Какво повече НЯМА да купя - тема 11

  • 133 286
  • 747
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 156
По принцип и аз съм с близък човек, който работи като касиер в супермаркет. Но и аз си имам верига супермаркети, към която съм резервирана поради неадекватно отношение на персонала и лоша( залежаваща и разваляща се) стока. Особено в един конкретен филиал на магазина, ме овикаха 3 пъти три различни касиерки, защото ми беше необходима фактура, но не знаех към кого да се обърна. Затова попитах. Нищо повече. Но ми крещяха яко, все едно искам без пари да пазарувам... Та така. Отношението на персонала към клиентите си е въпрос на поведение. Няма нужда да казвам, че ме изгубиха като клиент.
И, за да не е съвсем спам,  повече няма да купя крема сирене Clever.( Била). Сменили са фирмата производител се явно. Преди го харесахме, беше безсолно и ставаше за сладкиши. Взех преди две седмици. Отварям- гранясало и миришещо ужасно. Връщам го. Проверих друга бройка на стелажа- същото положение. Хайде, лоша партида. Взех вчера отново за проба, още в магазина си миришеше на развалено...😒

# 661
  • Мнения: 12 140
Преди месец от кварталният ни магазин взех един Доместос, който беше пълно менте. Миришеше много слабо, изсипваше се не като гел, а като водичка и нищо не чистеше. Реших да го върна - предложиха ми да си го сменя. Докато гледах, продавачките казаха, че им мирише на белина и едва ли не ме изкараха луда или, че за пръв път купувам Доместос. Прегледах останалите опаковки и всички бяха такива, просто беше безсмислено да го сменям. След това от друг магазин си купих нормален Доместос. Та, мисля че има някакви ментета. В същият магазин и вчера ги разклатих, пак беше от воднистия.

# 662
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 556
Печените чушки са много капризни и дори домашно производство често се развалят. Явно е до партида или конкретен буркан. А е възможно и да са обработвани с нещо, което да не е описано на етикета.

# 663
  • Мнения: 21 579
Аз пък съм недоволна от Кауфланд - Студентски град заради идиотската регулация на паркигна - бариера, след това три метра и следва изчакване на светофар. През това време колите отзад не могат да излязат от бариерата, защото площта за светофара е заета. Да си направят друга регулация, но аз повече там няма да стъпя, днес една кола застана на изхода и до там - блокира целия паркинг. Как в съседното Фантастико може да се паркира без проблем, в техния - само с билети за два часа. Дразнят ме и с това, че трябва да се редя на опашка за да измеря взетите зеленчуци и плодове, което в Лидл например и Фантактико го правят на касата и става доста по-бързо.

# 664
  • София
  • Мнения: 15 292
Аз пък съм недоволна от Кауфланд - Студентски град заради идиотската регулация на паркигна - бариера, след това три метра и следва изчакване на светофар. През това време колите отзад не могат да излязат от бариерата, защото площта за светофара е заета. Да си направят друга регулация, но аз повече там няма да стъпя, днес една кола застана на изхода и до там - блокира целия паркинг. Как в съседното Фантастико може да се паркира без проблем, в техния - само с билети за два часа.

Изходите са два. Ако се излезе от другия, има доста място преди светофара. А ако посоката е към Зимния дворец, съвсем се избягва чакането.  Wink

# 665
  • Мнения: 21 579
Таня, къде е вторият изход? Аз излизам за към Симеоновско шосе и завивам наляво.

# 666
  • София
  • Мнения: 15 292
Ако си с гръб към магазина, тръгваш надясно към блоковете. Изходът е в задния край на паркинга. Така ще излезеш пак на светофара, но на улицата, която идва от Зимния дворец към Симеоновско шосе и чакаш на нормален светофар, а не да се чудиш как да се вместиш в теснотията. От описания от теб изход понякога не може и да се излезе, защото колите от улицата не оставят място.

# 667
  • Тра-ла-ла
  • Мнения: 21 217

# 668
  • Мнения: X
Как в съседното Фантастико може да се паркира без проблем, в техния - само с билети за два часа.

Малко офф-топик - на този Кауфланд има бариери, защото проблемът с паркирането в района е голям и живущите от околните блокове си паркираха колите за постоянно денем и нощем (когато още нямаше бариери) и става така, че няма места за клиентите. Та затова им е решението с бариерите, вече организацията на влизане/излизане дали е добра е друг въпрос.

# 669
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 763
Повече не искам да съм клиент на сладкарници Неделя, за архангелов ден ми продадоха торта с косми вътре. Писах им оплакване на имейла- още нямам отговор. Просто трябваше с тортата и космите в хеи-то да отида. Ама очакваш от такава голяма верига поне едно извинение да получиш. Аз какъв срам брах пред гостите си е отделен въпрос.

# 670
  • Мнения: 7 849
Повече не искам да съм клиент на сладкарници Неделя, за архангелов ден ми продадоха торта с косми вътре. Писах им оплакване на имейла- още нямам отговор. Просто трябваше с тортата и космите в хеи-то да отида. Ама очакваш от такава голяма верига поне едно извинение да получиш. Аз какъв срам брах пред гостите си е отделен въпрос.
Ауууу, не! Не че им ям тортите, гадни са, но това е... Sick

# 671
  • Мнения: 24 065
Повече не искам да съм клиент на сладкарници Неделя, за архангелов ден ми продадоха торта с косми вътре. Писах им оплакване на имейла- още нямам отговор. Просто трябваше с тортата и космите в хеи-то да отида. Ама очакваш от такава голяма верига поне едно извинение да получиш. Аз какъв срам брах пред гостите си е отделен въпрос.
От "Неделя" и аз спрях да пазарувам, но заради много пониженото качество на тортите, а цените са безумно високи за качеството. Още един минус – обслужването винаги е ужасно, пипкаво, бавно. Една година за торта от витрината, която исках да купя, чаках барманът да се повърти 20-тина минути, докато благоволи да опакова тортата и просто да ми я подаде. А нямаше някаква тълпа в сладкарницата, за да го разбера, че просто има работа.

# 672
  • Мнения: 21 579
Благодаря ви момичета за инфото за Кауфланд, ще им дам още един шанс тогава.

# 673
  • Мнения: 41 696
Повече не искам да съм клиент на сладкарници Неделя, за архангелов ден ми продадоха торта с косми вътре. Писах им оплакване на имейла- още нямам отговор. Просто трябваше с тортата и космите в хеи-то да отида. Ама очакваш от такава голяма верига поне едно извинение да получиш. Аз какъв срам брах пред гостите си е отделен въпрос.
Това наистина е ужасно! Преди години от една местна пицария ми донесоха пица с косъм - не съм поръчвала повече от там, но поне не беше за пред гости... А от такава голяма и известна фирма, най-малкото бих очаквала извинение и компенсация!

# 674
  • София
  • Мнения: 31 393
Кашкавал "My day". За пореден път се убеждавам, че трябва стриктно да се придържам към марките, които си купум по принцип. Имаше дегустация в "Billa" и големият ми син пробва. Беше точно преди вечеря и явно е бил гладен. Каза, че му е харесал и поиска да вземем. Добре, че купих малка опаковка. Вчера го отворихме и изобщо не се хареса вкл. от сина ми. Crossing Arms

Общи условия

Активация на акаунт