Четвъртокласници 2018/2019

  • 86 601
  • 742
  •   1
Отговори
# 240
  • София
  • Мнения: 3 054
Днес по музика взимали продължителност на ноти. Малката се похвалила, че това й е познато, понеже ходи миналата година малко на солфеж. Учителката отговорила: "ако си мислиш, че това те освобождава от часа по музика, лъжеш се!". Де го чукаш, де се пука!
ooooh!  ooooh! Напоследък все повече се изненадвам как хората приемат чуждите реплики или действия като нещо, насочено срещу тях конкретно, задължително с подтекст, задължително с лош умисъл.
А за репликата на госпожата - нямам думи, вместо да поощриш детето с едно "чудесно, значи лесно ще ги запомниш" ти го режеш на мига, да не си мисли, че много знае.
Сещам се за онзи виц/лаф:
"Аз знам, че нищо не знам" - Сократ
"Знаещият не е всезнаещ. Всезнаещият не е знаещ." - Лао Дзъ
"Ти недей много зна" - баба ми

Нямам думи и за госпожата, за която сподели vita - която нарича децата тъпаци и тем подобни. Тя елементарен инстинкт за самосъхранение няма ли, ако не друго - ми не всички сме достатъчно възпитани и с висок самоконтрол. Ще ѝ се падне някой първичен татко, който като чуе да наричат детето му тъпак и такъв ще й отвърти, че ще влезе в новините  Whistling

# 241
  • София
  • Мнения: 7 673
Мандаринке, ама много ми харесват мненията ти.  Hug

# 242
  • София
  • Мнения: 3 054
Иринка, неудобно ми стана, бе жена  Hug

# 243
  • София
  • Мнения: 7 673
Иринка, неудобно ми стана, бе жена  Hug
Що бре жена. Много мъдрост и справедливост стуи от тях просто. Факт.  Hug

# 244
  • Мнения: 3 402
Почти ежедневните диктовки взеха да дават резултат. На днешната има само 2 грешки. Щях да подскоча от радост 😊 Нахвалих го едно хубаво, току виж се мотивира.

# 245
  • Бургас
  • Мнения: 16 033
Браво на детето!

# 246
  • Sofia
  • Мнения: 9 789
Ние ще се отказваме частично от занималнята. Тази година имаме нов учител, мъж, за нищо не става. Изключително "емоционален", да не кажа истеричен, изобщо не може да овладее децата. Като се чуя с тях по тел. наоколо такива крясъци се чуват и от него и от децата, че косата ми се изправя. И в тази лудница те трябва 4-5 часа да стоят, че и да пишат домашни... Не става. Та в дните, в които таткото не е дневна смяна на работа (а те са повечето делнични дни) той ще си ги взима на обяд и ще пишем в къщи. Да видим как ще тръгне.  newsm78

# 247
  • Mars Hotel
  • Мнения: 4 863
Това е добро решение, ако училището го позволява. Аз също имам дни, в които мога да взимам дъщеря ми на обяд, но в училището ми казаха, че или ходи на занималня постоянно, или не ходи изобщо. Unamused

# 248
  • Sofia
  • Мнения: 9 789
Официално е така, но всъщност не е проблем да си ги вземаш.

# 249
  • Мнения: 8 223
Най-сетне вече на училище! С лагерите и състезанията се приключи за тази календарна година. Две учебни седмици изпусна. Почти по всички предмети са правили контролни през това време. Сега ще трябва да ги прави сам. Сигурно ще му трябват няколко дни да влезе в релси и да си спомни, че има и други задължения освен тренировките.

# 250
  • Мнения: 11
Моля, нека помогнем на малкия Криси да има щасливо детство!
http://www.bg-mamma.com/?topic=1004687

# 251
  • Мнения: 4 192
https://emedicine.medscape.com/article/990378-overview
Treatment for Ewing sarcoma includes the following:
Chemotherapy with alternating courses of 2 regimens: (1) vincristine, doxorubicin, and cyclophosphamide; and (2) ifosfamide and etoposide [5]
Neutrophil support
Red blood cell and platelet support
Surgery and/or radiotherapy
Може ли повече информация?
Савина 33, със сигурност ще е по-добрият вариант, струва си да се опита.

# 252
  • Мнения: 8 511
..... а аз съм се превърнала в половин учителка. Не знам какво правят в училище, но, ако не обясня и покажа, не научава нищо. Не е глупав, но е много разсеян. Честно да си кажа и да се оплача - близко до отчаянието съм. Обяснявам, разпечатвам тестове за упражнения, гледаме в Уча се.
Това все едно съм го писала аз. Има моменти в които ми ида да скоча през терасата.

 Пише си домашните сама, вечер като се прибера започва проверка и обяснение на неясните неща /гледане на уча.се, упражнения и тестове в почивните дни/. Нещо което не го разбира, го обяснявам по 10-20 пъти #Crazy/в повечето случаи тя не ме слуша какво обяснявам или показвам/. Повече от 4-ка не може да изкара Tired. Като цяло я определям като разсеяна  и немотивирана. Чете добре, диктовките- доста добре, четенето с разбиране ѝ е трудно /но не трагично/ , преразказите са зле, по математика -няма проблеми с таблицата, сега забелязвам, че смята двуцифрени и трицифрени числа наум, текстовите задачи някои-решава, други -не /проблема идва от неразбиране на условието и нежелание да разписвпа задачите/ . По АЕ - и там положението е на ниво "добро" /въпреки че има 5-ци и 6-ци/. Но като цяло усилията от моя страна са нечовешки  и трудно преживявам представянето ѝ в училище. Лошото е че всичко това създава напрежение на цялото семейство. Баща ѝ и той се включва в учебния процес, не е доволен от резултатите и я наказва /по-малко джобни например/, а тя започва да плаче. Стигнали сме до положение в което взаимно ще се побъркаме. Нямам представа как ще оцелеем до 12- ти клас.
 

Последна редакция: вт, 14 ное 2017, 13:10 от vita

# 253
  • София
  • Мнения: 1 338
И моят е повече разсеян, отколкото трябва. Пише си в занивалнята, но понякога решава да спре, че така му е кеф и да дописва вкъщи, а мен това ме побърква. Все за глупости мисли и докато пише пак ми говори неговите си неща и никаква концентрация в/у това, което прави.
Ще откача вече, а е само началото...

# 254
  • Sofia
  • Мнения: 9 789
Аз си мисля, че е нормално на 9 год да не са особено концентрирани. Особено пък, когато не им е интересно. В събота и неделя учихме уроците по ЧО и ЧП. Паднах просто! Те още не могат да схванат, че урока се учи да се разказва и защо трябва да се учи. И че се учи този урок, който са взели, а не следващия. А са минали 2 мес от началото на годината.  ooooh! За славяните и българите четох, разказвах с по-разбираеми думи, обяснявах, те четоха.... и нищо. Това им е толкова далечно и абстрактно, че никакъв шанс да го научат. Такива глупости ми говореха после, че ми идеше не аз да скоча, ми тях да ги изхвърля през терасата. По ЧП обаче за агрегатните състояния на водата, които могат да ги видят и да ги пипнат разбраха и научиха за 15 мин без проблем. Просто нямат абстрактно мислене още. Което е нормално. Не могат да си представят нещо което четат, въпреки развинтената им фантазия. От там и проблема с текстовите задачи според мен.
Но аз смятам, че това е нормално за възрастта. И не се ядосвам. А че имали 3ка или 4ка хич не ми пука. Как ли пък няма да се вълнувам от оценки в трети клас.  Rolling Eyes Всички знаем, че програмата е изключително безумна и не винаги децата са виновни, когато не разбират нещо.

Общи условия

Активация на акаунт