Какво повече НЯМА да купя - тема 11

  • 133 317
  • 747
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 35 393
Дневна карта май се взема само, ако имаш фирма, т.е. не се вади на физическо лице. Странни са ми принципите им, ама..... Whistling

# 646
  • Мнения: 41 707
Те си следят клиентите чрез картите (аз нямам нищо против) - ако спреш да купуваш често, спират да ти пращат брошура, но пък може да изпратят ваучери. На един познат, който не беше пазарувал от няколко години, му изпратиха ваучери за отстъпка за 20-тина лева (май можеше да се пазарува и само с тях - той отиде специално да ги използва и беше доплатил само 2-3 лв). Отделно - имат дни на отворените врати. А и отмениха правилото, което имаха в началото - че трябва да се похарчат минимум 50 лв. Но , според мен, ако ще се ходи специално с кола до магазина, така или иначе се харчат повече - иначе не си струва усилието...

# 647
  • Мнения: 12 150
Последните няколко пъти бях много разочарована от Метро - купих продукти, които после не ми харесаха, принуждават те да купуваш големи количества, искахме да купим един кош за пране - оказа се, че са им изкрадени капаците и т.н. Около щанда за риба мирише доста гадно, а и зеленчуците и плодовете им обикновено са под всякаква критика

# 648
  • Мнения: 1 925
Те си следят клиентите чрез картите (аз нямам нищо против) - ако спреш да купуваш често, спират да ти пращат брошура, но пък може да изпратят ваучери. На един познат, който не беше пазарувал от няколко години, му изпратиха ваучери за отстъпка за 20-тина лева (май можеше да се пазарува и само с тях - той отиде специално да ги използва и беше доплатил само 2-3 лв). Отделно - имат дни на отворените врати. А и отмениха правилото, което имаха в началото - че трябва да се похарчат минимум 50 лв. Но , според мен, ако ще се ходи специално с кола до магазина, така или иначе се харчат повече - иначе не си струва усилието...
На мен примерно ми е на 10 минути пеша от вкъщи Метро. Честичко хващам количката и хем разхождам бебка, хем успявам да напазарувам. Някога и за един препарат само съм влизала. Има неща, които никъде другаде не намирам.

# 649
  • Мнения: X
На мен ми харесва, че мога да си избера месо, което да ми смелят на кайма. Иначе готовата, даже и на Попов, не е същата. В квартала имахме месарски магазин с такава услуга, но го затвориха. Та почнах по-често да ходя до Метро.

# 650
  • Мнения: 1 075
Шоколадови бонбони "Фигаро", станали са ужасни

# 651
  • Мнения: 5 169
"Фигаро" от няколко години са ужасни и отдавна спрях да ги вземам Sad И цялата им подобна серия на Сушард. "Карфур" дойде тук с гръцки собственици, точно като Икеа. Омазаха работата. А преди година-две правих сравнение - едни и същи стоки в Икеа-Букурещ са почти двойно по-евтини от българската. Там веригата е директно, няма гръцки посредник.

За киселото мляко на Верея се разочаровах, аз мислех, че горе-долу става. Трайността зависи и от съотношението на бактериите - тези за по-кисел вкус, който си беше преди години, дават по-малка трайност. Тези за по-сладък го правят по-плътно, гъсто и трайно. За да е хубаво млякото трябва да има и от двете.

Повече няма да купя телешки салам на Тандем. Ужасна гадост, нито суров, нито запечен за сандвич. Не се е свил, но ми мирише неприятно, бевкусен, тежък и има малко вид на калъп сапун. А цената му беше над 10 лв. килограма.

# 652
  • варна
  • Мнения: 727
Не разбирам защо някой,който не е харесал определен продукт отрича цяла верига магазини?Сиренето Маджаров не определя Кауфланд ,нито пък един сладолед Карфур, както и не всички зеленчуци в Метро са лоши.Нали тук се говори за ПРОДУКТИ от коити не сме доволни,а не за магазини с лошо обслужване.Знам,че има хора с комплекси и ниско самочувствие,които се опитват да бъдат велики пред нещастните женици от обслужващия персонал,но то си е за тяхна сметка.

# 653
  • София
  • Мнения: 1 084
Продукта освен стока е и услуга. Метро е услуга, която ние отивайки там, консумираме. Те подбират стоките, които ни предлагат. Един магазин може да заложи на високо качество и високи цени, друг на ниско качество и ниски цени. Един клиент може да каже, че магазина не струва, защото цените са високи, друг, че качеството е ниско. Двамата имат субективна преценка, като всеки човек.
Та магазина е именно това, място с определени стоки и определени услуги и той може да ни харесва или не.

# 654
  • Мнения: 9 865
Специално по отношение на Кауфланд - поради трайно и повтарящо се ниско качество на много и различни марки продукти... което прилича на тенденция. Като се разочароваш многократно, просто не ходиш там (аз), няма нищо общо с никакви комплекси, още по-малко с хората от персонала, които са ме обслужвали. Ето, аз пострадах от тяхната пекарна, която си е на магазина, не беше много гот.

# 655
  • Мнения: 41 707
Не разбирам защо някой,който не е харесал определен продукт отрича цяла верига магазини?Сиренето Маджаров не определя Кауфланд ,нито пък един сладолед Карфур, както и не всички зеленчуци в Метро са лоши.Нали тук се говори за ПРОДУКТИ от коити не сме доволни,а не за магазини с лошо обслужване.Знам,че има хора с комплекси и ниско самочувствие,които се опитват да бъдат велики пред нещастните женици от обслужващия персонал,но то си е за тяхна сметка.
Интерпретираш думите ми по странен начин - никога не съм писала, че няма да пазарувам от дадена верига, защото обслужването им е лошо. Предполагам, че имаш близки или приятели, които работят подобна работа и затова грубостта на обслужващия персонал ти изглежда като нещо приемливо и простимо. За щастие, от повечето вериги обръщат внимание ако клиентите се оплачат от нещо посредством Интернет - независимо дали става дума за продукти или за лошо обслужване.
Харесвам Метро, въпреки, че жената на информация не се справя добре с работата си. И аз не купувам зеленчуци от там, но не защото са лоши, а понеже предпочитам да ги взема от специализиран магазин (плод-зеленчук).
 Карфур в Плевен имаше много повече проблеми от сладоледа - зле снабден, с неадекватен персонал, който не може да насочи клиентите и "промоции", които се обявяваха на плакати по витрините, но на касата промоционалните продукти излизаха на съвсем друга цена. Това беше нормално за тях - не съм имала и един случай да пазарувам в този магазин, без да има проблем. Радвам се, че сега е заменен от магазин на плевенска верига, в която контролът е много по-голям.

Има един продукт, който много харесвах, но повече няма да купя - соленките на АЕА - наскоро намерих една с косъм. Вече правя лоша асоциация Sad Жалко е, защото вкусът ми допадаше. 

# 656
  • София
  • Мнения: 1 084
Аз например няма повече да ходя на кино в Арена в Мола на Цариградско. Мноооого неудобни столове. В началото си мислех, че си въобразявам, но като отидох в Арена Запад, усетих разликата. Говоря за стандартните зали.
След два часа се чувствам отпочинала, не схваната.

# 657
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 417
Печена белена капия с чесън на "Катрин-Ко" ЕООД - Раковски. Купена от Кауфланд в тумбест буркан. /не намерих снимка/
Капията се разпада и е с вкус на оцет.
Оцет не е посочен в съдържанието!

Изпратих им и съобщение чрез формата за контакти, та ми е интересно дали въобще ще ми отговорят.

Последна редакция: сб, 02 дек 2017, 17:51 от didka pitka

# 658
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 556
Бурканът е бил пред разваляне.  Върни го, ако все още не си го изхвърлила.

# 659
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 417
Вече е в кофата за боклук. Току-що извадих капачката, за да напиша подробните данни и да им пиша и на формата за контакти.
В срок на годност е до 09.2018 г., а е произведен 09.2016 г.

За съжаление не пазя бележката от Кауфланд. Досега пазех бележките докато проверя какво ми е маркирано.
От около седмица ги събирам, че грешки стават и в по-късен период, зависи каква е покупката.

Общи условия

Активация на акаунт