така, миналата година си купихме пералня. Убедиха ни в търговската верига да си вземем Канди, хубави били, дрън - дрън... Взехме я накрая, бяхме с ограничен бюджет, с малко бебе, та пералнята ни трябваше спешно. Работи що работи, и в един момент пералнята полудя - почна да пищи, да спира, да тръгва когато си иска. Изключих я от контакта и се обадих на техника, който трябва да извърши гаранционното обслужване. Два дни го чаках да дойде, като на втория ден случайно реших да я пусна за проба, пък и исках да му снимам на клип какво прави пералнята. Тя взе че проработи нормално. Звъннах отново на техника, да му кажа че пералнята е проработила нормално. Отговора беше"Аз тогава за какво да идвам" ...
Работи що работи пералнята два-три месеца и пак започна да прави същите номера.Този път ии изключването от контакта не помогна. Отново звъннах на техника, дойде, гледа я и каза - платката е за смяна, ще поръчам нова.
И се започна голямото чакане. След около две седмици реших да му звънна просто да проверя какво е положението. Не съм човек, вдигащ скандали, та говорих съвсем нормално и възпитано с него отговора му беше "Ама госпожо, то всеки който е на зор си мисли, че е минало много време, аз какво да направя". Хубаво де, срока е 1 месец, ще почакам.
Но мина този едномесечен срок, но от тази платка няма и следа. Звъннах пак на техника. Отново сопнат отговор "Ама госпожо, звънете им Вие във Варна да им давате зор! Аз какво да направя? На мен не ми дават да звъня през ден да ги питам дали са ми изпратили платката" и побърза да ми затвори. Един вид, само дето не ми каза и сама да си я оправям.
Намерих в интернет номера, звъннах аз във Варна, след доста дълги уточнения, че не аз съм поръчала платката, а съм клиента който чака да си получи работеща пералня, направиха справка и ми казаха - да поръчката е регистрирана, дадена е изпращане, ще ви прехвърлим към колега, с който да се разберете, но това прехвърляне така и не стана, защото ми затвориха.
Та тъй, мина определения 1 месец, че и седмица отгоре. Отвсякъде чувам само "Чакайте". Въпроса ми е има ли нещо, което мога да направя в случая. Да подам някъде жалба? Наистина, не съм запозната какво мога да направя, защото за първи път ми се случва такова чудо. И друг път ни се е разваляло нещо, ама такова протакване не съм виждала досега. А с две деца не е нужно да казвам, че пералнята не е някакъв незначителен уред, чиято липса не се забелязва.