Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво представлява целодневното обучение в училище?
Колко частни училища има в София?
Какви са изискванията за прием в немските училища в България?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво представлява целодневното обучение в училище?
Целодневното обучение в училище означава, че учебният процес не е разделен на „редовни часове“ и „занималня“, а часовете са разпределени през целия ден. Обучението не е един час математика, един БЕЛ, един чужд език и т.н., а блокове от 2-3 учебни часа, през които се преговаря наученото, взема се нов урок и правят упражнения. Учениците не си тръгват на обяд; учебниците се носят в понеделник и се вземат в петък. Домашни има само през уикендите и покриват това, което учениците трябва да затвърдят или упражняват допълнително.
-
Колко частни училища има в София?
-
Какви са изискванията за прием в немските училища в България?
-
Каква е средата в немските училища в България - по-кооперативна или конкурентна?
-
Как се преподава немски в немските училища в България?

Нито по-големи класове, нито полусменно основно училище.
е в сферата на научната фантастика. А започне ли в едно частно училище да е въпрос на късмет, при кой учител ще попаднеш - пиши го държавно. Направиш ли го на "половин ден"- пак го пиши държавно. Една от най-важните причини за обсъжданите високи резултати в 7 клас, без допълнителни частни уроци, е именно допълнителният хорариум /по-скоро, неоходимият хорариум/ по БЕЛ и МАТ в частните училища. Хорариум, който позволява, след преподаване на новия материал, той да се упражнява, да се анализират грешките, да се дообяснява и затвърждава. При това, в съчетание с добри учители и малки класове, всяко средно интелигентно дете ще усвои материала и ще покаже висок резултат. Формулата е проста - въпрос на изпълнение е, дали ще доведе до високите резултати и в това е разликата между отделните ЧУ. Заради двусменната система, часовете в ДУ не са съобразени с количеството материал - те едва стигат да се преподаде. И в общия случай, това налага доучването с частни уроци. Дори и да е добър учител в училище. И ако това стане в ЧУ - за какво ми е.