WIZZ AIR - 26

  • 78 027
  • 736
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 4 787
Благодаря, стана, виждам някакви кредитни точки в Уизз, които трябва да получа, не че до момента имам нещо. Като съм минала през Уизз съм резервирала с профила на мъжа ми в Букинг, въпреки това, пише, че ще ми ги дадат.

# 556
  • София
  • Мнения: 6 916
Благодаря, стана, виждам някакви кредитни точки в Уизз, които трябва да получа, не че до момента имам нещо. Като съм минала през Уизз съм резервирала с профила на мъжа ми в Букинг, въпреки това, пише, че ще ми ги дадат.
идентификацията е клиентският номер в уиз, а не името . Simple Smile

# 557
  • София
  • Мнения: 1 975
Момичета, правя резервация за Италия за септември. Вече няма ли опция за безплатни места? Задължително ли трябва да изберем и платим?

# 558
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
A aз не виждам опция за плащане чрез банков превод...
Защо???

# 559
  • Мнения: 6 031
Момичета, правя резервация за Италия за септември. Вече няма ли опция за безплатни места? Задължително ли трябва да изберем и платим?
Не е задължително - просто пропускате страниците с избора.

A aз не виждам опция за плащане чрез банков превод...
Защо???
Полета да не е до 14 дни?

# 560
  • Мнения: 2 626
Здравейте!

Някакъв проблем със сайта на Уиз ли има? От няколко дни влизам в профила си да видя резервираните за септември полети. Появява се само първият, а като натисна "Подробности" ми излиза съобщение Not found и отдолу поле - ИЗПРАЩАНЕ. Ако натисна "Пътен план" и въведа данните, излизат и двата полета, но ми е малко странно. Рано е още за чекиране. Има ли някой подобен проблем?

# 561
  • София
  • Мнения: 1 975
Не е задължително - просто пропускате страниците с избора.

Ами не става. Всички билети имат място и не можем да минем на чек ин без място. А местата са всичките платени Sad

# 562
  • Мнения: 6 031
Не е задължително - просто пропускате страниците с избора.
Ами не става. Всички билети имат място и не можем да минем на чек ин без място. А местата са всичките платени Sad

Аз преди два дни купувах билети и не съм купувала места.

# 563
  • Мнения: 663
Здравейте!Дьщеря ми е на 12 и ще пьтува от Лондон до Бургас без нас (родителите). За да я прикача кьм вече закупен билет говорих с платен телефон два пьти по около 30 мин.Вьпросьт ми е има ли опция през сайта им да добавя дете или нямам избор освен платения телефон.Благодаря!

# 564
  • София
  • Мнения: 1 975
Ето при нас как излизат местата

# 565
  • София
  • Мнения: 13 339
Лодси, не виждам какво точно си оградила. По принцип, вляво трябва да имаш Продължи напред или нещо такова. Ако ще даваш снимка, дай пълна на целия екран (като изтриеш, ако има лични данни)

# 566
  • София
  • Мнения: 1 975
Момичета, благодаря! Оправихме се! Просто онлайн чекирането още не е отворено и сме се заблудили.
Благодаря още веднъж!  bouquet

# 567
  • Мнения: 1 022
Здравейте!Дьщеря ми е на 12 и ще пьтува от Лондон до Бургас без нас (родителите). За да я прикача кьм вече закупен билет говорих с платен телефон два пьти по около 30 мин.Вьпросьт ми е има ли опция през сайта им да добавя дете или нямам избор освен платения телефон.Благодаря!
МОГА ЛИ ДА ДОБАВЯ БЕБЕ ИЛИ ДЕТЕ КЪМ РЕЗЕРВАЦИЯТА СИ?
Можете да добавите бебе или дете към съществуваща резервация.
Моля, свържете се с кол центъра на Wizz Air за съдействие.
Таксата за трансакция чрез кол центъра няма да бъде прилагана в този случай.

# 568
  • Мнения: 6 031
Здравейте!Дьщеря ми е на 12 и ще пьтува от Лондон до Бургас без нас (родителите). За да я прикача кьм вече закупен билет говорих с платен телефон два пьти по около 30 мин.Вьпросьт ми е има ли опция през сайта им да добавя дете или нямам избор освен платения телефон.Благодаря!
Няма начин да закупите самостоятелен билет за дете под 14г. чрез системата.
От написаното разбирам, че и вие няма да пътувате. Значи няма как вие да купите/добавите билета за детето.

Билет за същия полет, който искате да осъществи детето ви, може да купи пътуващ с този полет, чрез обаждане по телефона.

# 569
  • Мнения: 663
Благодаря на всички bouquet

Общи условия

Активация на акаунт