Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
За да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Amazon, посетете следните връзки: Amazon.co.uk - https://www.amazon.co.uk/contact-us и Amazon.de - https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us/. Следвайте тези три последователни стъпки: изберете поръчката си, изберете тема и след това посочете предпочитания от вас метод за контакт (имейл, телефон или чат).
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
За да откажете поръчка от Amazon, първо влезте на https://www.amazon.co.uk/gp/css/homepage и намерете „View recent and open orders“. Ако има бутон „Edit Order“, можете да промените или анулирате поръчката, преди парите да бъдат блокирани от вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете с чат за поддръжка, за да помолите за анулиране на поръчката. Ако банката ви разреши, те могат по-рано да отблокират средствата.
-
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon Warehouse?
-
Какви са впечатленията от детските ботуши, закупени от Amazon?