Коя банка ползвате и какви такси ви удържат?

  • 141 600
  • 1 663
  •   1
Отговори
# 1 335
  • Мнения: 54 474
Кога са го обновили? При мен си е същото.
2 депозита имам, една спестовна сметка и три разплащателни.
Дал Господ Simple Smile

# 1 336
  • Мнения: 1 002
Кога са го обновили? При мен си е същото.
2 депозита имам, една спестовна сметка и три разплащателни.
Дал Господ Simple Smile
Ми не знам, даваше че ще има нова версия, и сега ми го няма депозита. Пише актуализирано на 21.04. Като приложение в GOOGLE PLAY. Някъде съм дал обновяване явно.

# 1 337
  • Мнения: 54 474
Не може да го няма. Виж хубаво.

# 1 338
  • Мнения: 1 002
Не може да го няма. Виж хубаво.

Еми няма. Лошото е че се опитвам да вляза в банкирането, но не си спомням името. То от банката ли се даваше, или си беше от нас? Паролата си я знам, пиша сега на чата, но на опашката чакат 18.

# 1 339
  • Мнения: 54 474
Банкирането е с телефонния номер. Новото банкиране.

# 1 340
  • Мнения: 1 002
Банкирането е с телефонния номер. Новото банкиране.

Да си жива и здрава! Simple Smile Влязох си, забравил съм че е с номера. Записал съм по принцип, но не и това. В банкирането си се вижда депозита. Не знам какво става с това приложението, чакам тука на чата да разбера.

# 1 341
  • София
  • Мнения: 3 168
При мен също не се виждат депозитите на приложението на телефона. Не виждам повод за притеснение, щом ги има в банкирането.

# 1 342
  • гр. София
  • Мнения: 4 774
Все пак от TBI можеха да спрат превода и да не го излъчат, а не да ми казват "Ама ние откъде да знаем, че не сте направили превода Вие?" Еми щом ви пиша и обяснявам, че не съм аз, значи не съм!
В тази връзка сега най-вероятно няма да мога да ползвам повече Curve картата, ще трябва да я закрия? Защото в случая тя е компрометираната, нали? Worried
Няма начин да върнат трансакцията. И друга банка да беше, все същото. В тези случаи се подава писмено искане за връщане на парите(chargeback), поради еди си какви причини. Няма как да вярват на думите ти. Ако ставаше така, знаеш ли колко измамници щяха така да си връщат парите?

Да, Curve картата е компрометирана. В допълнение, ако искаш някой да ти връща парите, това е Curve(онлайн се подава искането), защото на практика те са изтеглили парите от TBI картата ти. Ще стане и през TBI, но аз бих разчитал повече на Curve. Мисля, че Curve ще ти издадат нова карта без плащаш, но не съм сигурен.
Във връзка с моя случай с дръпнатите пари от фалшив сайт.... В крайна сметка след дългата кореспонденция с ТБИ и обещанията им, че ще предадат и ще ми се обади някой - нищо не се получи и никой не звънна. Писах аз до Curve, както ме посъветва Чревоугодник, разменихме няколко мейла, издадоха ми нова карта, изпратиха я, блокираха старата, вече използвам новата виртуална и чакам физическата. От ТБИ ни вест, ни кост. На 21 април от Curve пуснаха превод, за да ми върнат сумата. Трябваше до 5 дни да влезе по сметката на ТБИ. Още я няма. Писах на Curve, веднага ми дадоха Acquirer Reference Number (ARN), с който да попитам банката ми къде са парите. Днес писах в чата им и пак се започна май с "Ще предадем на колегите.....". Rolling Eyes

Много ме дразни и че няма история в чата и всеки път трябва да се обясняваш наново.

# 1 343
  • Мнения: 1 002
При мен също не се виждат депозитите на приложението на телефона. Не виждам повод за притеснение, щом ги има в банкирането.

Аз не се притеснявам. Той май депозита нищо не можеш да го правиш ОНЛАЙН. Само да го гледаш. Нито да го теглиш закриваш. Не си спомням как беше в приложението, но в банкирането нищо не може да правиш. То основно това ме дразнеше, че нито можеш да довнасяш теглиш ... И се чудех, кога ще направят да си откриваш онлайн депозита, че при мен и в офисът е мъка и некомпетентност и "сложно". Чудех се, какво им пречи да си се виждат депозитите, както беше преди седмица. Иначе започвам да си мисля за смяна на професионалното поприще - ще стана ТБИ консултант в чата. То май е дистанционно (отговаряш си откъдето искаш), наскоро търсеха дистанционно за ePay консултант, но там реагират бързо и адекватно и ще ми е трудно. Ще си напиша 10-на заучени фрази и пействам в чата. Накрая - "ще предам" и "ще Ви се обадят" и айдее, кой откъде е. Снощи пак ми пишат (чаках 1 час) - трябвало да се виждат депозитите, ще предат (абе стандартното). И О, какво невежество от моя страна - щели да ми се обадят, пък аз си мисля веднага, и им казвам да е на другия ден, че е късно вече (мислейки си, че веднага ще се обадят Simple Smile ), то било първия раб. ден.

Последна редакция: сб, 06 май 2023, 04:09 от Seiko7075

# 1 344
  • Мнения: 68 703
JoyJoy

Така е, на много места клиентът е повече запознат и компетентен от т.нар.консултант.
Калпав маТриал поголовно е назначен
Grinning

# 1 345
  • Мнения: 54 474
Аз бих могла и в офис да работя, не само в чата. Като я видях колко е отвеяна служителката и как само време убива, направо съм експерт, в сравнение в нея. Grinning
Сейко, и моите депозити вече не се виждат в приложението. За мен даже е супер, не искам да имам такава информация в телефона.

# 1 346
  • Мнения: 1 002
Еми да де, явно в новата актуализация вече не се виждат, или е нещо временно. Но можеше да ми го каже бъдещата ми "колежка" от чата. Актуализацията е от 21.04. Все ще са разбрали нещичко. Не да се допитваме тук. Аз лично бих си сложил едно "СЛЕДИ" на тая тема, ако бях чатбот (то май са повечето такива там) на TBI.
П.П. Работа в офис - никога, в чата на тихо и чистичко ще си ми е добре онлайн. Без да обиждам клиентския контингент но е ... Голяма изненада ми беше, а и не знаех, когато отидох на 07 число от месеца. Ми то се оказа ад - вътре 20 човека, отвън 50. Тогава нали дават пенсии  (социал, борса - както му казват), и отиват и връщат хората. нищо лошо де...

# 1 347
  • Мнения: 54 474
А, шегувам се за офис. Редовна смяна не понасям аз. На смени в чата може. Simple Smile

# 1 348
  • Мнения: 716
Бих искала да ви питам за тегленето от банкомат с карта Neon - в крайна сметка става дума за две тегления ПО 800 лв. или две тегления ДО 800 лв.? Помня, че го дискутирахте в темата, но аз тогава нямах все още карта и така и не запомних. А информацията в сайта не е еднозначна за мен или просто не гледам където трябва.

# 1 349
  • Мнения: 12 891
Общо 800, поне така пише на тоя лист хартия дето придружаваше картата като ми я доставиха. Друг е въпросът че на него също пише че скоро ще ми деактивират картата Маестро и ще ми издадат Виза, а пък тя си е Виза и прясно издадена.

Общи условия

Активация на акаунт