Забавен ремонт на пералня в гаранция

  • 3 192
  • 13
  •   1
Отговори
  • Кърджали
  • Мнения: 11 132
Пускам темата с надеждата да разбера какво мога да направя, понеже аз вече не знам.
така, миналата година си купихме пералня. Убедиха ни в търговската верига да си вземем Канди, хубави били, дрън - дрън... Взехме я накрая, бяхме с ограничен бюджет, с малко бебе, та пералнята ни трябваше спешно. Работи що работи, и в един момент пералнята полудя - почна да пищи, да спира, да тръгва когато си иска. Изключих я от контакта и се обадих на техника, който трябва да извърши гаранционното обслужване. Два дни го чаках да дойде, като на втория ден случайно реших да я пусна за проба, пък и исках да му снимам на клип какво прави пералнята. Тя взе че проработи нормално. Звъннах отново на техника, да му кажа че пералнята е проработила нормално. Отговора беше"Аз тогава за какво да идвам" ...
Работи що работи пералнята два-три месеца и пак започна да прави същите номера.Този път ии изключването от контакта не помогна. Отново звъннах на техника, дойде, гледа я и каза - платката е за смяна, ще поръчам нова.
И се започна голямото чакане. След около две седмици реших да му звънна просто да проверя какво е положението. Не съм човек, вдигащ скандали, та говорих съвсем нормално и възпитано с него отговора му беше "Ама госпожо, то всеки който е на зор си мисли, че е минало много време, аз какво да направя". Хубаво де, срока е 1 месец, ще почакам.
Но мина този едномесечен срок, но от тази платка няма и следа. Звъннах пак на техника.  Отново сопнат отговор "Ама госпожо, звънете им Вие във Варна да им давате зор! Аз какво да направя? На мен не ми дават да звъня през ден да ги питам дали са ми изпратили платката" и побърза да ми затвори. Един вид, само дето не ми каза и сама да си я оправям.
Намерих в интернет номера, звъннах аз във Варна, след доста дълги уточнения, че не аз съм поръчала платката, а съм клиента който чака да си получи работеща пералня, направиха справка и ми казаха - да поръчката е регистрирана, дадена е изпращане, ще ви прехвърлим към колега, с който да се разберете, но това прехвърляне така и не стана, защото ми затвориха.
Та тъй, мина определения 1 месец, че и седмица отгоре. Отвсякъде чувам само "Чакайте". Въпроса ми е има ли нещо, което мога да направя в случая. Да подам някъде жалба? Наистина, не съм запозната какво мога да направя, защото за първи път ми се случва такова чудо. И друг път ни се е разваляло нещо, ама такова протакване не съм виждала досега. А с две деца не е нужно да казвам, че пералнята не е някакъв незначителен уред, чиято липса не се забелязва.

# 1
  • Мнения: 40
Предполагам че са ти дали протокол за гаранционен ремонт с дата и подпис. Ако ти е писнало, сканираш гаранционната карта, протокол за ремонта, всякаква писмена кореспонденция която имаш и завеждаш жалба в КЗП. Жалбата трябва да е към търговецът, от където е закупена стоката. По закон в рамките на един месец трябва или да отстранят за тяхна сметка дефекта, или да ти дадат нов продукт или да ти върнат парите. Всичко това ако дефектът е вследствие от производствен недостатък. Ако искаш просто ги заплаши по телефона или действай с жалбата. Дано съм помогнал.

# 2
  • Мнения: 24 380
Щом е минал едномесечният срок от рекламацията, която разбирам, че Ви е първа може да подадете жалба към КЗП.
Парите може да ги изисквате след 4-тата рекламация.
95 % съм сигурна, че става въпрос или за Технополис или Техномаркет.

# 3
  • Мнения: 47 352
Щом е изтекъл срокът си подайте жалба в КЗП.
95 % съм сигурна, че става въпрос или за Технополис или Техномаркет.
Магазинът няма никакво значение. Гаранцията се обслужва от сервиз на марката.

# 4
  • Кърджали
  • Мнения: 11 132
Технополис. Нищо не ми бяха дали, техника дойде вкъщи.
В крайна сметка ми се обадиха, че до края на седмицата ще си имам работеща пералня.

# 5
  • Мнения: 4 008
Ох,  в първия момент като прочетох заглавието и си викам: какво толкова забавно може да има в ремонта на пералня- много съм зле:)))
Сега по темата: обърни се към Кзп-070011122,  дори само за съвет- те чакат такива казуси!

# 6
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
Технополис. Нищо не ми бяха дали, техника дойде вкъщи.
В крайна сметка ми се обадиха, че до края на седмицата ще си имам работеща пералня.

Хммм... Дали?
Пиши, моля, как са се развили нещата - чисто любопитство!  Peace

# 7
  • Мнения: X
Магазинът няма никакво значение. Гаранцията се обслужва от сервиз на марката.
Candy закупено от Технополис е с гаранционен сервиз от "България Сервиз".
http://www.technopolis.bg/bg/repair-shops
http://www.servicebg.net/repair.html
В Кърджали "България Сервиз"
http://www.gbgs.net/BASES/BASAS%20GBGS.htm
Candy, закупено от ЕМаг е с гаранционен сервиз от "Пан Сервиз".
http://www.panservice-bg.com/main.php?act=about.html

ПП В Кърджали сервизът на Владо Кирчев е подписал договор с "България Сервиз" и "Пан Сервиз".

Последна редакция: чт, 11 май 2017, 13:20 от Анонимен

# 8
  • Кърджали
  • Мнения: 11 132
Нали знаете как при анимациите от едно време от ушите на героите излизаха дим и огън. Те така се чувствам и аз.
Тази резервна платка пътуваше цяла седмица. Снощи техника /не без натиск и често звънене от страна на приятел, работещ в Технополис/ дойде и я сложи. Пусна уж да я пробва, няма проблем. Пусна ми я на кратката 14 минути програма "да се изплакнела" и си тръгна - честито, имате си работеща пералня. Пералнята спира след 40 минути и пълна с вода. Звъннах му по телефона, докато говорих с него пуснах само центрофуга за да изхвърли водата. И се оказа че пералнята си прави абсолютно същите номера. Все едно не е пипана. А той ми вика "Не може да прави така, аз нали я оправих". Когато му казах че в момента съм пред пералнята и я виждам и чувам, отговори "Да, разбирам, вярвам Ви, ама аз нали не виждам".
Очаквам го днес пак да дойде.

Звънях на номера на КЗП, но понеже не ми е даден никакъв протокол или документ, не мога да направя нищо. Няма как да докажа колко време тече този пишман ремонт. Всъщност и преди сме ползвали техния сервиз, защото и други уреди имаме купени от там, никога не са ни давали такъв протокол /но и тогава такива проблеми сме нямали, та да ми е правило впечатление/.
А мина месец и половина от началото на драмата и усещам че май докато си имам работеща пералня ще мине още толкова време

# 9
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143

А мина месец и половина от началото на драмата и усещам че май докато си имам работеща пералня ще мине още толкова време

другият път отиваш в Технополис и завеждаш там лично рекламация.
Другото е в техни ръце. Ти само следиш сроковете.

# 10
  • Мнения: X
другият път отиваш в Технополис и завеждаш там лично рекламация.
ШаниHug
Появи се, липсваше!

# 11
  • Кърджали
  • Мнения: 11 132
Научих си урока. Проблема е решен.

# 12
  • Мнения: X
Предполагам, че ще е полезно да се сподели как е решен.

# 13
  • Кърджали
  • Мнения: 11 132
Обадиха се да ходя да си избирам нова. Доплатихме и взехме друга.
Но нещата ги движеше приятел, работещ там. Той разговаряше с управителя на магазина и с техника.

Общи условия

Активация на акаунт