МОН - промените продължават

  • 130 218
  • 1 526
  •   1
Отговори
# 510
  • София
  • Мнения: 62 595
то не е крайно лошо въпреки всички рИформи, а не благодарение на тях. Все още има някаква мижава инерция отпреди 30 години, ама и тя умира, защото поколението, което преди 15 години беше в училищната система, сега е в ролята на родител.

# 511
  • Русе
  • Мнения: 11 917
между другото, и мен да ме изпитват за таблицата за умножение или наум да смятам задачки от типа "баничката струва 2.35, дават ти 5 лева, колко трябва да върнеш, като нищо ще се издъня. Особено ако е за време.
   Ами в цитирания случай, е ставало въпрос за 6*8, и само за това, понеже само с такива тави е трявало да работи въпросния работник. Имало е пролеми и с раотата с калкулатор.
 
  Проблемът на нашата система е доста голямата разлика между програма, изисквания и практически резултати. Силно теоретизиране, академичност, без достатъчно предвидено време за упржнения и приложение . Така част от децата губят интерес от самото начало и влизат в руслото на притикваните. Част се мъчат някак си да се нагодят с помощ от тук от там за да минат с досаттъчно доър успех нивото и да продължат там за където са се запътили. Една част успяват точно да паснат към теоретико-академичната основа достигат много високи резултати, но без почти никаква идея как и къде ще приложат тези знания.

# 512
  • Луната ни пази
  • Мнения: 3 008
ако в темата някой е запознат конкретно, нека да каже, може и да греша, но май за повтарячи държавата пари не дава.
Права си, не дава! При нас обаче има такива. Има и поправителни изпити. Точно вчера си подготвях материалите за августовската сесия.

# 513
  • Мнения: 620
ако в темата някой е запознат конкретно, нека да каже, може и да греша, но май за повтарячи държавата пари не дава.
Права си, не дава! При нас обаче има такива. Има и поправителни изпити. Точно вчера си подготвях материалите за августовската сесия.
А при нас точно по тази причина няма повтарящи. Провеждат се изпити, да, но накрая всички изкарват 3- ките. Няма колега, който да си позволи да рискува работното си място...

# 514
  • София
  • Мнения: 251
Правилно ли разбирам, че при приема на първолаци, отпада местоработата, а уседналостта ще се прилага само за прилежащия район, тоест няма да има значение дали сме в административния район и от кога и дали живеем в другия край на града?

# 515
  • София
  • Мнения: 1 082
Предлагам на всички учители, които със зъби и нокти се борят да запазят статуквото да прочетат коментарите под статията.


 http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/08/01/2800970_reformata_v_ob … dnes_direktorite/

# 516
  • Мнения: 15 169
Това ли ще е/Е реформата!
Радвам се, че моите деца завършват и се надявам внуците ми да не са БГ.

# 517
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 562
Предлагам на всички учители, които със зъби и нокти се борят да запазят статуквото да прочетат коментарите под статията.


 http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/08/01/2800970_reformata_v_ob … dnes_direktorite/
Това с промяната на имената на у-щата се случи още миналото лято, статията е от м. август 2016.

# 518
  • София
  • Мнения: 1 082
Точно така Скубиду, общественото мнение обаче едва ли се е променило, а в този форум ми стана ясно, че учителите изобщо не знаят какво е то. За това им предлагам да го прочетат, писали са над 100 човека. Може да не е общовалидно, но ще им помогне да осъзнаят поне малко как се възприема МОН, новия Закон, проблемите в образованието.......

# 519
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 562
Точно така Скубиду, общественото мнение обаче едва ли се е променило, а в този форум ми стана ясно, че учителите изобщо не знаят какво е то.
А да, не виждам причини, поради които да се е подобрило общественото мнение към днешна дата.Wink

# 520
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Точно така Скубиду, общественото мнение обаче едва ли се е променило, а в този форум ми стана ясно, че учителите изобщо не знаят какво е то. За това им предлагам да го прочетат, писали са над 100 човека. Може да не е общовалидно, но ще им помогне да осъзнаят поне малко как се възприема МОН, новия Закон, проблемите в образованието.......
А аз ти предлагам да прочетеш предишната тема от миналата година ида се запознаеш с мненията там.

# 521
  • София
  • Мнения: 1 082
Точно така Скубиду, общественото мнение обаче едва ли се е променило, а в този форум ми стана ясно, че учителите изобщо не знаят какво е то. За това им предлагам да го прочетат, писали са над 100 човека. Може да не е общовалидно, но ще им помогне да осъзнаят поне малко как се възприема МОН, новия Закон, проблемите в образованието.......
А аз ти предлагам да прочетеш предишната тема от миналата година ида се запознаеш с мненията там.

Първо бях помолила някой да ми изпрати линк, после ги намерих сама, изчетох много мнения. Изключително съм разочарована от начина по който се води разговора и аргументите, които се предлагат.
Отказахте и много хора от дебат.

# 522
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
А какъв е твоят дебат, но без фантастика? Конкретно по новите промени.

# 523
  • София
  • Мнения: 1 082
А какъв е твоят дебат, но без фантастика? Конкретно по новите промени.

За Вас моите предложения са "фантастика", за мен не са. Според мен Вие сте заблудени, според Вас, аз. За това Ви предлагам да прочетете още гледни точки, АКО СЕ ИНТЕРЕСУВАТЕ, разбира се.

# 524
  • София
  • Мнения: 1 082
Да попитам, това твърдение вярно ли е:
"С идиотщината наречена"делегиран бюджет"всеки директор може да дерибейства както си иска и да определя по-високи заплати на приближените му/й учители и да държи на минималните заплати/в смисъл минималните посочени в статията-660 лв/.И се получава парадокса,че възпитател в основно училище ,който няма никакви отговорности и напрежение в работата ,да получава по-високо заплащане от учители в елитни училища."

Общи условия

Активация на акаунт