СМГ "Паисий Хилендарски" - тема 6

  • 70 912
  • 735
  •   1
Отговори
# 495
  • София
  • Мнения: 5 454
Няма как във форума да отговоря на този въпрос, но не останах безучастна. По тази причина не разбирам вашата избирателност към проблемите в СМГ. Те са принципни, но вие се включвате, само ако сте лично засегнати.

# 496
  • София
  • Мнения: 1 287
Няма как във форума да отговоря на този въпрос, но не останах безучастна. По тази причина не разбирам вашата избирателност към проблемите в СМГ. Те са принципни, но вие се включвате, само ако сте лично засегнати.

Явно не е имало ефект от действията ви, каквито и да са били те, щом порочната практика с парашутистите процъфтява с пълна сила. Сега вече и паралелките са 6, така че те са и доста повече, разпределени измежду повече паралелки.
В случая те не са ми особено важни обаче, тъй като касаят принципността на нещата, а не са свързани пряко с учебния процес. А съм приела нещата така, тъй като гледам на тях като нерегламентирано спонсорство, от което училището би следвало да има полза. Дали е така, незнам. Може би е необходимо и това да се разследва в детайли.
 



# 497
  • Мнения: 5 425

Явно не е имало ефект от действията ви, каквито и да са били те, щом порочната практика с парашутистите процъфтява с пълна сила. Сега вече и паралелките са 6, така че те са и доста повече, разпределени измежду повече паралелки.
В случая те не са ми особено важни обаче, тъй като касаят принципността на нещата, а не са свързани пряко с учебния процес. А съм приела нещата така, тъй като гледам на тях като нерегламентирано спонсорство, от което училището би следвало да има полза. Дали е така, незнам. Може би е необходимо и това да се разследва в детайли.


А и как да успеем с Призма, като твърде много от родителите се включват не по принципни въпроси, а по такива "свързани пряко с учебния процес"? ( И то когато и доколкото​ им изнася лично?)

# 498
  • София
  • Мнения: 5 454

Явно не е имало ефект от действията ви, каквито и да са били те, щом порочната практика с парашутистите процъфтява с пълна сила. Сега вече и паралелките са 6, така че те са и доста повече, разпределени измежду повече паралелки.
В случая те не са ми особено важни обаче, тъй като касаят принципността на нещата, а не са свързани пряко с учебния процес. А съм приела нещата така, тъй като гледам на тях като нерегламентирано спонсорство, от което училището би следвало да има полза. Дали е така, незнам. Може би е необходимо и това да се разследва в детайли.
 

Докато една нередност се счита за проблем само тогава, когато човек е лично засегнат, или му е важно, няма как да се намери общо решение. Има правила и те трябва да се спазват. Изненадана съм от двойните ви стандарти.
И как решихте, че броят деца в паралелка не е пряко свързан  с учебния процес? Тогава кое налага изобщо да се определя този брой?

С Ежко сме писали едновременно.





# 499
  • Мнения: 4 210
Извинявам се, ако имаш предвид мен. Кога трябваше да се включа? сега намерих време.

# 500
  • София
  • Мнения: 1 287
Човек приоритизира каузите си, които са му важни. Не може да се борим по принцип за всичко. Освен това не обичам да гледам в канчето на другия. Моето дете си е влязло честно с много труд. Ако някой е сметнал, че неговият морал му позволява да опита да вкара детето си по нечестен начин, аз не мога да му бъда съдник. Както казах, "децата - парашутисти" , се приемат добре от другите в класа и не пречат. Поне в нашия клас е така.
Знам за себе си, че не бих се възползвала от възможността, дори и да я имам, да "набутам" детето си  някъде на всяка цена. И затова, моля ви Prizma, не ме карайте едва ли не, с моето действие или бездействие, да се чувствам лично отговорна за парашутистите в СМГ.




Последна редакция: ср, 02 авг 2017, 14:18 от jenap

# 501
  • Мнения: 5 425
Човек приоритизира каузите си, които са му важни. Не може да се борим по принцип за всичко. Освен това не обичам да гледам в канчето на другия.
Тогава се оправяйте индивидуално и с проблема с уволненията? Защо ни занимавате с Вашите проблеми, а и медиите и директора? Оправяйте се!

# 502
  • София
  • Мнения: 5 454

Освен това не обичам да гледам в канчето на другия.


А кой е "другия"? Със сигурност не са само родителите и децата, защото ако се спазваха правилата за прием, те нямаше да успеят да ги нарушат.  Моето предложение е да погледнеш в неговото канче и по този въпрос така, както опитваш да направиш за неподновените договори.

Последна редакция: ср, 02 авг 2017, 14:38 от Prizma

# 503
  • Мнения: 197
Наистина ли не намерихте връзка между надплановия прием и учителското кадруване?! За мен съгласуването на тези неща между директор, министерства и ведомства е очевидно. И съдейки по известните на всички факти, мащабът е притеснителен. Вместо 112 деца, 7-ми клас завършиха 129. Това е приблизително 25% над нормата - цяла паралелка върху регламентирани 4.

# 504
  • Мнения: 357
Наистина ли не намерихте връзка между надплановия прием и учителското кадруване?! За мен съгласуването на тези неща между директор, министерства и ведомства е очевидно. И съдейки по известните на всички факти, мащабът е притеснителен. Вместо 112 деца, 7-ми клас завършиха 129. Това е приблизително 25% над нормата - цяла паралелка върху регламентирани 4.

На всеки 7 деца .. плюс едно бонус ...  smile3532

# 505
  • Мнения: 197
Наистина ли не намерихте връзка между надплановия прием и учителското кадруване?! За мен съгласуването на тези неща между директор, министерства и ведомства е очевидно. И съдейки по известните на всички факти, мащабът е притеснителен. Вместо 112 деца, 7-ми клас завършиха 129. Това е приблизително 25% над нормата - цяла паралелка върху регламентирани 4.

На всеки 7 деца .. плюс едно бонус ...  smile3532
Огромна е грешката ми - 15, а не 25%. Да се счита всичко написано от мен досега за безсмислено.

# 506
  • Мнения: 843
Няма да заема страна нито на ръководството, нито на учителите, а на децата, защото за мен те са голямата част от емблемата СМГ.
За някой от хората( от мненията, които изчетох),  става ясно , че наистина гледат на СМГ като на място за подготовка за външно оценяване, а то е всъщност подготовка за кандидатстване в Оксбрич, моля правете разликата, огромна е!  ...Когато имаш силна аналитична и математическа мисъл рядко тя се допълва от изяви в областта на хуманитарните науки, затова едните училища са хуманитарни, а другите математически. Това разбира се НЕ означава, че учениците в СМГ не са грамотни , напротив, но е много е важно как им се поднасят тези предмети, затова за г-н Попов се чуват само и единствено суперлативи ....ама явно е сложно да се осмисли това!
За съжаление в момента в темата не пишат хората, които имат дългогодишна връзка с това училище, отдръпнаха са... в момента тук е безумие, анализира се трудовото законодателство,  борбите между СГ и СБМ, частни училища и какво ли още не .
Това че има плюсове и минуси е ясно, мисля че всички  недоволни имат избор, но ако той е  да лаят по форумите, нито променят ситуацията, нито увеличават бройката на плюсовете, а правят темата меко казано неприятна, като удобно се прескачат всички постове с успехи на ДЕЦАТА,
ми съжалявам, но тук учат едни от най-умните и успешни деца и ние им дължим адмирации за положените усилия и труд, за постигнатите успехи, за пропуснатите игри и купони, затова че те са нашата гордост!

# 507
  • Мнения: 5 425
Докато СМГ се разглежда като място за подготовка на състезателни коне, ще става само по-зле. И няма значение, дали става дума за Аскот-Оксбридж, Олимпиадата или кушията във Филиповци (НВО).
На децата дължим щастливо детство, с всичките му игри и купони, както и възможност да учат според интересите и възможностите​ си. Именно да учат, а не постоянно да се състезават за съмнителни етикети от сорта по-по-най в угода на родителски комплекси...

# 508
  • Мнения: 843
Ezhko, така мислиш ти, защото ти е бил слаб състезателния кон!

# 509
  • Мнения: 4 210
Стига с това състезаване. Преди време пак го коментираха и то основно хора извън СМГ с много заблуждаващи категоризации.
Децата се явяват на контролни и първите места ходят по състезания , за които има квоти.
На масовите се явяват по желание.
И всичко е ПО ЖЕЛАНИЕ.
Няма напрежение м/у децата, всички са приятели, стискат си палци и се радват на успехите си независимо дали са по математика, спорт, изкуства.
Сина ми е в страхотен клас, с атмосфера - мечта и се потрисам като ми заобяснявате за конкуренция и състезателност сякаш си избождат очите и не могат да се гледат.
Естествено всеки гледа да се представи добре, децата са умни и кадърни, и в този смисъл бих нарекла конкуренцията ЗДРАВОСЛОВНА.
Темата наистина е отвратителна вече, в повечето случаи дезинформираща или с изкривена информация. Единичните постове, на хора които са наясно с нещата, включая и често  полезните мнения на родители извън СМГ/ ЧС, Код/ се подминават и най- често се търси евтина сензация.

Аз лично, за себе си ще търся друго място в интернет пространството, където да контактувам с родители на семегейци.

Общи условия

Активация на акаунт