СМГ "Паисий Хилендарски" - тема 7

  • 57 447
  • 771
  •   1
Отговори
# 405
  • Мнения: 2 182
А дали е законно или не слабо ме интересува, безобразията в РУО и МОН просто ги игнорирам.
За мен е добро дело , повече деца могат да учат в желано училище.
Още не са искали обяснения на Стоянов, а заявяват - "Имаме достатъчно поводи да го уволним.".
Ми довършете проверката, публикувайте резултатите и кажете, ето заради това и това уволняваме дисциплинарно Стоянов.
Защо тогава го карате сам да си подаде оставка, като има нередности , изобщо не го бавете , уволнете го дисциплинарно ВЕДНАГА!
И накрая , публикувайте най-сериозните нарушения от тази проверка.
Законно-незаконно, все тая, Стоянов да е директор!  Laughing
Къде очаквате да бъдат публикувани резултатите от проверките? В bg-mamma? Simple Smile По принцип МОН и РУО къде публикуват резултати от проверки в учебни заведения?

# 406
  • Мнения: X
Очевидно е, че говоря на Мария. В отговор на реплика към мен. От телефон ми е много трудно да изтривам само част от съдържанието на цитатите.

# 407
  • Мнения: 542
По моя памет, тогава можеше да се приемат деца на учители без значение от оценките. Но в случая това няма значение, защото, повтарям, това не е използвано от г-жа Тодорова, а е ползвана манипулация на резултатите.

Защо да се използва тази възможност, ако резултатът е достатъчен за прием? Защо да се манипулира резултат, ако предварително е ясно, че той не е от значение? Това е все едно да знаете, че ваш близък възнамерява да ви подари нещо си, а вие да отидете да го откраднете. Резултатите на доста деца са повишени. Всички са връзкари?
Някои от тези деца не са приети в СМГ.
Първо, не е нужно да се манипулират ничии резултати, за да е налице прием. Има приети и на 155 място, и на 380, и на 460 (примерно). Второ, учителските деца се приемат надпланово, тоест извън тези 28 места. Така не е ощетено нито едно дете сред първите 112 тогава. А и в един випуск няма чак толкова учителски деца, че да набъбнат толкова паралелките.Трето, аз писмената работа на това дете не съм видяла, както предполагам и вие. Поради тази причина не е редно да се обсъжда публично, още повече, че става въпрос за дете.

# 408
  • Мнения: 357
Стоянов не ме познава със сигурност, нито знае името ми, нито децата ми. Никога не съм имал контакт  с него по какъвто и да е въпрос(дали ще повярвате не ме вълнува особено). Прецакването преди години е косвено и нищо лично. Аз действах подмолно и не стана, по-точно временно стана , но на финала Стоянов ме върна на старта. В последствие се оказа ,че е за добро и така е трябвало да стане.
След "координираните" медийни изяви в петък на неработещите нормално институции  РУО, МОН (и бонус Фандъкова) с предложение за "оставка" (щели да измислят нещо)  вече трябва да се вземе страна в конфликта.
Каквото и да се предложи на стачкуващите е унижение - съдебен спор е унижение, граждански договор е унижение, преговори при които да са ясни участниците и техните искания  пак било унижение.
Каквото и да се предложи освен оставка , за тях е унижение.
Е как да се реши този спор ?
Е как да не защитавам Стоянов ?
Децата са ми най-важни !
Изобщо нямам време да чакам една година конкурси , да  дойде нов директор и после още няколко години толерантност.....
Това го гледаме от 1989 г.
 smile3513Този човек се справя добре и ще го подкрепям до последно!
 newsm10 newsm10 newsm10 newsm10 newsm10 newsm10 newsm10 newsm10 newsm10
Не разбирам какъв Ви е проблема. Ако децата Ви са в СМГ, влезли са по правилния начин и се справят, единствено им е важно дали учителите, които харесват и са ги подготвяли добре до сега, са оставени в училището или са изритани от директора. Ако са налични, нямате проблем - със и без Стоянов тези учители ще ги подготвят перфектно и занапред. Ремонтите ще си продължат независимо кой е директор (може би само ще е по-прозрачен изборът на фирми Wink).
Със Стоянов няма проблем - без него .. нямам време и нерви за експерименти, а и засега не виждам сериозни причини за махането му.

# 409
  • Мнения: 2 182
По моя памет, тогава можеше да се приемат деца на учители без значение от оценките. Но в случая това няма значение, защото, повтарям, това не е използвано от г-жа Тодорова, а е ползвана манипулация на резултатите.

Защо да се използва тази възможност, ако резултатът е достатъчен за прием? Защо да се манипулира резултат, ако предварително е ясно, че той не е от значение? Това е все едно да знаете, че ваш близък възнамерява да ви подари нещо си, а вие да отидете да го откраднете. Резултатите на доста деца са повишени. Всички са връзкари?Някои от тези деца не са приети в СМГ.
Първо, не е нужно да се манипулират ничии резултати, за да е налице прием. Има приети и на 155 място, и на 380, и на 460 (примерно). Второ, учителските деца се приемат надпланово, тоест извън тези 28 места. Така не е ощетено нито едно дете сред първите 112 тогава. А и в един випуск няма чак толкова учителски деца, че да набъбнат толкова паралелките.Трето, аз писмената работа на това дете не съм видяла, както предполагам и вие. Поради тази причина не е редно да се обсъжда публично, още повече, че става въпрос за дете.
Абе важното е конспирация да има и ощетени   Laughing

# 410
  • Мнения: 357
Аз действах подмолно
Това е достатъчно...
Да са му честити на г-н Стоянов такива поддръжници!
СМГ го е имало и преди него, ще го има и след него.
Съжалявам думата е пресилена и подвеждаща, не се касае за прием, а за опции след това, при които поради липса на регламент всички действат, така да се каже "нерегламентирано".

# 411
  • Мнения: 2 182
Стоянов не ме познава със сигурност, нито знае името ми, нито децата ми. Никога не съм имал контакт  с него по какъвто и да е въпрос(дали ще повярвате не ме вълнува особено). Прецакването преди години е косвено и нищо лично. Аз действах подмолно и не стана, по-точно временно стана , но на финала Стоянов ме върна на старта. В последствие се оказа ,че е за добро и така е трябвало да стане.
След "координираните" медийни изяви в петък на неработещите нормално институции  РУО, МОН (и бонус Фандъкова) с предложение за "оставка" (щели да измислят нещо)  вече трябва да се вземе страна в конфликта.
Каквото и да се предложи на стачкуващите е унижение - съдебен спор е унижение, граждански договор е унижение, преговори при които да са ясни участниците и техните искания  пак било унижение.
Каквото и да се предложи освен оставка , за тях е унижение.
Е как да се реши този спор ?
Е как да не защитавам Стоянов ?
Децата са ми най-важни !
Изобщо нямам време да чакам една година конкурси , да  дойде нов директор и после още няколко години толерантност.....
Това го гледаме от 1989 г.
 smile3513Този човек се справя добре и ще го подкрепям до последно!
 newsm10 newsm10 newsm10 newsm10 newsm10 newsm10 newsm10 newsm10 newsm10
Не разбирам какъв Ви е проблема. Ако децата Ви са в СМГ, влезли са по правилния начин и се справят, единствено им е важно дали учителите, които харесват и са ги подготвяли добре до сега, са оставени в училището или са изритани от директора. Ако са налични, нямате проблем - със и без Стоянов тези учители ще ги подготвят перфектно и занапред. Ремонтите ще си продължат независимо кой е директор (може би само ще е по-прозрачен изборът на фирми Wink).
Със Стоянов няма проблем - без него .. нямам време и нерви за експерименти, а и засега не виждам сериозни причини за махането му.
За къде бързате? Без него вероятно ще е по-добре (може да нямате повече неприятни приключения). Какво ще експериментирате с директора? В каква област? Освен ако нямате някакви други взаимоотношения родител-директор, на децата Ви със сигурност няма да се отрази смяната.
Не искате, а не че не можете да видите причината за махането му. Wink

# 412
  • Мнения: 6 954
Блис, разбрах те. Аз говоря за маса, а не за единични случаи. Естествено е, че има изключения, децата имат различни интереси (ако един ден дъщеря ми има избор между ЕГ и СМГ след 7ми клас, също би избрала ЕГ, но това не променя факта в моите очи, че към днешна дата СМГ е най-желаното училище след 7ми клас). Кога преди 3 или повече години минималният бал за прием в СМГ след 7ми клас е бил най-висок? Твърдението ми беше, че последните години търсенето на СМГ е по-голямо. Заслугата е комплексна (и на учители, и на ръководство), защото е факт, че същите учители са били в СМГ и преди 5 години, когато не СМГ е било най-желано.

# 413
  • Мнения: 357
Защо тогава го карате сам да си подаде оставка, като има нередности , изобщо не го бавете , уволнете го дисциплинарно ВЕДНАГА!
И накрая , публикувайте най-сериозните нарушения от тази проверка.

Не може веднага дисциплинарно, ако се спазва Кодекса на труда.
А може веднага да се правят координирани и съгласувани  "предложения" за оставка по всички медии - Кастрева, министър, зам.министър, Фандъкова !?
А може преди да са му поискани обяснения да се заплашва и твърди ,че има достатъчно нарушения и все ще се намери за какво да се уволнят  !?

# 414
  • Мнения: 357
За къде бързате? Без него вероятно ще е по-добре (може да нямате повече неприятни приключения). Какво ще експериментирате с директора? В каква област? Освен ако нямате някакви други взаимоотношения родител-директор, на децата Ви със сигурност няма да се отрази смяната.
Не искате, а не че не можете да видите причината за махането му. Wink
Аз не бързам, но децата растат .
Изкарахме една ужасна година начело с Кунева!
Не искам да се повтаря.

# 415
  • Мнения: 2 182
За къде бързате? Без него вероятно ще е по-добре (може да нямате повече неприятни приключения). Какво ще експериментирате с директора? В каква област? Освен ако нямате някакви други взаимоотношения родител-директор, на децата Ви със сигурност няма да се отрази смяната.
Не искате, а не че не можете да видите причината за махането му. Wink
Аз не бързам, но децата растат .
Изкарахме една ужасна година начело с Кунева!
Не искам да се повтаря.
Не съм чула да се предвижда смяна на министъра, спокойно. Simple Smile

# 416
  • Мнения: 561
По моя памет, тогава можеше да се приемат деца на учители без значение от оценките. Но в случая това няма значение, защото, повтарям, това не е използвано от г-жа Тодорова, а е ползвана манипулация на резултатите.

Защо да се използва тази възможност, ако резултатът е достатъчен за прием? Защо да се манипулира резултат, ако предварително е ясно, че той не е от значение? Това е все едно да знаете, че ваш близък възнамерява да ви подари нещо си, а вие да отидете да го откраднете. Резултатите на доста деца са повишени. Всички са връзкари?
Някои от тези деца не са приети в СМГ.
Първо, не е нужно да се манипулират ничии резултати, за да е налице прием. Има приети и на 155 място, и на 380, и на 460 (примерно). Второ, учителските деца се приемат надпланово, тоест извън тези 28 места. Така не е ощетено нито едно дете сред първите 112 тогава. А и в един випуск няма чак толкова учителски деца, че да набъбнат толкова паралелките.Трето, аз писмената работа на това дете не съм видяла, както предполагам и вие. Поради тази причина не е редно да се обсъжда публично, още повече, че става въпрос за дете.

Нещо не разбирате какво ви казвам.
Да започна с малко информация. Попаднах на правилника за 2016/2017 и открих в чл. 30 това: "9.(Педагогическият съвет)  взема решение за приемане на ученици след завършен 4. клас, ако са деца на преподаватели в СМГ и при подадено от тяхна страна заявление, дори да не са класирани успешно по реда на вътрешните правила за прием в 5-ти клас"  Вероятно и 2010/11 е било така.

Защо не е подала заявление за прием на сина си от Педагогическия съвет, може да питате самата г-жа Тодорова. Но фактите са си факти.

Децата с манипулирани резултати не са на учители, освен нейния син, а на вероятно платили или родители с влияние. Това кой как е влязъл точно е трудно доказуемо, но самата манипулация я доказахме.

Резултатите на работите им са публични, публикуваха ги от самата СМГ. Е, бяха публични за десет минути, но достатъчно, за да се сдобием с тях. Simple Smile  Боравя само с факти станали публични чрез СМГ.

Тези деца с подменените резултати ИЗМЕСТИХА другите, които бяха приети с минималния брой точки, но достатъчен. След скандала приеха всички, т.е. + 14.

 Г-жата Директор, тогава, не се занимаваше с изпитите. И тогава го знаех и сега съм почти сигурен, че вероятно е знаела, но не е участвала директно в тези машинации. Как и защо е имало други центрове на власт нямам идея, както и сега как е при новия директор.

Скандалът се заформи в онази година заради издънка на администраторите. Но очевидно си е било практика всяка година и затова е важно да се знае кой е отговарял конкретно за изпитите през онези години, а пък и сега.

Последна редакция: сб, 26 авг 2017, 12:27 от Na_Vesi_Pateto

# 417
  • Мнения: 542
Твърдението ми беше, че последните години търсенето на СМГ е по-голямо. Заслугата е комплексна (и на учители, и на ръководство), защото е факт, че същите учители са били в СМГ и преди 5 години, когато не СМГ е било най-желано.

Да, преди 5-6 години PR-ът не беше на ниво. Сега не е така. Лъскането на имиджа наистина е заслуга на Стоянов, резултат от безбройните му интервюта. Определено има талант в тази област.
Заслугата за успехите е комплексна – на всеотдайни учители и умни ученици.

# 418
  • София
  • Мнения: 5 054

А не е ли дискриминация това, че новите ученици в СМГ се отделят в паралелки, на които не преподават емблематичните учители по математика? Второ качество, а?


Колко са емблематичните преподаватели по математика в СМГ?  

Учителите по математика не участват ли в процеса на разпределяне на децата по паралелки? Как би се приело от учител, ученик и родители преместването на "стар" СМГ-еец след 7.клас при нов преподавател по математика единствено по усмотрение на директора, който и да е той, за да може новите ученици да са при този утвърден преподавател? Не знам кое е правилното - едни и същи деца с един и същи учител по математика 8 години или ротация на учителите, за да може всички ученици (и нови, и стари)  да се обучават и от емблематичните преподаватели, пък и за да няма деление на децата от самите преподаватели на "мои" и "чужди" ученици. Без ротация е спорно кое е правилното решние - децата от 5. до 12. клас да са със съучениците и учителя по математика заедно, или или да има размествания след 7. клас, за да няма "дискриминация" на новите (а защо не и на старите)  ученици. Ние самите като родители как гледаме на това?
Има и още нещо - забелязвам, че деца, които не са учили в СМГ до 8. клас, но са познати с успехите си на състезания, постъпвайки след 7.клас в СМГ не са обект на такава "дискриминация".  
Виждам също така, че деца, които са посещавали курс в СМГ при даден преподавател, ако той поеме випуск, а те са приети, често продължават при този преподавател. Как мислите - това добре ли е или не?
По-горе някой писа за нещо "подмолно". Нямам представа за какво става въпрос, но допускам, че може и да е нещо във връзка с родителски амбиции детето да бъде при определен учител. Може и да не съм права, допускам го само защото не е тайна, че когато емблематичен учител поема паралелки в даден випуск, всеки родител иска и търси начини неговото дете да е в тези паралелки.

Последна редакция: сб, 26 авг 2017, 12:48 от Prizma

# 419
  • Мнения: 4 204
Блис, разбрах те. Аз говоря за маса, а не за единични случаи. Естествено е, че има изключения, децата имат различни интереси (ако един ден дъщеря ми има избор между ЕГ и СМГ след 7ми клас, също би избрала ЕГ, но това не променя факта в моите очи, че към днешна дата СМГ е най-желаното училище след 7ми клас). Кога преди 3 или повече години минималният бал за прием в СМГ след 7ми клас е бил най-висок? Твърдението ми беше, че последните години търсенето на СМГ е по-голямо. Заслугата е комплексна (и на учители, и на ръководство), защото е факт, че същите учители са били в СМГ и преди 5 години, когато не СМГ е било най-желано.

Много добре знае Блис, но така и изнася, запазена марка и е този начин на изкривяване на разговора.
След 7 клас навсякъде има деца с близки до максималния бал, но в СМГ е масово. В класа на сина ми няма дете с бал под 35,300.

Последна редакция: сб, 26 авг 2017, 12:38 от gerka

Общи условия

Активация на акаунт