Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече сте посочили, че ще платите в евро или в лева?
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка от Amazon, като посетите страницата с поръчки. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да промените или анулирате поръчката. Ако няма такъв бутон, парите вече са блокирани и поръчката се обработва. Всички поръчки могат да бъдат променени или анулирани само докато парите не са блокирани с карта. Можете да опитате да се свържете чрез чат и да помолите за анулиране на поръчката, но средствата ще бъдат отблокирани след около 45 дни, в зависимост от вашата банка. Можете също така да изпратите заявка за анулиране на поръчката до вашата банка и те могат да ви ги отблокират по-рано.
-
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече сте посочили, че ще платите в евро или в лева?
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon?
За да върнете артикул, закупен от Amazon, можете да използвате куриер или Български пощи. Имайте предвид обаче, че Interlogistika не приема за изпращане употребявани електрически уреди и временно не приема пратки с батерии. Ако връщате дефектен продукт, VIPs поемат разходите за доставка. За целта направете снимка на разписката от пощата и я изпратете по имейл. Важно е да се свържете с Amazon, за да попитате дали ще поемат разходите за връщане и да им обясните, че сте в България.
-
Какво представляват „складовите“ стоки на Amazon - Warehouse Deals?
-
Какви са рисковете при пазаруване от Amazon?