Избор на прахосмукачка- 2

  • 118 282
  • 785
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 8 372

Филипса,  работеше на 31-ви, на 1-ви го пускам, не тръгва Simple Smile, изчистих щателно, прегледах дали всичко е коректно сложено, но не тръгна. Светят два от индикаторите за мощност, както индикатора за самопочистване, което означава грешка, но каква не знам, не търсих в нета, защото най- близкият сервиз е в Пазарджик, а пък вече правих смяна на мотора преди две години (80 лв), мисля, че още една е безмислено.

Ще попитам в Дайсън БГ, как стои въпроса с гаранцията и сервиза. Обнадеждена съм, че не Ви се развалят прахосмукачките, дано и аз имам такъв късмет. Въпреки, че изчетох много отзиви, най-вече в Амазон, не е като да няма изобщо проблеми.
Ще пиша за развитието, може да е полезно и за други след мен.


Явно не са четки след като е сменян мотора. Възможно е електрониката да се е повредила и тя е нож с две остриета както помага примерно да се регулират оборотите така и може да се скапе елемент, който струва 50 стотинки и заради него да спре да работи прахосмукачката. Примерно електролитен кондензатор изсъхнал с времето. За този Дайсън Big Ball потърсих в мрежата и не излезе нищо за електроника, пък и не виждам къде би имал електроника, което е плюс от гледна точка на възможности за дефектиране. Вероятностите са да се счупи нещо по пластмасите, което е малко вероятно, защото хем са от нечупливи материали, хем ги тестват брутално. Другото е мотора, там вероятностите са четки, лагери, кондензатор и изгаряне от прегряване. Четките и лагерите са проектирани да издържат поне десетина години при стандартно ползване, а прегряване би могло да се получи само ако препълваш контейнера и не си переш филтъра. Колкото до негативните отзиви в голямата си част са абсолютно глупави не само за Дайсън, а и за другите марки. Ако се споменава за някакъв повтарящ се дефект тогава вече трябва да се взимат под внимание.
Полезно ще е да се знае какво ще кажат представителите на Дайсън за България.



Аmélie, честито!

# 661
  • София
  • Мнения: 9 850
Понеже никой не се наема да попита, писах на dyson.co.uk, да видим първо от там какво ще ми отговорят и тогава ще се свържа и с dyson.bg

# 662
  • Мнения: 50 657
99% от българския клон ще те отрежат, че щом не е купено от тях те не носят отговорност.
То не знам дали има изобщо представителство на Дайсън или някоя фирма ги представлява по договор. Ако е първото има все пак някакъв минимален шанс, ама ако е второто как можеш да искаш някой да харчи пари за нещо, от което не е спечелил?

# 663
  • София
  • Мнения: 9 850
Ако си купя таблет Самсунг от ЕС, ще го обслужват гаранционно в която и държава от ЕС да се намирам с устройството. Великобритания все още е в ЕС и това носи съответните задължения. Оттам нататък как, защо, какво, лично мен не ме касае. Писах и тук, ще видим какви ще са отговорите. Много ще е забавно, ако се различават.

# 664
  • Мнения: 50 657
Любопитна съм да видя как ще стане. По закона за защита на потребителите (който е дословен превод, а не нашенска измислица) отговорен за гаранционното обслужване е вносителят, а ако си поръчаш нещо от Амазон вносител си ти. Никой тук в България не е имал нищо общо с покупката и не ти дължи нищо по закон. Вече ако самата фирма (Самсунг да речем) иска по имиджови съображения да сервизира всякакви продукти, купени където и да е, никой не им пречи да го правят.

П.П. Преди няколко месеца звъннах на местното представителство на Ръсел Хобс да ги питам за резервни части и сервиз и ми казаха, че се грижат само за това, което те са внесли и продали.

# 665
  • София
  • Мнения: 9 850
Точно защото съм питала за таблет в Самсунг, та това им беше отговора. Предполагам, че важи и за други техни изделия, като прахосмукачки (за да не е съвсем спам).
Чакам да видя Дайсън какво ще кажат и ще пиша пак.

# 666
  • Мнения: 827
От разговора стана ясно следното:
1. Това не е търговско представителство Дайсън България.
2. Дайсън е оторизирала българско дружество да я представлява с доста ограничения.
Нямат право да поддържат сами сайта си, това го прави Дайсън UK, затова и има само три модела на сайта им, нищо, че в търговските мрежи се предлагат много повече.
Имат ограничения на моделите, които се прадлагат на българския пазар.
Сервиз и гаранционно обслужване само за продукти закупени на територията на България. Доживотно обслужване /след гаранционния срок/ за продукти закупени на територията на континетална Европа, след сътветното заплащане.
Бяха изключително мили и изчерпателни в разговора. По-трудно се случи комуникация с Филипс, които работели по въпроса за оторизиран сервиз в Пловдив.

Благодаря на всички, включили се по моя казус и се извинявам на всички, за които тази дискусия е спам.

# 667
  • Мнения: 50 657
Съвсем според очакванията Peace

# 668
  • Мнения: 8 372
Доживотно обслужване /след гаранционния срок/ за продукти закупени на територията на континетална Европа, след сътветното заплащане.

В такъв случай ако прахосмукачката е взета от Германия, би трябвало да могат да я сервизират ако си платиш.

# 669
  • Мнения: 827
Доживотно обслужване /след гаранционния срок/ за продукти закупени на територията на континетална Европа, след сътветното заплащане.

В такъв случай ако прахосмукачката е взета от Германия, би трябвало да могат да я сервизират ако си платиш.

Но, ако е в гаранция не можеш да се възползваш от абсолютно безплатен сервиз, но пък ако си закупиш уред предназначен за  континентална Европа, можеш да разчиташ на всички резерви части за всички модели, без значение, че този модел не се продава конкретно в България.

Допълвам, г-на не препоръчва закупуването на продукти предназначени за щатите, които имат по-различна сглобка и по-важното работят на 120 волта* /не съм сигурна/, гърмят уредите, моторите и др. проблеми.

# 670
  • София
  • Мнения: 9 850
Така, дойде отговорът от Dyson.co.uk. Лично аз го разбирам по малко по-различен начин от отговора на Dyson.bg. Копирам го в скрит текст.
Скрит текст:
We would not advise purchasing a machine in one country and taking this to another.

Whilst we are an international brand and are continuing to expand into new territories, our guarantee is currently not fully international meaning we may not be able to offer you the same level of service should you take your machine abroad.

A large part of our guarantee is the after sales service we provide and we believe in making sure this is the best it can be. Due to shipping restrictions on particular parts, differences in the products we sell in each market and variations in Electrical Safety Standards amongst other factors, there may be restrictions on the level of service we can provide but we will always try to assist where we can within the terms of the guarantee.

For example, the voltage in Bulgaria is not compatible with our UK vacuum cleaners which may lead to issues.

Should you choose to take a machine to another country and find that you are in need of parts or servicing, we would advise in the first instance to contact your local service provider, should there be no service provider in your area we would then advise to contact the service provider in the original country of purchase.

# 671
  • Мнения: 50 657
Ами с много думи са ти казали същото, защото не смеят да ти напишат по-директно, че не е политкоректно Mr. Green
Опитай се да получиш безплатно гаранционно обслужване в България и ...няма да получиш. Иначе някакво съдействие сигурно.

# 672
  • Мнения: 1 369
Здравейте,някой с отзив за тази прахосмукачка от брошурата на Кауфланд?Пише ,че е за сухо и мокро почистване,чудя се дали става.https://screenshotscdn.firefoxusercontent.com/images/3db37b6e-1c … -cdfebf5d1663.png

# 673
  • Мнения: 8 372
Така, дойде отговорът от Dyson.co.uk. Лично аз го разбирам по малко по-различен начин от отговора на Dyson.bg. Копирам го в скрит текст.
Скрит текст:
We would not advise purchasing a machine in one country and taking this to another.

Whilst we are an international brand and are continuing to expand into new territories, our guarantee is currently not fully international meaning we may not be able to offer you the same level of service should you take your machine abroad.

A large part of our guarantee is the after sales service we provide and we believe in making sure this is the best it can be. Due to shipping restrictions on particular parts, differences in the products we sell in each market and variations in Electrical Safety Standards amongst other factors, there may be restrictions on the level of service we can provide but we will always try to assist where we can within the terms of the guarantee.

For example, the voltage in Bulgaria is not compatible with our UK vacuum cleaners which may lead to issues.

Should you choose to take a machine to another country and find that you are in need of parts or servicing, we would advise in the first instance to contact your local service provider, should there be no service provider in your area we would then advise to contact the service provider in the original country of purchase.

Същото е като отговор. В Англия са на 240 волта, но не съществен проблем. Както се ползват прахосмукачки от нас така и те ползват прахосмукачки предназначени за 220 волта, отделен въпрос е, че в България по разни села може и 180 волта да е напрежението. Твоята сигурно с преходник я включваш? Аз стопих един китайски преходник и после отрязах кабела и сложих щепсел шуко. Виж ако е за американският пазар на 110 волта тук ще изгори.


Но, ако е в гаранция не можеш да се възползваш от абсолютно безплатен сервиз, но пък ако си закупиш уред предназначен за  континентална Европа, можеш да разчиташ на всички резерви части за всички модели, без значение, че този модел не се продава конкретно в България.

Допълвам, г-на не препоръчва закупуването на продукти предназначени за щатите, които имат по-различна сглобка и по-важното работят на 120 волта* /не съм сигурна/, гърмят уредите, моторите и др. проблеми.

Ами те и в Германия цените са аналогични на тези в Англия. Тук са като гледам два пъти по-високи. Според мен си струва рискът да са откажеш от гаранция вместо да платиш два пъти повече за гаранция, която е малко вероятно да се наложи да ползваш.

# 674
  • Мнения: 21 580
Абсолютно бих се отказала от гаранция /при осигурено сервизно обслужване срещу заплащане обаче/. Особено пък при Дайсън, които се развалят доста рядко. Особено пък ако купя от Амазон, които заменят и връщат пари доста по-охотно при проблем от всеки друг търговец. А писмото от Дайсън ЮК е писано като за глупаци. Все едно не зная, че има преходници и досега не съм имала никакъв проблем с "различния им волтаж".

Общи условия

Активация на акаунт