Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 1 -Тема 38

  • 29 821
  • 613
  •   1
Отговори
# 150
  • София
  • Мнения: 1 914

Можете ли да ми кажете дали някой е имал проблем да му спират поръчката или да не я  фактурират ако е платил на 5.01.2009 50ст. вместо 1лв?

По принцип и за няколко стотинки спират поръчки. Системата автоматично те засича като некоректен платец. Така че трябва да отидеш да платиш.  Peace След това по факс им пращаш вносната бележка и ако не са ти изтрили дотогава поръчката, ще я пуснат.

# 151
  • София
  • Мнения: 4 208
сега си видях фактурата - чантата Габриела - шоколад я няма - за следваща поръчка... Добре, че си е за мен

С очудване видях, че са ми сметнали нетната към топството. Аз имах само коректора за пъпки, но е към сумата за топ клубовете.   Shocked Да не би само, ако са в недостиг, тогава да не ги смятат.  Thinking

Учудвам се и аз. Просто са се объркали вероятно. Никога не са влизали в каквото и да е.

А относно плащането ми на 5.01.-направих го с бележката която идва с фактурата и никой не ми направи проблем за парите за превод. Ще излязат вериятно по-натам, но вече имам фактура за новата поръчка.  newsm78

# 152
  • Мнения: 774


Можете ли да ми кажете дали някой е имал проблем да му спират поръчката или да не я  фактурират ако е платил на 5.01.2009 50ст. вместо 1лв?
И аз не съм ги внесла,но поръчката ми е фактурирана.

# 153
  • Мнения: 2 906
в краен случай връщаш и поръчваш отново.
Но попитай координаторката/зоналната ти дали не може да се оправят нещата  Peace

 Никога не съм връщала продукти. Как става и каква причина мога да изтъкна?
Колкото до плащането, аз платих две фактури по 0,50 лв. и поръчката ми е фактурирана.И още един въпрос - мога ли да пусна втора експресна, ако не съм получила още първата такава?

# 154
  • Мнения: 560
Честита 2009 и успешна кампания.

Аз имам въпрос-Как се използват златните карти?Клиентите искат да се възползват от тях.

# 155
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 711
На златната карта отзад са изброени продукти, които ако закупиш всичките си спестяваш 70 лв. Но може да закупиш както всички, така и само един от продуктите. В каталога 01 са на стр. 127-131. И за всеки избран продукт пише каква е цената ако притежаваш карта. Никой няма да ти следи колко карти имаш. Те са само за пред клиентите. Тъй че може да поръчваш наволя, стига да има в наличност. Simple Smile Ние ще ги получим с 10% отстъпка  Peace

Да се редактирам за кодовете, което е доста важно.За всеки продукт ще забележиш, че има 2 кода. Продукт поръчан с карта е с код със звездичка.

Последна редакция: ср, 07 яну 2009, 09:26 от zwetellina

# 156
  • Мнения: 202
Честит имен ден на всички именници!Да са живи и здрави!
А относно златните карти, определено се следят, все пак не може ако имаш само една или две карти, да поръчаш 10-15 продукта.

# 157
  • Мнения: 560
Аз това имах в предвид.Дали трябва когато клиента поръчва да връща картата и ние съответно да я пращаме за продуктите.Но щом не трябва....Мерси за отговора.

# 158
  • Мнения: 628
На златната карта отзад са изброени продукти, които ако закупиш всичките си спестяваш 70 лв. Но може да закупиш както всички, така и само един от продуктите. В каталога 01 са на стр. 127-131. И за всеки избран продукт пише каква е цената ако притежаваш карта. Никой няма да ти следи колко карти имаш. Те са само за пред клиентите. Тъй че може да поръчваш наволя, стига да има в наличност. Simple Smile Ние ще ги получим с 10% отстъпка  Peace

Да се редактирам за кодовете, което е доста важно.За всеки продукт ще забележиш, че има 2 кода. Продукт поръчан с карта е с код със звездичка.
На мен ми излезе фактурата, процентът на отстъпка е като на всички останали продукти - не е 10 %.

# 159
  • гр. Пловдив
  • Мнения: 711
Много добре е това. Simple Smile
Но защо в панорамата е обявено друго.  Thinking

# 160
  • Разград
  • Мнения: 2 102
И при мен парфюма Тру Глоу е фактуриран на 15%, което е добре за мен, де. А парфюма също го поръчах за себе си. Надявам се да ми хареса.

ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН НА ВСИЧКИ ИМЕННИЦИ! ДА ВИ Е ЖИВО И ЗДРАВО ИМЕТО!

# 161
  • Мнения: 2 906
 За съжаление, както и очаквах, не получих никакво съдействие от координаторката си за сбърканите кодове. Че съм си виновна аз, да, но все пак доста години съм била редовна и лоялна.. #2gunfire. Не ставал  и варианта да върна продуктите, както се надявах. Нямало причина #Crazy.
Момичета, сигурни ли сте, че златните цени са на отстъпката, валидна за цялата поръчка?

# 162
  • Мнения: 377
ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА!
Желая на всички много здраве и успехи.
На именниците за им върви по вода.

Днес и аз пуснах първата си поръчка за тази година. Общо взето изключително малка поръчка, но се надявам нещата да потръгнат.

Ще ми припомните ли кога трябваше да обявят печелившите от новогодишните /зелените/ карти с кодовете? Никъде из сайта не намерих инфо.

# 163
  • Мнения: 525

Ще ми припомните ли кога трябваше да обявят печелившите от новогодишните /зелените/ карти с кодовете? Никъде из сайта не намерих инфо.

Доколкото си спомням - 11,01. Ако греша - поправете ме

# 164
  • Мнения: 111
Здравейте!
Мога ли да се запиша при вас? Аз съм представител на Ейвън от 4 месеца, всъщност от 5 години, но бях прекъснала за известно време, понеже бях в чужбина. 

Казвам се Роси и в момента живея в Айтос.


И аз мисля да поръчам парфюма True Glow за себе си и сестрите ми  Peace, дано да го има в наличност!

Последна редакция: ср, 07 яну 2009, 12:16 от roska_ps

Общи условия

Активация на акаунт