile

# 224
  • Мнения: X
В Била промоционални каксчета Милка гледах днес със срокове на годност 2016, 2017 и 2018 Rage Няма такава наглост, не знам от кои складове са изкопали старите.

Общи условия

Активация на акаунт