Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са проблемите с рекламните SMS съобщения от Мтел?
Как мога да подам жалба за надписана сметка от Мтел?
Какво да правя, ако случайно съм активирал услуги, за които не съм искал?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са проблемите с рекламните SMS съобщения от Мтел?
Много потребители на Мтел се оплакват от получаване на непрекъснати платени рекламни SMS съобщения, които изискват отговор в определен срок, за да избегнат абонаментните такси. Потребителите съобщават, че често халюцинират за различни услуги без тяхното одобрение, но въпреки това те се таксуват. Някои установяват, че нямат възможност да отказват тези услуги и разчитат на блокирането им; въпреки това дори след плащане на сметките, нови SMS продължават да идват от различни номера.
-
Как мога да подам жалба за надписана сметка от Мтел?
Ако получите неправилно начислени такси или несъответстваща сметка, можете да подадете жалба до Комисията за защита на потребителите (КЗП). Потребителите също споделят, че е полезно да се свържете с омбудсмана или онлайн сектора на компанията, за да изразите притесненията си. За успешна комуникация с оператора е препоръчително да използвате официалните канали като телефонните линии за обслужване на клиенти.
-
Какво да правя, ако случайно съм активирал услуги, за които не съм искал?
-
Как мога да избегна плащането на неправомерни такси за SMS?
-
При какви условия операторите могат да предават данни на трети страни?