Пазаруване от Enzo.bg и Parfimo.bg - 10 тема

  • 128 436
  • 743
  •   1
Отговори
# 150
  • ново
  • Мнения: 5 956
Аз десети ден чакам моята поръчка...Накрая няма да им платя
От enzo ли?

# 151
  • Бургас
  • Мнения: 9 401
Аз десети ден чакам моята поръчка...Накрая няма да им платя
Проблема е в Спийди според мен,не в Енцо.

# 152
  • Мнения: X
Преди 5дена получих мейл,че продукта е тръгнал от Чехия?!?
Ако още малко се омотаят,ще им кажа да занесат пратката в офис и ще си остане тяхна Simple Smile

# 153
  • Мнения: 4 042
Аз поръчах от Ензо на 11-ти и имам смс от Спиди утре, 14-ти, да си очаквам пратката. Не съм от София. Не знам при вас защо така се бавят...

# 154
  • Пловдив
  • Мнения: 5 933
И аз очаквам утре поръчка от събота. За пръв път чувам за такова забавяне. Най-добре се свържете с тях да обяснят какво и защо се случва.

# 155
  • Мнения: X
Момичета,направо ви завиждам,благородно Simple Smile Никога от никъде не са ме мотали така,освен от candyhair,но поддържахме връзка и знаех какво става.На 500м. от работата ми има офис на Спийди,и не знам какво толкова се случва.Вече ми мина мерака за този продукт от enzo,даже му намерих алтернативи.Излагат се.

# 156
  • София
  • Мнения: 558
И аз очаквам утре поръчка, направена в събота (11.11). Винаги от Ензо ми идват бързо поръчките.

# 157
  • Мнения: X
Влизам да допълня по моя казус с върнатата ми поръчка от Парфимо.
Нещо тотално се е объркало в тази фирма. Вече две години поръчвам, връщала съм два пъти и парите постъпваха по сметката ми до седмица от момента, в който продуктът се върне при тях.

Този път обаче ме мотаят и то съвсем нагло и безцеремонно. Утре стават три седмици, откакто съм заявила връщането и изпратила продукта към тях. Пари не са ми върнати.
Потвърдиха по мейла, че са ок с връщането, но въпреки многократните телефонни обаждания нямам нищо от тях.
Твърдяха, че парите са преведени миналата сряда, после стана четвъртък. Казаха, че се превеждали от чешка банка и бавно щели да се появят. Е, колко бавно, тече четвърти работен ден и аз пари нямам.
Поисках да ми пратят платежното (защото не им вярвам, че са превели сумата). Не можели да ми го пратят и не обясняват защо. Съществува възможност да са направили грешен превод и затова да не си получавам парите, но този въпрос явно не стои за тях.

Днес пуснах жалба срещу тях до КЗП с подробно описана ситуация.
Смятам и да ги съдя.
Имайте едно наум при връщане, че ще си скъсате нервите и по-добре поръчвайте от другаде.

Последна редакция: вт, 14 ное 2017, 10:19 от Анонимен

# 158
  • Мнения: 5 011
Надявам се да четат темата и да си вземат бележка. Описаното поведение наистина не подобава на уважаваща се компания, която се стреми да запази клиентите си.

Обмислях да поръчвам неща за Коледа от тях, но ще изчакам развоя на ситуацията при теб.

# 159
  • Мнения: X
Четат я, Макарон.

При предния ми пост от петък, в който се оплаквам от тях, веднага ми звъннаха да ме успокояват, че парите пътували бавно от чужбина.

Преди минути погледнах, парите ми са постъпили по сметката и НЕ СА преведени от чешка банка миналата седмица, а са пуснати от българска вчера. Проведох сигурно 4-5 телефонни разговори с тях и от сряда насам, те ме лъжат, че са ми превели парите. Наистина не разбирам защо е нужно за дребни суми да се губят клиенти по толкова нелеп начин.

Приключвам с този казус вече, имайте едно наум, че не са коректни.

# 160
  • София
  • Мнения: 5 562
PELLI, обади се на Спийди. И на мен ми пристигат много бързо нещата, така че предполагам при куриера нещо се е объркало. Поръчката от 11-ти вечерта вече е при мен.

Vrabcho_, много неприятно. Досега не съм им връщала нищо и нямам опит с това. Но се надявам нещата да се решат по удовлетвотителен за купувача начин. Все пак от всички читави сайтове няма проблем с връщането на парите.

# 161
  • Мнения: 4 042
Влизам да допълня по моя казус с върнатата ми поръчка от Парфимо.
.........................
Твърдяха, че парите са преведени миналата сряда, после стана четвъртък. Казаха, че се превеждали от чешка банка и бавно щели да се появят.
..........................
Погледнах си сега банковите извлечения. Лятото, когато ми върнаха пари за рекламирана поръчка, преводът е направен от банкова сметка с български IBAN, а сметката е в Уникредит Булбанк. Странно това с чуждата банка... освен ако не чакат на тях да им преведат от Чехия в България, пък после те на теб.

# 162
  • Мнения: 5 011
Как са си организирали нещата вътрешно не би трябвало да има отношение към законовоустановения срок за връщане на пари. Проблемът е техен, да си го решават. Надявам се поне да си получила извинения и/или компенсация за неприятната ситуация.

# 163
  • Мнения: X
Компенсация няма никаква. Служителките мънкаха по телефона, че съжалявали.
И Макарон е права, тяхната организация няма отношение към клиентите.

Засегна ме това, че ме лъжат. И че закъсняват доста отвъд законовите срокове и човек не може да разчита на средствата си. Те реално си казаха, че броят срока за връщане от момента, в който са получили продукта при тях. А според ЗЗП, срокът за възстановяване тече от момента, в който потребителя ги е уведомил, че ще връща. Продуктът идва обикновено няколко дни по-късно.

Както и да е, аз приключих с тях.

# 164
  • Мнения: X
Момичета,незнайно как,съм написала грешен номер при поръчката,днес се обаждах в enzo.
Сега пратката ми е на май*ата си,звъняли са,пращали са sms на другия номер,но...А защо нямам мейл не знам.

Общи условия

Активация на акаунт