Коя банка ползвате и какви такси ви удържат?

  • 164 582
  • 1 663
  •   1
Отговори
# 1 185
  • Мнения: 75 454
Пред мило отношение, и лееека доходност, избирам второто. Категорично.

В пощенска бях при един мъж, разбирахме се с половин дума. Перфектен служител просто. Нооо..дори и заради него, не бих останала там, защото губех пари.

Ползвам депозит в тибиай. Не ходя често, така че съм ок.

# 1 186
  • Мнения: 61 679
Мен не ме блазнят безплатните 2 тегления в ТБИ.
Харесва ми това, че вече няма да плащам излишни пари за месечна такса по сметката ми за превод на заплата.
Битовите сметки също са без такси, за разлика от другите банки. Като се сметнат всички такси и таксички, за година хич не са малко.
Не ме топли лъскавия офис и лицемерно любезното отношение на служителите, ако ми бъркат в джоба.
Аз поне съм била клиент на почти всички български банки. Водещо ми е да си оптимизирам финансите, а не да ме  ухажват.
От ТБИ съм супер доволна досега. На фона на нулевите лихви по депозити, те винаги са били на плюс, нищо, че офисите им не са атрактивни.

# 1 187
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Аз вече два пъти пиша в чата им и обяснявам ситуацията с моите тегления. Снощи ми казаха, че ще проверят случая ми и ще ми звъннат. След като не звъннах до обяд, писах пак. Казаха ми, че не мога да тегля по 1300лв наведнъж, но незнайно защо. След като им казах, че лимита им е 2000лв замлъкнаха.  После ми казаха, че понеже съм опитала да тегля първо 1300лв, после 1000 и чак накрая 800лв, това било причината да не мога да изтегля дори 800. Flushed Никаква логика! Казах им, че ми е блокирана картата - нямали данни за такова нещо, ако е така - ще ми я отблокират. Ама викам Кога? - Ами ние ще ви звъннем. Е, цял ден не звъннаха. А аз не знам мога или да си ползвам парите в картата Rage Не ми се мисли, ако трябва да ходя до офиса им....трябва отпуск да си взема!

# 1 188
  • Мнения: X
Дали сметка може да се закрие в моментните клонове, които се намират в моловете и работят събота и неделя?

# 1 189
  • Мнения: 4 824
Не е въпрос само на любезност, а и на компетентност. В Ти Би Ай е "дай да погледна, чакай да се обадя на Х".

Лейла, не чакай да ти се обадят. Последната седмица им звънях всеки ден поне по веднъж, така и не ми върнаха обаждане. Чак когато се обадих да питам има ли развитие или да закривам, тогава звъннаха допълнително, и то да ме пратят в офис.

За сметка не знам, но за депозита ми отказаха да го закрия и да изтегля в събота, защото в събота не били работели с депозити.

# 1 190
  • Мнения: 6 384
Аз вече два пъти пиша в чата им и обяснявам ситуацията с моите тегления. Снощи ми казаха, че ще проверят случая ми и ще ми звъннат. След като не звъннах до обяд, писах пак. Казаха ми, че не мога да тегля по 1300лв наведнъж, но незнайно защо. След като им казах, че лимита им е 2000лв замлъкнаха.  После ми казаха, че понеже съм опитала да тегля първо 1300лв, после 1000 и чак накрая 800лв, това било причината да не мога да изтегля дори 800. Flushed Никаква логика! Казах им, че ми е блокирана картата - нямали данни за такова нещо, ако е така - ще ми я отблокират. Ама викам Кога? - Ами ние ще ви звъннем. Е, цял ден не звъннаха. А аз не знам мога или да си ползвам парите в картата Rage Не ми се мисли, ако трябва да ходя до офиса им....трябва отпуск да си взема!
Лимитът ти е 800лв на теглене, а не 2000лв. Пише го ясно в Тарифата на банката.
Вероятно банкоматът ти е блокирал картата предвид неуспешните опити, тоест от този банкомат няма да можеш да теглиш 24ч., а не че банката ти я е блокирала.

# 1 191
  • Мнения: 75 454
Препоръчах днес да пробва пак , с вярната сума този път. Не разбрах и днес ли не е могла да изтегли...

Leila, вие днес пробвахте ли?

Картата няма ли пук код за отблокиране?

# 1 192
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Днес не съм пробвала. Вчера третото теглене беше за 800лв и след това (след четвъртия опит) ми изписа, че е блокирана. Четирите опита бяха на три различни банкомата. От кой точно не мога да тегля 24ч?

# 1 193
  • Мнения: 6 384
Днес не съм пробвала. Вчера третото теглене беше за 800лв и след това (след четвъртия опит) ми изписа, че е блокирана. Четирите опита бяха на три различни банкомата. От кой точно не мога да тегля 24ч?
Ново 20! От написаното досега(специално прочетох отново всичко) не става ясно на колко банкомата си пробвала и по-скоро изводите са за един.
Не е изключено 4-рите опита да са направени на 5 различни банкомата. Wink  По конкретния казус вече съм пас.

# 1 194
  • Мнения: 61 679
И аз така разбрах. Че е пробвала с различни суми, на един и същ банкомат. И накрая е била блокирана картата.

# 1 195
  • Мнения: 75 454
При 3 неуспешни опита всичко се блокира - телефон, достъп до фейсбук например, и още и още..явно е сработила някаква защита, ясно е това.

Нямам неон карта, но на дебитната ми към ОББ има плик с парола, и с код за отблокиране.

Парите могат да се изтеглят и на каса.

# 1 196
  • гр. София
  • Мнения: 4 990
Да, факт е, че  се опитах да тегля от различни  банкомати. След последния опит и съобщението за блокиране на картата с мъж ми решихме, че е заради ПИН кода, който още не съм сменила. В последствие се оказа, че не е от него. С парите се оправих засега, но трябва да видя и картата дали все още е блокирана. От чата, разбира се, никой не ми е писал или обадил.
Колкото до ПУК код - нямам такъв и за пръв път чувам банкова карта да има ПУК код. Банките обикновено имат такса за отблокиране.

# 1 197
  • Мнения: 674
Аз също имах проблем с онлайн банкирането на ТБИ. Веднъж ходих до офиса да го активирам, след два дни проверих да вляза, не мога да вляза, обърках потребителското име и реших, че съм блокирала нещо. Отново отидох до офис, момичето ми обясни, че още не е активиран профила. След два , три дни проверих отново, пак не беше активиран. Писах не в чата, а на имейла/ или бланката/, който е в контакти. Няколко дни никакъв отговор. Може би след два или три дни ми звъни телефона и служителка от ТБИ ми се обажда, че с профила всичко трябва да е наред дали мога да проверя дали ще имам проблем. Проверих всичко беше наред. Явно имат доста претоварване и трябва да се има малко търпение. Аз също мисля да си закрия сметката в друга банка, но ще изчакам да тествам първо тази сметка. Поне при мен и с мобилните оператори при смяна на планове в къщи е същата ситуация.

# 1 198
  • Мнения: 75 454
Попаднах на статия, че доста хора ползват детска карта, вкл и за превод на заплата по такава сметка. Таксите били по-ниски. Какво мислите ?

# 1 199
  • Мнения: 8 420
ПУК код са имали всичките ми карти. Получавам го на листа с пина. Това за ДСК.
Аз съм в ДСК. Клиент съм от близо 25 години. Яд ме е, че повишиха някои такси, макар че съм "златен клиент", особено, че има такса за внасяне на банкомат. Но това е положението. В малък град съм. Предпочитам банката, която ползвам да има офис в града. Ползвам активно Интернет банкиране.
Имаме още ЦКБ и Инвестбанк.
Да редактирам. Този код го получавам със сметката за Интернет банкирането, не с картата. А при проблем с картата има номер, на който да звънна.

Последна редакция: сб, 18 мар 2023, 08:57 от Fortuna

Общи условия

Активация на акаунт