СМГ "Паисий Хилендарски" - тема 6

  • 70 921
  • 735
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 5 425

Всеки има право на мнение. Ето го и моето:

1. Заплатите на директори и учители идват от държавния бюджет, а средствата в него – от всички нас. Отричаш ли правото ни да бъдем коректив?
Коректив на кое? Плащането дава право да избираш КАКВО да получиш, а не КАК да го направят.
Ако искате да бъдете коректив на КАК, не е достатъчно да кажете как НЕ искате. Трябва обезателно да кажете и как го искате. Не искате Стоянов - тогава КОЙ искате? Искате учител Х - дали У не е по-добър?
А знаете ли кой е У?
Радвайте се, че получавате твърде добро КАКВО в последите години за смешните ви "плащания", които даже не вие контролирате къде отиват.

2. Инвестирани средства в курсове по математика. Целта е прием в уж най-доброто държавно училище в София.
Уж? Кое е по-добро? Защо не сте отишли там?
3. Три години стрес за дечицата, които вместо да играят в почивните дни, посещават курсове по математика, решават задачи, участват в безброй състезания, явяват се на пробни изпити и рейтингови състезания.  
Което е проблем създаден изцяло от ВАС. А децата страдат много от тези "амбиции"...
А аз наивника да си мисля, че основната цел на курсове и състезания е децата нещо да научат.  Mr. Green
Тц, тц, тц....
               
4. Паралелки с по 32-33 деца, тоест по около 20 парашутисти само в 5 клас, след това идват и нови.
Това да ви е зора. След 7 клас, половината ще са деца добри на матура по БЕЛ...
5. Курсове по БЕЛ, ако не и в шести, то поне в седми клас, поради ниското ниво на обучение по този предмет в СМГ – в този форум има десетки мнения в подкрепа на това ми твърдение. Има и преместили се след пети и шести клас в частни училища пак по тази причина. Е, за какво са били тези тригодишни напъни, за да се доучва навън ли?
Добър въпрос. Идващ с ранната специализация по математика. По принцип приемлив за математически таланти, но не и за тези, които гледат на СМГ, като на подготве за "Оксбридж".
6. Младите учители в българските училища са едва 2%.
Което без съмнение е вина на Стоянов и резултат от високите ви разходи за образование?
9. Що за мъж е този, който няма смелост да застане и публично да посочи аргументи в своя защита? Или липсват такива?
Или просто не му се спори с кокошки "на техен терен"? Или очаквате да дойде направо намазан с катран на дискусията? (перушината от вас?)
10. Що за човек би се държал по този начин с доскорошни свои колеги, с родители?
Май почвам да разбирам позицията му. Ако продължите в същия дух, току виж съм почнал и да я одобрявам...
11. Да, нужно е чувство за мярка. Безброй интервюта в телевизиите...
Мдам - калната борба по медиите не е красива и не помага на имиджа на СМГ...

# 466
  • Мнения: X

Всеки има право на мнение. Ето го и моето:

1. Заплатите на директори и учители идват от държавния бюджет, а средствата в него – от всички нас. Отричаш ли правото ни да бъдем коректив?
Коректив на кое? Плащането дава право да избираш КАКВО да получиш, а не КАК да го направят.
Ако искате да бъдете коректив на КАК, не е достатъчно да кажете как НЕ искате. Трябва обезателно да кажете и как го искате. Не искате Стоянов - тогава КОЙ искате? Искате учител Х - дали У не е по-добър?
А знаете ли кой е У?
Радвайте се, че получавате твърде добро КАКВО в последите години за смешните ви "плащания", които даже не вие контролирате къде отиват.

2. Инвестирани средства в курсове по математика. Целта е прием в уж най-доброто държавно училище в София.
Уж? Кое е по-добро? Защо не сте отишли там?
3. Три години стрес за дечицата, които вместо да играят в почивните дни, посещават курсове по математика, решават задачи, участват в безброй състезания, явяват се на пробни изпити и рейтингови състезания.  
Което е проблем създаден изцяло от ВАС. А децата страдат много от тези "амбиции"...
А аз наивника да си мисля, че основната цел на курсове и състезания е децата нещо да научат.  Mr. Green
Тц, тц, тц....
               
4. Паралелки с по 32-33 деца, тоест по около 20 парашутисти само в 5 клас, след това идват и нови.
Това да ви е зора. След 7 клас, половината ще са деца добри на матура по БЕЛ...
5. Курсове по БЕЛ, ако не и в шести, то поне в седми клас, поради ниското ниво на обучение по този предмет в СМГ – в този форум има десетки мнения в подкрепа на това ми твърдение. Има и преместили се след пети и шести клас в частни училища пак по тази причина. Е, за какво са били тези тригодишни напъни, за да се доучва навън ли?
Добър въпрос. Идващ с ранната специализация по математика. По принцип приемлив за математически таланти, но не и за тези, които гледат на СМГ, като на подготве за "Оксбридж".
6. Младите учители в българските училища са едва 2%.
Което без съмнение е вина на Стоянов и резултат от високите ви разходи за образование?
9. Що за мъж е този, който няма смелост да застане и публично да посочи аргументи в своя защита? Или липсват такива?
Или просто не му се спори с кокошки "на техен терен"? Или очаквате да дойде направо намазан с катран на дискусията? (перушината от вас?)
10. Що за човек би се държал по този начин с доскорошни свои колеги, с родители?
Май почвам да разбирам позицията му. Ако продължите в същия дух, току виж съм почнал и да я одобрявам...
11. Да, нужно е чувство за мярка. Безброй интервюта в телевизиите...
Мдам - калната борба по медиите не е красива и не помага на имиджа на СМГ...
Всеки има право на мнение... Безспорно! Ама толкова тъпи аргументи скоро не бях чела. Отдавна казах, че в СМГ има проблеми, но не ми е работа да взимам страна. Но ми прави впечатление, че за радетелите на статуквото и на шефчето Стоянов важи приказката: "Хем са се о**али, хем чуруликат!" Като няма какво да кажеш, не говори.

# 467
  • Мнения: 357
Всеки има право на мнение... Безспорно! Ама толкова тъпи аргументи скоро не бях чела. Отдавна казах, че в СМГ има проблеми, но не ми е работа да взимам страна. Но ми прави впечатление, че за радетелите на статуквото и на шефчето Стоянов важи приказката: "Хем са се о**али, хем чуруликат!" Като няма какво да кажеш, не говори.
Скрит текст:

# 468
  • Мнения: 719
Правилният начин-достатъчно интелигентни са да го намерят,не ги подценявай,но някои наистина прекалиха с писаниците си

Всеки има право на мнение. Ето го и моето:

1. Заплатите на директори и учители идват от държавния бюджет, а средствата в него – от всички нас. Отричаш ли правото ни да бъдем коректив?
Коректив на кое? Плащането дава право да избираш КАКВО да получиш, а не КАК да го направят.
Ако искате да бъдете коректив на КАК, не е достатъчно да кажете как НЕ искате. Трябва обезателно да кажете и как го искате. Не искате Стоянов - тогава КОЙ искате? Искате учител Х - дали У не е по-добър?
А знаете ли кой е У?
Радвайте се, че получавате твърде добро КАКВО в последите години за смешните ви "плащания", които даже не вие контролирате къде отиват.

Коректив можете да бъдете където си искате,никой не ви спира, училището е общинско с делегиран бюджет,заплатите http://www.dnes.bg/obrazovanie/2017/04/26/novi-zaplati-660-lv-za … a-direktor.339191 Та откога частните училища почват да получават субсидията, от януари ли?
2. Инвестирани средства в курсове по математика. Целта е прием в уж най-доброто държавно училище в София.
Уж? Кое е по-добро? Защо не сте отишли там?
Целта не винаги е само една, не са задължителни курсовете, но който има желание би могъл да се възползва от предлаганите възможности,но пък ползата е огромна.Какво по-добро място има да се съберат деца със сходни интереси в областта на забавната математика и не, не всички кандидатстват.
Виж как е в САЩ  http://www.forumdaily.com/pochemu-tysyachi-amerikancev-posylayut … hkolu-matematiki/

3. Три години стрес за дечицата, които вместо да играят в почивните дни, посещават курсове по математика, решават задачи, участват в безброй състезания, явяват се на пробни изпити и рейтингови състезания.  
Което е проблем създаден изцяло от ВАС. А децата страдат много от тези "амбиции"...
А аз наивника да си мисля, че основната цел на курсове и състезания е децата нещо да научат.  Mr. Green
Тц, тц, тц....
   
И аз се чудя,защо не отпадне Европейско кенгуру от приема за математическите гимназии, държавата плаща за провеждането му при положение, че задачите излизат по чуждите сайтове още преди да се проведе състезанието у нас. http://www.marica.bg/%D1%82%D1%8A%D1%80%D0%B3%D1%83%D0%B2%D0%B0% … 3-news715544.html 
https://rebenok.by/inf/features/24026-skandal-iz-za-kenguru-mins … echke-zadany.html      
     
4. Паралелки с по 32-33 деца, тоест по около 20 парашутисти само в 5 клас, след това идват и нови.
Това да ви е зора. След 7 клас, половината ще са деца добри на матура по БЕЛ...
Както се оказа на умните деца това изобщо не им е проблем, даже май ги стимулира,че даже стигат до топ световни  университети.Доказано е, че не всички попадат в Айви лигата, но пък и не всички искат,докато са ученици получават различни стипендии, ученолюбиви са си http://smg.bg/news.php?id=161 , имат си фейсбук страници, може да ги поразпитате. Нали math_mother и вие напуснахте града на правите улици, а пък докъде стигнахте благодарение и на СМГ, защо на времето не сте реагирали, имали сте предостатъчно време да бъдете активни ако това ви е смущавало, проблем е като че ли повече на майките, а не на децата.
5. Курсове по БЕЛ, ако не и в шести, то поне в седми клас, поради ниското ниво на обучение по този предмет в СМГ – в този форум има десетки мнения в подкрепа на това ми твърдение. Има и преместили се след пети и шести клас в частни училища пак по тази причина. Е, за какво са били тези тригодишни напъни, за да се доучва навън ли?
Добър въпрос. Идващ с ранната специализация по математика. По принцип приемлив за математически таланти, но не и за тези, които гледат на СМГ, като на подготве за "Оксбридж".
Родителите твърдят точно обратното, не четеш ли?Всички учат по една учебна програма или защото са в СМГ трябва да им забранят, като имат желание нека ходят,имат пълна свобода на избор как да  разполагат със свободното си време, дали за  четене, което в случая много помага или пък да развиват други интереси.В частните са на целодневно обучение, с n на брой часове и пак ходят. Във Фейсбук някой си беше постнал снимка с връзки в частно училище, попитай https://www.facebook.com/photo.php?fbid=222842351575420&set= … ype=3&theater
6. Младите учители в българските училища са едва 2%.
Което без съмнение е вина на Стоянов и резултат от високите ви разходи за образование?
Да измислят начин на държавно ниво как да ги мотивират, в СМГ  като базово училище  на Софийския университет идват стажанти, има и подходящи според отзивите.
7. Двама учители по БЕЛ, млади, постигнали високи резултати с учениците си, харесвани и от деца, и от родители (поне от тези, за които приоритет са знанията, а не оценките). Договорите им не са подновени. Би трябвало тези, които са на постоянен договор и продължават да работят в училището, да са по-добри професионалисти, но ако е така, то защо се налага на почти всички ученици да посещават допълнително уроци извън гимназията? Противоречие.
Ти си противоречиш, прочети въпрос 5. Относно договорите, там думата има ръководството, директорът едва ли взима еднолично решенията или сте си близки и ти споделя? Едва ли ще се допита до моето мнение, не съм специалист в дадената област.
8. Що за мениджър е този, който освобождава безпричинно от екипа си доказали се специалисти?
Нека да не гадаем дали е безпричинно.Мениджърът трябва да е далновиден и да умее да работи в условия на засилена конкуренция, малко ли частници  се опитваха да убият приема в математическите гимназии от 5 клас, някои даже спаха на палатка пред Народното събрание, само и само да бъде приет закон в който да не съществуват тези доказани училища. Е сега сигурно всички са се подписали в прословутата петиция против директора.58 са намерените училища само за София http://89.252.196.217/Schools/search много от тях просперираха благодарение на учители на щат в СМГ не само по математика и то без да им плащат никакви осигуровки.В колко от тях издават фактури за езикови услуги на фирмите на родителите, за да може таксата за обучение да влезе като разход във фирмите им?
9. Що за мъж е този, който няма смелост да застане и публично да посочи аргументи в своя защита? Или липсват такива?
Или просто не му се спори с кокошки "на техен терен"? Или очаквате да дойде направо намазан с катран на дискусията? (перушината от вас?)
Ами ако директорът беше жена за какво щяхте да се заядете?Има информация на сайта, не разбирам от какво да се защитава,той обвиняем ли е?Да не би да искаш някой да се върне на бял кон ,сегашният не само не бие ученици,а е в добри отношения с тях. Явно с повечко работа се е нагърбил и не винаги му остава достатъчно време.
10. Що за човек би се държал по този начин с доскорошни свои колеги, с родители?
Май почвам да разбирам позицията му. Ако продължите в същия дух, току виж съм почнал и да я одобрявам...
След като изгледах клипчето,изчетох чата,в който присъстваше и госпожата на която уж било забранено да чете форуми /интересно от кого/напълно го разбирам, одобрявам поведението му.
11. Да, нужно е чувство за мярка. Безброй интервюта в телевизиите...
Мдам - калната борба по медиите не е красива и не помага на имиджа на СМГ...
Категорично одобрявам  интервютата, интересът към  училището  е много голям не само за софиянци.Може би трябва да се включат в тях повече учители.Недоумявам  как има хора, които си записват децата в частни училища, без да се интересуват кой е собственик,произход на средствата му, квалификация на персонала.
Благодаря за зададените въпроси,беше удоволствие да отговоря.
Май не си само страничен наблюдател както твърдеше,та да попитам, секция на сдружението на кенгуристите ли искаш да правите в СМГ? Някога, по онова време на вратата в моя унивеситет студентите бяха закачили бележка с текст: Какво си дал, за да искаш?
И те помолих, не ми ходи по петите,аз съм родител, а не учител и изводите които си правя са именно като такъв.

# 469
  • Мнения: 71
Току що Виктор Терзиев, 12 клас (вече) спечели бронзов медал от 29-та Международна олимпиада по информатика!
Браво, Викторе!
Заслужени овации и за останалите ни национали:
Енчо Мишинев - златен медал !!!
Радослав Димитров и Петър Няголов - бронзови медали!

# 470
  • София
  • Мнения: 752
12 медала за учениците от СМГ от олимпиада в Индия
http://btvnovinite.bg/video/bulgaria/12-medala-za-uchenicite-ot- … ada-v-indija.html

Simple Smile

# 471
  • Мнения: 542
Скрит текст:
Правилният начин-достатъчно интелигентни са да го намерят,не ги подценявай,но някои наистина прекалиха с писаниците си

Всеки има право на мнение. Ето го и моето:

1. Заплатите на директори и учители идват от държавния бюджет, а средствата в него – от всички нас. Отричаш ли правото ни да бъдем коректив?
Коректив на кое? Плащането дава право да избираш КАКВО да получиш, а не КАК да го направят.
Ако искате да бъдете коректив на КАК, не е достатъчно да кажете как НЕ искате. Трябва обезателно да кажете и как го искате. Не искате Стоянов - тогава КОЙ искате? Искате учител Х - дали У не е по-добър?
А знаете ли кой е У?
Радвайте се, че получавате твърде добро КАКВО в последите години за смешните ви "плащания", които даже не вие контролирате къде отиват.

Коректив можете да бъдете където си искате,никой не ви спира, училището е общинско с делегиран бюджет,заплатите http://www.dnes.bg/obrazovanie/2017/04/26/novi-zaplati-660-lv-za … a-direktor.339191 Та откога частните училища почват да получават субсидията, от януари ли?
2. Инвестирани средства в курсове по математика. Целта е прием в уж най-доброто държавно училище в София.
Уж? Кое е по-добро? Защо не сте отишли там?
Целта не винаги е само една, не са задължителни курсовете, но който има желание би могъл да се възползва от предлаганите възможности,но пък ползата е огромна.Какво по-добро място има да се съберат деца със сходни интереси в областта на забавната математика и не, не всички кандидатстват.
Виж как е в САЩ  http://www.forumdaily.com/pochemu-tysyachi-amerikancev-posylayut-svoix-detej-v-russkuyu-shkolu-matematiki/

3. Три години стрес за дечицата, които вместо да играят в почивните дни, посещават курсове по математика, решават задачи, участват в безброй състезания, явяват се на пробни изпити и рейтингови състезания.  
Което е проблем създаден изцяло от ВАС. А децата страдат много от тези "амбиции"...
А аз наивника да си мисля, че основната цел на курсове и състезания е децата нещо да научат.  Mr. Green
Тц, тц, тц....
   
И аз се чудя,защо не отпадне Европейско кенгуру от приема за математическите гимназии, държавата плаща за провеждането му при положение, че задачите излизат по чуждите сайтове още преди да се проведе състезанието у нас. http://www.marica.bg/%D1%82%D1%8A%D1%80%D0%B3%D1%83%D0%B2%D0%B0% … 3-news715544.html  
https://rebenok.by/inf/features/24026-skandal-iz-za-kenguru-mins … echke-zadany.html      
     
4. Паралелки с по 32-33 деца, тоест по около 20 парашутисти само в 5 клас, след това идват и нови.
Това да ви е зора. След 7 клас, половината ще са деца добри на матура по БЕЛ...
Както се оказа на умните деца това изобщо не им е проблем, даже май ги стимулира,че даже стигат до топ световни  университети.Доказано е, че не всички попадат в Айви лигата, но пък и не всички искат,докато са ученици получават различни стипендии, ученолюбиви са си http://smg.bg/news.php?id=161 , имат си фейсбук страници, може да ги поразпитате. Нали math_mother и вие напуснахте града на правите улици, а пък докъде стигнахте благодарение и на СМГ, защо на времето не сте реагирали, имали сте предостатъчно време да бъдете активни ако това ви е смущавало, проблем е като че ли повече на майките, а не на децата.
5. Курсове по БЕЛ, ако не и в шести, то поне в седми клас, поради ниското ниво на обучение по този предмет в СМГ – в този форум има десетки мнения в подкрепа на това ми твърдение. Има и преместили се след пети и шести клас в частни училища пак по тази причина. Е, за какво са били тези тригодишни напъни, за да се доучва навън ли?
Добър въпрос. Идващ с ранната специализация по математика. По принцип приемлив за математически таланти, но не и за тези, които гледат на СМГ, като на подготве за "Оксбридж".
Родителите твърдят точно обратното, не четеш ли?Всички учат по една учебна програма или защото са в СМГ трябва да им забранят, като имат желание нека ходят,имат пълна свобода на избор как да  разполагат със свободното си време, дали за  четене, което в случая много помага или пък да развиват други интереси.В частните са на целодневно обучение, с n на брой часове и пак ходят. Във Фейсбук някой си беше постнал снимка с връзки в частно училище, попитай https://www.facebook.com/photo.php?fbid=222842351575420&set= … ype=3&theater
6. Младите учители в българските училища са едва 2%.
Което без съмнение е вина на Стоянов и резултат от високите ви разходи за образование?
Да измислят начин на държавно ниво как да ги мотивират, в СМГ  като базово училище  на Софийския университет идват стажанти, има и подходящи според отзивите.
7. Двама учители по БЕЛ, млади, постигнали високи резултати с учениците си, харесвани и от деца, и от родители (поне от тези, за които приоритет са знанията, а не оценките). Договорите им не са подновени. Би трябвало тези, които са на постоянен договор и продължават да работят в училището, да са по-добри професионалисти, но ако е така, то защо се налага на почти всички ученици да посещават допълнително уроци извън гимназията? Противоречие.
Ти си противоречиш, прочети въпрос 5. Относно договорите, там думата има ръководството, директорът едва ли взима еднолично решенията или сте си близки и ти споделя? Едва ли ще се допита до моето мнение, не съм специалист в дадената област.
8. Що за мениджър е този, който освобождава безпричинно от екипа си доказали се специалисти?
Нека да не гадаем дали е безпричинно.Мениджърът трябва да е далновиден и да умее да работи в условия на засилена конкуренция, малко ли частници  се опитваха да убият приема в математическите гимназии от 5 клас, някои даже спаха на палатка пред Народното събрание, само и само да бъде приет закон в който да не съществуват тези доказани училища. Е сега сигурно всички са се подписали в прословутата петиция против директора.58 са намерените училища само за София http://89.252.196.217/Schools/search много от тях просперираха благодарение на учители на щат в СМГ не само по математика и то без да им плащат никакви осигуровки.В колко от тях издават фактури за езикови услуги на фирмите на родителите, за да може таксата за обучение да влезе като разход във фирмите им?
9. Що за мъж е този, който няма смелост да застане и публично да посочи аргументи в своя защита? Или липсват такива?
Или просто не му се спори с кокошки "на техен терен"? Или очаквате да дойде направо намазан с катран на дискусията? (перушината от вас?)
Ами ако директорът беше жена за какво щяхте да се заядете?Има информация на сайта, не разбирам от какво да се защитава,той обвиняем ли е?Да не би да искаш някой да се върне на бял кон ,сегашният не само не бие ученици,а е в добри отношения с тях. Явно с повечко работа се е нагърбил и не винаги му остава достатъчно време.
10. Що за човек би се държал по този начин с доскорошни свои колеги, с родители?
Май почвам да разбирам позицията му. Ако продължите в същия дух, току виж съм почнал и да я одобрявам...
След като изгледах клипчето,изчетох чата,в който присъстваше и госпожата на която уж било забранено да чете форуми /интересно от кого/напълно го разбирам, одобрявам поведението му.
11. Да, нужно е чувство за мярка. Безброй интервюта в телевизиите...
Мдам - калната борба по медиите не е красива и не помага на имиджа на СМГ...
Категорично одобрявам  интервютата, интересът към  училището  е много голям не само за софиянци.Може би трябва да се включат в тях повече учители.Недоумявам  как има хора, които си записват децата в частни училища, без да се интересуват кой е собственик,произход на средствата му, квалификация на персонала.
Благодаря за зададените въпроси,беше удоволствие да отговоря.
Май не си само страничен наблюдател както твърдеше,та да попитам, секция на сдружението на кенгуристите ли искаш да правите в СМГ? Някога, по онова време на вратата в моя унивеситет студентите бяха закачили бележка с текст: Какво си дал, за да искаш?
И те помолих, не ми ходи по петите,аз съм родител, а не учител и изводите които си правя са именно като такъв.

Не, няма да правя в СМГ секция на никакви "кенгуристи" (каквото и да значи това), но мисля да направя предложение за организиране на курсове по четене с разбиране ... за родители на семегейци. За да не се получават дискусии от рода на:
Стоян: – Здравей! Как си?
Иван: – А, дъщеря имам. На 30 години е вече.
Стоян: – Как е тя, омъжи ли се?
Иван: –Три тенекии мас извадихме тази година
(Това е за риторичните ми въпроси и нямащите нищо общо с тях "отговори". Уточнявам за всеки случай.)

А за частните училища... права си... Аз даже бих настояла за хормонален тест на всички собственици. Ами я си представи, че са с особена сексуална ориентация.Laughing Laughing Laughing

Последна редакция: вт, 01 авг 2017, 18:36 от math_mother

# 472
  • София
  • Мнения: 1 493
Следя дискусията, защото в училището на сина ми се случва абсолютно същото както в смг. Ние сме от засегнатите пряко от неподновяването на договора на нашата класна, която по мнение на деца и родители е прекрасен преподавател и човек. Споделям на 100% мненията на засегнатите родители, че това не е редно да се случва. Ние избрахме да не разваляме имиджа на училището и не сигнализирахме медиите. За нас решението остана преместване в друго училище на по- голямата част от класа заедно с учителя. От септември ще сме заедно в друго училище. Известно време се терзаех дали не сбъркахме, че си замълчахме и дали не трябваше да вдигнем шум, но по реакциите тук вече смятам, че нищо нямаше да постигнем. Винаги има защитници и на директора и на други учители. Аз лично останах омерзена от начина, по който ръководството се саморазправи с един млад и способен човек и при все, че има право да взима тези решения и управлява принципно добре училището не можах да преглътна липсата на чуваемост и на морал. Аналогично и в нашия случай някои родители избраха да останат в училището, защото са се борили за прием или защото се надяват да получат нещо още по- добро, но това просто не е честно. Не е честно спрямо труда на тези отстранени млади хора, спрямо учениците им, които не можеха да повярват, че такова нещо може да се случи с любимата им класна, спрямо родителите, които до този момент приветветствахме всичко, което се случва в училището и изведнъж се оказахме някаква тълпа, на която не е нужно да се дават обяснения или аргументи, защото кой е с децата ни не е наша работа, а на директора. С интерес ще проследя развитието на казуса в смг. Дано тези млади хора имат смелост и сили да се върнат на работните си места, ако съдът ги възстанови, защото аз на тяхно място едва ли бих могла. Не е човешко да си качествен човек и да си принуден да работиш в една враждебна среда, без вероятност да бъдеш възнаграден с признание за труда си. Съчувствам на засегнатите родители и деца и от все сърце им желая да се подредят някак нещата.

# 473
  • Мнения: 719
Някой дали се сети да провери подписа в протоколите,като се увеличат се вижда, че има основателно съмнение за измама.Национална комисия,назначена от МОН  за национално състезание,участниците в което имат право на стипендии,давани от нашите данъци.
 http://www.bulgarian-kangaroo.eu/2017/2/%D0%9F%D0%BE%20%D0%B0%D0 … 0%B5%D0%B4392.pdf
http://www.bulgarian-kangaroo.eu/2017/2/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81 … %D0%BA%20AKSF.pdf

 math_mother_na_sava ,направи курс за слушане с разбиране!

Последна редакция: ср, 02 авг 2017, 08:58 от One of you

# 474
  • Sofiq
  • Мнения: 723
 И двата линка, които сте дали отварят протоколи в електронен вариант, не сканирани копия. Те не са оригиналите, а подписите очевидно са картинки и на първия и на втория и явно са фигуративни. Автентичност може да търсим на оригинал, не на електронно копие. Може би трябва да питаме защо не са качени и оригиналите.

# 475
  • Мнения: 719
Резонен въпрос, може би към онази дата не е имало оригинали и не трябва ли всички членове на комисията да положат подписа си.

# 476
  • Мнения: X
Резонен въпрос, може би към онази дата не е имало оригинали и не трябва ли всички членове на комисията да положат подписа си.

Може би или имате доказателства?

# 477
  • Мнения: 719
А според вас каква би могла да е причината да не качат оригинала и да си губят времето със снимки?

# 478
  • Мнения: X
А според вас каква би могла да е причината да не качат оригинала и да си губят времето със снимки?

От личен опит и практика: файла на сканиран протокол  "тежи" много повече, отколкото обикновен ПДФ файл в който са сложени като картинка сканирани подписи. Освен това отнема доста повече време от второто действие.
Други въпроси?
Не отговорихте обаче на този:
Резонен въпрос, може би към онази дата не е имало оригинали и не трябва ли всички членове на комисията да положат подписа си.

Може би или имате доказателства?



Ще получа ли директен отговор, а не опит за избягване на отговора? Имате ли доказателства, че към датата на публикуване на този файл, не е имало официален протокол? Или това са просто ваши предположения и опити за внушения. Разбира се безнаказани, защото са във форум под анонимен профил.

П.С. Изобщо не оправдавам СГ и дори не му симпатизирам. Но просто вече двете клики(на СМБ и СГ) излязохте извън всякакви норми.

Последна редакция: ср, 02 авг 2017, 09:53 от Анонимен

# 479
  • София
  • Мнения: 1 287
Ние избрахме да не разваляме имиджа на училището и не сигнализирахме медиите. За нас решението остана преместване в друго училище на по- голямата част от класа заедно с учителя. От септември ще сме заедно в друго училище. Известно време се терзаех дали не сбъркахме, че си замълчахме и дали не трябваше да вдигнем шум, но по реакциите тук вече смятам, че нищо нямаше да постигнем. Винаги има защитници и на директора и на други учители.

Stanislavchen това не можах да го разбера. За какво го пазим толкова този имидж. Имиджът на училището е да служи на децата, учащи в училището и на никого друг. За какво ни е този имидж, след като децата напускат училището и го сменят с друго?
Не е ли по-редно да се опитаме да променим нещо в гнилата система? Това си е било, разбира се, вашето решение и аз не го оспорвам по никакъв начин.
За сега нашето е да останем в училището, за което децата ни се бориха честно за прием и бяха така горди да бъдат част от тази общност СМГ.  Жалко, че се оказва, че ябълката е малко гнила, въпреки, че е излъскана отгоре и никой не може и да предположи за малките червейчета, които я разяждат отвътре.

Общи условия

Активация на акаунт