Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са оплакванията относно натоварването на учениците в училище?
Какви са мненията за детските занимални и натоварването на децата в тях?
Какви са мненията за учителите и претоварването на учениците?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са оплакванията относно натоварването на учениците в училище?
Родителите изразяват загриженост относно натоварването на учениците в училище, като твърдят, че учебните дни са дълги и домашните задания и тестовете са претоварващи. Те също така споменават прекомерното количество материал, което се покрива бързо без достатъчно упражнения, както и липсата на време за почивка и игра.
-
Какви са мненията за детските занимални и натоварването на децата в тях?
Мненията за детските занимални варират. Някои родители изразяват загриженост относно претоварването на децата в тези заведения, като твърдят, че не се обръща достатъчно индивидуално внимание и помощ при домашните. Други смятат, че основната цел на детските занимални е да осигурят социални дейности и надзор, докато родителите са на работа.
-
Какви са мненията за учителите и претоварването на учениците?
Родителите изразяват загриженост относно претоварването на учениците в училище и смятат, че учителите не се справят достатъчно с развитието на учениците. Освен това има мнения, че учителите се фокусират върху покриване на държавните стандарти пред Министерството на образованието, вместо да се съсредоточат върху развитието на учениците.
-
Какви са мненията за образователната система и учебниците?
-
Какви са мненията относно агресията и натоварването в училище?
Не е имало двойки по музика, но последното всъщност е в негова вреда.
Дори ще ви кажа и моите съображения. От втори клас трябва да се пишат оценки. И съм решила, че това е най-лесният вариант за тях. Някъде към ноември месец им давах (преди години) да си изберат една песен по избор от изучените до този момент и да я изпеят наизуст. След като една година чух 125 пъти песена "На мегданя", защото е 4 реда промених реда - пиша песните на листчета и кой която изтегли. Ако някой не иска да пее съм съгласна да го изпитам на нещата, които учим като теория, колкото и малко да е тя. Но всички предпочитат песента. Това става по два пъти на срок - първо края на октомври, после средата на ноември - там си правим концерт с коледни и новогодишни песни, после пролетен и на края на учебната година. И децата ме питат с нетърпение кога пак ще си правим концерт в класа. Тези, които са си научили песента от първия път получават шестици. Независимо как пеят, това го уточняваме всеки път - не всеки има музикален талант, някой има талант по математика, друг да рисува, трети да бяга бързо, някои да пеят, но е много важно старанието, което се полага за тези дейности. Тези, които не си знаят песента се отлагат за следващия, по-следващия, след месец и накрая с въздишка им пиша петици или четворки, в зависимост дали може да ми изпее един куплет или припев или аз си я изпявам сама.
но пък каква механична памет развихме, можем да наизустим и телефонен указател
И ако се прие, то коя година влизат в сила тези правила?