Токуда Болница София - тема 25

  • 98 400
  • 752
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: X
И аз не ползвам направления, защото слава Богу децата са ми здрави и на разни профилактични прегледи си ги водя където реша. Застъпих единствено тезата, че лекарите в Токуда (неонатолозите, че другите са съмнителни) са полезни до едно време, после е добре човек да си намери читав личен лекар. Пък като имаш здравен фонд и за детето, толкова по-добре за теб, ще си го водиш където си решиш.

При личната нищо не се плаща, отделно че, ако е читава няма да откаже направление. Но, на определен период се пускат контролни изследвания, които също са безплатни. Абе като човек, който  не си е следил бременността по здравна каса, си казвам, че за децата е добре да си вървят по системата.

# 721
  • София
  • Мнения: 735
Ние вкъщи сме с ДЗО от два фонда - аз съм при България здраве, таткото и детето - при Доверие. И двете осигурявания са организирани от работодателите ни, месечно ни удържат по 30-40 лв. от заплатите за вноска. Пакетът към Доверие е по-добър, но на мен и този от БЗ ми е достатъчен. И двата застрахователя обаче не работят с Токуда и при прегледи там можеш само да искаш възстановяване на разходите.

# 722
  • София
  • Мнения: 2 666
Проверете пакетите, които са договорили работодателите с фонда. Лично аз съм договаряла пакетите в компанията в която работя. Фондовете вече работят с минимална печалба и не са толкова ларж както през 2011 година например. Хубавите пакети на богатите компании имат лимит средно 2000 лв. за членове на семейство. От друга страна повечето спряха да работят с болници/отделения, които им носят много разходи. Например 1 ДКК, образната диагностика на Токуда.
По-изгодно им е да възтановяваш разходи, защото вероятността да им предоставиш не точно попълнени документи е по-голяма (лекарите не винаги попълват амбулаторните листа коректно).
Аз разчитам на страхотен педиатър по ЗК и въпреки че разчитам основно на него имам разходи за прегледи на детето за около 600 лв. за половин година. Част от тях не мога да възстановя, защото докуме не са изрядни. За това не правя и опити. При лл детските направления са без лимит, отделно бележките за ясли, градини са необходими постоянно.

Една комбинация от добър лл и допълнено ЗО е удачна за боледуващо дете.

# 723
  • Мнения: 19 849
Аз съм с Булстрад и в Токуда цялото семейство минаваме само с карта. Но примерно миналата година бяхме с Уника и там трябваше да представяме фактура, за да ни върнат парите, което беше много тромава процедура.

MorningSun, "таксичките" на 1дкк в случая не се влияят изобщо от фондовете. Те се водят административно обслужване, а не лекарска помощ.

Аз все  още се чудя какво да правя с ЛЛ на малкия. Моята отказва, защото иска да си го води педиатър. Като цяло съм доволна от 1дкк, защото бяха близо и имаше добра организация с часовете. Ама хич не ми се дават 30 лв на посещение за една папка с бумаги и възможността някой да ми вдигне телефона, като звънна.

# 724
  • Мнения: X
Идеални лекари няма, затова избираш някой педиатър, от който си доволна за важните неща и това е. 30 лева си е цена на преглед почти, за какво ти е да се води там по здравна каса, то това си е направо платено посещение. Разпитай познати от квартала, почети из форумите и все ще се спреш на някой. Ако не ти хареса сменяш, докато намериш приличен.

# 725
  • Мнения: 19 849
Ами аз така всъщност се спрях на 1дкк. Преди година и малко нищо подходящо не намерих наоколо Tired

# 726
  • Мнения: X
Педиатъра на децата е в съседния квартал, до там пътя е около 10-15 минути с кола. Наблизо няма и няма читав лекар, аз смених веднага след раждането избрания от мен. Абе тегавиня си е..

# 727
  • София
  • Мнения: 2 666
Моят педиатър е на 1 час път в едната посока, после 2 часа най-малко чакам за преглед. Но пък е много добър диагностицик. С бебе на 1 месец в края на декември съм чакала 4 часа за детска консултация. В Токуда бях доволна от консултациите за бебета, които бяха от неонатолозите.

# 728
  • Мнения: 1 644
И при нас не можах да открия читав педиатър. Т.е. има, но се чака по 2-3часа, което досега не исках да си го причинявам с малко бебе, а сега като се върна на работа пък ми се струва направо немислимо. 1дкк ми беше и супер като локация. Нашият педи е наемател там, има кабинет зад The Mall и се моля да не го закрие него (има такава вероятност заради придвижването му после до бул. България). Хич не ми се нрави 1ходене - 30лв, че и на майната си (в моя случай). Но пусто съм толкова доволна от педиатъра..

# 729
  • Мнения: 19 849
Мдам, и на мен сега ми идва далеч. Но пък имат възможност за преглед през уикенда, което също ми беше голям плюс.

# 730
  • Мнения: 4 371
И аз съм застрахована към Бустрад и децата съм ги застраховала също. Водя ги в неонатолгоията на Токуда с картата директно. Но моето АГ също е в Токуда и там не мога с карта, трябва с възстановяване на разходи. Сега съм им пратила за възстановяване преди Коледа, да видим дали ще ги възстановят и то на 80%.

# 731
  • Мнения: 3
Аз също бях на лечение в болница Токуда. За да се лекуваш там трябва да имаш доста пари. Тях здравна каса не ги интересува. За моя престой за премахване на камък в бъбрека ми взеха 900 лева за избор на екип без да съм избирал такъв. И кориозното е 600 лева в фактурата пише " поръчана и изпълнена услуга" никой неможа да ми обясни какво съм си поръчал. За мене тази болница си е направо търговско дружество. Търгува с здравето на хората. Боклуци.

# 732
  • Мнения: 3
И аз има застраховка към ДЗИ фактурата от Токуда на която пише " поръчана и испълнена услуга" не я признават. И са си прави така написана фактурата не се знае какво съм си поръчвал. По исках разбивка на фактурата а те ми се исмяха и ми казаха че неподлежало на оценяване. А те са го оценили на 600 лева а как са го оценили неказват.

# 733
  • Мнения: 75
И аз има застраховка към ДЗИ фактурата от Токуда на която пише " поръчана и испълнена услуга" не я признават. И са си прави така написана фактурата не се знае какво съм си поръчвал. По исках разбивка на фактурата а те ми се исмяха и ми казаха че неподлежало на оценяване. А те са го оценили на 600 лева а как са го оценили неказват.

Аз имах същия проблем с фактурата след като родих. Застрахователите ми искаха разбивка на услугите, които са включени в тези 600лв. Подадох молба и получих отговор и разяснение след около месец с подробности. Сега съм я изпратила към застрахователите си и чакам от тях отговор. Иначе от отдела, който изготвят тези писма, бяха доста любезни.

# 734
  • Мнения: 1 501
А педиатрите само през декември и юни ли могат да се сменят или по-всяко време ?

Общи условия

Активация на акаунт