Remix - Second Hand дрехите не са това, което бяха

  • 69 840
  • 195
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 206
Харесвам сайта и има добри попадения, но новата Ви услуга за връщане на дрехи за мен просто не работи.

Получихме торбата и я изпратихме пълна с нови дрехи, които бяха с етикетите. Не бях носени или каквото и да е било. В крайна сметка от 15 - 20 артикула одобрихте само едни къси панталонки и в крайна сметка получих 1,50 лв.

Попитахме в облусжването на клиенти и те отговориха с любимото - наш екип от специално обучени специалисти и прочие. За мен има нещо, което не е както трябва.

# 136
  • Мнения: 5 018
Предполагам освен нови, дрехите трябва да бъдат и актуални. Не казвам, че вашите не са били, но модели на 10+ години едва ли биха били приети. Също май има и изисквания за марката на дрехите. Само давам възможни обяснения за неприятната ситуация. Peace

# 137
  • София
  • Мнения: 5 547
Предполагам освен нови, дрехите трябва да бъдат и актуални. Не казвам, че вашите не са били, но модели на 10+ години едва ли биха били приети. Също май има и изисквания за марката на дрехите. Само давам възможни обяснения за неприятната ситуация. Peace
Това според мен не е основание, в сайта се предлагат доста неща които са от стари сезони.
https://remixshop.com/bg/womens-clothes-skirts-pr4204966.html
https://remixshop.com/bg/womens-clothes-coats-comma%252C-pr7217123.html
https://remixshop.com/bg/womens-clothes-shirts-st.-john%2527s-bay-pr4233555.html
И да, има изискване към марките, но неясно защо за мен не приемат неща от дадена марка , а продават артикули от нея. Rolling Eyes

Пример : Tamaris- не приемат , а продават неща, марката не е евтина, среден клас.

И отговорите които  получаваме от сътрудниците на сайта тук, ми се струват леко инфантилни.

# 138
  • Мнения: 206
Дрехите си бяха актуални, а за марките специално ги проверявах в списъка, който е на сайта им дали се приемат.

Реших да споделя и своето разочарование, защото е факт. Продължавам да разглеждам сайта и понякога купувам, но втори път не бих се възползвала от тази услуга.

# 139
  • Пловдив
  • Мнения: 1 039
Не, определено не е за това дали са актуални. Попадала съм многократно на сайта им на супер стари модели дрехи. Според мене специално обучените специалисти са преценили така. Защо, никой не може да каже, просто така са преценили. Също бях задала въпрос по-назад за начина на оценяване на стока, но отговор не получих.
Друго, което пък ми прави добро впечатление е, че доста често започнаха да правят допълнителни отстъпки и така нещата стават на що-годе поносими цени. Надявам се да продължат с тази политика.

# 140
  • Мнения: 206
Здравейте! Когато се използва услугата отложена поръчка с колко точно дни се отлага, защото никъде не намерих такава информация в сайта. Благодаря

# 141
  • Мнения: 1 040
Здравейте! Когато се използва услугата отложена поръчка с колко точно дни се отлага, защото никъде не намерих такава информация в сайта. Благодаря

С макс 3 дни (започват да текат от първата поръчка), другите опции мисля бяха 6ч.и 1 ден. По всяко време можеш да прекъснеш отлагането.

# 142
  • Мнения: 98
Здравейте! Може ли някои от съфорумките, които са продали дрехи през Ремикс, да споделят ориентирочъвно за какви цени става въпрос? На сайта погледнах някакви приерни неща (H&M) и предложението беше за стотинки до 1лв.

# 143
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 433
Клиент съм от почти самото начало. Бях много доволна в началото , сега не !!! Цените не отговарят на предлаганото качество, могат да падат с 5 % всеки ден , но вече падат само до 60 %, а не до 75 ,както преди. Доставката стана до 6 дни, докато пристигне, човек може да забравя какво е поръчал. В условията им пише, че запазват правото си да удължават срока за доставка, като своевременно информират Потребителя, мен лично никога не са ме информирали, все аз се налага да се обаждам да питам къде ми е пратката, кога ще дойде и т.н . Друг поне за мен голям проблем е, че посочените размери на продуктите често не отговарят, но връщането им винаги е за сметка на клиента. По-често вече предпочитам да пазарувам от другаде.
Здравейте,

В remixshop.com всеки един артикул се преглежда и оценява от нашия екип от модни експерти, описва се, фотографира се и се опакова. С това целим да представим селекцията максимално добре, улеснявайки протребителите си, и да предлагаме наистина висококачествена, отбрана секънд хенд мода. Възможно е в процеса на работа дефект да остане незабелязан и в такива случаи клиентът може да върне артикула, като ще получи обратно и сумата, заплатена за доставка.

Срокът на доставка беше 6 дни за периода около преместването в новия ни склад и оптимизирането на процесите в него. Вече отново доставяме поръчки до 3 дни. Опитваме се винаги и своевременно да информираме клиентите си за забавяния, но при необходимост винаги можете да се обръщате към нашия отдел Обслужване на клиенти за бърза, точна и актуална информация за статуса на поръчката.

Важно е да знаете, че цените в Remix се определят от клиентите: цените на всички продукти падат с -5% всеки ден точно в 16:00 ч. Отстъпката се трупа, докато достигне -60%. Можете да добавите харесаните от Вас продукти в "Любими", за да следите цената им и колко други клиенти са ги харесали и да прецените кога и на каква цена да ги купите. Често имаме и различни промоции, които правят покупките от Remix още по-изгодни. Днес можете да се възползвате от -20% допълнителна отстъпка за селекция от продукти в черно и в бяло.

Има голяма разлика между това да се стараете и действително да информирате клиентите си!!! Не е работа на клиента да Ви се обажда и моли за информация. Колкото до отдел Обслужване на клиенти, от там могат само да ми кажат: "Да, има забавяне на поръчката ви защото" (посочвам най-често казаните ми причина на мен лично като клиент)

- имаме много поръчки и още не сме ги обработили
- не можем да намерим един от поръчаните от вас артикули/ не е заскладен
- проблем с куриера

след което съм помолена да проявя още малко търпение.
Тези извинения като клиент мен ни най-малко не ме интересуват, ако имате толкова много поръчки наемете си допълнителен персонал, въведете си нова система с която по-лесно да намирате собствените си продукти, ако вината е в куриера - сменете го, има и други освен Спиди.

Много моля, доста хора следят темата, кажете ако сте имали забавяне на поръчката, от Ремикс уведомиха ли ви за това ?

# 144
  • Мнения: 55
Здравейте от нас, Lilz,

Сумата, която получавате за стоките, се определя от началната цена, марката и категорията на изпратения продукт. Можете да използвате нашия Калкулатор на прихода, за да видите какви суми са били изплатени за подобни артикули.

Цената на всички продукти в Remixshop.com пада с -5% всеки ден. Същото ще се случва и с цената на одобрените Ви продукти, качени за продажба на сайта. Колкото по-бързо се продаде даден продукт, толкова повече печелите и Вие.

И ние ще се радваме останалите участници да споделят опит Simple Smile

Здравейте! Може ли някои от съфорумките, които са продали дрехи през Ремикс, да споделят ориентирочъвно за какви цени става въпрос? На сайта погледнах някакви приерни неща (H&M) и предложението беше за стотинки до 1лв.

# 145
  • Мнения: 55
Здравейте, Ваня 7,

Това са нашите допълнителни промоции, за които говорихме Simple Smile

ДНЕС е вторият ден, в който може да получите още до -50% от текущата цена на избрани есенни модели! Използвайте код FALL!

Изберете своя продукт ТУК.


Не, определено не е за това дали са актуални. Попадала съм многократно на сайта им на супер стари модели дрехи. Според мене специално обучените специалисти са преценили така. Защо, никой не може да каже, просто така са преценили. Също бях задала въпрос по-назад за начина на оценяване на стока, но отговор не получих.
Друго, което пък ми прави добро впечатление е, че доста често започнаха да правят допълнителни отстъпки и така нещата стават на що-годе поносими цени. Надявам се да продължат с тази политика.

# 146
  • Мнения: 55
Здравейте, fify_100,

Тази услуга е много удобна, защото в периода на отлагане можете да обединявате всички свои нови необработени поръчки (с еднакъв метод на плащане) и да заплатите само една куриерска такса за всички тях.

Имате възможност да отложите обработката с 6 часа, 1 или 3 дни. Броенето започва след генерирането на първата Ви поръчка. Всяка поръчка, направена след този период, започва с ново отлагане и обединяване.

Отлагането на обработката и обединението на поръчки е възможно да бъде извършено само от Вас в Количката. Не може да се случи със заявка по телефона или по друг начин.

Здравейте! Когато се използва услугата отложена поръчка с колко точно дни се отлага, защото никъде не намерих такава информация в сайта. Благодаря

# 147
  • Перник
  • Мнения: 4 863
White tiger, аз досега не съм имала забавяне на поръчка.

# 148
  • София
  • Мнения: 2 402
Здравейте! Може ли някои от съфорумките, които са продали дрехи през Ремикс, да споделят ориентирочъвно за какви цени става въпрос? На сайта погледнах някакви приерни неща (H&M) и предложението беше за стотинки до 1лв.

Аз ще дам пример в двете крайности: от този пуловер ще получа 38 лв., а от това шалче - 0,76 лв.  Simple Smile
 

# 149
  • Мнения: 5 018
Зависи също кога се продаде. Ако е в първия ден, цената е една, ако е на -60 % плюс още някаква промоция, получената сума е съвсем друга.

Общи условия

Активация на акаунт